De details over doden zijn over het algemeen behoorlijk schaars. En dan nog is de definitie van 'underlying conditions' een ruime.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De vraag is dan wel wat de redenen zijn voor die 43 doden, waren ze al ziek/zwak/misselijk ?
Ben er wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:24 schreef Omentuva het volgende:
[..]
De details over doden zijn over het algemeen behoorlijk schaars. En dan nog is de definitie van 'underlying conditions' een ruime.
Hoe beroerd voel jij je nu eigenlijk? Just personal curiosity.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:47 schreef labbit het volgende:
[..]
Ben er wel benieuwd naarvandaag kwam er iemand met stokjes in mn keel en neus poeren
Beroerder dan bij een normale griep , constant het gevoel dat ik moet overgeven. En door de tamiflu nu nog misselijkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:56 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Hoe beroerd voel jij je nu eigenlijk? Just personal curiosity.
Krijg morgen avond de uitslagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:50 schreef BlueMage het volgende:
We hebben 't eerste geval van Mexicaanse griep of FOK! lijkt 't (labbit)iig beterschap.
Hm maar kan 't niet ook iets heel anders zijn dan griep? Been geen dokter ofzo maar toch.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:50 schreef labbit het volgende:
[..]
Beroerder dan bij een normale griep , constant het gevoel dat ik moet overgeven. En door de tamiflu nu nog misselijker
Geen idee ik ben ook geen dokterquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hm maar kan 't niet ook iets heel anders zijn dan griep? Been geen dokter ofzo maar toch.
De grote meerderheid van de gevallen in de US die op griep lijken, is op dit moment Swine Flu. (89 % ofzo, dacht ik gelezen te hebben.) Griepseizoen is over enzovoort.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:00 schreef labbit het volgende:
[..]
Geen idee ik ben ook geen doktermaar denk dat ze me niet zomaar medicijnen geven
Jep koorts, hoofdpijn, spierpijn en een lekker hoestje. Wat ik van de dokter begrepen heb is het niet erger dan een normaal griepje dus ga me niet al teveel zorgen makenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:06 schreef Omentuva het volgende:
[..]
De grote meerderheid van de gevallen in de US die op griep lijken, is op dit moment Swine Flu. (89 % ofzo, dacht ik gelezen te hebben.) Griepseizoen is over enzovoort.
Beterschap. Voor de rest de gewone griepsymptomen, I suppose?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:08 schreef Prowl het volgende:
Tamiflu![]()
Van dat spul word je alleen maar nog beroerder![]()
Kaneel thee + gember + honing, een beter medicijn tegen griep is er niet
Ben je in contact geweest met iemand die in Amerika of Mexico is geweest, of heb je deze griep gewoon zomaar opgedaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:47 schreef labbit het volgende:
[..]
Ben er wel benieuwd naarvandaag kwam er iemand met stokjes in mn keel en neus poeren
Ik geloof dat er eerder in dit / het vorige topic stond dat hij uit de VS terug kwam...quote:Op zondag 21 juni 2009 11:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben je in contact geweest met iemand die in Amerika of Mexico is geweest, of heb je deze griep gewoon zomaar opgedaan?
Ik ben vast niet goed genoeg op de hoogte hoor, maar... pardon?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:02 schreef Gia het volgende:
Verder is het wel zo dat er 34 miljoen vaccins zijn, straks, maar schijnbaar zullen er vele naar het buitenland gaan en er een tekort ontstaan om alle Nederlanders te kunnen vaccineren. Vandaar het selectief vaccineren.
Bronquote:In de contracten is dan ook opgenomen dat, in geval er vaccins niet gebruikt worden, omdat bijvoorbeeld op basis van nadere kennis alleen specifieke doelgroepen in aanmerking komen, deze resterende vaccins tegen kostprijs beschikbaar gesteld kunnen worden aan andere landen die geen vaccins hebben.
Dat klinkt al heel andersquote:Op zondag 21 juni 2009 14:19 schreef Omentuva het volgende:
De brief van Klink aan de kamer zegt het volgende:
[..]
Bron
Half april is het het internationale nieuws ingegaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:54 schreef zeemonster het volgende:
Wanneer werd ook alweer het eerste geval van de Mexicaanse griep geconstateerd? Weet het niet meer precies , april toch?
En in maart wisten ze er al vanquote:Op zondag 21 juni 2009 18:58 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Half april is het het internationale nieuws ingegaan.
Conspiracy zeker.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef Prowl het volgende:
[..]
En in maart wisten ze er al van
26-03-2009
Overheid vraagt voorzorgsmaatregelen griepepidemie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |