ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef El_Liberaliste het volgende:
TS is jaloers dat hij niet zo'n mooie auto heeft.
mensen die de uitvoeger niet juist weten te gebruiken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef lurf_doctor het volgende:
Mensen die niet weten van een uitvoegstrook is, zoals TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar die oodie reed toch op de invoegstrook?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen die de uitvoeger niet juist weten te gebruiken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat kan mij het schelen. iedereen weet wat ik bedoel. behalve die oodie rijder die hem onjuist gebruikt.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
eens met de klacht, wat een klootzakken zijn dat. Ik ga ook nooit aan de kant. Ben student chauffeur en had er laatst 1 bijna in de zijkant zitten, gast achterin schrok wel even, maar vond dat het ook mongolen waren!
ja. het is een invoeger inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar die oodie reed toch op de invoegstrook?
dat dus..quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:18 schreef Kopbal het volgende:
Als het niet druk is is het de gewoonte om gewoon naar links te gaan om zo de invoeger de ruimte te geven, alsof het verplicht is pas aan het eind in te voegen
...quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat kan mij het schelen. iedereen weet wat ik bedoel. behalve die oodie rijder die hem onjuist gebruikt.
als ik agent was geweest had ie een bon gekregen.![]()
maar goed, dat even terzijde. Als je al op de snelweg rijd en iemand wil invoegen dan ben je verplicht om die ander er tussen te laten.quote:
Tsja studenten he....quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
eens met de klacht, wat een klootzakken zijn dat. Ik ga ook nooit aan de kant. Ben student chauffeur en had er laatst 1 bijna in de zijkant zitten, gast achterin schrok wel even, maar vond dat het ook mongolen waren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |