ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef El_Liberaliste het volgende:
TS is jaloers dat hij niet zo'n mooie auto heeft.
mensen die de uitvoeger niet juist weten te gebruiken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef lurf_doctor het volgende:
Mensen die niet weten van een uitvoegstrook is, zoals TS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar die oodie reed toch op de invoegstrook?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen die de uitvoeger niet juist weten te gebruiken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat kan mij het schelen. iedereen weet wat ik bedoel. behalve die oodie rijder die hem onjuist gebruikt.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
eens met de klacht, wat een klootzakken zijn dat. Ik ga ook nooit aan de kant. Ben student chauffeur en had er laatst 1 bijna in de zijkant zitten, gast achterin schrok wel even, maar vond dat het ook mongolen waren!
ja. het is een invoeger inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar die oodie reed toch op de invoegstrook?
dat dus..quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:18 schreef Kopbal het volgende:
Als het niet druk is is het de gewoonte om gewoon naar links te gaan om zo de invoeger de ruimte te geven, alsof het verplicht is pas aan het eind in te voegen
...quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wat kan mij het schelen. iedereen weet wat ik bedoel. behalve die oodie rijder die hem onjuist gebruikt.
als ik agent was geweest had ie een bon gekregen.![]()
maar goed, dat even terzijde. Als je al op de snelweg rijd en iemand wil invoegen dan ben je verplicht om die ander er tussen te laten.quote:
Tsja studenten he....quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
eens met de klacht, wat een klootzakken zijn dat. Ik ga ook nooit aan de kant. Ben student chauffeur en had er laatst 1 bijna in de zijkant zitten, gast achterin schrok wel even, maar vond dat het ook mongolen waren!
Jij weet het blijkbaar niet juist te gebruiken. Het is niet verplicht om tot het einde van de strook te rijden. Op het moment dat je kan invoegen, voeg je in. Of dat nou na 10 meter is, of aan het eind maakt niet uit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mensen die de uitinvoeger niet juist weten te gebruiken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan het snelle verkeer weer lastig vallen zeker omdat ik "maar" 130 rijd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:18 schreef Kopbal het volgende:
Als het niet druk is is het de gewoonte om gewoon naar links te gaan om zo de invoeger de ruimte te geven, alsof het verplicht is pas aan het eind in te voegen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar goed, dat even terzijde. Als je al op de snelweg rijd en iemand wil invoegen dan ben je verplicht om die ander er tussen te laten.
En 130 is al te hard, dus je faalt nog dubbel ook.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en dan het snelle verkeer weer lastig vallen zeker omdat ik "maar" 130 rijd._! je bent zeker een beginnend bestuurder.
Jammer dat jij er ook weinig van snaptquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:14 schreef S1nn3rz het volgende:
ik haat dat zo he.![]()
rij je op de snelweg, netjes op de rechterbaan 130 op cruise control niks aan de hand denk je.![]()
zie je opeens iemand die uit een godvergeten dorp de snelweg op wil.
ik blij netjes rechts rijden, immers pas op het einde van de uitvoegstrook hoor je in te voegen op de rechterbaan van de snelweg.
maar nee hoor, deze oodie a3 rijder moet zo nodig na 10 meter al zijn linkerknipper aandoen en wil daarmee zeggen dat al het overige verkeer maar lekker aan de kant moet.
fuck het einde van de uitvoegstrook, fuck de rest moet hij gedacht hebben, ik rij oodie a3 dus heb meer recht op deze weg dan ieder ander.![]()
![]()
leer rijden oodie rijder.
Beginnend bestuurder zeker.....quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
![]()
mensen die van rijbaan veranderen moeten al het overige verkeer voor laten gaan.
het is aan mij, of ik, in mijn persoon, zo goed wil zijn om ruimte te maken voor een oodie.
inderdaad, en die snelheid maak je op de strook. niet in de eerste 10 meter.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Jammer dat jij er ook weinig van snapt
De strook is bedoeld om je snelheid aan te passen aan het overige verkeer en zo naadloos in te kunnen voegen. Dus niets einde van de strook....
Die andere chauffeur was wel slecht bezig natuurlijk. Gewoon gas geven als je gaat invoegen ipv met een sukkelgangetje aan het begin van de strook al naar links te schuiven
Dat dan weer wel inderdaad. Wel opletten wat je doet en voldoende snelheid maken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef Metatron het volgende:
Ik voeg ook altijd zo snel mogelijk in. Alleen zorg ik er wel voor dat m'n snelheid overeenkomt met de snelheid op de hoofdrijbaan, en kwak ik hem niet zonder te kijken naar links.
Ik heb het toch niet over van rijbaan veranderen? Dat is een optie. Je kan ook even wat afremmen of meer gas geven en in dezelfde rijstrook blijven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
![]()
mensen die van rijbaan veranderen moeten al het overige verkeer voor laten gaan.
het is aan mij, of ik, in mijn persoon, zo goed wil zijn om ruimte te maken voor een oodie.
QFTquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:25 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Jij weet het blijkbaar niet juist te gebruiken. Het is niet verplicht om tot het einde van de strook te rijden. Op het moment dat je kan invoegen, voeg je in. Of dat nou na 10 meter is, of aan het eind maakt niet uit.
En als je naar links kan om de invoeger ruimte te geven, kan je dat ook gewoon doen. Is niet verplicht, maar wel zo sociaal en voorkomt zulke situaties.
Dat geldt helaas niet voor ritsen en invoegenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
![]()
![]()
iemand op een invoeger zit toch op een andere rijbaan en wil wisselen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over van rijbaan veranderen? Dat is een optie. Je kan ook even wat afremmen of meer gas geven en in dezelfde rijstrook blijven.
helaas voor jou wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:28 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Dat geldt helaas niet voor ritsen en invoegen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef WurM het volgende:
Ruimte maken zodat je medeweggebruikers op een normale snelheid kunnen invoegen is ook wel teveel gevraagd inderdaad.
Zo moeilijk is het toch niet om ff naar links te gaan
Dat zie ik wel vaak. Kom je van een secundaire weg, draai je de oprit naar de snelweg op, waar al meteen een bord 'autosnelweg' staat. Blijft iedereen maar 80 sukkelen tot zo ongeveer de blokmarkering, en geeft dan pas gas. (Of kwakt hem naar links, en geeft zelfs dan pas gas.) Mateloos irritant, dat soort treuzelneuzen voor je.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef DumDaDum het volgende:
Die andere chauffeur was wel slecht bezig natuurlijk. Gewoon gas geven als je gaat invoegen ipv met een sukkelgangetje aan het begin van de strook al naar links te schuiven
bronquote:Een invoegstrook, bijvoorbeeld op een snelweg, is geen kruising. Het verkeer op de snelweg heeft dan ook voorrang boven het invoegende verkeer. Ook bij het wisselen van rijstrook moet u voorrang verlenen aan het verkeer dat naast of vlak achter u rijdt
Helaas zou ik hem gewoon lekker asociaal na 10meter al voor jouw auto plempen met 110km/u om jou te irriteren en zal daarbij ook even vrolijk zwaaien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |