Ja, maar ja, dat is regio amsterdamquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen maar geitenwollensokken in rijden.
Ik had nooit gedacht ik het zou zeggen, maar dit ziet er best oke uit voor een Opel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die Mazda lijkt wat op de nieuwe Astra
Houdt toch op! Wat een kermis met die rode verlichting en dat drukke middenpaneelquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht ik het zou zeggen, maar dit ziet er best oke uit voor een Opel.
Een tweede blik doet mij beseffen dat jij gelijk hebt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Houdt toch op! Wat een kermis met die rode verlichting en dat drukke middenpaneel![]()
Inderdaad, wat een onoverzichtelijke bende.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Houdt toch op! Wat een kermis met die rode verlichting en dat drukke middenpaneel![]()
Wil ik dat weten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom moet ik ineens aan mannenbillen denken?
Nee eigenijk niet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom moet ik ineens aan mannenbillen denken?
Het lijkt verdacht veel op de nieuwe Lagunaquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi kontje toch voor een Opel
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:53 schreef BigKahuna het volgende:
ZAK ZAK ZAK ZAKZAKZAK ZAK ZAK MAAR LEKKER DOOR DOOR DOOR.
quote:
quote:
Wat is dat nou weer voor onbeleefde vraag?quote:
Helemaal niet onbeleefd, gewoon een normale vraag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onbeleefde vraag?
Ik vond hem ook wel iets van een Fiat hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het lijkt verdacht veel op de nieuwe Laguna
Daar moest ik ook aan denken. De Bravo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel iets van een Fiat hebben
Dat zou ik ook wel willen weten! Maar het maakt niet uit hoor schat, ik zal van je blijven houden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:01 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik maak Bobby emo, hoe/waarom precies?
Ik ook van jou, mits je de opdracht gedaan krijgt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten! Maar het maakt niet uit hoor schat, ik zal van je blijven houden.
Maar het antwoord is helaas een teleurstellend: nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helemaal niet onbeleefd, gewoon een normale vraag.
Shit, moet ik nog presteren ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ook van jou, mits je de opdracht gedaan krijgt.![]()
Okequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar het antwoord is helaas een teleurstellend: nee.
Issie Joods?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
Bobby heeft een kale plek op z'n achterhoofd
Als je plat op je buik valt, zitten je darmen achter je longenquote:
Nog wel verder weg denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je plat op je buik valt, zitten je darmen achter je longen
Vrouw? Ik ben niet getrouwd hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh zo. Nee, van die duim van z'n vrouw
Waar?quote:
RIP aan de boom.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er botste net een koekblik tegen een boom aan
"Zou je niet eens gaan trouwen?"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Niks mis met herindeling, altijd maar hetzelfde interieur is zo saai.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je plat op je buik valt, zitten je darmen achter je longen
Hij leeft nog, koekblik ook, helaas.quote:
Ohquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij leeft nog, koekblik ook, helaas.
Ahoy, tickets gaan morgen in verkoop om 10 uur. Maar ik heb ze uit de pre-sale van de Placebo site als lid zijndequote:
Ben al een keer in Ahoy geweest, ik ga er nog over nadenken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ahoy, tickets gaan morgen in verkoop om 10 uur. Maar ik heb ze uit de pre-sale van de Placebo site als lid zijnde
Ik sta lekker vooraan. 3 december in de kou al 7 uur van te voren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben al een keer in Ahoy geweest, ik ga er nog over nadenken.
Toen stond ik uiteraard achter allemaal lange mensen![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik sta lekker vooraan. 3 december in de kou al 7 uur van te voren.
Het leukste is dan ook het moment dat ze er daadwerkelijk uitgeknikkerd wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ach met het concert van Oasis gingen mensen na de kaartcontrole rennen, ondanks dat er gewaarschuwd werd dat je eruit gezet kon worden.
HAHAHAHA JE VERANDERT DIE NAMEN HAHAAHHA.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, rellen
Buitenbeentjes die de boel omdraaien
Met beauretard en opa stakkerbaard![]()
Wat een lollerbroek ben ik ook zegquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
HAHAHAHA JE VERANDERT DIE NAMEN HAHAAHHA.
Ze waren te snel, bovendien hadden ze mensen te weinig, dus als je die mensen achterna gaat, heb je niemand meer bij de kaartencontrolequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het leukste is dan ook het moment dat ze er daadwerkelijk uitgeknikkerd worden
Namens alle KLB SCers geef ik je hierbij een ban van de SlowChat. Gelieve hier niet meer te posten en lurken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef reetveter het volgende:
Kill me with fire!!!! Ik luister Nick & Simon
Tering.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef reetveter het volgende:
Kill me with fire!!!! Ik luister Nick & Simon
Eaglesquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
De Eagles met Desperado boutmuziek noemen
Zeg Trudy, waar blijft die mail nou?quote:
Kijk eens goed Frederik.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg Trudy, waar blijft die mail nou?
Ja, dat was een kwartier geleden, krentendrol.quote:
Nou, is het al klaar dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat was een kwartier geleden, krentendrol.
Tjek je mail, Trudy!quote:
Feli manquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef BigKahuna het volgende:
GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Frederik.Heel mooi gedaan, ik krijg het er een beetje warm van!
![]()
Wat zeg je nu? Ben jij niet katholiek?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef BigKahuna het volgende:
Die ex van mij (jeweetz die ene waar ik niet binnen mocht komen omdat ik niet katholiek ben) is gezakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik heb wel een goede camera. Zal ik de shoot doen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja nu kunnen we er een echte foto van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |