Ja, maar ja, dat is regio amsterdamquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie daar alleen maar geitenwollensokken in rijden.
Ik had nooit gedacht ik het zou zeggen, maar dit ziet er best oke uit voor een Opel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die Mazda lijkt wat op de nieuwe Astra
Houdt toch op! Wat een kermis met die rode verlichting en dat drukke middenpaneelquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht ik het zou zeggen, maar dit ziet er best oke uit voor een Opel.
Een tweede blik doet mij beseffen dat jij gelijk hebt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Houdt toch op! Wat een kermis met die rode verlichting en dat drukke middenpaneel![]()
Inderdaad, wat een onoverzichtelijke bende.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Houdt toch op! Wat een kermis met die rode verlichting en dat drukke middenpaneel![]()
Wil ik dat weten?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom moet ik ineens aan mannenbillen denken?
Nee eigenijk niet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom moet ik ineens aan mannenbillen denken?
Het lijkt verdacht veel op de nieuwe Lagunaquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi kontje toch voor een Opel
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:53 schreef BigKahuna het volgende:
ZAK ZAK ZAK ZAKZAKZAK ZAK ZAK MAAR LEKKER DOOR DOOR DOOR.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |