quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:24 schreef venomsnake het volgende:
Zowel Sport als MD hebben het nu over Robinho op de frontpage.
Wat hebben we nou aan die Pipo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:24 schreef venomsnake het volgende:
Aub niet zegquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:24 schreef venomsnake het volgende:
Eensch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:49 schreef Saviola het volgende:
[..]
Aub niet zegwaardeloze teamspeler en gewoon overrated eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks! Ik kwam er vorige week als eerste mee hier maar was het serieus vergetenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:34 schreef MassimO het volgende:
Lauren verslaat... 22:20 op Veronica
Vanavond gaat ze op bezoek bij fanatieke Barca supporters ,kan best leuk worden denk ik.
maar ff checken voor de zekerheid
Ben je weer beter Ray?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef RayMania het volgende:
venomsnake! Het is tijd voor een nieuwe OP!
Steek er nou een stokje voor Pep.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Villa werd toen even genoemd, maar Madrid schijnt nu weer concreter te zijn.
Het enige wat Madrid nog mist is een spits...quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:46 schreef BarbaRob het volgende:
Villa hakt de knoop door.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=80638
Ik vrees Madrid![]()
Higuin, Van the Man, Huntelaar, Raulquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het enige wat Madrid nog mist is een spits...
Laten we duimen dat Villa toch voor kiest om prijzen te paken
Een "echte" spits die er 30+ per seizoen kan makenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Higuin, Van the Man, Huntelaar, Raul
Daarom dus, Barcelona moet damn snel handelen! Leg die 40 miljoen morgen nog neer bij Valencia.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:46 schreef BarbaRob het volgende:
Villa hakt de knoop door.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=80638
Ik vrees Madrid![]()
Moest even kijken wat je nou precies bedoelde, maar bedankt voor de reminderquote:
Boixos Nois zijn gewoon knuppels, van die alles hatersquote:
Linkse rakkers zijn sowieso niet mijn "kind of people"quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Boixos Nois zijn gewoon knuppels, van die alles haters
quote:De Catalanen zijn in de markt voor Valencia-aanvaller David Villa, voor wie Real Madrid 35 miljoen euro wil neertellen. Valencia heeft de onderhandelingen met Real gestaakt om te wachten op een bod van Barcelona. Aangezien Barça niet meer dan 35 miljoen euro te besteden heeft, wordt het een lastige zaak om Villa binnen te halen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:49 schreef SevD het volgende:Eh, hoi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
quote:Carles Puyol is akkoord gegaan met een nieuw contractvoorstel van Barcelona. De verdediger en aanvoerder van de Catalanen, wiens verbintenis in 2010 afloopt, ging woensdag akkoord met een contract tot de zomer van 2012. Puyol gaat er in financieel opzicht echter niet op vooruit: de langharige mandekker blijft tot zijn 33ste zeven miljoen euro bruto per jaar (exclusief winstpremies) opstrijken. (El Mundo Deportivo)
Als mijn werkgever me een contract tot 2012 aanbiedt voor 7.000.000 bruto per jaar doe ik dat ook, ben ik zelfs bereid om mijn vaste dienstverband op te geven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:56 schreef Wayoflife_ het volgende:
Puyol, held kom er maar in! Eindelijk iemand die niet ligt te janken om zijn centjes.
Zit hier niet iets interessants tussen? En denk erom hè, 35 miljoen en géén euro meer!quote:Roy Makaay, Kevin Hofland, Tim de Cler, Denny Landzaat, Jonathan de Guzman, Andwélé Slory en Luigi Bruins zijn te koop tegen elk aannemelijk bod en worden her en der aangeboden in het informele circuit van de Europese clubs. Feyenoord wil af van de salarissen die te zwaar op de begroting drukken. De club is hard bezig de huishouding sluitend te krijgen en gaat terug in budget van 44 naar 39 miljoen euro.
Kevin Hofland lijkt me niet echt een optie voor Barcelona, hij is meer geschikt voor Eibar of zo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus 35 miljoen...
[..]
Zit hier niet iets interessants tussen? En denk erom hè, 35 miljoen en géén euro meer!
quote:Barça wil Reina
Barcelona heeft 19 miljoen euro over voor Liverpool-keeper Pepe Reina. Reina moet Víctor Valdés vervangen, die dankzij moeizame contractbesprekingen met Barça mogelijk naar AC Milan gaat.
De Catalanen hebben er wel vertrouwen in dat ze de goalie weg kunnen weken van Anfield. Josep Guardiola, coach van Barcelona, heeft Reina persoonlijk aanbevolen bij het bestuur van de club. Hij was het geduld met Valdés kwijt.
De 26-jarige Reina speelde aan het begin van zijn carriere enkele jaren voor Barcelona. Daarna verkaste hij naar Villarreal, dat hij in 2005 voor 7 miljoen verruilde voor Liverpool. De oefenmeester van de Britse club Rafa Benitez is Reina liever niet kwijt, maar beseft dat zijn club in financiële moeilijkheden verkeert.
Dit lijkt me onzin.quote:
Ik zie Valdes ook niet zo snel vertrekken. Barcelona speelt nu hetzelfde spelletje wat Valdes ook speelt. En dat vind ik jammerquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Dit lijkt me onzin.
Valdes blijft gewoon en als ze iemand erbij halen dan is het Asenjo wel. Jonge keeper met veel toekomst.
Inderdaad, hij wordt er maar 7 miljoen euro per jaar rijker vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie Valdes ook niet zo snel vertrekken. Barcelona speelt nu hetzelfde spelletje wat Valdes ook speelt. En dat vind ik jammer![]()
Hij moet maar eens gaan praten met Puyol wat clubliefde betekend. Die verlengde zijn contract zonder dat hij er rijker van wordt.
Ik durf zelfs te beweren dat Puyol het voor de helft doet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Inderdaad, hij wordt er maar 7 miljoen euro per jaar rijker van
toch 2 miljoen van zijn vraagprijs afquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Valdes heeft nu toch verlengd tot 2016 voor 7 miljoen per jaar, volgens TV3.
Als je een geboren catalaan bent, heb je al 2 streepjes voor in Barcelona.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Diego Alves doet het voor de helft en die is 2 keer zo goed
Blijkt wel als je zo lang kan blijven staan als prutskeeperquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je een geboren catalaan bent, heb je al 2 streepjes voor in Barcelona.
Nou, zolang ik me kan herinneren staan er prutsers op doel bij Barcelona.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Blijkt wel als je zo lang kan blijven staan als prutskeeper
Waren ook niet bepaald hoogvliegers.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:18 schreef Gabbylicious het volgende:
Hesp was idd held.
Rustu en Baia zijn clowns idd. Dutruel, Bonano en Enke hebben jullie ook nog ff gehad.
Even wat geedit. Zin klopte niet helemaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geen hoogvlieger en een held in 2 zinnen
Het wordt steeds waziger
Hij tekent bij t/m 2014.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Valdes heeft nu toch verlengd tot 2016 voor 7 miljoen per jaar, volgens TV3.
Omdat ik daar blij mee ben.quote:
Ik geloof het pas als ik het op de officiële website zie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:20 schreef TheClown1 het volgende:
Valdés verlengt bij Barcelona
tot 2014 en niet tot 2016
quote:Barcelona weet doelman Valdés toch te behouden
Víctor Valdés blijft toch bij Barcelona. De doelman en de kampioen van Spanje en Europa voerden lange en moeizame onderhandelingen over een nieuwe verbintenis.
'Het akkoord is gesloten', bevestigde zaakwaarnemer Ginés Carvajal rondom twaalf uur donderdagnacht aan radio RAC 1. 'De komende dagen tekenen we het contract.' Valdés en Barcelona zijn het eens over een verbintenis tot de zomer van 2014. De oude overeenkomst liep tot medio 2010.
Naar verluidt gaat Valdés zeven miljoen euro per jaar verdienen, maar zaakwaarnemer Carvajal weigerde iets over de hoogte van het salaris te vertellen. Spaanse media meldden dinsdag nog dat de onderhandelingen waren stukgelopen vanwege de eisen van de 27-jarige doelman. Hij zou een jaarsalaris van negen miljoen hebben geëist, de club zou maximaal zes miljoen hebben geboden.
quote:Barcelona houdt de ontwikkelingen in Birmingham scherp in de gaten. De Spanjaarden overwegen een bod van bijna dertig miljoen euro uit te brengen op Young, die Josep Guardiola van meer opties moet voorzien in de voorhoede van de Europees kampioen. “Er is nog geen contact opgenomen, maar achter de schermen is Barcelona bezig met de komst van Young”, vertelde een anonieme bron van de club. (The Daily Star)
quote:Op zondag 21 juni 2009 09:39 schreef venomsnake het volgende:
Volgens MD heeft Perez geprobeerd Pique naar Madrid te halen. Pique heeft Perez vervolgens een "Nee" verkocht.
quote:'Barça vindt in oud-Ajacied Filipe nieuwe back'
FC Barcelona heeft haar nieuwe linksback zo goed als binnen. De Catalanen hopen de komst van Luis Filipe Kasmirski komende week af te ronden. Momenteel staat de jongeling nog onder contract bij Deportivo la Coruña.
De club van trainer Josep Guardiola heeft volgens Marca een bod van elf miljoen euro uitgebracht op Filipe. Deportivo houdt vooralsnog vast aan de vraagprijs van dertien miljoen, maar desondanks wordt verwacht dat beide clubs elkaar deze week zullen vinden.
De 23-jarige Filipe stond in het verleden onder contract bij onder meer Ajax en Real Madrid. Bij beide ploegen wist de Braziliaan echter niet door te breken, iets dat hem bij Deportivo wel lukte. Het contract van de voormalig jeugdinternational loopt nog tot medio 2013 bij Deportivo.
Filipe moet bij Barcelona zijn landgenoot Sylvinho opvolgen. Laatstgenoemde zag zijn aflopende contract niet verlengd worden en vertrekt vrijwel zeker naar Corinthians. Eerder werden Ashley Cole en Maxwell al gelinkt aan de winnaar van de Champions League.
Nicequote:Op zondag 21 juni 2009 18:20 schreef RayMania het volgende:
Hier trouwens nog een filmpje van Barcelona - Osasuna.
Opkomst van de spelers, met het clublied op de achtergrond.
Waanzinnig altijdquote:Op zondag 21 juni 2009 18:20 schreef RayMania het volgende:
Hier trouwens nog een filmpje van Barcelona - Osasuna.
Opkomst van de spelers, met het clublied op de achtergrond.
quote:'Hazard in beeld bij Barcelona'
Barcelona ziet in Eden Hazard een mogelijke versterking voor komend seizoen. De talentvolle middenvelder staat momenteel onder contract bij Lille maar kan rekenen op belangstelling van meerdere Europese topclubs, meldt Het Laatste Nieuws.
De achttienjarige international van België werd door diverse scouts twee jaar geleden ontdekt tijdens het EK voor spelers onder de zeventien jaar. De daaropvolgende seizoenen wist hij indruk te maken in de Ligue 1 waardoor de interesse nog groter werd.
Barcelona krijgt volgens de berichtgeving concurrentie in de strijd om de aanvallende middenvelder van onder andere Manchester United, Real Madrid en Chelsea. Het talent werd snel ontdekt door de Catalaanse club. "Als je hem vijf minuten ziet voetballen word je er verliefd op", aldus een scout van de Catalaanse club tegenover de genoemde Belgische krant.
Hij heeft zijn contract van 1 jaar verscheurdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik denk trouwens dat Milito maar beter kan stoppen. Die gast zal nooit meer herstellen, en is op dit moment alleen maar een blok aan het been van Barça met een salaris van een paar miljoen per jaar. Ik weet nog dat Overmars destijds een deel van zijn salaris heeft teruggestort toen hij met pensioen ging na zijn laatste blessure.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht, ik laat nog wat voor Venom over.
En waarom zou Valencia nu opeens wel akkoord gaan met dat bedrag?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sport.es meldt dat Villa toch de grootste prioriteit is voor Barcelona en dat hij zelf sowieso al ja heeft gezegd tegen het aanbod van Barca. De transfersom zou 40 miljoen moeten bedragen.
Ja tot zover kon ik het ook volgen behalve dat er vorige week nogal wat tegenstrijdige berichtgevingen opdoken rondom zijn persoonlijke voorkeur. De een beweerde dat zijn voorkeur uit ging naar Real, de ander Barcelona.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Omdat het een prijs is die ze wel willen accepteren, aangezien Real ook al +- 40 had geboden, en Chelsea iets meer, maar Villa wel naar Barcelona.
Omdat ze anders failliet gaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En waarom zou Valencia nu opeens wel akkoord gaan met dat bedrag?
Real heeft zich teruggetrokken in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja tot zover kon ik het ook volgen behalve dat er vorige week nogal wat tegenstrijdige berichtgevingen opdoken rondom zijn persoonlijke voorkeur. De een beweerde dat zijn voorkeur uit ging naar Real, de ander Barcelona.
Maar goed het maakt ook niets uit. Ik hoop dat Valencia nu akkoord gaat met het bod van Barcelona. Villa zie ik dolgraag komen.
Goed dan hebben ze nog een schuld van 360 miljoen. En is er bovendien ook geen geld voor versterkingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat ze anders failliet gaan
Ik las het ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Real heeft zich teruggetrokken in ieder geval.
Broodje aap joh.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dacht dat Barca maar 37miljoen had om te besteden of in ieder geval iets in de 30, hoe kunnen ze nu ineens met 40 komen dan? Niet dat ik het erg vindt aangezien ik Villa maar al te graag zie komen.
Topic was even doodgebloedquote:
Man dit moet echt wel genoeg zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef FireFox1 het volgende:
And the soap continues...
Barcelona heeft Valencia 43 miljoen euro geboden voor Villa.
http://www.marca.com/2009(...)lona/1245923965.html
Overigens wil Pep af van Caceres
Weet je dat ik niet eens hoop dat dit door zal gaan? 43 miljoen bieden als je al een topspits in huis heb vind ik gewoon absurd. Wij zijn godverdomme Real Madrid niet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Man dit moet echt wel genoeg zijn.
quote:David Villa weet niet bij welke club hij volgend seizoen voetbalt maar wel in welk land: Spanje. De aanvaller van Valencia is al geruime tijd hoofdrolspeler in een soap die zijn weerga niet kent. Real Madrid dacht de Spaans international binnen te hebben maar Valencia haalde de aanvaller plotseling van de transferlijst af. "Ik neem pas na zondag een besluit over mijn toekomst", laat Villa donderdagavond optekenen.
Volgens diverse Spaanse media leidt Barcelona de dans om de handtekening van de 27-jarige El Guaje. De Catalanen zouden 43 miljoen euro hebben geboden, in de wetenschap dat de aanvaller zogenaamd niet meer voor Valencia wil spelen, niet naar Real Madrid zal gaan en niet naar het buitenland wil verkassen. "Ik wil inderdaad in Spanje blijven spelen", bevestigt Villa. "Dat is mijns inziens de beste competitie."
Villa hield zich de laatste weken muisstil over zijn toekomst. Wel liet hij donderdag weten enigszins teleurgesteld te zijn in de plotselinge ommekeer rond zijn transfer naar het Santiago Bernabéu. "Eén week geleden was alles zo goed als rond, en nu is er helemaal geen sprake van een transfer. Het waren geen makkelijke dagen, maar ik heb mij er zelf doorheen gezet. Eén ding staat vast: ik vertrek niet naar het buitenland."
"Ik heb gedurende de Confederations Cup niet met Valencia gesproken, maar ik heb gehoord dat de club niet meewerkt aan een transfer. Zij hebben mij altijd zeer goed behandeld en ik wil geen conflictieve situatie creëren. Ik sta nog vijf jaar onder contract. Na zondag ga ik over mijn toekomst nadenken. Dat houdt niet in dat ik maandag al de knoop doorhak. Ik ga eerst op vakantie en beslis pas erna", aldus Villa.
Onzin. Je moet gewoon een type Huntelaar/Van Nistelrooy hebben, iemand die bij tijd en wijle eens een balletje kaatst of breed legt, maar toch vooral minstens driekwart van de kansen afmaakt, dus kan koppen en op de goede plek staan. Meevoetballen hoeft niet, dat doen Messi, Iniesta en Xavi wel. Je kunt veel beter een pure afmaker in de punt hebben staan imo, Ibra is dat niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:17 schreef MoneyTalks het volgende:
De grootste onzin is dat Villa nog kleiner is dan Eto'o. Als we een nieuwe spits halen, moet het een type Ibrahimovic zijn. Lang, sterk en technisch.
quote:Touré tekent nieuw en sterk verbeterd contract
Barcelona heeft de onderhandelingen met Touré Yayá over een nieuw en verbeterd contract tot een goed einde gebracht. Een woordvoerder van de Spaanse topclub bevestigt vrijdagavond aan het Spaanse persbureau EFE dat de Ivoriaanse middenvelder akkoord is gegaan met een verbintenis tot de zomer van 2012.
Dmitri Seluk, zaakwaarnemer van Touré, en technisch directeur Txiki Begiristain onderhandelden vrijdag in de kantoren van de Azulgrana over de nieuwe voorwaarden. Touré, die in Spanje zijn voor- en achternaam liet omdraaien, was een van de slechtst betaalde spelers in de selectie en vroeg om een salarisverhoging. Na enkele uren kwamen beide partijen tot een akkoord over een sterk verbeterd contract.
Touré (26) staat voor zijn derde contractjaar in het Camp Nou. De 34-voudig international was in 2001 een van de vele Ivorianen bij SK Beveren en belandde via Metalurg Donetsk, Olympiakos Piraeus en AS Monaco in de zomer van 2006 bij Barcelona. De oorspronkelijke verbintenis van Touré liep over twee seizoenen af.
Rots in de branding, stofzuiger op het middenveld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed nieuws.
Yaya heeft zich sterk ontwikkeld dit seizoen.
quote:Braziliaanse versterking Barcelona
SAO PAULO - FC Barcelona heeft de getalenteerde Braziliaanse voetballer Keirrison bijna binnen. De zaakwaarnemer van de 20-jarige aanvaller van Palmeiras, die nog een doorlopend contract heeft, maakte bekend dat de transfer op enkele details na rond is. Volgens de media betaalt de Spaanse kampioen 15 miljoen euro voor de begeerde spits.
Telegraaf
Dit is 10x beter dan het 3 dubbele aan Villa te spenderen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:27 schreef Omnifacer het volgende:
Goeie deal! Met Eto'o en een talent erachter kunnen we jaren vooruit!
Klopt, my bad. Verstond het dan verkeerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:58 schreef Brord_ het volgende:
Je bedoelt Nilmar van Internacional? Die is wel al 24 hoor. Keirrison is nog niet opgeroepen voor de selectie. Hij werd vorig jaar wel topscoorder van de Serie A met 18 doelpunten.
Blijft vooral denken, hoe groter de tegenvaller dan isquote:
Hopen magquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Blijft vooral denken, hoe groter de tegenvaller dan is
Doodzondequote:Op zondag 28 juni 2009 09:42 schreef venomsnake het volgende:
Eto'o naar City
Dan heeft City volgend jaar een aardig aanvalsduo met Eto'o en mogelijk ook Tevez.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:42 schreef venomsnake het volgende:
Geruchten gaan dat Eto'o naar City gaat, Villa naar Barcelona en dat Keirrison dan verhuurd wordt aan Valencia.
Robinho----Eto'o----Tevezquote:Op zondag 28 juni 2009 09:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan heeft City volgend jaar een aardig aanvalsduo met Eto'o en mogelijk ook Tevez.
Je vergeet Santa Cruz die ze deze week gekoht hebben.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Robinho----Eto'o----Tevez
Tja, niet verkeerd.
Maar voorlopig zijn het alleen nog geruchten.
Volgens mij zijn ze dat bij City zelf ook al weer vergetenquote:Op zondag 28 juni 2009 13:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je vergeet Santa Cruz die ze deze week gekoht hebben.
Verdedigers schijnen ze ook te vergeten. Michael Ball en Danny Mills staan daar nog onder contract. Elke keer als iemand zegt dat City de top 4 gaat aanvallen, denk ik alleen maar: Ze hebben Michael Ball en Danny Mills onder contract.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:34 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dat bij City zelf ook al weer vergeten
Inderdaad jaquote:Op zondag 28 juni 2009 13:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Verdedigers schijnen ze ook te vergeten. Michael Ball en Danny Mills staan daar nog onder contract. Elke keer als iemand zegt dat City de top 4 gaat aanvallen, denk ik alleen maar: Ze hebben Michael Ball en Danny Mills onder contract.
quote:City doet Eto'o 'astronomisch' aanbod
Barcelona-voorzitter Joan Laporta heeft zondag verklaard dat het Engelse Manchester City zich officieel heeft gemeld voor aanvaller Samuel Eto’o. Volgens de preses van de Champions League-houder gaat het om een ‘astromisch’ bedrag, dat zelfs de transfer van Cristiano naar Ronaldo in de schaduw zou stellen. De 28-jarige Kameroener heeft nog een contract voor één seizoen in het Camp Nou, en wordt al enige tijd in verband gebracht met een vertrek. Grootspendeerder Manchester City versterkte zich al met de Paraguayaan Roque Santa Cruz van Blackburn Rovers, maar trainer Mark Hughes zou zijn aanvalsvloot nog verder willen uitbreiden.
Mocht dat gebeuren met Eto’o, dan zou het gigantische maandloon dat Cristiano Ronaldo gaat verdienen bij Real Madrid al weer snel uit de recordboeken gehaald kunnen worden. In principe wil Eto’o in echter Spanje blijven, maar Laporta tekende daarbij wel aan dat het aanbod misschien wel ‘te goed is om af te wijzen’ voor de Afrikaan.
“Eto’o heeft een astronomisch bod ontvangen van City, waarmee hij gelijk de best betaalde speler ter wereld zou worden”, bevestigde Laporta tegenover het Catalaanse radiostation iCat FM. “Hij wil blijven, maar een aanbod als dit is moeilijk om te weigeren. Mocht hij gaan, dan zullen we een adequate vervanger halen”, beloofde hij.
Zow, lees het net ja. Dit is het dan. Het moment waarop wij eto'o zien verdwijnen, erg jammer.quote:
Inieeeeeeeeeeeeeeeestaquote:
Villa scoorde afgelopen seizoen 28 doelpunten (in 33 wedstrijden) bij een erg wisselvallig valencia.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:51 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik denk dat het een grote vergissing is om Villa te kopen. Hij is kleiner dan Eto'o, en even oud! Scoort minder goals dan Eto'o!
30-40 miljoen voor een speler die zijn laatste contractjaar in gaat is enorm veel geld. Met wat bijleggen kan je Villa er voor terughalen. Die amper minder scoort dan Eto'o, en dat voor toch iets minder goede teams. Een wat jongere speler zou misschien wel mooi zijn inderdaad, aan de andere kant heb je Bojan en nu dus Keirrison ook nog voor de toekomst.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:51 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik denk dat het een grote vergissing is om Villa te kopen. Hij is kleiner dan Eto'o, en even oud! Scoort minder goals dan Eto'o!
Gelukkig is Zlatan wel een stuk jonger en een echte killer...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:51 schreef MoneyTalks het volgende:
Op papiers is dat dus 56,5 miljoen + verhuur van Keirrison voor twee jaar.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
40 miljoen plus Caceres en de verhuur van Keirrison voor twee jaar.
Prima deal zo op papier.
Zou het jammer vinden als hij nog toch gaat vertrekken. Maar als je een astronomisch bedrag door een paar malle oliesjeiks krijgt aangeboden...quote:Barcelona heeft een monsterbod ontvangen op Samuel Eto'o. Manchester City wil heel veel geld betalen voor de Kameroener.
'Eto'o heeft een astronomisch aanbod gehad van City', vertelde Barça-preses Joan Laporta aan het Catalaanse radiostation iCat FM. 'Het zou hem de best betaalde speler in de wereld maken. Hij kan bij City meer verdienen dan Cristiano Ronaldo bij Real Madrid.'
'Samuel heeft aangegeven te willen blijven bij ons', vervolgt de voorzitter van de Champions League-winnaar waar de 28-jarige spits een contract voor nog een jaar heeft. 'Maar een aanbod zoals City heeft gedaan is zowel voor hem als voor ons moeilijk te weigeren. Mocht de overgang doorgaan dan gaan we op zoek naar een nieuwe spits.'
Eto'o heeft net zijn vijfde seizoen erop zitten in Camp Nou. In 144 competitieoptredens scoorde hij liefst 109 keer.
Liever Villa dan Ibra...quote:Op zondag 28 juni 2009 21:37 schreef Wayoflife_ het volgende:
Wij discussieren hier teveel wat wie wij het mooiste zouden vinden als spits, maar denk eens wat Eto'o aangeboden krijgt: De meest lucratieve transfer uit zijn leven. Tja die slaat hij natuurlijk niet af.
Ik hoop eigenlijk dat Meneer Ibra toch richting barcelona komt. Ik vindt hem eigenlijk maar een verwend klootzakje, maar ik denk dat hij het gat eto'o beter kan opvullen dan Villa..
Lucratief? Een club als Man City?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:37 schreef Wayoflife_ het volgende:
Wij discussieren hier teveel wat wie wij het mooiste zouden vinden als spits, maar denk eens wat Eto'o aangeboden krijgt: De meest lucratieve transfer uit zijn leven. Tja die slaat hij natuurlijk niet af.
Ik hoop eigenlijk dat Meneer Ibra toch richting barcelona komt. Ik vindt hem eigenlijk maar een verwend klootzakje, maar ik denk dat hij het gat eto'o beter kan opvullen dan Villa..
En daar de hoofdprijs voor betalen? Liever niet!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Anders gewoon Torres kopen. Dan kun je nog lang vooruit!
Gast, Eto'o zit bijna op zijn top en als hij dat al niet zit, dan zal het geen jaar meer duren. Denk je nu werkelijk dat hij zo'n lucratieve deal laat zitten?! Wat boeit hem dat sportieve aspect nu weer als hij jaarlijks een gigantische bak geld in het vooruitzicht heeft. Plus als de transfer geruchten van City doorgaan dan heeft City straks een erg goede aanval en misschien dat hij dat wel als een uitdaging ziet.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Lucratief? Een club als Man City?
Je doet net of dit de meest geweldige transfer is naar de hoogste club uit z'n leven.
Sportief gezien is dit voor Eto'o een stap terug. En wat maakt het hem uit als hij daar 2 miljoen of zoiets meer gaat verdienen als hij bij Barca als wel 8 miljoen kan verdienen?
Voor Eto'o zou het stom zijn om te doen, tenzij hij geen motivatie meer heeft bij Barca.
Anders gewoon Torres kopen. Dan kun je nog lang vooruit!
Dat zou mij eigenlijk helemaal niks uit maken om de hoofdprijs voor Torres te betalen! Torres is de perfecte spits voor Barca, met zijn snelheid en scherpte. Als ze dikke miljoenen voor Eto'o krijgen, direct informeren bij Torres van mij part betaal je daar 50 miljoen voor. De beste club ter wereld op dit moment mag het naar mijn mening ook best laten zien op de transfermarkt.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En daar de hoofdprijs voor betalen? Liever niet!
Volgens mij hebben jullie een compleet vertekend beeld van hoeveel die marktconform gaat kosten en of hij dat wil.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zou mij eigenlijk helemaal niks uit maken om de hoofdprijs voor Torres te betalen! Torres is de perfecte spits voor Barca, met zijn snelheid en scherpte. Als ze dikke miljoenen voor Eto'o krijgen, direct informeren bij Torres van mij part betaal je daar 50 miljoen voor. De beste club ter wereld op dit moment mag het naar mijn mening ook best laten zien op de transfermarkt.
Gewoon Torres kopen, die kan jaren vooruit. Dan maar wat meer betalen als je je beste spits gaat verkopen. Ik ben het met Vjenne eensquote:Op maandag 29 juni 2009 10:24 schreef Wayoflife_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie een compleet vertekend beeld van hoeveel die marktconform gaat kosten en of hij dat wil.
Torres wil echt niet weg bij liverpool want die gaan volgend jaar voor de hoofdprijs in de CL en premier league en daarnaast ligt de prijs van Torres ligt rond de geschatte prijs rond 60-70 miljoen. Gezien het feit dat de aanval van Liverpool draait om Torres en Gerard zullen ze heel diep in de buidel moeten tasten willen ze hem losweken.
Torres had zoiezo al in zijn contract bij Atletico een afkoomsom van 90 miljoen en ik denk dat ze bij Liverpool gekozen hebben om dat bedrag keer 2 te doen. Logisch.
quote:Xavi - No room for Ronaldo
Barcelona star Xavi insists he would not have wanted Cristiano Ronaldo to move to the Camp Nou because the European champions do not need players who 'fill gossip magazines'.
The Portuguese winger is set to officially join Real Madrid on Wednesday in a world-record deal after Manchester United accepted an £80million offer from the Bernabeu giants.
Xavi, though, is adamant that UEFA Champions League, Primera Liga and Copa del Rey holders Barcelona do not need Ronaldo, who has been pictured over the summer enjoying a holiday in the United States of America.
The Spain midfielder points to club colleagues Lionel Messi, Andres Iniesta, Thierry Henry and Samuel Eto'o - who has been linked to Manchester City - as examples of the quality in Pep Guardiola's unprecedented Treble winners.
"The best player in the world is Lionel Messi and there's no chance he will switch allegiance," Xavi said in Sport.
"We also have Andres Iniesta, Thierry Henry and Samuel Eto'o and with that kind of luxury, we are capable of doing anything.
"As for Ronaldo, I wouldn't want him here. At Barca, we do not have room for players who fill gossip magazines.
"We are hard workers and sportsmen but he, on the other hand, is uncontrollable."
SKY
quote:Het ‘astronomische’ aanbod dat Manchester City Samuel Eto’o zou hebben gedaan, heeft een definiëring gekregen. Volgens het Britse BBC Sports kan de Kameroener een weeksalaris van zo’n 294 duizend euro tegemoet zien wanneer hij besluit de overstap te maken van Barcelona naar de ambitieuze Engelse club. De Catalanen zelf kunnen 27 miljoen euro vangen voor de 28-jarige aanvaller.
Eto’o heeft nog een contract voor één seizoen in het Camp Nou, en wordt al enige tijd in verband gebracht met een vertrek. Grootspendeerder Manchester City versterkte zich weliswaar eerder al met de Paraguayaan Roque Santa Cruz van Blackburn Rovers, maar trainer Mark Hughes wil zijn aanvalsvloot nog verder uitbreiden.
Met het gigantische weekloon hopen The Citizens Eto’o te kunnen verleiden tot de overstap. Mochten hij en Barcelona op de aanbieding ingaan, dan wordt de Afrikaan meteen de best betaalde speler ter wereld. Die eer is nu nog weggelegd voor Cristiano Ronaldo, die onlangs zijn overgang naar Real Madrid bezegelde.
quote:Arshavin admits Barca appeal
Arsenal forward Andrey Arshavin would be 'really happy' to play for Barcelona.
The Russia international signed for the Gunners in the winter transfer window from Zenit St Petersburg for a fee in the region of £15million.
Arshavin has made a terrific start to his career at Emirates Stadium, scoring six goals in 12 Premier League starts.
However, the 28-year-old has been quoted as declaring his interest in one day moving to European champions Barca.
He said in The Sun: "If I have the chance to play for Barcelona, I'd be really happy."
Arshavin recently stated that he was settled at Arsenal and that he would one day like to return to Zenit.
SKY
Wat zijn de lotto getallen voor aankomend weekend?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef BigKahuna het volgende:
Eto'o gaat volgend jaar gratis naar Milan.
Volgens mijn vertaling zouden ze al bijna overeenstemming hebben bereikt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef venomsnake het volgende:
Volgens Sport wil Villa naar Barcelona.
Ik zie liever Touré op de plaats van masherano.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
---------Mascherano---------
-----Xavi------------Iniesta----
----Messi----Villa------Ribery---
Man hier krijg je toch een harde plasser van. Holy coooow!
Yaya is beter als Mascherano. Ribery lijkt me niet haalbaar, zal mij benieuwen wie er nog komt voor linksbuiten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
---------Mascherano---------
-----Xavi------------Iniesta----
----Messi----Villa------Ribery---
Man hier krijg je toch een harde plasser van. Holy coooow!
Ik denk dat je dan toch Mascherano onderschat. Ik denk zelfs dat hij nog iets beter is dan Yaya. Yaya is ook zeker niet slecht maar als je Mascherano kunt halen dan moet je dat zeker doen! Maar op die positie ligt op dit moment niet de prioriteit dus eerst focussen op de andere posities.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Yaya is beter als dan Mascherano. Ribery lijkt me niet haalbaar, zal mij benieuwen wie er nog komt voor linksbuiten.
Zeg ik niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Wat zijn de lotto getallen voor aankomend weekend?
Die geruchten zijn er elk jaar, maar in dit elftal is er gewoon geen ruimte voor hem zonder de balans te verstoren en zo'n jongen zet je ook niet op de bank.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:12 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ik zag roddels verschijnen in de engelse dagbladen dat Cesc wellicht naar Barça komt!
Eto'o blijft nog 2 jaar, cesc erbij. Wat een team hebben we dan.
Mascherano is een veel betere stofzuiger, zit korter op zijn man, loopt veel meer gaten dicht en zet met zijn enorme gedrevenheid/passie zijn ploeggenoten altijd scherp. Hij kan af en toe een klootzak zijn maar voetballers van dit kaliber zijn een verrijking om in je ploeg te hebben.quote:
Hoe betrouwbaar is dat blad?quote:De interesse van Barcelona is echter meer dan een gerucht, zo bevestigt Laporta aan Cadena Cope.
Uitstekende opstellingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:15 schreef venomsnake het volgende:
Geruchten gaan ook dat Barcelona Cesc terug wil halen..
----Xavi------Cesc----
Messi---Villa---iniesta
Zoiets?
Ik gun het Fabregas ook wel, er is toch niks te halen bij Arsenal. Moet alleen Van Persie nog zijn verdiende transfer krijgen.quote:De geruchten over een vertrek van Francesc Fàbregas bij Arsenal worden hardnekkiger. De Spaanse middenvelder, die onlangs weliswaar aangaf dat hij in Londen wil blijven, staat in de nadrukkelijke belangstelling van zijn voormalige club Barcelona. Voorzitter Joan Laporta bevestigt dat de Europees kampioen van plan is om Cesc terug te brengen naar het Camp Nou.
Fàbregas is afkomstig uit de jeugdopleiding van Barcelona, maar maakte al op jonge leeftijd de overstap naar Arsenal. De middenvelder in augustus 2004 voor The Gunners en groeide vervolgens uit tot één van de belangrijkste spelers van de Londense club. Fàbregas (inmiddels aanvoerder en een contract tot medio 2014) speelde tot dusver 231 wedstrijden voor Arsenal en groeide uit tot international van zijn vaderland Spanje.
De inmiddels 22-jarige middenvelder werd al diverse malen in verband gebracht met een terugkeer naar Barcelona, maar omdat ook enkele andere clubs met Fàbregas gelinkt werden, nam men die berichten met een korreltje zout. De interesse van Barcelona is echter meer dan een gerucht, zo bevestigt Laporta aan Cadena Cope. De voorzitter hoopt dat zijn club er in zal slagen om de Spanjaard los te weken bij Arsenal.
“Cesc heeft Barcelona-bloed door zijn aderen stromen en we weten dat hij graag voor deze club zou willen spelen”, vertelde Laporta. “Op het moment is hij een belangrijke speler voor Arsenal, maar daar brengen wij graag verandering in. Ik wil Cesc, technisch directeur Txiki Begiristain wil Cesc en coach Josep Guardiola wil Cesc. We zijn van plan om moeite voor hem te doen, maar tegelijkertijd respecteren we de wensen van Arsenal. We hebben een zeer goede relatie met deze club, dus het zal een moeilijk onderwerp zijn om over te praten.”
Je mist body op het middenveld. Ipv Cesc moet daar Yaya of Mascherano staan voor de balans in het elftal.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:22 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ik denk dat het een mooie oplossing is als cesc en villa dit jaar komen. Dan is het middenveld gewoon ontzettend sterk en de aanval verbeterd.
Ik hoop alleen dat henry weggaat ipv eto'o. we kunnen denk ik toch wel concluderen dat die zijn beste tijd heeft gehad. Dat hij maar lekker gaat grootverdienen in de states.. En owja milito vindt ik echt geweldig, ik hoop dat die blijft.
Mijn ideale opstelling:
---------Valdes--------
Alves--Puyol- Pique/Milito (<3)- Abidal
- xavi---cesc---iniesta
---messi---------------
------Villa-----Eto'o
Ik zie het zeker voor me een spitsenkoppel. Precies zoals in het spaanse elftal. Plus vindt ik dat eto'o op dit moment meer kwaliteit bezit dan Torres, maar Torres zijn potentie is dramatisch hoger. En dan zouden ze eventueel op een later tijdstip torres aan kunnen trekken. Dat zou echt onbeschrijfelijk zijn wat voor team je dan hebt.
oo000( Barcelona vs Real: Het spaanse elftal vs De glamourboys )
Ok..quote:Op maandag 6 juli 2009 01:48 schreef Teezie het volgende:
Ik zoek een kort filmpje van Messi op Youtube waarin hij de bal op zijn top van zijn tenen legt.
quote:
Alsof Valdes Barcelona ooit zal verlatenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:58 schreef venomsnake het volgende:
Valdes heeft bijgetekend t/m 2014.
[ afbeelding ]
Zal een leuke aankoop voor in de breedte zijn. Hoeft Iniesta geen 70 wedstrijden per seizoen meer te spelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef venomsnake het volgende:
Arshavin wil weg bij Arsenal volgens Sport. Zijn zaakwaarnemer zou dat hebben medegedeeld aan Barcelona.
Ik ben voor het, voor de verandering, grotendeels met hem eens.quote:Cruijff over Eto'o: 'Contract verlengen of wegwezen'
Geschreven op woensdag, 8 juli om 14:56
Johan Cruijff heeft woensdag enkele spraakmakende uitspraken gedaan over de huidige gang van zaken in het Spaanse voetbal. Volgens de oud-speler en trainer van Barcelona heeft Real Madrid met haar aankopen de zaken voor de Azulgrana alleen maar makkelijker gemaakt. Daarnaast is de Nederlandse oud-international van mening dat Samuel Eto'o zijn contract móet verlengen. "En zo niet, wegwezen", stelt Cruijff.
"Door de aankopen van Real Madrid is de motivatie binnen de selectie van Barcelona alleen maar groter geworden", vertelde Cruijff woensdag bij de presentatie van zijn kledinglijn in Barcelona. "Het is eigenlijk een soort van cadeau van Real Madrid aan Barcelona. Na een jaar vol hoofdprijzen, is er voor de spelers van Barcelona geen grotere motivatie denkbaar dan een elftal vol miljoenenaankopen te verslaan."
Volgens Cruijff heeft Barcelona een flinke voorsprong op de aartsrivaal. "Omdat het elftal als een huis staat, in alle aspecten. Ik denk dat 95 procent van het werk voor volgend seizoen reeds gedaan is. Of Barcelona aankopen moet doen? Ik vind het als socio niet erg dat er tot dusver nog geen aankopen zijn gedaan. Iedereen in Spanje weet welke club aankopen moet doen. Niet Barcelona, maar Real Madrid."
Ook over Eto'o had Cruijff zijn mening. Het contract van de topschutter loopt nog een jaar door. "Voor mij is het eigenlijk heel simpel. Een speler die nog slechts een jaar onder contract staat, hoort niet in de selectie thuis: 'Contract verlengen of wegwezen'." Cruijff vergeleek de zaak rond Eto'o met Luis Milla. De middenvelder maakte in zijn tijd als coach van Barcelona de omstreden, transfervrije, overstap naar de hoofdstad.
Die komt in beeld als Ribery niet komt volgens MD.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is Fabregas dan niet een betere optie?
Valt vrij weinig te melden de laatste tijdquote:
Iemand al info in andere kranten/websites gevonden om dit te bevestigen?quote:Barcelona biedt ruim veertig miljoen voor Villa
Geschreven op donderdag, 9 juli om 09:01
Barcelona heeft een officieel bod uitgebracht op David Villa. Dat heeft voorzitter Joan Laporta toegegeven in een interview met TVE, de nationale televisiezender van Spanje. Over de hoogte van het bedrag deed Laporta geen exacte uitspraken. "Het ligt dichter bij de veertig dan bij de vijftig miljoen euro", verzekerde de bestuurder, die geen al te goed gevoel heeft over de gang van zaken rond aanvaller Samuel Eto'o.
"Villa is een zeer interessante speler en Barcelona heeft een poging ondernomen om de situatie van de speler te peilen", vertelde Laporta. "Valencia heeft het aanbod op dit moment in beraad. Het ligt dichter bij de veertig dan bij de vijftig miljoen euro." Villa leek in eerste instantie op weg naar Real Madrid, maar Valencia blokkeerde opeens de transfer. Nu mag de topschutter alleen nog vertrekken bij een héél aantrekkelijk bod.
Volgens Laporta zitten de onderhandelingen met Eto'o muurvast. De aanvaller staat slechts nog één jaar onder contract, en stond in de belangstelling van Manchester City. Volgens zaakwaarnemer Josep María Mesalles blijft zijn cliënt in het Camp Nou áls Barcelona dat ook daadwerkelijk wil. De landskampioen van Spanje deed onlangs het voorstel om de contractuele samenwerking tot de zomer van 2012 te verlengen.
"Het was aanvankelijk zijn bedoeling om een aantrekkelijk contract in de wacht te slepen. Hij heeft nu een betere aanbieding in beraad, met een verlenging van twee seizoenen. Hij heeft gezegd dat hij in principe niet wil verlengen, en we wachten op een definitief besluit van zijn kant." Volgens diverse Spaanse media wil Eto'o volgend jaar zijn transfervrije status gebruiken om elders een mega-contract te verdienen.
Laporta betreurt de moeizame gang van zaken met de Kameroener. "Met Eto'o heb ik altijd een hele goede relatie gehad, heel direct. Ik heb hem een paar keer gebeld, maar hij nam niet op. Misschien heeft hij een ander nummer. Ik heb echter het gevoel dat zijn naaste personen niet willen dat hij met ons praat. Dat vind ik jammer. Ik zou graag zijn mening willen weten over al datgene wat de laatste weken is gebeurd."
Jazeker!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:25 schreef Wayoflife_ het volgende:
Heren en dames, er hoeven toch geen spectaculaire aanpasssingen gedaan te worden het team staat al als een huis!.Maar op sommige plaatsen is er inderdaad ruimte voor verbetering.
Hier trouwens even een stukje uit www.voetbalzone.nl
[..]
Iemand al info in andere kranten/websites gevonden om dit te bevestigen?
Ik kan ook geen woord Spaans hoor. Denk dat iedereen wel de weg kent naar translate.google.nlquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:03 schreef Wayoflife_ het volgende:
Lekka!
Voor de mensen die geen spaans kunnen: http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.marca.com%2F2009%2F07%2F08%2Ffutbol%2Fequipos%2Fbarcelona%2F1247090248.html&sl=es&tl=en&history_state0=
quote:Laporta betreurt de moeizame gang van zaken met de Kameroener. "Met Eto'o heb ik altijd een hele goede relatie gehad, heel direct. Ik heb hem een paar keer gebeld, maar hij nam niet op. Misschien heeft hij een ander nummer.
Ziet er steeds meer naar uit dat Villa Barcelona's eerste grote (en hoop ook enige) aankoop wordt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:13 schreef Edwinuss het volgende:
Zou briljant zijn als Villa bij Barcelona kon beginnen.
Meer hebben ze ook niet nodig. Voetbal wat ze spelen is gewoon briljant en het gaat ongetwijfeld beter worden als Villa deel van de selectie uit mag maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ziet er steeds meer naar uit dat Villa Barcelona's eerste grote (en hoop ook enige) aankoop wordt.
Leuke speler bij Arsenal, niet nodig in de huidige selectie. Geef ik liever de voorkeur aan (opkomende) jeugd spelers.quote:
Barcelona is beroemd om het opleiden van spelers. Staan er al 3 die staan te trappelen om speelminuten te maken. Die nemen genoegen met iedere minuut wat ze gegund worden. Een gearriveerde speler als Hleb gaat als hij een beetje winnaars mentaliteit heeft, klagenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals?
Er komt overigens een nieuwe Messi aan, die zal wel volgend jaar of desnoods het seizoen erop zijn debuut maken en gaat met Messi in 2014 naar het WK
Ruilen voor Cescquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van Aljaksandr Hleb?
Om dezelfde reden waarom Manchester United Ronaldo laat gaan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:50 schreef DeVinger het volgende:
Valencia zou toch uit de schulden zijn, waarom zouden ze Villa dan laten gaan?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuke speler bij Arsenal, niet nodig in de huidige selectie. Geef ik liever de voorkeur aan (opkomende) jeugd spelers.
Je weet dat hij bij Barca speelt hè?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een gearriveerde speler als Hleb gaat als hij een beetje winnaars mentaliteit heeft, klagen
quote:Valencia wil vijftig miljoen euro zien voor Villa
Geschreven op maandag, 13 juli om 20:58
Mocht Barcelona nog serieus werk willen maken van de komst van David Villa, dan weet zij hoeveel geld het apart moet houden. De spits van Valencia heeft te horen gekregen dat hij minimaal vijftig miljoen euro moet gaan kosten. Dat bedrag heeft voorzitter Manuel Llorente in de Spaanse media naar buiten gebracht.
De preses had maandagmiddag in Madrid een gesprek met Villa en diens zaakwaarnemer José Luis Tamargo. De belangenbehartiger weet dat Barcelona zeer geïnteresseerd is in de diensten van zijn cliënt en Villa zelf, die eerder nog een transfer naar Real Madrid zag afketsen, ziet een overgang wel zitten. Valencia wil echter de volle buit ontvangen voor haar goudhaantje.
Het lijkt niet waarschijnlijk dat Barcelona met vijftig miljoen euro op de proppen zal komen: zeker als Samuel Eto’o gewoon bij de club blijft. De Afrikaan beschikt over een aflopend contract in het Camp Nou en de toekomst van de topschutter is nog altijd niet duidelijk. Villa wacht de vorderingen gespannen af, maar weet dat een transfer naar Barcelona lastig zal worden.
Ik dacht dat ze alleen in de Spaanse hoofdstad niet goed bij hun hoofd warenquote:
Ik krijg meer en meer respect voor Laporta. Hij laat zich niet gek maken door de koopwoede van Real. En waarom zou hij? Er staat al een geweldig team op de mat!quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens Sport heeft Villa vandaag weer een gesprek met de clubleiding van Valencia. Hij wil koste wat het kost naar Barcelona.
Mocht zijn komst geen doorgang vinden dan zijn er andere alternatieven volgens Laporta.
Tenslotte hoopt Barcelona vandaag de komst van Luis Filipe af te ronden.
Tot zover. Sorry Venom, ik was je voor de verandering voor.
Blufpoker van Valenciaquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:54 schreef venomsnake het volgende:
Begint een aardige soap te worden zo met Villa.
In het algemeen of specifiek nu voor Barcelona?quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:01 schreef venomsnake het volgende:
Tja, die denken als Madrid 96 miljoen voor Ronaldo en 65 miljoen voor Kaka betaalt, dan is Villa ook wel zo'n 50 miljoen waard.
35 tot 40 miljoen max.. Meer moet je niet aan een speler gaan uitgeven imo. Wie het ook is.
In mijn ogen heeft Real Madrid de transfermarkt dit jaar goed verpest.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:01 schreef venomsnake het volgende:
Tja, die denken als Madrid 96 miljoen voor Ronaldo en 65 miljoen voor Kaka betaalt, dan is Villa ook wel zo'n 50 miljoen waard.
35 tot 40 miljoen max.. Meer moet je niet aan een speler gaan uitgeven imo. Wie het ook is.
Dat Madrid zo gek is om zulke sommen geld op tafel te leggen moet niet betekenen dat je het zelf ook maar gaat doen.
Ik heb het nu over Barcelona.. Ik vind die bedragen die Madrid op tafel legt voor haar spelers echt belachelijk hoog. Ik hoop dat Barcelona dat gedrag niet gaat kopieren. 96 miljoen voor een speler, pfffff.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:03 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
In het algemeen of specifiek nu voor Barcelona?
Nou blijkbaar wel. 80.000 toeschouwers bij de presentatie van Ronaldo. Ook Jojomen en Weebl smullen hier van.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef venomsnake het volgende:
bovendien zit toch niemand te wachten op een team dat bestaat uit bij elkaar gekochte vedettes?
Het is wel meer dan een speler natuurlijk, het is ook een bron van inkomsten voor de club. Voor een fan klinkt zoiets heel bedrijfsmatig, maar het is wel de realiteit. Die 96 miljoen verdienen ze terug, echt hele zware blessures even daargelaten, en dus kost hij eigenlijk niet eens veel geld.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb het nu over Barcelona.. Ik vind die bedragen die Madrid op tafel legt voor haar spelers echt belachelijk hoog. Ik hoop dat Barcelona dat gedrag niet gaat kopieren. 96 miljoen voor een speler, pfffff.
Fans vergeten dit toch snel als het goed gaat. Ik zie het ook niet zo zitten, spelers als Giggs, Scholes, Terry, Gerrard, Xavi, Iniesta en noem ze maar op zijn eigenlijk de mooiste spelers, echte clubmensen. Dat je dat met een aantal aankopen aanvult is prima, en die mogen dan denk ik ook best wat kosten, maar ik ben het wel met je eens dat ze het bij Real Madrid wel erg ver doorvoeren.quote:Als er clubs zijn die dat wel willen betalen moeten zij dat weten, maar ik vind het niks.
Ik heb dan liever dat bijvoorbeeld Bojan de kans krijgt. Je verneukt de hele markt met die bedragen, en bovendien zit toch niemand te wachten op een team dat bestaat uit bij elkaar gekochte vedettes?
Zeker nu het erop lijkt dat Eto'o wel blijft heeft Barcelona Villa niet eens echt nodig, dus daar ben ik het wel met je eens. Al zou ik als je Eto'o voor 25M had verkocht het geen probleem vinden om dan 50M voor Villa neer te tellen eigenlijk. Want om nou met Keirrison en Bojan het seizoen in te gaan, dat weet ik nou ook niet hoor.quote:Ik vind een miljoen of 35 a 40 meer dan genoeg voor Villa.. Wil Valencia hem daarvoor niet laten gaan dan moet je dat respecteren en verder kijken imo. Maar niet koste was kost halen.
Dan nog vind ik 50 miljoen voor een speler eigenlijk nog bizar veel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:23 schreef DemonCleaner het volgende:
Zeker nu het erop lijkt dat Eto'o wel blijft heeft Barcelona Villa niet eens echt nodig, dus daar ben ik het wel met je eens. Al zou ik als je Eto'o voor 25M had verkocht het geen probleem vinden om dan 50M voor Villa neer te tellen eigenlijk. Want om nou met Keirrison en Bojan het seizoen in te gaan, dat weet ik nou ook niet hoor.
quote:Samuel Eto'o hoeft zich voorlopig nog niet te melden in Barcelona. De aanvaller, die eigenlijk maandag 20 juli acte de prèsence moest geven, hoeft zich pas een week later bij de selectie van Josep Guardiola te voegen. De deelnemers aan de Confederations Cup (Gerard Piqué, Xavi, Carles Puyol, Sergi Busquets en Dani Alves) en Andrés Iniesta en Lionel Messi wisten al dat zij die dag in het Camp Nou worden verwacht.
De onverwachte maatregel van de Spaanse landskampioen heeft voor een nieuwe stroom geruchten rond de Kameroener gezorgd. Het aantal geïnteresseerde clubs lijkt de laatste weken afgenomen te zijn. Manchester City liet weten geen belangstelling meer te hebben voor de aanvaller, terwijl AC Milan financieel niet in staat is om een topspits aan te trekken. Internazionale en Manchester United zijn inmiddels voorzien.
Volgens Marca zal Arsenal zich melden indien Emmanuel Adebayor de overstap naar Manchester City maakt. Met de overgang van de Togolees zou circa 25 miljoen euro gemoeid zijn. Het is onduidelijk hoeveel Barcelona vraagt voor Eto'o en óf de club überhaupt medewerking wil verlenen. De Champions League-houder deed de spits onlangs een voorstel om zijn contract tot 2010 met twee seizoenen te verlengen.
Door Eto'o later te laten terugkeren van vakantie wil Barcelona volgens Marca voorkomen dat er gedurende de onderhandelingen met Arsenal een onwerkbare situatie ontstaat tussen club en speler. Barcelona wil Eto'o het liefst verkopen, om zo meer financiële armslag te krijgen in de jacht op nieuwe spelers zoals David Villa (Valencia), Diego Forlán (Atlético Madrid), Keirrison (Palmeiras) en Luís Filipe (Deportivo la Coruña).
quote:El Barça está cerrando el fichaje de Maxwell
Sport.es
La negativa de Lendoiro a negociar con el Barça el traspaso de Filipe Luis, ha llevado al club a abrir otras vías... que se pueden cerrar en pocas horas
Maxwell Sherrer Cabelliro Andrade, conocido futbolísticamente como Maxwell, puede ser jugador del Barça en las próximas horas. El Deportivo, por medio de su presidente, Augusto César Lendoiro, no quiere negociar por Filipe Luis, sólo acepta los 20 millones de su cláusula, y por ello el Barça ha abierto otras vías.
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=629627&idseccio_PK=803
Moet maar zien of hij het niveau haalt wat barca eist. Maar zou op zich een verbetering zijn ten opzichte van sylvinho.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Maxwell
Barca dus dichtbij het aantrekken van Maxwell, omdat Filipe niet voor minder dan 20 miljoen mag vertrekken - voor alle duidelijkheid.
quote:Beginnings of an agreement with fullback Maxwell
www.fcbarcelona.cat
FC Barcelona and Inter Milan have reached the beginning of an agreement for the transfer of the Brazilian Scherrer Cabelino Maxwell Andrade “Maxwell” for a fee of 4.5 million Euros with an additional 0,5 million in variable payments.
Scherrer Cabelino Maxwell Andrade, better known simply as “Maxwell” is a left back who’s been at Inter for the last three seasons and has been drafted in to cover the position left vacant by Sylvinho’s departure in June.
Versatile
Maxwell is a versatile player who as well as filling the left back spot has also played in various more advanced positions during his career, which has been almost completely played out in Europe.
European experience
Born in Cachoeiro de Itapermirim (Brazil) on 27 August 1981, Maxwell made his debut in the top flight of Brazilian football with Cruzeiro and soon afterwards, at just 20 years of age, he made the switch to European football, joining Ajax Amsterdam, where he stayed for four years.
Three seasons and three league titles with Inter
Maxwell moved from one European giant to another when he signed for Inter Milan and although he was loaned out to Empoli, he rejoined Inter at the start of the 2006-7 season and went on to win 3 Italian Leagues and 2 Italian Supercups over the next three seasons.
Dat is toch dezelfde Filipe die nog bij Ajax heeft gezeten?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Maxwell
Barca dus dichtbij het aantrekken van Maxwell, omdat Filipe niet voor minder dan 20 miljoen mag vertrekken - voor alle duidelijkheid.
Heeft niets met een blunder te maken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik wist niet dat Felipe nu zo goed wasdaar heeft Ajax toch wel een blunder begaan.
maar goed, Maxwell bij Barca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |