We've got ourselves a winner!quote:
Die is 'slechts' 5,308 km, de grens die ik zoek is bijna 9000 kilometer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:35 schreef Yankee het volgende:
chili - argentinie?
Inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:39 schreef Yankee het volgende:
canada - vs
Inderdaad, Burnett +1quote:
starla +1quote:
+ 1quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Glasachtig lichaam?
Laat maar zittenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
Tanjaa had 'glasachtig' en 'lichaam' genoemd, vind je dan niet dat ze het eigenlijk zelf al 'had afgemaakt'?
Sowieso is 'ook niet' een beetje vreemd als reactie op die tweede omdat ze dichter in de buurt zat dan haar eerste poging..
Neequote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
Tanjaa had 'glasachtig' en 'lichaam' genoemd, vind je dan niet dat ze het eigenlijk zelf al 'had afgemaakt'?
Vind ik nietquote:Sowieso is 'ook niet' een beetje vreemd als reactie op die tweede
Ik durfde aanvankelijk niet te antwoorden, ik kreeg kippenvel van deze dot van een kans op open doel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
Sowieso is 'ook niet' een beetje vreemd als reactie op die tweede omdat ze dichter in de buurt zat dan haar eerste poging..
Geen polyester, maar wel sterk materiaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |