plexiglasquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
De beruchte Ofyles Open Methode: zonder kloppen binnenkomen.
Als wat kennen we polymethylmethacrylaat, kortweg PMMA, beter?
valse bescheidenheid komen we wel vaker tegen in de AKQquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik durfde aanvankelijk niet te antwoorden, ik kreeg kippenvel van deze dot van een kans op open doel.
Ik dacht na Tanjaas tweede antwoord dat die wel goedgekeurd zou worden en ging weer verder...quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik durfde aanvankelijk niet te antwoorden, ik kreeg kippenvel van deze dot van een kans op open doel.
[..]
Het is minstens 'ook bijna'quote:
omdat ik niet altijd zin heb in discussiesquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:40 schreef De_Hertog het volgende:
(en nogal kortaf reageerde).
quote:
neuh...en ik ga nu weg dus kijk als ik terugkom wel even. Sorry voor het ongemak.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:44 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
[..]
neuh...en ik ga nu weg dus kijk als ik terugkom wel even. Sorry voor het ongemak.
gecheckt en goed + 1quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:46 schreef Burnett het volgende:
koos koets
Of ze zijn allemaal net zo 'ouwere jongere' als mijnheer Koets en daardoor alles van meer dan een jaar geleden vergeten..quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:47 schreef Burnett het volgende:
weinig 30+'ers online...
Ofyles2 +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |