abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:37:51 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70170901
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:51 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Het is iets specialer, maar reageren zoals een aantal mensen hier is ook weer overdreven....

Volgens mij hebben die al hun kelder vol staan met ingeblikt voedsel & containers met water, zodat ze de komende 2 jaar het huis niet meer uit hoeven
En dan je been breken op de keldertrap en pas na jaaaaren gevonden worden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:51:24 #102
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70171460
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Aan het ene uiterste heb je de aluhoedjes die een atoomschuilkelder bouwen.

Aan de ander kant heb je mensen die iedere keer op de proppen komen met het feit dat de seizoensgriep ook veel slachtoffers eist, en ontkennen dat er een verschil is tussen 1000 80 jarigen de pijp uit of 1000 mensen in de kracht van hun leven dood.

De straten zullen niet leeg zijn, we gaan echt niet allemaal dood. Maar een maatschappelijke impact zal het wel hebben. Wat als veel scholengemeenschappen of middelgrote dorpen dit najaar 1 a 2 jonge mensen te begraven hebben?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:56:12 #103
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_70171638
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:51 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Aan het ene uiterste heb je de aluhoedjes die een atoomschuilkelder bouwen.

Aan de ander kant heb je mensen die iedere keer op de proppen komen met het feit dat de seizoensgriep ook veel slachtoffers eist, en ontkennen dat er een verschil is tussen 1000 80 jarigen de pijp uit of 1000 mensen in de kracht van hun leven dood.

De straten zullen niet leeg zijn, we gaan echt niet allemaal dood. Maar een maatschappelijke impact zal het wel hebben. Wat als veel scholengemeenschappen of middelgrote dorpen dit najaar 1 a 2 jonge mensen te begraven hebben?
Bij de spaanse griep gingen miljoenen mensen dood, meer als in de eerste wereldoorlog gesneuveld zijn, dat klopt, maar ik heb nog geen echte aanwijzing gezien of gehoord dat deze griep zo dodelijk is.

Er gaan per jaar een 800 mensen dood als gevolg van het niet voldoende luchten van huizen, daar hoor je ook vrijwel nooit wat over. Integendeel, huizen worden zo gebouwt dat het erg lastig is goed te luchten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:02:27 #104
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70171851
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bij de spaanse griep gingen miljoenen mensen dood, meer als in de eerste wereldoorlog gesneuveld zijn, dat klopt, maar ik heb nog geen echte aanwijzing gezien of gehoord dat deze griep zo dodelijk is.

Er gaan per jaar een 800 mensen dood als gevolg van het niet voldoende luchten van huizen, daar hoor je ook vrijwel nooit wat over. Integendeel, huizen worden zo gebouwt dat het erg lastig is goed te luchten.
Klopt Maar de reden dat je daar nooit iemand over hoort is dat het geen duidelijke oorzaak is. Je hoort nooit Oom Piet is overleden omdat hij zijn huis niet goed doorgelucht is. Nee hij is overleden aan longkanker.
pi_70171874
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vergelijkingen met het aantal doden t.o.v de spaanse griep gaan mank >>

Influenza A virus (IAV) causes respiratory tract infections leading to recurring epidemics with high rates of morbidity and mortality. In the past century IAV induced several world-wide pandemics, the most aggressive occurring in 1918 with a death toll of 20–50 million cases. However, infection with IAV alone is rarely fatal. Instead, death associated with IAV is usually mediated by superinfection with bacteria, mainly Streptococcus pneumoniae. The reasons for this increased susceptibility to bacterial superinfection have not been fully elucidated. We previously demonstrated that triggering of TLR7 causes immune incompetence in mice by induction of lymphopenia. IAV is recognized by TLR7 and infections can lead to lymphopenia. Since lymphocytes are critical to protect from S. pneumoniae it has long been speculated that IAV-induced lymphopenia might mediate increased susceptibility to superinfection. Here we show that sub-lethal pre-infections of mice with IAV-PR8/A/34 strongly increased their mortality in non-lethal SP infections, surprisingly despite the absence of detectable lymphopenia. In contrast to SP-infection alone co-infected animals were unable to control the exponential growth of SP. However, lymphopenia forced by TLR7-triggering or antibody-mediated neutropenia did not increase SP-susceptibility or compromise the ability to control SP growth. Thus, the immune-incompetence caused by transient lympho- or leukopenia is not sufficient to inhibit potent antibacterial responses of the host and mechanisms distinct from leukodepletion must account for increased bacterial superinfection during viral defence.

Characterization of an IAV/S. pneumoniae co-infection model
To establish a model system for IAV/S. pneumoniae synergism in the mouse we established two sublethal infections with either the mouse-adapted viral strain PR8/A/34 or the pneumococcal strain TIGR4. 0.04 MLD50 of IAV caused a mild disease with a transient mean loss of max. 10% body weight up to day 7 of the infection, which was resolved by day 12 post infection (Fig. 1A). Likewise, a sublethal course of S. pneumoniae was established after infection with 1×105 CFU that was not detectable by weight changes of infected animals (Fig. 1A). A productive infection was verified from nasopharyngeal lavages at day 7 p.i. in all infected animals (Fig. 1B). Survival-curves showed that both infections were sublethal to 80% (IAV) or 88% (S. pneumoniae) of all animals although single individuals could still succumb to the infection as seen elsewhere [10]. The combined sublethal infections with IAV followed by S. pneumoniae 7 days later were highly synergistic leading to 63% mortality within 2 days after the bacterial superinfection (Fig. 1C). The lung homogenates of animals succumbing to the co-infection showed high CFU in their tissues similar to the levels observed in the rare cases of lethal courses from single infections (Fig. 1D).

http://www.pubmedcentral.nih.gov/articlerender.fcgi?artid=2654096

Meerdere studies wijzen uit dat het aantal doden voornamelijk kwam door hygiënische omstandigheden. Dezelfde griep nu zou een totaal andere impact hebben.

Bacteria main cause of 1918 deaths
http://www.abc.net.au/science/articles/2009/02/06/2484125.htm

Strep infections and not influenza may have killed most people during the 1918 influenza pandemic, which suggests predictions about a new pandemic could be exaggerated, say US researchers.

The findings suggest that amassing antibiotics to fight bacterial infections may be as important as stockpiling antiviral drugs to battle flu, they say.

Professor Keith Klugman of Emory University, Atlanta and colleagues report their findings in the journal Emerging Infectious Diseases.

The team looked at information available about the 1918 flu pandemic, which killed between 50 million and 100 million people globally in the space of about 18 months.

Some research has shown that on average it took a week to 11 days for people to die - which fits in more with the known pattern of a bacterial infection than a viral infection, write Klugman and colleagues.

"We observed a similar 10-day median time to death among soldiers dying of influenza in 1918."

People with influenza often get what is known as a "superinfection" with a bacterial agent. In 1918 it appears to have been Streptococcus pneumoniae.

"Neither antimicrobial drugs nor serum therapy was available for treatment in 1918," Klugman's team write.

Today there are vaccines that protect against different strains of S. pneumonia, which cause infections from pneumonia to meningitis.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:08:58 #106
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70172044
Op het journaal hoorde ik dat men van 6000 -8000 doden uit gaat.
pi_70175569
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:24 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Aziaten doen een mondkapje op om andere mensen te beschermen tegen hun griepje of verkoudheid. Niet andersom.
Ik had het willen doen omdat het tamelijk overdreven was op dat moment (en nu in Nederland nog eigenlijk)
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:21:19 #108
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_70175742
Op hoeveel besmettingen zitten we inmiddels eigenlijk, nog steeds 87?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:24:23 #109
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_70175821
Niemand weet 't precies, dit is 'n nieuw virus en 't kan alle kanten uit gaan. Maar 't is vrij normaal dat eens in de 30 jaar er 'n nieuw (griep)virus opduikt. Enige verschil met 30 jaar geleden is dat we nou Twitter hebben en allerlei andere media die maar wat graag 'n beetje massahysterie willen creeëren.

Natuurlijk, ik blijf 't zeggen, moet je als overheid voorbereid zijn op 't ergste, als sterfgevallen voorkomen hadden kunnen worden vergeef je dat jezelf nooit. Maar om nou maar meteen allerlei doem scenario's in 't nieuws te brengen waarvan niemand met zekerheid kan zeggen dat 't gebeurt, daar heb je ook niks aan. Dat begint veel te lijken om die gradatie van terrorismedreiging: je kan er niks aan doen, leuk om te weten, gerustellend ook, nou maar weer verder leven.
Hallon!
pi_70176068
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:21 schreef Tokamak het volgende:
Op hoeveel besmettingen zitten we inmiddels eigenlijk, nog steeds 87?
http://www.rivm.nl/cib/themas/nieuwe-influenza/index.jsp

91 dus.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:32:38 #111
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_70176108
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:08 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Op het journaal hoorde ik dat men van 6000 -8000 doden uit gaat.
Dat is natuurlijk heel erg, maar niks vergelijken met verkeersdoden, moorden en hongersnood.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:33:19 #112
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_70176138
Ik zou 't wel handig vinden als ze ook 'ns 'n kolom met "herstelden" ofzo maakten, lijkt me niet dat die alle 97 nog steeds ziek zijn. En die verwachte doden zijn pure speculatie 't kan allerlei richtingen uitgaan.
Hallon!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 21:11:13 #113
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70179344
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:32 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk heel erg, maar niks vergelijken met verkeersdoden, moorden en hongersnood.
Dit getal was genoemd voor het aantal doden in Nederland.
Ter vergelijking. In 2007 waren er In Nederland:

147 moorden.
791 verkeersdoden.
1353 zelfmoorden.

http://www.elsevier.nl/we(...)ordaantalmoorden.htm
http://www.verkeerenwater(...)49_tcm195-219540.pdf
http://www.elsevier.nl/we(...)gedaald.htm?rss=true
pi_70182240
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:19 schreef labbit het volgende:

[..]

Idd wel pas wanneer de koorts hoger is dan 39 graden.
Dat is fijn bij een oh zo betrouwbare (NOT) oorthermometer!
Pfffffffffff ik hoop wel dat je er één hebt inclu kwik om deze in uw anus te steken om de temp te meten! En trouwens wat deed jij in het buitenland?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_70183008
tvp
pi_70184079
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dat is fijn bij een oh zo betrouwbare (NOT) oorthermometer!
Pfffffffffff ik hoop wel dat je er één hebt inclu kwik om deze in uw anus te steken om de temp te meten! En trouwens wat deed jij in het buitenland?
Vakantie hebben!
Heb alleen een oorthermometer waarom zijn die niet betrouwbaar dan?!
pi_70184391
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

The orphanage gezien zekers?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_70184411
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:40 schreef labbit het volgende:

[..]

Vakantie hebben!
Oh ding gaf ooit 36 graden aan, bleek dus 41 te zijn!
Heeeel betrouwbaar dus
  vrijdag 19 juni 2009 @ 23:52:16 #119
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70184456
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:40 schreef labbit het volgende:

[..]

Vakantie hebben!
Mensen steken hem niet in hun reet omdat dat de makkelijkste plek is om te meten.
pi_70187954
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Oh ding gaf ooit 36 graden aan, bleek dus 41 te zijn!
Heeeel betrouwbaar dus
Die van mij geeft nu 39,5 aan denk niet dat ik 44,5 graden koorts heb.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 10:59:05 #121
3542 Gia
User under construction
pi_70189765
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:53 schreef zeemonster het volgende:
Anyhow ik ben blij dat je binnenblijft . Er lopen al genoeg paniekzaaiers buiten rond. Laten we duimen dat je niet alsnog de griep oploopt .
Waar heb ik gezegd dat ik binnen blijf. Verdraai toch niet alles wat ik zeg.

Ik heb niet gezegd dat ik overleef omdat ik het vaccin wel zal krijgen.
Ik heb ook niet gezegd dat ik binnen blijf.
pi_70190679
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 10:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat ik binnen blijf. Verdraai toch niet alles wat ik zeg.

Ik heb niet gezegd dat ik overleef omdat ik het vaccin wel zal krijgen.
Ik heb ook niet gezegd dat ik binnen blijf.
Hap toch niet zo .Ik verdraai het niet , zo kom je op mij over
pi_70192674
Ik had gisteren ook verhoging. Niet echt iets om me druk over te maken iig.
pi_70193945
4000 nieuwe gevallen en 43 nieuwe doden in de US sinds vorige week vrijdag.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_70194111
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 14:06 schreef Omentuva het volgende:
4000 nieuwe gevallen en 43 nieuwe doden in de US sinds vorige week vrijdag.
De vraag is dan wel wat de redenen zijn voor die 43 doden, waren ze al ziek/zwak/misselijk ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_70194423
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De vraag is dan wel wat de redenen zijn voor die 43 doden, waren ze al ziek/zwak/misselijk ?
De details over doden zijn over het algemeen behoorlijk schaars. En dan nog is de definitie van 'underlying conditions' een ruime.
pi_70205149
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 14:24 schreef Omentuva het volgende:

[..]

De details over doden zijn over het algemeen behoorlijk schaars. En dan nog is de definitie van 'underlying conditions' een ruime.
Ben er wel benieuwd naar vandaag kwam er iemand met stokjes in mn keel en neus poeren
pi_70205427
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:47 schreef labbit het volgende:

[..]

Ben er wel benieuwd naar vandaag kwam er iemand met stokjes in mn keel en neus poeren
Hoe beroerd voel jij je nu eigenlijk? Just personal curiosity.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:50:27 #129
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_70207070
We hebben 't eerste geval van Mexicaanse griep of FOK! lijkt 't (labbit) iig beterschap.
Hallon!
pi_70207087
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:56 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Hoe beroerd voel jij je nu eigenlijk? Just personal curiosity.
Beroerder dan bij een normale griep , constant het gevoel dat ik moet overgeven. En door de tamiflu nu nog misselijker
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:50 schreef BlueMage het volgende:
We hebben 't eerste geval van Mexicaanse griep of FOK! lijkt 't (labbit) iig beterschap.
Krijg morgen avond de uitslag

[ Bericht 33% gewijzigd door labbit op 20-06-2009 21:55:57 ]
  zaterdag 20 juni 2009 @ 21:57:43 #131
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_70207232
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:50 schreef labbit het volgende:

[..]

Beroerder dan bij een normale griep , constant het gevoel dat ik moet overgeven. En door de tamiflu nu nog misselijker
Hm maar kan 't niet ook iets heel anders zijn dan griep? Been geen dokter ofzo maar toch.
Hallon!
pi_70207320
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:57 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Hm maar kan 't niet ook iets heel anders zijn dan griep? Been geen dokter ofzo maar toch.
Geen idee ik ben ook geen dokter maar denk dat ze me niet zomaar medicijnen geven
pi_70207481
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 22:00 schreef labbit het volgende:

[..]

Geen idee ik ben ook geen dokter maar denk dat ze me niet zomaar medicijnen geven
De grote meerderheid van de gevallen in de US die op griep lijken, is op dit moment Swine Flu. (89 % ofzo, dacht ik gelezen te hebben.) Griepseizoen is over enzovoort.

Beterschap. Voor de rest de gewone griepsymptomen, I suppose?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 22:08:10 #134
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_70207534
Tamiflu

Van dat spul word je alleen maar nog beroerder

Kaneel thee + gember + honing, een beter medicijn tegen griep is er niet

Oja en zo nu en dan een goedkoop kruidvat paracetamolletje

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik nog steeds last van mn keel heb na mijn griep van 3 weken geleden

Hooikoorts? Piggy Flu?

Gaat wel over
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_70207858
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 22:06 schreef Omentuva het volgende:

[..]

De grote meerderheid van de gevallen in de US die op griep lijken, is op dit moment Swine Flu. (89 % ofzo, dacht ik gelezen te hebben.) Griepseizoen is over enzovoort.

Beterschap. Voor de rest de gewone griepsymptomen, I suppose?
Jep koorts, hoofdpijn, spierpijn en een lekker hoestje. Wat ik van de dokter begrepen heb is het niet erger dan een normaal griepje dus ga me niet al teveel zorgen maken
pi_70214478
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 22:08 schreef Prowl het volgende:
Tamiflu

Van dat spul word je alleen maar nog beroerder

Kaneel thee + gember + honing, een beter medicijn tegen griep is er niet

zodra je ook maar een klein beetje wat voelt: Iedere ochtend je tanden poetsen met een rauw ei en een kwart liter jenever en je klachten zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Het virus kan niet tegen alocohol en het eitje beschermt je slokdarm.
  zondag 21 juni 2009 @ 11:23:07 #137
3542 Gia
User under construction
pi_70215778
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 20:47 schreef labbit het volgende:

[..]

Ben je in contact geweest met iemand die in Amerika of Mexico is geweest, of heb je deze griep gewoon zomaar opgedaan?
pi_70215936
quote:
Op zondag 21 juni 2009 11:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Ben je in contact geweest met iemand die in Amerika of Mexico is geweest, of heb je deze griep gewoon zomaar opgedaan?
Ik geloof dat er eerder in dit / het vorige topic stond dat hij uit de VS terug kwam...
pi_70216277
Heb gisteren in dezelfde kroeg gestaan als een Amerikaan, ben nu ook vast besmet.
  zondag 21 juni 2009 @ 12:04:55 #140
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_70216614
Ik ga van de zomer naar de VS denk ik, ik zal verslag uitbrengen van alle symptomen van dag tot dag enzo.

Om heel eerlijk te zijn: ik ben vaak ziek/verkouden als ik lang gevlogen heb, jet lag, die airco in 't vliegtuig, 't speelt allemaal mee volgens mij dus tsja als ik dan grieperig ben weinig kans dat ik naar de dokter ga, kan je toch niks aan doen en die Tamiflu bewaren ze maar voor mensen die echt levensbedreigend ziek zijn.
Hallon!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 juni 2009 @ 14:14:51 #141
163650 Greys
pi_70220398
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:02 schreef Gia het volgende:

Verder is het wel zo dat er 34 miljoen vaccins zijn, straks, maar schijnbaar zullen er vele naar het buitenland gaan en er een tekort ontstaan om alle Nederlanders te kunnen vaccineren. Vandaar het selectief vaccineren.
Ik ben vast niet goed genoeg op de hoogte hoor, maar... pardon?
Er werd toch gezegd op het journaal dat er voor elke Nederlander 2 vaccins beschikbaar zijn straks, vandaar die 34 miljoen? Hoezo gaan er dan vele vaccins naar het buitenland en is er een tekort om alle Nederlanders te vaccineren? Bron daarvan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 juni 2009 @ 14:16:45 #142
163650 Greys
pi_70220471
Overigens viel het me vorig weekend op de luchthaven op dat ik maar één iemand heb gezien met een mondkapje op. En iedereen liep hem aan te kijken (achter zijn rug om, uiteraard ) van 'man, stel je niet zo aan'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70220555
De brief van Klink aan de kamer zegt het volgende:
quote:
In de contracten is dan ook opgenomen dat, in geval er vaccins niet gebruikt worden, omdat bijvoorbeeld op basis van nadere kennis alleen specifieke doelgroepen in aanmerking komen, deze resterende vaccins tegen kostprijs beschikbaar gesteld kunnen worden aan andere landen die geen vaccins hebben.
Bron
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 juni 2009 @ 14:22:40 #144
163650 Greys
pi_70220670
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:19 schreef Omentuva het volgende:
De brief van Klink aan de kamer zegt het volgende:
[..]

Bron
Dat klinkt al heel anders
Dan is het dus andersom. Dan komt er dus geen 'tekort' voor de Nederlanders. Pas als ze hier niet meer nodig zijn dan gaan ze eventueel naar het buitenland.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 juni 2009 @ 16:33:48 #145
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_70224622
terug vind pandemie
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 juni 2009 @ 18:06:40 #146
163650 Greys
pi_70227154
Labbit, heb je al iets gehoord?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70228233
Wanneer werd ook alweer het eerste geval van de Mexicaanse griep geconstateerd? Weet het niet meer precies , april toch?
pi_70228316
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:54 schreef zeemonster het volgende:
Wanneer werd ook alweer het eerste geval van de Mexicaanse griep geconstateerd? Weet het niet meer precies , april toch?
Half april is het het internationale nieuws ingegaan.
  zondag 21 juni 2009 @ 19:43:21 #149
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_70229533
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:58 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Half april is het het internationale nieuws ingegaan.
En in maart wisten ze er al van

26-03-2009

Overheid vraagt voorzorgsmaatregelen griepepidemie
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_70229605
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef Prowl het volgende:

[..]

En in maart wisten ze er al van

26-03-2009

Overheid vraagt voorzorgsmaatregelen griepepidemie
Conspiracy zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')