plexiglasquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
De beruchte Ofyles Open Methode: zonder kloppen binnenkomen.
Als wat kennen we polymethylmethacrylaat, kortweg PMMA, beter?
valse bescheidenheid komen we wel vaker tegen in de AKQquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik durfde aanvankelijk niet te antwoorden, ik kreeg kippenvel van deze dot van een kans op open doel.
Ik dacht na Tanjaas tweede antwoord dat die wel goedgekeurd zou worden en ging weer verder...quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durfde aanvankelijk niet te antwoorden, ik kreeg kippenvel van deze dot van een kans op open doel.
[..]
Het is minstens 'ook bijna'quote:
omdat ik niet altijd zin heb in discussiesquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:40 schreef De_Hertog het volgende:
(en nogal kortaf reageerde).
quote:
neuh...en ik ga nu weg dus kijk als ik terugkom wel even. Sorry voor het ongemak.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:44 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
[..]
neuh...en ik ga nu weg dus kijk als ik terugkom wel even. Sorry voor het ongemak.
gecheckt en goed + 1quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:46 schreef Burnett het volgende:
koos koets
Of ze zijn allemaal net zo 'ouwere jongere' als mijnheer Koets en daardoor alles van meer dan een jaar geleden vergeten..quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef Burnett het volgende:
weinig 30+'ers online...
Ofyles2 +1quote:
Keur ik goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:11 schreef ScottTracy het volgende:
Sociaal Culturele Televisie & Radio?
Vind Scott's afkorting mooier:quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:22 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Keur ik goed.
Voluit: Sociale en Culturele doeleinden door Televisie en Radio
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:29 schreef qonmann het volgende:
recht van overpad
Yepquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:38 schreef Nico_S. het volgende:
Lumen?
Juist!quote:
De meeste van het lijstje zijn ooit wel dorpen geweest, maar al decennia geleden opgeslokt door Dublin. Nu zijn het dus wijken. Het antwoord van Ofoyles was daarom beter.quote:
Volgens mij ook, maar een soortgelijke vraag is enkele dagen geleden nog langs gekomenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:01 schreef tomtomaat het volgende:
Er zijn er 2 van?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar een soortgelijke vraag is enkele dagen geleden nog langs gekomen
Is ook inderdaad de bekendste. Dublin kenner?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Stillorgan vond ik de bekendste uit dat rijtje.
Niet gezien, maar er is in ieder geval een Hengelo (gld) en Hengelo (Ov).quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar een soortgelijke vraag is enkele dagen geleden nog langs gekomen
Nooit geweest, wel een aparte obsessie voor OV-sites.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:04 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Is ook inderdaad de bekendste. Dublin kenner?
Mij natuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wie moet ik een punt geven? vaagsel of tomtomaat?
Ik vind ook wel dat de essentie goed was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:11 schreef vaagsel het volgende:
tomtomaat, hij gaf het antwoord wat jij zocht toch ?
Ga jij maar verder. Ofyles heeft jouw het punt gegeven....Kunnen we verderquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:11 schreef vaagsel het volgende:
tomtomaat, hij gaf het antwoord wat jij zocht toch ?
Technisch Natuurwetenschappelijk Onderzoek.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:50 schreef vaagsel het volgende:
Zelfstandig bestuursorgaan
Nieuwe vraag:
Waar staat de afkorting TNO voor ?
Nee, NO is goed maar de T is nog fout...quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:53 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Technisch Natuurwetenschappelijk Onderzoek.
Toegepast, dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:04 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Nee, NO is goed maar de T is nog fout...
Nico_S. +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |