Ja, kan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:32 schreef VatosLoco het volgende:
Mede wow'ers, zijn oude chars nog terug te halen als je ze gedelete hebt? Ik heb deze week me chars gedelete omdat ik geen zin meer in wow had, na enkele dagen heb ik spijt, en zou ik ze graag terug willen. Zijn ze op één of de andere manier terug te halen?
Dat kan, heb 't zelfde gedaan, alleen zat er bij mij een maand of 2/3 tussen. Ze hebben alles teruggezet incl alle gear, items en gold. Dat kan je gewoon aanvragen via een ingame ticketquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:32 schreef VatosLoco het volgende:
Mede wow'ers, zijn oude chars nog terug te halen als je ze gedelete hebt? Ik heb deze week me chars gedelete omdat ik geen zin meer in wow had, na enkele dagen heb ik spijt, en zou ik ze graag terug willen. Zijn ze op één of de andere manier terug te halen?
ja .. volgens mij kun je sowieso je al betaalde playtime gewoon uitspelen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef VatosLoco het volgende:
Super thnx voor de reacties![]()
![]()
![]()
![]()
Meteen een mail verstuurd, vanavond nog een ingame ticket aanmaken. Gold zal ik niet terugkrijgen, heb ik verstuurd naar een ingame vriend.
Een 2e vraag, ik heb ook mijn account op cancelled gezet, ik kan wel nog inloggen, maar hoe werkt dat? Ik heb gelezen dat je gewoon kan blijven spelen zolang je betaald, account zal gewoon blijven bestaan?
Ow en de reden waarom ik ze gedelete heb is omdat ik wow verslaafd ben geweest, toen ben ik gestopt, weer begonnen, weer gestopt, en vorige week weer begonnen lol, en ik wou er nu vanaf zijn, maar ik kan het gewoon niet laten, ben wat andere games gaan spelen, maar wow blijft gewoon top
Ja, dat kan. GM ticketen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:32 schreef VatosLoco het volgende:
Gast, ik heb het over Hard modequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:57 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
![]()
Of ik moet me heel sterk vergissen maar Flame Leviathan is de eerste boss die de ingang bewaakt.
Dus ik ga er even vanuit dat je Ignis bedoelt en Ignis is goed te doen maar een stuk lastiger dan Flame Leviathan, XT-001 en Razorscale.
Denk dat ik als volgorde van makkelijkst naar moeilijk zou hebben:
Flame Leviathan > XT-001 > Razorscale > Kologarn > Ignis the Furnacemaster > Thorim > Iron Council > Hodir > Auriya > Freya > General Vezax? > Mimiron > Yogg-Saron?
General Vezax en Yogg-Saron hebben we nog niet neer dus dat is een beetje een gok, we hebben nu één poging op General Vezax gehad en die kregen we direct op 45%. En dat is een stuk beter dan de eerste pogingen op Mimiron.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je dat er maar bij zeggen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:01 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Gast, ik heb het over Hard mode
Nope, gewoon even kijken hoe het met de homies staat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:33 schreef GI het volgende:
Maar nu jeukt het weer en ga je in het topic posten
Ik heb mn account op frozen staan sinds 9 juni en het begint bij mij alweer te jeuken. Ik heb overdag echt geen reet te doen. Als ik dan ooit weer begin ga ik echt helemaal opnieuw beginnen op een andere realm xD Tis eigk best triest dat je na een week alweer wilt spelenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:33 schreef GI het volgende:
Maar nu jeukt het weer en ga je in het topic posten
Ik weet er alles van, ik ben ook zo vaak gestopt en toch weer terug gekomen, komt mede door mn vrienden hoor, ofja vrienden, serieuse junkies die mij contant toch proberde terug te krijgen, en ze het ook telkens lukte, ik heb het gevoel dat ik wel 100de keren opnieuw ben begonnen, andere servers, andere characters, charaters ruilen, verkopen, of inkopen. Alles om maar met wow bezig te zijn. Op me werk langs de firewall af toe stiekem via de Google Cashe toch iets te kunnen lezen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:56 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik heb mn account op frozen staan sinds 9 juni en het begint bij mij alweer te jeuken. Ik heb overdag echt geen reet te doen. Als ik dan ooit weer begin ga ik echt helemaal opnieuw beginnen op een andere realm xD Tis eigk best triest dat je na een week alweer wilt spelen
Nu weet ik zelf niet wat ik moet doen =( Of.. me hele dagen dood vervelen.. of.. gewoon fresh start maken in WoW zodat ik toch iets te doen heb xDquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef magge het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, ik ben ook zo vaak gestopt en toch weer terug gekomen, komt mede door mn vrienden hoor, ofja vrienden, serieuse junkies die mij contant toch proberde terug te krijgen, en ze het ook telkens lukte, ik heb het gevoel dat ik wel 100de keren opnieuw ben begonnen, andere servers, andere characters, charaters ruilen, verkopen, of inkopen. Alles om maar met wow bezig te zijn. Op me werk langs de firewall af toe stiekem via de Google Cashe toch iets te kunnen lezen.
Meh, ik was fucked. ^^ Maar nu heb ik gewoon compleet het contact verbroken met die fucking hopeloze junk koppen, en ik wens ze het beste. ^^
Dat deed je zelf, en niet die vrienden van jequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef magge het volgende:
Op me werk langs de firewall af toe stiekem via de Google Cashe toch iets te kunnen lezen.
Absoluut. Maar weetje hoe vervelend het is als je elke keer als je die kerels tegen kwam, ze toch gewoon begonnen over WoW. Terwijl ik duidelijk was dat ik er niets meer mee wilde te maken hebben. en natuurlijk als ik een beetje backbone had dan was ik nooit terug gevallen, maar zo werkt het helaas niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:27 schreef GI het volgende:
[..]
Dat deed je zelf, en niet die vrienden van je
Ik praat af en toe nog wel met vrienden over WoW, ook toen ik gestopt was en toen zij niet meer speelden. Het kan af en toe nog best een leuk gespreksonderwerp zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef magge het volgende:
[..]
Absoluut. Maar weetje hoe vervelend het is als je elke keer als je die kerels tegen kwam, ze toch gewoon begonnen over WoW. Terwijl ik duidelijk was dat ik er niets meer mee wilde te maken hebben. en natuurlijk als ik een beetje backbone had dan was ik nooit terug gevallen, maar zo werkt het helaas niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |