Dan was je toch ook niet meer zenuwachtig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:25 schreef Robinhoo het volgende:
Nederlands: 6.7
Management & Organisatie: 7.6
Economie: 7.2
Wiskunde: 7.5
Engels: 6.3
Geschiedenis: 6.4
WELKOM
Hmm, dan loop je dus wel erg veel vertraging opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef Rikketik het volgende:
Hm, net terug van school en helaas, ik kan dat gemiste mondeling met geen mogelijkheid meer inhalen. Maatschappijleer kan ik wel gewoon herkansen volgende week en dan zal ik pas over vier maanden alles voor Duits nogmaals kunnen maken om daarmee mijn laatste certificaat en dus mijn diploma te halen.
Kut voor je.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef Rikketik het volgende:
Hm, net terug van school en helaas, ik kan dat gemiste mondeling met geen mogelijkheid meer inhalen. Maatschappijleer kan ik wel gewoon herkansen volgende week en dan zal ik pas over vier maanden alles voor Duits nogmaals kunnen maken om daarmee mijn laatste certificaat en dus mijn diploma te halen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef Rikketik het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
Boh gekk, je weet tog, wy zyn da bomb, komm j vnvnd ng lngs d4n?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |