Keur ik goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:11 schreef ScottTracy het volgende:
Sociaal Culturele Televisie & Radio?
Vind Scott's afkorting mooier:quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:22 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Keur ik goed.
Voluit: Sociale en Culturele doeleinden door Televisie en Radio
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:29 schreef qonmann het volgende:
recht van overpad
Yepquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:38 schreef Nico_S. het volgende:
Lumen?
Juist!quote:
De meeste van het lijstje zijn ooit wel dorpen geweest, maar al decennia geleden opgeslokt door Dublin. Nu zijn het dus wijken. Het antwoord van Ofoyles was daarom beter.quote:
Volgens mij ook, maar een soortgelijke vraag is enkele dagen geleden nog langs gekomenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:01 schreef tomtomaat het volgende:
Er zijn er 2 van?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar een soortgelijke vraag is enkele dagen geleden nog langs gekomen
Is ook inderdaad de bekendste. Dublin kenner?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Stillorgan vond ik de bekendste uit dat rijtje.
Niet gezien, maar er is in ieder geval een Hengelo (gld) en Hengelo (Ov).quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:03 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Volgens mij ook, maar een soortgelijke vraag is enkele dagen geleden nog langs gekomen
Nooit geweest, wel een aparte obsessie voor OV-sites.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:04 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Is ook inderdaad de bekendste. Dublin kenner?
Mij natuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wie moet ik een punt geven? vaagsel of tomtomaat?
Ik vind ook wel dat de essentie goed was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:11 schreef vaagsel het volgende:
tomtomaat, hij gaf het antwoord wat jij zocht toch ?
Ga jij maar verder. Ofyles heeft jouw het punt gegeven....Kunnen we verderquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:11 schreef vaagsel het volgende:
tomtomaat, hij gaf het antwoord wat jij zocht toch ?
Technisch Natuurwetenschappelijk Onderzoek.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:50 schreef vaagsel het volgende:
Zelfstandig bestuursorgaan
Nieuwe vraag:
Waar staat de afkorting TNO voor ?
Nee, NO is goed maar de T is nog fout...quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:53 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Technisch Natuurwetenschappelijk Onderzoek.
Toegepast, dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:04 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Nee, NO is goed maar de T is nog fout...
Nico_S. +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |