ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef El_Liberaliste het volgende:
TS is jaloers dat hij niet zo'n mooie auto heeft.
mensen die de uitvoeger niet juist weten te gebruiken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef lurf_doctor het volgende:
Mensen die niet weten van een uitvoegstrook is, zoals TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar die oodie reed toch op de invoegstrook?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen die de uitvoeger niet juist weten te gebruiken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat kan mij het schelen. iedereen weet wat ik bedoel. behalve die oodie rijder die hem onjuist gebruikt.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
eens met de klacht, wat een klootzakken zijn dat. Ik ga ook nooit aan de kant. Ben student chauffeur en had er laatst 1 bijna in de zijkant zitten, gast achterin schrok wel even, maar vond dat het ook mongolen waren!
ja. het is een invoeger inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar die oodie reed toch op de invoegstrook?
dat dus..quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:18 schreef Kopbal het volgende:
Als het niet druk is is het de gewoonte om gewoon naar links te gaan om zo de invoeger de ruimte te geven, alsof het verplicht is pas aan het eind in te voegen
...quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat kan mij het schelen. iedereen weet wat ik bedoel. behalve die oodie rijder die hem onjuist gebruikt.
als ik agent was geweest had ie een bon gekregen.![]()
maar goed, dat even terzijde. Als je al op de snelweg rijd en iemand wil invoegen dan ben je verplicht om die ander er tussen te laten.quote:
Tsja studenten he....quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
eens met de klacht, wat een klootzakken zijn dat. Ik ga ook nooit aan de kant. Ben student chauffeur en had er laatst 1 bijna in de zijkant zitten, gast achterin schrok wel even, maar vond dat het ook mongolen waren!
Jij weet het blijkbaar niet juist te gebruiken. Het is niet verplicht om tot het einde van de strook te rijden. Op het moment dat je kan invoegen, voeg je in. Of dat nou na 10 meter is, of aan het eind maakt niet uit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen die de uitinvoeger niet juist weten te gebruiken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan het snelle verkeer weer lastig vallen zeker omdat ik "maar" 130 rijd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:18 schreef Kopbal het volgende:
Als het niet druk is is het de gewoonte om gewoon naar links te gaan om zo de invoeger de ruimte te geven, alsof het verplicht is pas aan het eind in te voegen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar goed, dat even terzijde. Als je al op de snelweg rijd en iemand wil invoegen dan ben je verplicht om die ander er tussen te laten.
En 130 is al te hard, dus je faalt nog dubbel ook.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en dan het snelle verkeer weer lastig vallen zeker omdat ik "maar" 130 rijd._! je bent zeker een beginnend bestuurder.
Jammer dat jij er ook weinig van snaptquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:14 schreef S1nn3rz het volgende:
ik haat dat zo he.![]()
rij je op de snelweg, netjes op de rechterbaan 130 op cruise control niks aan de hand denk je.![]()
zie je opeens iemand die uit een godvergeten dorp de snelweg op wil.
ik blij netjes rechts rijden, immers pas op het einde van de uitvoegstrook hoor je in te voegen op de rechterbaan van de snelweg.
maar nee hoor, deze oodie a3 rijder moet zo nodig na 10 meter al zijn linkerknipper aandoen en wil daarmee zeggen dat al het overige verkeer maar lekker aan de kant moet.
fuck het einde van de uitvoegstrook, fuck de rest moet hij gedacht hebben, ik rij oodie a3 dus heb meer recht op deze weg dan ieder ander.![]()
![]()
leer rijden oodie rijder.
Beginnend bestuurder zeker.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
![]()
mensen die van rijbaan veranderen moeten al het overige verkeer voor laten gaan.
het is aan mij, of ik, in mijn persoon, zo goed wil zijn om ruimte te maken voor een oodie.
inderdaad, en die snelheid maak je op de strook. niet in de eerste 10 meter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Jammer dat jij er ook weinig van snapt
De strook is bedoeld om je snelheid aan te passen aan het overige verkeer en zo naadloos in te kunnen voegen. Dus niets einde van de strook....
Die andere chauffeur was wel slecht bezig natuurlijk. Gewoon gas geven als je gaat invoegen ipv met een sukkelgangetje aan het begin van de strook al naar links te schuiven
Dat dan weer wel inderdaad. Wel opletten wat je doet en voldoende snelheid maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef Metatron het volgende:
Ik voeg ook altijd zo snel mogelijk in. Alleen zorg ik er wel voor dat m'n snelheid overeenkomt met de snelheid op de hoofdrijbaan, en kwak ik hem niet zonder te kijken naar links.
Ik heb het toch niet over van rijbaan veranderen? Dat is een optie. Je kan ook even wat afremmen of meer gas geven en in dezelfde rijstrook blijven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
![]()
mensen die van rijbaan veranderen moeten al het overige verkeer voor laten gaan.
het is aan mij, of ik, in mijn persoon, zo goed wil zijn om ruimte te maken voor een oodie.
QFTquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Jij weet het blijkbaar niet juist te gebruiken. Het is niet verplicht om tot het einde van de strook te rijden. Op het moment dat je kan invoegen, voeg je in. Of dat nou na 10 meter is, of aan het eind maakt niet uit.
En als je naar links kan om de invoeger ruimte te geven, kan je dat ook gewoon doen. Is niet verplicht, maar wel zo sociaal en voorkomt zulke situaties.
Dat geldt helaas niet voor ritsen en invoegenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
![]()
mensen die van rijbaan veranderen moeten al het overige verkeer voor laten gaan.
het is aan mij, of ik, in mijn persoon, zo goed wil zijn om ruimte te maken voor een oodie.
iemand op een invoeger zit toch op een andere rijbaan en wil wisselen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over van rijbaan veranderen? Dat is een optie. Je kan ook even wat afremmen of meer gas geven en in dezelfde rijstrook blijven.
helaas voor jou wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:28 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dat geldt helaas niet voor ritsen en invoegen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef WurM het volgende:
Ruimte maken zodat je medeweggebruikers op een normale snelheid kunnen invoegen is ook wel teveel gevraagd inderdaad.
Zo moeilijk is het toch niet om ff naar links te gaan
Dat zie ik wel vaak. Kom je van een secundaire weg, draai je de oprit naar de snelweg op, waar al meteen een bord 'autosnelweg' staat. Blijft iedereen maar 80 sukkelen tot zo ongeveer de blokmarkering, en geeft dan pas gas. (Of kwakt hem naar links, en geeft zelfs dan pas gas.) Mateloos irritant, dat soort treuzelneuzen voor je.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef DumDaDum het volgende:
Die andere chauffeur was wel slecht bezig natuurlijk. Gewoon gas geven als je gaat invoegen ipv met een sukkelgangetje aan het begin van de strook al naar links te schuiven
bronquote:Een invoegstrook, bijvoorbeeld op een snelweg, is geen kruising. Het verkeer op de snelweg heeft dan ook voorrang boven het invoegende verkeer. Ook bij het wisselen van rijstrook moet u voorrang verlenen aan het verkeer dat naast of vlak achter u rijdt
Helaas zou ik hem gewoon lekker asociaal na 10meter al voor jouw auto plempen met 110km/u om jou te irriteren en zal daarbij ook even vrolijk zwaaien.quote:
Als het goed is rijd je al ongeveer die snelheid als je het geblokte gedeelte nadertquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
inderdaad, en die snelheid maak je op de strook. niet in de eerste 10 meter.![]()
jij wel hoor. internet held.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:30 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Helaas zou ik hem gewoon lekker asociaal na 10meter al voor jouw auto plempen met 110km/u om jou te irriteren en zal daarbij ook even vrolijk zwaaien.
Maar heeft toch voorrang omdat een invoeger vrij kort is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
iemand op een invoeger zit toch op een andere rijbaan en wil wisselen?
Het is wel degelijk verplicht de rijstrook volledig uit te rijden. Op de A1 staan tegenwoordig overal gele borden met "Gehele uitvoegstrook gebruiken". Echter niemand die er zich aan stoort want men pleurt hem er gewoon op, ongeacht of er al iemand rijdt of niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef karr-1 het volgende:
Volgens mij staat nergens dat het verplicht is om de hele strook te gebruiken. Mij is geleerd dat je moet invoegen zodra dat veilig kan, ongeacht of je nou aan het begin of het einde van de strook zit. En sommige stroken zijn ook heel kort, dus dan moet je wel snel invoegen.
Nee:quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar heeft toch voorrang omdat een invoeger vrij kort is.
quote:
lees mijn post hierboven even (met bron)quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar heeft toch voorrang omdat een invoeger vrij kort is.
zolang de auto die invoegt niet met een redelijke snelheid de snelweg op wil ga ik niet aan de kant, met 60 de snelweg op? Flikker toch op, leer eerst maar eens dat gaspedaal indrukken. De invoegstrook is er om snelheid te maken om met een normale snelheid de snelweg op te komen. Dar doe je niet op de snelweg zelf!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar goed, dat even terzijde. Als je al op de snelweg rijd en iemand wil invoegen dan ben je verplicht om die ander er tussen te laten.
Je bent inderdaad niet wettelijk verplicht om de invoegende auto er tussen te laten, maar het is wel zo sociaal en het kost geen enkele moeite.quote:
Hoezo moet hij aan de kant gaan dan? Of ben jij zo'n pauper die maar vind dat iedereen aan de kant moet gaan voor jou? Dat, mijn vriend, is pauper.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:33 schreef Houzer het volgende:
TS is zo'n pauper die voor niemand aan de kant gaat mar lekker blijft hangen.
Ik ben het zó met je eens!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zolang de auto die invoegt niet met een redelijke snelheid de snelweg op wil ga ik niet aan de kant, met 60 de snelweg op? Flikker toch op, leer eerst maar eens dat gaspedaal indrukken. De invoegstrook is er om snelheid te maken om met een normale snelheid de snelweg op te komen. Dar doe je niet op de snelweg zelf!
Als de invoegstrook kort is, je net van een bocht komt en je in een fiat panda rijdt dan haal je die 120 niet hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zolang de auto die invoegt niet met een redelijke snelheid de snelweg op wil ga ik niet aan de kant, met 60 de snelweg op? Flikker toch op, leer eerst maar eens dat gaspedaal indrukken. De invoegstrook is er om snelheid te maken om met een normale snelheid de snelweg op te komen. Dar doe je niet op de snelweg zelf!
ik hou me keurig aan de regels. ik wil het snellere verkeer niet lastigvallen omdat ik de cruise control aan heb.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet wettelijk verplicht om de invoegende auto er tussen te laten, maar het is wel zo sociaal en het kost geen enkele moeite.
TS zou een keer getailwhipped moeten worden door een vrachtauto, of z'n theorie nog een keer overdoen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo moet hij aan de kant gaan dan? Of ben jij zo'n pauper die maar vind dat iedereen aan de kant moet gaan voor jou? Dat, mijn vriend, is pauper.
Hoe kom je erbij dat ik dat zeg?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zolang de auto die invoegt niet met een redelijke snelheid de snelweg op wil ga ik niet aan de kant, met 60 de snelweg op? Flikker toch op, leer eerst maar eens dat gaspedaal indrukken. De invoegstrook is er om snelheid te maken om met een normale snelheid de snelweg op te komen. Dar doe je niet op de snelweg zelf!
Het is m.i. een verplichting die nergens op slaat. Gewoon zorgen dat A) je snelheid overeenkomt met die op de hoofdrijbaan en B) even met gas los of gas bij een gaatje zoeken en invoegen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is wel degelijk verplicht de rijstrook volledig uit te rijden. Op de A1 staan tegenwoordig overal gele borden met "Gehele uitvoegstrook gebruiken". Echter niemand die er zich aan stoort want men pleurt hem er gewoon op, ongeacht of er al iemand rijdt of niet.
quote:
Ik zie hetquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
lees mijn post hierboven even (met bron)
Als het druk is prima, als het niet druk is en er is overal ruimte zat gaat de beste invoegende auto zelf maar moeite doen om normaal in te voegen. Ik ga niet van baan wisselen omdat iemand blijkbaar niet kan inschatten dan wel snelheid kan maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet wettelijk verplicht om de invoegende auto er tussen te laten, maar het is wel zo sociaal en het kost geen enkele moeite.
Of jij. TS deed niks verkeerd.quote:TS zou een keer getailwhipped moeten worden door een vrachtauto, of z'n theorie nog een keer overdoen.
Nee maar mekaar een beetje ruimte gunnen op de weg scheelt een hoop.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo moet hij aan de kant gaan dan? Of ben jij zo'n pauper die maar vind dat iedereen aan de kant moet gaan voor jou? Dat, mijn vriend, is pauper.
Ik ben het met je eens, ware het niet dat men al bij jouw punt A genoemde voorwaarde afhaakt omdat het blijkbaar okee is om met 60km/u je auto de snelweg op te mikken, ongeacht of er anderen rijden. Die moeten maar aan de kant voor zo iemand.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:37 schreef Metatron het volgende:
[..]
Het is m.i. een verplichting die nergens op slaat. Gewoon zorgen dat A) je snelheid overeenkomt met die op de hoofdrijbaan en B) even met gas los of gas bij een gaatje zoeken en invoegen.
Geforceerd de hele strook afrijden levert alleen maar een risico op dat iemand vanaf de linkerbaan komt en dat gaatje wat je had gevonden gebruikt. Kun je vervolgens in de ankers of de vluchtstrook op.
(Nu zouden mensen die bij een invoegstrook van de linker naar de rechterbaan gaan een standrechtelijk nekschot moeten krijgen, maar dat is een andere discussie. )
inderdaad, en op dat moment gun ik het snellere verkeer de ruimte. de invoeger had een constante snelheid aan kunnen houden en achter mij aan het einde van de strook prima kunnen invoegen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee maar mekaar een beetje ruimte gunnen op de weg scheelt een hoop.
dan zit je met je dameskapperauto direct al aan zn top!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ik gebruik een oprit vaak als racebaan, waardoor ik met 150+ de invoeger op rij
Eensch, ik krijg ook steeds vaker het gevoel dat in NL men niet meer weet waarvoor de spiegels dienen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
inderdaad, en op dat moment gun ik het snellere verkeer de ruimte. de invoeger had een constante snelheid aan kunnen houden en achter mij aan het einde van de strook prima kunnen invoegen.
dan rij je maar door op de vluchtstrook maar kom godverdomme niet met 60 de snelweg op!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als de invoegstrook kort is, je net van een bocht komt en je in een fiat panda rijdt dan haal je die 120 niet hoor
Dat ben ik met je eens, maar aangaande van de post van TS ga ik er enigszins vanuit dat het niet al te druk of file was en er dus ruimte zat was om in te voegen. Om dan zo vroeg al in te voegen is dan gewoon kansloos en maakt TS geen pauper. Wel degene die ging invoegen. Die persoon is dan toch degene die een ander geen ruimte geeft?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee maar mekaar een beetje ruimte gunnen op de weg scheelt een hoop.
Ik doe precies hetzelfde. Werkt perfect, mits geen pauper voor je die met 70 wil gaan invoegen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ik gebruik een oprit vaak als racebaan, waardoor ik met 150+ de invoeger op rij
Helaas, die gaat nog wel wat harderquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dan zit je met je dameskapperauto direct al aan zn top!
Altijd van die leuke bochten om keihard doorheen te racenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:46 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik doe precies hetzelfde. Werkt perfect, mits geen pauper voor je die met 70 wil gaan invoegen.
Ik ging er van uit dat de invoeger een redelijke snelheid had opgebouwd. Aannames he..quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar aangaande van de post van TS ga ik er enigszins vanuit dat het niet al te druk of file was en er dus ruimte zat was om in te voegen. Om dan zo vroeg al in te voegen is dan gewoon kansloos en maakt TS geen pauper. Wel degene die ging invoegen. Die persoon is dan toch degene die een ander geen ruimte geeft?
Dat klopt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar aangaande van de post van TS ga ik er enigszins vanuit dat het niet al te druk of file was en er dus ruimte zat was om in te voegen. Om dan zo vroeg al in te voegen is dan gewoon kansloos en maakt TS geen pauper. Wel degene die ging invoegen. Die persoon is dan toch degene die een ander geen ruimte geeft?
ik hou er van om woorden van users in mn hoofd zo aan te passen dat ik toch mijn mening kan plaatsenquote:
Sowieso krijg ik in NL steeds vaker het gevoel dat men niet meer weet waar ze mee bezig zijn in het verkeer. Laatst 1 of andere vakantie pauper die van de invoegstrook meteen naar links gaat. Nu is dat al aso, ware het niet dat er file was, de rechter rij langzaam reed en het links helemaal stil stond en toch naar links willenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Eensch, ik krijg ook steeds vaker het gevoel dat in NL men niet meer weet waarvoor de spiegels dienen.
Goh ik moet naar links, richting aangeven doen we niet we donderen hem gewoon naar links zonder te kijken
het is toch audi?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat kan mij het schelen. iedereen weet wat ik bedoel. behalve die oodie rijder die hem onjuist gebruikt.
als ik agent was geweest had ie een bon gekregen.![]()
Wat een kutuser ben jij zeg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hou er van om woorden van users in mn hoofd zo aan te passen dat ik toch mijn mening kan plaatsen
Bij een korte strook moet je zeker aan het einde pas invoegen omdat je anders helemaal geen snelheid hebt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef karr-1 het volgende:
Volgens mij staat nergens dat het verplicht is om de hele strook te gebruiken. Mij is geleerd dat je moet invoegen zodra dat veilig kan, ongeacht of je nou aan het begin of het einde van de strook zit. En sommige stroken zijn ook heel kort, dus dan moet je wel snel invoegen.
Hmmm oke. Ik heb die borden wel gezien, maar het leek me meer een advies dan een verplichting.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is wel degelijk verplicht de rijstrook volledig uit te rijden. Op de A1 staan tegenwoordig overal gele borden met "Gehele uitvoegstrook gebruiken". Echter niemand die er zich aan stoort want men pleurt hem er gewoon op, ongeacht of er al iemand rijdt of niet.
Of was het nou verdrijvingsvlak?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:50 schreef Deetch het volgende:
[..]
Bij een korte strook moet je zeker aan het einde pas invoegen omdat je anders helemaal geen snelheid hebt.
Als ik zo'n grijze duif of volvorijder (is mijn ervaring) op de invoeger zie gaat mijn hand automatisch naar de toeter want minstens de helft van de tijd gaat voor het verdringingsvlak (aan het begin van de invoeger) de knipperlamp al uit en wordt er direct na het verdringingsvlak een poging gedaan om in te voegen. Daar a ik dus niet voor aan de kant.
Ik maak pas ruimte als de auto op de invoeger een acceptabele snelheid heeft (en dus geen 60 km/u) en ergeen andere mogelijkheid is om voor of na mij in te voegen.
Ouderen, mensen met petjes/hoedjes en sigaren zijn inderdaad levensgevaarlijk dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:50 schreef Deetch het volgende:
[..]
Bij een korte strook moet je zeker aan het einde pas invoegen omdat je anders helemaal geen snelheid hebt.
Als ik zo'n grijze duif of volvorijder (is mijn ervaring) op de invoeger zie gaat mijn hand automatisch naar de toeter want minstens de helft van de tijd gaat voor het verdringingsvlak (aan het begin van de invoeger) de knipperlamp al uit en wordt er direct na het verdringingsvlak een poging gedaan om in te voegen. Daar a ik dus niet voor aan de kant.
Ik maak pas ruimte als de auto op de invoeger een acceptabele snelheid heeft (en dus geen 60 km/u) en ergeen andere mogelijkheid is om voor of na mij in te voegen.
hoeven we daar ons in iedergeval niet meer druk over te maken en kunnen we ons dus weer geheel focussen op de klacht van TSquote:
De snelheid maakt niet zo veel uit lijkt mij, het gaat erom dat je niet je auto ervoor kwakt als er iemand op de hoofdbaan aan komt rijden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:47 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat de invoeger een redelijke snelheid had opgebouwd. Aannames he..
TS? opheldering? Hoe hard reed de invoeger ongeveer?
Ritsenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Bij die ritsplekken tegenwoordig schijnt het ook een sport te zijn om iemand er niet meer tussen te laten, waarom rijd iedereen gauw het gat dicht bij het bord: Hier ritsen?
QFEquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:28 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Conclusie: TS is een asociale idioot in het verkeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |