Was dattah?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:27 schreef Samzz het volgende:
Zo, zusje ligt zo op de operatietafel. Ze heeft een haarnetcyste. Vraag me niet wat het is en hoe je eraan komt, dat weet ik niet.
Degenen die niet zijn geslaagd gaan niet meer op FOK, die zitten onder hun bed verstopt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jaja...volgens mij is elke Fok!ker die examen deed geslaagd
En liggen te krassenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Degenen die niet zijn geslaagd gaan niet meer op FOK, die zitten onder hun bed verstopt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog maar 6 dagen 2 uurtjes tot Graspop het weekend!
*Wikipedia aanslingert...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:27 schreef Samzz het volgende:
Zo, zusje ligt zo op de operatietafel. Ze heeft een haarnetcyste. Vraag me niet wat het is en hoe je eraan komt, dat weet ik niet.
Dat was meer moeite dan gewoon typenquote:
staat wel mooierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was meer moeite dan gewoon typen
Dan was je toch ook niet meer zenuwachtig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:25 schreef Robinhoo het volgende:
Nederlands: 6.7
Management & Organisatie: 7.6
Economie: 7.2
Wiskunde: 7.5
Engels: 6.3
Geschiedenis: 6.4
WELKOM
Hmm, dan loop je dus wel erg veel vertraging opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef Rikketik het volgende:
Hm, net terug van school en helaas, ik kan dat gemiste mondeling met geen mogelijkheid meer inhalen. Maatschappijleer kan ik wel gewoon herkansen volgende week en dan zal ik pas over vier maanden alles voor Duits nogmaals kunnen maken om daarmee mijn laatste certificaat en dus mijn diploma te halen.
Kut voor je.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef Rikketik het volgende:
Hm, net terug van school en helaas, ik kan dat gemiste mondeling met geen mogelijkheid meer inhalen. Maatschappijleer kan ik wel gewoon herkansen volgende week en dan zal ik pas over vier maanden alles voor Duits nogmaals kunnen maken om daarmee mijn laatste certificaat en dus mijn diploma te halen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:03 schreef Rikketik het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
Boh gekk, je weet tog, wy zyn da bomb, komm j vnvnd ng lngs d4n?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:21 schreef Samzz het volgende:
Mijn ouders denken dat Fok! de computer kapot maakt
old-skool en winzipquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
Winrar is een inpak/uitpak programma!
Voor de old-skool users, Winzip maar dan beter
geef eens niet van die kut-adviezenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:35 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb al diverse keren mijn harde schijf moeten formateren wegens een winrar-bestand. Ik zou 'm deleten, misschien ben je er nog op tijd bij.
ARJ kennen ze niet eens man, niet moeilijke voorbeelden geven die sowieso al een reactie krijgt als"wat is dat..ARJ"quote:
Merk ook even op in welke context het staat en zo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geef eens niet van die kut-adviezen
straks is die meid haar verslag kwijt
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:41 schreef Rikketik het volgende:
Dat ligt aan je ouders, niet aan de fora.
sorryquote:
Eng he!quote:
op www.laptopshop.nl heb je een makkelijke keuzehulp zodat je toch een beetje een selectie kunt makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, alles geprint. Volgende week inleveren
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe laptop. Valt niet mee wat te vinden... vooral als je er geen drol verstand van hebt
Laat je geen laptop aanpraten bij bijvoorbeeld de mediamarkt en ga zeker niet voor merken als HP/ACER/Compaq.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, alles geprint. Volgende week inleveren
Ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe laptop. Valt niet mee wat te vinden... vooral als je er geen drol verstand van hebt
Knap dat je vier jaar volhoud, mijn relaties met laptops is niet zo goed:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:32 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nu een Acer, en die is nu na ruim vier jaar helemaal naar z'n galemiezen volgens de computerzaak. Volgens mijn buurman is hij nog te fixen. Ik weet het niet.
Sja je weet maar nooit hequote:
Pics van je zus!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:02 schreef Rikketik het volgende:
Mijn zus d'r laptop ging ook na ongeveer drie jaar stuk. Het kreng (de laptop, niet m'n zus) herkende opeens de adapter niet meer, onder andere. Dus dan houdt het wel een beetje op.
Ze wil je nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
"gaan jullie ook mee naar Six Flags?"
Ja leuk joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |