abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70160403
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef R-Mon het volgende:

[..]

Oftewel je kan heroics gaan farmen voor T8?
Ja de gear waar je nu je best voor doet in o.a. Ulduar kan je dan gewoon krijgen.

Iets anders raiden dan de nieuwe instance wordt overbodig behalve voor achievements.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:49:55 #77
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_70161046
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:32 schreef GI het volgende:

[..]

Gaaf, Twinks niet meer in de normale battlegrounds.
[..]

Mooi, dan gaan mensen eindelijk eens defenden.
[..]

Ook erg okay. Ik heb vaak in een uur durende WSG gezeten.
[..]

WYRI! EEN NIEUWE MOUNT!
[..]

Minder mana voor een nuke is altijd goed
[..]

Hé! Das niet leuk
[..]

Handig, weer een addon minder.
[..]

Handig Het levellen wordt echt makkelijker gemaakt.
Uurtje maar? Mijn langste was 3 uur . Woei nog een mount er bij . Wel bugger dat straks 2v2 niet echt meer mee telt in arena
phluphy for president!
pi_70161165
1-handed axes voor Rogues.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_70161886
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:29 schreef Brutus.nl het volgende:

[..]

Ja de gear waar je nu je best voor doet in o.a. Ulduar kan je dan gewoon krijgen.

Iets anders raiden dan de nieuwe instance wordt overbodig behalve voor achievements.
Je plaatst het erger dan het is. Ja, casuals kunnen een paar tier items krijgen, maar geen complete set. En no way dat ze met heroics beter zullen DPSen dan iemand die Ulduar doet, of beter tanken, of beter healen. Ook zullen ze met deze gear niet meteen nieuwe instances kunnen doen, daar is meer voor nodig. Wat ze hiermee doen is zorgen dat het instap-niveau misschien wat lager komt te liggen. Jje brengt het alsof ze alle BiS items kunnen kopen met emblems, en dat is verre van waar.
pi_70162762
Black tabby cat geloot op mijn huntard
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_70164598
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Je plaatst het erger dan het is. Ja, casuals kunnen een paar tier items krijgen, maar geen complete set. En no way dat ze met heroics beter zullen DPSen dan iemand die Ulduar doet, of beter tanken, of beter healen. Ook zullen ze met deze gear niet meteen nieuwe instances kunnen doen, daar is meer voor nodig. Wat ze hiermee doen is zorgen dat het instap-niveau misschien wat lager komt te liggen. Jje brengt het alsof ze alle BiS items kunnen kopen met emblems, en dat is verre van waar.
Euh ja, ding 80, paar heroics, joef gelijk 226 items van de Conquest vendor.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:04:56 #82
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_70167765
Dank voor de tips, zit nu in the barrens, was bijna vergeten dat ik en human was en liep als een ziel zonder zorgen x-roads in, vonden ze niet leuk. Heb ook en tauren warrior die daar net langs is gekomen met lvlen.
Fear is the grease of society.
pi_70167997
Gisteren Loque'nahak gekilled in Sholazar, dacht dat er geen andere hunters in de buurt waren en ik heb hem al als pet. Maar goed, heeft toch leuke loot dus ik hem killen. Zie ik ineens een tauren hunter opduiken terwijl ik Loque al bijna dood had. Vond ik toch wel lullig. Ik ben alli en hij horde maar hunters weten hoe bijzonder een rare elite als Loque als pet is. Dus ff op horde gelogged en maar even uitgelegd dat ik hem niet zag en dat ik het lullig voor hem vond. Kon hij wel waarderen maar het was hem nu al 3 keer gebeurd. Ik zou persoonlijk gek worden...

Voortaan maar ff beter checken of er geen hunters in de buurt zijn want een hunter Loque ontzeggen, ook cross-faction, da's not done.
pi_70168418
Sportief
pi_70168632
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Tja, wat moet je daar nou op zeggen .

Dit is dezelfde situatie als met de Sunwell gear voor badges, ik dacht dat Blizzard dat niet meer wilde?
Wtf, serieus wtf.

Loop je maanden te wipen in Ulduar om je tier 8 en fijne gear bij elkaar te krijgen, kan je het de volgende patch krijgen door heroic UK te doen in een kwartier.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:32:38 #86
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_70168691
Speel je alleen voor de gear dan ? Of is er ook nog een niveau van plezier ?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:34:58 #87
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_70168762
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:32 schreef GI het volgende:
Speel je alleen voor de gear dan ? Of is er ook nog een niveau van plezier ?
Het gaat niet alleen om de gear. Het gaat om een gevoel van progressie, wat dan volledig weg is.

Bovendien wordt alles nu nóg meer hetzelfde, iedereen loopt straks rond in exact dezelfde gear. Wat is daar nou leuk aan?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_70168776
Gear geeft plezier . Ik vind het leuk om nieuwe content te spelen idd, maar het leukste daar aan vind ik dat je weer een nieuwe piece krijgt die net iets beter is dan de vorige. En dat je door de moeilijkheid sommige dingen hebt, die anderen niet hebben. Maarja, dat is nu dus verleden tijd .
pi_70168878
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:24 schreef Aivac het volgende:
Sportief
Ach ja hunters onder elkaar he, dat geeft een band.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:44:49 #90
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_70169123
Ow, ik ben het er wel mee eens dat gear dingen een stuk leuker maakt en de 'oooooohhhhhh' van een goede drop is niet te evenaren. Maar het is ook nog eens zo dat met de introductie van de ulduar-welfare epics ook nieuwe gear komt die niet met marks of emblems of pepernoten te krijgen zijn maar alleen maar met de nieuwe raid.
pi_70169172
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:44 schreef GI het volgende: de 'oooooohhhhhh' van een goede drop
Dat heb ik volgens mij al niet meer gehad sinds begin TBC.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:46:42 #92
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_70169187
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:11 schreef Dutchguy het volgende:
Gisteren Loque'nahak gekilled in Sholazar, dacht dat er geen andere hunters in de buurt waren en ik heb hem al als pet. Maar goed, heeft toch leuke loot dus ik hem killen. Zie ik ineens een tauren hunter opduiken terwijl ik Loque al bijna dood had. Vond ik toch wel lullig. Ik ben alli en hij horde maar hunters weten hoe bijzonder een rare elite als Loque als pet is. Dus ff op horde gelogged en maar even uitgelegd dat ik hem niet zag en dat ik het lullig voor hem vond. Kon hij wel waarderen maar het was hem nu al 3 keer gebeurd. Ik zou persoonlijk gek worden...

Voortaan maar ff beter checken of er geen hunters in de buurt zijn want een hunter Loque ontzeggen, ook cross-faction, da's not done.
Een hunter die hem killed ontneemt iemand anders de kans. "Er is altijd wel een hunter in de buurt of eentje die hem zoekt in de /1 .

Daarbij had je als Lok nog niet dood was natuurlijk ook feign death kunnen doen, je pet kunnen dismissen of iets anders leuks om hem toch niet dood te maken .

Maar de geste is sportief
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:47:09 #93
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_70169204
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:46 schreef Aivac het volgende:

[..]

Dat heb ik volgens mij al niet meer gehad sinds begin TBC.
Ik ben pas net begonnen met raiden/heroics dus ik heb het regelmatig. Altijd alleen maar gequest op mij mage.
pi_70170151
Nog even tussendoor: Niemand hier speelt op Frostwhisper of wel?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:18:30 #95
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_70170180
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 13:50 schreef VatosLoco het volgende:
Aanrader voor transfer naar een server met veel Nederlandse spelers?
Darksorrow / Burning Legion
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_70171629
Ik vind het echt zwaar kut. Nu heb ik helemaal geen zin meer om te raiden aangezien iedere noob straks t8.5 kan krijgen zonder een voet in Ulduar of zelfs Naxx te hebben gezet.
pi_70172123
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:17 schreef Aivac het volgende:
Nog even tussendoor: Niemand hier speelt op Frostwhisper of wel?
Ik heb een lvl 62 nelf druid daar xD Ook al een maand of 3 nie meer op gespeeld
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_70173791
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:55 schreef SharQueDo het volgende:
Ik vind het echt zwaar kut. Nu heb ik helemaal geen zin meer om te raiden aangezien iedere noob straks t8.5 kan krijgen zonder een voet in Ulduar of zelfs Naxx te hebben gezet.
Mee eens, maar ik denk/hoop dat die change de PTR niet doorkomt. Ik geloof mij zelfs te herinneren dat blizz de t7.5 shoulders en headpiece toen WOTLK uitkwam moeilijker wou maken om te verkijgen. Dit is dan ineens een hele andere richting die ze inslaan :/
pi_70174185
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:36 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Euh ja, ding 80, paar heroics, joef gelijk 226 items van de Conquest vendor.
En dit zijn BiS items? Precies.
pi_70174744
Meeste bis items droppen toch van algalon/hardmodes
In de naxx tijd van wotlk liep iedereen in dezelfde gear, dat is nu al iets minder met ulduar.
En die 4 redelijke items die je kunt kopen van emblems zijn ook niet echt speciaal.
Welkom op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')