Ja de gear waar je nu je best voor doet in o.a. Ulduar kan je dan gewoon krijgen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Oftewel je kan heroics gaan farmen voor T8?
Uurtje maar? Mijn langste was 3 uurquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:32 schreef GI het volgende:
[..]
Gaaf, Twinks niet meer in de normale battlegrounds.
[..]
Mooi, dan gaan mensen eindelijk eens defenden.
[..]
Ook erg okay. Ik heb vaak in een uur durende WSG gezeten.
[..]
WYRI! EEN NIEUWE MOUNT!
[..]
Minder mana voor een nuke is altijd goed
[..]
Hé! Das niet leuk
[..]
Handig, weer een addon minder.
[..]
HandigHet levellen wordt echt makkelijker gemaakt.
Je plaatst het erger dan het is. Ja, casuals kunnen een paar tier items krijgen, maar geen complete set. En no way dat ze met heroics beter zullen DPSen dan iemand die Ulduar doet, of beter tanken, of beter healen. Ook zullen ze met deze gear niet meteen nieuwe instances kunnen doen, daar is meer voor nodig. Wat ze hiermee doen is zorgen dat het instap-niveau misschien wat lager komt te liggen. Jje brengt het alsof ze alle BiS items kunnen kopen met emblems, en dat is verre van waar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:29 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Ja de gear waar je nu je best voor doet in o.a. Ulduar kan je dan gewoon krijgen.
Iets anders raiden dan de nieuwe instance wordt overbodig behalve voor achievements.
Euh ja, ding 80, paar heroics, joef gelijk 226 items van de Conquest vendor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Je plaatst het erger dan het is. Ja, casuals kunnen een paar tier items krijgen, maar geen complete set. En no way dat ze met heroics beter zullen DPSen dan iemand die Ulduar doet, of beter tanken, of beter healen. Ook zullen ze met deze gear niet meteen nieuwe instances kunnen doen, daar is meer voor nodig. Wat ze hiermee doen is zorgen dat het instap-niveau misschien wat lager komt te liggen. Jje brengt het alsof ze alle BiS items kunnen kopen met emblems, en dat is verre van waar.
Wtf, serieus wtf.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja, wat moet je daar nou op zeggen.
Dit is dezelfde situatie als met de Sunwell gear voor badges, ik dacht dat Blizzard dat niet meer wilde?
Het gaat niet alleen om de gear. Het gaat om een gevoel van progressie, wat dan volledig weg is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:32 schreef GI het volgende:
Speel je alleen voor de gear dan ? Of is er ook nog een niveau van plezier ?
Dat heb ik volgens mij al niet meer gehad sinds begin TBC.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:44 schreef GI het volgende: de 'oooooohhhhhh' van een goede drop
Een hunter die hem killed ontneemt iemand anders de kans. "Er is altijd wel een hunter in de buurt of eentje die hem zoekt in de /1quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:11 schreef Dutchguy het volgende:
Gisteren Loque'nahak gekilled in Sholazar, dacht dat er geen andere hunters in de buurt waren en ik heb hem al als pet. Maar goed, heeft toch leuke loot dus ik hem killen. Zie ik ineens een tauren hunter opduiken terwijl ik Loque al bijna dood had. Vond ik toch wel lullig. Ik ben alli en hij horde maar hunters weten hoe bijzonder een rare elite als Loque als pet is. Dus ff op horde gelogged en maar even uitgelegd dat ik hem niet zag en dat ik het lullig voor hem vond. Kon hij wel waarderen maar het was hem nu al 3 keer gebeurd. Ik zou persoonlijk gek worden...
Voortaan maar ff beter checken of er geen hunters in de buurt zijn want een hunter Loque ontzeggen, ook cross-faction, da's not done.
Ik ben pas net begonnen met raiden/heroics dus ik heb het regelmatig. Altijd alleen maar gequest op mij mage.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:46 schreef Aivac het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij al niet meer gehad sinds begin TBC.
Darksorrow / Burning Legionquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:50 schreef VatosLoco het volgende:
Aanrader voor transfer naar een server met veel Nederlandse spelers?
Ik heb een lvl 62 nelf druid daar xD Ook al een maand of 3 nie meer op gespeeldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:17 schreef Aivac het volgende:
Nog even tussendoor: Niemand hier speelt op Frostwhisper of wel?
Mee eens, maar ik denk/hoop dat die change de PTR niet doorkomt. Ik geloof mij zelfs te herinneren dat blizz de t7.5 shoulders en headpiece toen WOTLK uitkwam moeilijker wou maken om te verkijgen. Dit is dan ineens een hele andere richting die ze inslaan :/quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:55 schreef SharQueDo het volgende:
Ik vind het echt zwaar kut. Nu heb ik helemaal geen zin meer om te raiden aangezien iedere noob straks t8.5 kan krijgen zonder een voet in Ulduar of zelfs Naxx te hebben gezet.
En dit zijn BiS items? Precies.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:36 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Euh ja, ding 80, paar heroics, joef gelijk 226 items van de Conquest vendor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |