Nou gebeurt het dat mijn voormalige klasgenoten die falen en een niveau zakken, hier komen om examen af te leggen. Ze zijn dan iets van 5 uur bezig met fouten die wij inbrengen, in onder andere hardware van host pc's, of de windows server of linux server, fysieke fouten in het netwerk. You name it. (geloof me, die stellen echt niks voor

).
Ik herken 2 gezichten in een groepje van 3, en nader ze. Ik maak een stomme grap door te vragen "Zo meelifters, lukt het een beetje?

"
Ze kijken me zuur aan, omdat ze volgens hun door mijn opmerking kunnen zakken, en zo ontstond er een lichte ruzie. De examinator stond er gewoon bij, die zei niks. Maar hij ziet toch wat er allemaal gebeurt? Lekker druk maken om niks. Vervolgens gaan die kanslozen het over mij hebben. Over 30 minuten zijn ze klaar, en kan ik natuurlijk verwachten dat ze mij de schuld geven als ze zakken

.
Wie weet hebben ze echt geen fuck gedaan en liet ik het de examinator realiseren.
Klacht: Noobjes van een laag opleidingsniveau die boos worden om een grapje

En vast en zeker de schuld op mij afschuiven als ze zakken.
PS: De examinator is dan wel weer iemand die het grapje ook niet serieus neemt. Big deal.
Bonusklacht: Mensen die meeliften met de slimme mensen, en dus zelf geen fuck uitvoeren. Dat dat soort kneuzen hun diploma behalen en volgens het blaadje net zo veel weten als de persoon waar ze mee hebben meegelift

Slecht systeem... sleeeeeecht. (mits ze per persoon worden beoordeeld op het werk dat ze hebben uitgevoerd, dus onder toezicht. Dan is het wel terecht als er iemand slaagt of zakt).
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]