Voor mensen die blind zijn wel jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:38 schreef donroyco het volgende:
Blu-ray
Dat is toch gewoon geldklopperij?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:38 schreef donroyco het volgende:
Blu-ray
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:38 schreef donroyco het volgende:
Blu-ray
Nog 2 jaar wachten dus MM.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:07 schreef LXIV het volgende:
Over 2 jaar kost een blue ray net zoveel als een dvd'tje nu.
Over twee jaar is blu-ray net zo dood als de mini-disc (ook zo'n zogenaamd succes produkt) dat is. Kijk voor de grap eens naar de verkopen van schijfjes in Amerika (traditioneel de grootste afzetmarkt voor dit soort media). Het haalt nog niet eens de 5-10% van totale beeld-media verkopen. Nee....blu-ray is echt een succesquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:07 schreef LXIV het volgende:
Over 2 jaar kost een blue ray net zoveel als een dvd'tje nu.
Blu-ray is er nog maar net, de spelers beginnen nu pas op te duiken in de TV-reclames, de ipod was ook nog niet meteen een succesquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:13 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Over twee jaar is blu-ray net zo dood als de mini-disc (ook zo'n zogenaamd succes produkt) dat is. Kijk voor de grap eens naar de verkopen van schijfjes in Amerika (traditioneel de grootste afzetmarkt voor dit soort media). Het haalt nog niet eens de 5-10% van totale beeld-media verkopen. Nee....blu-ray is echt een succes
en qua product nog steeds niet, qua verkoopcijfers wel natuurlijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 03:14 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Blu-ray is er nog maar net, de spelers beginnen nu pas op te duiken in de TV-reclames, de ipod was ook nog niet meteen een succes
Als een film net op blu-ray verschijnt ligt de prijs inderdaad tussen de 20-25 Euro. Maar geef het een maandje of 4 en je kunt em voor 14.- op Play komenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:31 schreef MikeyMo het volgende:
Damn, kunnen die dingen niet een beetje niveau van DVD komen te liggen? Het is toch best suf dat je nu nog steeds soms 4 a 5x zoveel betaald voor een BLu-ray versie van een film ten opzichte van de DVD versie.
Ja, het zal wel duurder zijn om te produceren wellicht maar uiteindelijk blijft het gewoon lopende band werk.
Gelukkig zijn er op Play nog wel voor een redelijke prijs wat schijfjes te krijgen, maar een heleboel oude films worden nu opnieuw gereleased en moeten dan soms wel 30,- kosten terwijl de dvd versie al een jaar of 2 in de budget bak ligt
Jij bent dom of zo, dat je 20 euro voor een dvd betaalt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:10 schreef Sempiterna het volgende:
Je ziet het kwaliteitsverschil niet eens. Ik heb een 42 inch full HD tv en zit er zo'n 4 meter vanaf. Ik moet toch wel heel goed kijken wil ik het verschil zien tussen DVD kwaliteit en Bluray.
Sowieso, de prijzen zijn belachelijk. Dat was met DVD's ook in het begin. 80 gulden betalen voor een DVD film en dat zie je nu ook met Bluray. En de kosten om het te maken? Dat valt reuze mee... zolang mensen nog 20 euro voor een nieuwe DVD film betalen en 40 euro voor een Bluray, gaat er niets veranderen. En maar klagen waarom nensen toch zoveel downloaden.
Je moet toch ook wel goed ziek zijn om originele DVD's en Blurays te kopen. Ik ken mensen die vroeger een hele collectie VHS films hebben verzameld, die nu niet smeer waard zijn... ze kochten daarna massaal de DVD's... die kun je nog steeds afspelen, maar er komt een tijd dat er weer een nieuw formaat bedacht wordt, waardoor ook die schijfjes waardeloos worden. Het is gewoon zonde van je geld. Sowieso... 20 euro betalen voor een film die je 1 of misschien 2 keer kijkt is te zot voor woorden.
Ja hoor hier hebben we er weer een die niet kan lezen....quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij bent dom of zo, dat je 20 euro voor een dvd betaalt?
Zet je bril recht pauper.quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij bent dom of zo, dat je 20 euro voor een dvd betaalt?
In plaats van een Bluray speler had je beter langs de Pearle kunnen gaan volgens mij.quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:10 schreef Sempiterna het volgende:
Je ziet het kwaliteitsverschil niet eens. Ik heb een 42 inch full HD tv en zit er zo'n 4 meter vanaf. Ik moet toch wel heel goed kijken wil ik het verschil zien tussen DVD kwaliteit en Bluray.
Ja, de prijzen van auto's zijn ook belachelijk, daarom jat ik ze maar.quote:Sowieso, de prijzen zijn belachelijk. Dat was met DVD's ook in het begin. 80 gulden betalen voor een DVD film en dat zie je nu ook met Bluray. En de kosten om het te maken? Dat valt reuze mee... zolang mensen nog 20 euro voor een nieuwe DVD film betalen en 40 euro voor een Bluray, gaat er niets veranderen. En maar klagen waarom nensen toch zoveel downloaden.
Nou inderdaad, beetje betalen voor entertainmentquote:Je moet toch ook wel goed ziek zijn om originele DVD's en Blurays te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |