abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70546640
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:04 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Yaya is beter als Mascherano.
Mascherano is een veel betere stofzuiger, zit korter op zijn man, loopt veel meer gaten dicht en zet met zijn enorme gedrevenheid/passie zijn ploeggenoten altijd scherp. Hij kan af en toe een klootzak zijn maar voetballers van dit kaliber zijn een verrijking om in je ploeg te hebben.

Op het moment kan ik geen betere balafpakker aanwijzen dan Mascherano. De nieuwe Gattuso.

Overigens pretendeer ik nu niet dat ik het niet in Yaya zie zitten, integendeel zelfs. Hij heeft het tenslotte uitstekend gedaan afgelopen seizoen, toch vind ik Mascherano voor die rol geschikter en nóg belangrijker: mag die positie nu wel dubbel bezet zijn. Busquets vind ik toch wel een heel andere type speler.
pi_70546852
Volgend Sport.es zal Villa mogelijk bij Valencia blijven en volgend jaar de overstap maken naar Barcelona.
pi_70552981
Wat voor een logica zit hier achter? Volgend jaar zullen er weer andere clubs in de rij staan voor Villa.
En zou Bojan volgend jaar niet een keer klaar zijn voor de basis van Barca ipv Eto'o?
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:51:38 #204
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70555540
Ja of er wordt gewoon het hele spaanse elftal aangekocht.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_70555616
Welke Spaanse internationals hebben ze de laatste jaren dan aangekocht?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70576827
Volgens Sport had Villa gisteren een onderhoud met zijn zaakwaarnemer én Begiristain.

donderdag 2 juli 2009 @ 18:30:17 #207
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70586808
Villa
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70586885
Vind het wel van lef getuigen als je Eto'o nog hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70589391
Hmhmh, Villa naar linksbuiten dan en Eto'o nog spits als basis opstelling? Vindt het eigenlijk een grote vernedering voor Henry als je dat zou doen, heeft toch een goed seizoen gedraaid. Denk dat Henry in de spits en Villa op linksbuiten in dit geval ook niet zou misstaan.
pi_70597985
Er ligt een 5-jarig contract voor Villa klaar tegen een jaarsalaris van 7,5 miljoen, aldus Sport
  vrijdag 3 juli 2009 @ 00:20:46 #211
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70598393
Die Afrika cup zal ook mee meespelen in het feit dat Barcelona Villa nu wil halen. Als Eto'o vertrekt dat moet er sowieso een vervanger komen, maar als Eto'o blijft dan komt hij ook uit in de Afrika Cup dit seizoen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70598537
Correct. Sowieso zit je dan in de meest cruciale periode van het seizoen. Als je 4 tot 6 weken (zoiets?) geen beroep kunt doen op al je spelers die op dat toernooi aanwezig zijn, en dat zijn er een behoorlijk aantal, is dat geen prettig gegeven.

Dit verklaart ook onder andere waarom Barcelona ook achter Mascherano aanzit, lijkt me.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 08:15:59 #213
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70601486
Geruchten gaan ook dat Barcelona Cesc terug wil halen..

----Xavi------Cesc----
Messi---Villa---iniesta

Zoiets?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70601736
Leuk club dat Barcelona, maar van Fabregas afblijven aub. Verder heeft hij niet de balhandles die Iniesta heeft als je hem op die plek wilt zetten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Rejected op 03-07-2009 08:45:02 ]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 09:45:17 #215
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70603210
Het is voorlopig nog maar een gerucht he..
Ik geloof er geen biet van dat Barcelona gaat proberen Cesc deze zomer te halen.

Maar goed, je weet het nooit.
pi_70603630
quote:
De interesse van Barcelona is echter meer dan een gerucht, zo bevestigt Laporta aan Cadena Cope.
Hoe betrouwbaar is dat blad?
pi_70604065
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 08:15 schreef venomsnake het volgende:
Geruchten gaan ook dat Barcelona Cesc terug wil halen..

----Xavi------Cesc----
Messi---Villa---iniesta

Zoiets?
Uitstekende opstelling . Wat mij betreft is Barca dan nog steeds superieur aan Real.
quote:
De geruchten over een vertrek van Francesc Fàbregas bij Arsenal worden hardnekkiger. De Spaanse middenvelder, die onlangs weliswaar aangaf dat hij in Londen wil blijven, staat in de nadrukkelijke belangstelling van zijn voormalige club Barcelona. Voorzitter Joan Laporta bevestigt dat de Europees kampioen van plan is om Cesc terug te brengen naar het Camp Nou.

Fàbregas is afkomstig uit de jeugdopleiding van Barcelona, maar maakte al op jonge leeftijd de overstap naar Arsenal. De middenvelder in augustus 2004 voor The Gunners en groeide vervolgens uit tot één van de belangrijkste spelers van de Londense club. Fàbregas (inmiddels aanvoerder en een contract tot medio 2014) speelde tot dusver 231 wedstrijden voor Arsenal en groeide uit tot international van zijn vaderland Spanje.

De inmiddels 22-jarige middenvelder werd al diverse malen in verband gebracht met een terugkeer naar Barcelona, maar omdat ook enkele andere clubs met Fàbregas gelinkt werden, nam men die berichten met een korreltje zout. De interesse van Barcelona is echter meer dan een gerucht, zo bevestigt Laporta aan Cadena Cope. De voorzitter hoopt dat zijn club er in zal slagen om de Spanjaard los te weken bij Arsenal.

“Cesc heeft Barcelona-bloed door zijn aderen stromen en we weten dat hij graag voor deze club zou willen spelen”, vertelde Laporta. “Op het moment is hij een belangrijke speler voor Arsenal, maar daar brengen wij graag verandering in. Ik wil Cesc, technisch directeur Txiki Begiristain wil Cesc en coach Josep Guardiola wil Cesc. We zijn van plan om moeite voor hem te doen, maar tegelijkertijd respecteren we de wensen van Arsenal. We hebben een zeer goede relatie met deze club, dus het zal een moeilijk onderwerp zijn om over te praten.”
Ik gun het Fabregas ook wel, er is toch niks te halen bij Arsenal. Moet alleen Van Persie nog zijn verdiende transfer krijgen.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:22:20 #218
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70604150
Ik denk dat het een mooie oplossing is als cesc en villa dit jaar komen. Dan is het middenveld gewoon ontzettend sterk en de aanval verbeterd.

Ik hoop alleen dat henry weggaat ipv eto'o. we kunnen denk ik toch wel concluderen dat die zijn beste tijd heeft gehad. Dat hij maar lekker gaat grootverdienen in de states.. En owja milito vindt ik echt geweldig, ik hoop dat die blijft.

Mijn ideale opstelling:

---------Valdes--------
Alves--Puyol- Pique/Milito (<3)- Abidal
- xavi---cesc---iniesta
---messi---------------
------Villa-----Eto'o

Ik zie het zeker voor me een spitsenkoppel. Precies zoals in het spaanse elftal. Plus vindt ik dat eto'o op dit moment meer kwaliteit bezit dan Torres, maar Torres zijn potentie is dramatisch hoger. En dan zouden ze eventueel op een later tijdstip torres aan kunnen trekken. Dat zou echt onbeschrijfelijk zijn wat voor team je dan hebt.

oo000( Barcelona vs Real: Het spaanse elftal vs De glamourboys )
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_70604510
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 10:22 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ik denk dat het een mooie oplossing is als cesc en villa dit jaar komen. Dan is het middenveld gewoon ontzettend sterk en de aanval verbeterd.

Ik hoop alleen dat henry weggaat ipv eto'o. we kunnen denk ik toch wel concluderen dat die zijn beste tijd heeft gehad. Dat hij maar lekker gaat grootverdienen in de states.. En owja milito vindt ik echt geweldig, ik hoop dat die blijft.

Mijn ideale opstelling:

---------Valdes--------
Alves--Puyol- Pique/Milito (<3)- Abidal
- xavi---cesc---iniesta
---messi---------------
------Villa-----Eto'o

Ik zie het zeker voor me een spitsenkoppel. Precies zoals in het spaanse elftal. Plus vindt ik dat eto'o op dit moment meer kwaliteit bezit dan Torres, maar Torres zijn potentie is dramatisch hoger. En dan zouden ze eventueel op een later tijdstip torres aan kunnen trekken. Dat zou echt onbeschrijfelijk zijn wat voor team je dan hebt.

oo000( Barcelona vs Real: Het spaanse elftal vs De glamourboys )
Je mist body op het middenveld. Ipv Cesc moet daar Yaya of Mascherano staan voor de balans in het elftal.
Koning.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 10:40:41 #220
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70604722
Dat is zeker waar. Maar het doet niet af dat ik het een erg mooie opstelling vindt.
LaLalalalala
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:47:15 #221
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70639088
Als je 't mij vraagt mist die opstelling wat body op het middenveld. Daar zou je denk ik, voor de balans in het elftal, beter Yaya of Mascherano kunnen neerzetten in plaats van Cesc.
&gt;&lt;(({°&gt;
pi_70641939
Mocht Valencia niet akkoord gaan met het voorstel van Barcelona (40 miljoen voor Villa plus Caceres en verhuur van Keirisson) dan komt Forlan in beeld.

Nou dan mag Eto'o zeker blijven.
pi_70642020
Opgeschoond.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 6 juli 2009 @ 01:48:42 #224
250488 Teezie
niet(machine)
pi_70689089
Ik zoek een kort filmpje van Messi op Youtube waarin hij de bal op zijn top van zijn tenen legt.
Chubun Tomata
pi_70689110
quote:
Op maandag 6 juli 2009 01:48 schreef Teezie het volgende:
Ik zoek een kort filmpje van Messi op Youtube waarin hij de bal op zijn top van zijn tenen legt.
Ok..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 6 juli 2009 @ 01:52:36 #226
250488 Teezie
niet(machine)
pi_70689117
quote:
Op maandag 6 juli 2009 01:51 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ok..
LAATMAAR GEVONDEN

Chubun Tomata
pi_70696374
Website VI:

Mocht Manchester City er niet in slagen John Terry voor circa 40 tot 50 miljoen euro los te weken bij Chelsea, dan wendt de club zich tot Barcelona voor Carles Puyol (foto). De 31-jarige Spaanse centrale verdediger moet de rots in de defensie van The Citizens worden als Terry echt onhaalbaar blijkt.

Ik wens City veel succes

Barcelona kan meer bezoek uit Manchester verwachten. Kampioen United zoekt een vervanger voor de geblesseerde Owen Hargreaves en denkt daarbij aan Yaya Touré. Voorwaarde voor het slagen van deze transfer is dat Barça succesvol is in de jacht op Javier Mascherano. Als de Argentijn komt, mag de Ivoriaan gaan, weet The Daily Mail.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70705118
Puyol spelende bij een andere club dan Barça? Ondenkbaar .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:37:17 #229
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70710011
Eens met RayMania...

Houniet kondigde trouwens aan dat je me ging PMen, weet je al op welke termijn dit festijn zich zal voltrekken?
pi_70713404
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Hot stuff.

Ik dacht in eerste instantie dat het Samuel in zijn jongere jaren was.

Motoriek is vrijwel hetzelfde als Samuel.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:58:06 #232
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70740303
Valdes heeft bijgetekend t/m 2014.

pi_70741994
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:58 schreef venomsnake het volgende:
Valdes heeft bijgetekend t/m 2014.

[ afbeelding ]
Alsof Valdes Barcelona ooit zal verlaten

Is die mini-soap eindelijk voorbij. Nu Eto'o nog....
pi_70744569
Villa....wordt 'm niet denk ik.

Valencia
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:21:26 #235
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_70751292
Het is barca dag bij sport1

Net was Real-Barca 2-6
nu Chelsea-Barca 1-1 (halve finale cl)

19.45 : Finale Copa del rey (atl bilbao-Barcelona)
21.30 : Barcelona-Osasuna
22.00: Finale CL Barcelona-Man United
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:13:14 #236
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70753879
Arshavin wil weg bij Arsenal volgens Sport. Zijn zaakwaarnemer zou dat hebben medegedeeld aan Barcelona.
pi_70779718
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 20:13 schreef venomsnake het volgende:
Arshavin wil weg bij Arsenal volgens Sport. Zijn zaakwaarnemer zou dat hebben medegedeeld aan Barcelona.
Zal een leuke aankoop voor in de breedte zijn. Hoeft Iniesta geen 70 wedstrijden per seizoen meer te spelen.
pi_70780643
Is Fabregas dan niet een betere optie?
pi_70782702
Afblijven.

Die is bovendien 3x zo duur.
pi_70783007
quote:
Cruijff over Eto'o: 'Contract verlengen of wegwezen'

Geschreven op woensdag, 8 juli om 14:56

Johan Cruijff heeft woensdag enkele spraakmakende uitspraken gedaan over de huidige gang van zaken in het Spaanse voetbal. Volgens de oud-speler en trainer van Barcelona heeft Real Madrid met haar aankopen de zaken voor de Azulgrana alleen maar makkelijker gemaakt. Daarnaast is de Nederlandse oud-international van mening dat Samuel Eto'o zijn contract móet verlengen. "En zo niet, wegwezen", stelt Cruijff.

"Door de aankopen van Real Madrid is de motivatie binnen de selectie van Barcelona alleen maar groter geworden", vertelde Cruijff woensdag bij de presentatie van zijn kledinglijn in Barcelona. "Het is eigenlijk een soort van cadeau van Real Madrid aan Barcelona. Na een jaar vol hoofdprijzen, is er voor de spelers van Barcelona geen grotere motivatie denkbaar dan een elftal vol miljoenenaankopen te verslaan."

Volgens Cruijff heeft Barcelona een flinke voorsprong op de aartsrivaal. "Omdat het elftal als een huis staat, in alle aspecten. Ik denk dat 95 procent van het werk voor volgend seizoen reeds gedaan is. Of Barcelona aankopen moet doen? Ik vind het als socio niet erg dat er tot dusver nog geen aankopen zijn gedaan. Iedereen in Spanje weet welke club aankopen moet doen. Niet Barcelona, maar Real Madrid."

Ook over Eto'o had Cruijff zijn mening. Het contract van de topschutter loopt nog een jaar door. "Voor mij is het eigenlijk heel simpel. Een speler die nog slechts een jaar onder contract staat, hoort niet in de selectie thuis: 'Contract verlengen of wegwezen'." Cruijff vergeleek de zaak rond Eto'o met Luis Milla. De middenvelder maakte in zijn tijd als coach van Barcelona de omstreden, transfervrije, overstap naar de hoofdstad.
Ik ben voor het, voor de verandering, grotendeels met hem eens.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:49:49 #241
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70784309
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is Fabregas dan niet een betere optie?
Die komt in beeld als Ribery niet komt volgens MD.
Iniesta zou dan linksbuiten gaan spelen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:02:37 #242
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70784751
Ik hoop dat dat onwaar is! Iniesta hoort gewoon op het middenveld.
pi_70796906
Inderdaad.

Bovendien gaat Barcelona niet 60+ miljoen (als Bayern niet meer vraagt) uitgeven aan een speler. Zijn voorkeur zou trouwens toch uitgaan naar Real? Ik zie hem dolgraag komen hoor, daar niet van.
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:58:17 #244
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70797061
Overigens, aan de PMers: ik heb maandag 13/7 mijn laatste tentamen, als ik dan nog niks van RayMania gehoord heb denk ik dat we onze actie maar zonder VBL door moeten zetten, nietwaar?
pi_70797250
Prima.
pi_70805978
Zo , ik was dit topic een tijdje kwijt.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_70806310
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:01 schreef Palau het volgende:
Zo , ik was dit topic een tijdje kwijt.
Valt vrij weinig te melden de laatste tijd
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:25:15 #248
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70808719
Heren en dames, er hoeven toch geen spectaculaire aanpasssingen gedaan te worden het team staat al als een huis!. Maar op sommige plaatsen is er inderdaad ruimte voor verbetering.

Hier trouwens even een stukje uit www.voetbalzone.nl
quote:
Barcelona biedt ruim veertig miljoen voor Villa
Geschreven op donderdag, 9 juli om 09:01

Barcelona heeft een officieel bod uitgebracht op David Villa. Dat heeft voorzitter Joan Laporta toegegeven in een interview met TVE, de nationale televisiezender van Spanje. Over de hoogte van het bedrag deed Laporta geen exacte uitspraken. "Het ligt dichter bij de veertig dan bij de vijftig miljoen euro", verzekerde de bestuurder, die geen al te goed gevoel heeft over de gang van zaken rond aanvaller Samuel Eto'o.

"Villa is een zeer interessante speler en Barcelona heeft een poging ondernomen om de situatie van de speler te peilen", vertelde Laporta. "Valencia heeft het aanbod op dit moment in beraad. Het ligt dichter bij de veertig dan bij de vijftig miljoen euro." Villa leek in eerste instantie op weg naar Real Madrid, maar Valencia blokkeerde opeens de transfer. Nu mag de topschutter alleen nog vertrekken bij een héél aantrekkelijk bod.

Volgens Laporta zitten de onderhandelingen met Eto'o muurvast. De aanvaller staat slechts nog één jaar onder contract, en stond in de belangstelling van Manchester City. Volgens zaakwaarnemer Josep María Mesalles blijft zijn cliënt in het Camp Nou áls Barcelona dat ook daadwerkelijk wil. De landskampioen van Spanje deed onlangs het voorstel om de contractuele samenwerking tot de zomer van 2012 te verlengen.

"Het was aanvankelijk zijn bedoeling om een aantrekkelijk contract in de wacht te slepen. Hij heeft nu een betere aanbieding in beraad, met een verlenging van twee seizoenen. Hij heeft gezegd dat hij in principe niet wil verlengen, en we wachten op een definitief besluit van zijn kant." Volgens diverse Spaanse media wil Eto'o volgend jaar zijn transfervrije status gebruiken om elders een mega-contract te verdienen.

Laporta betreurt de moeizame gang van zaken met de Kameroener. "Met Eto'o heb ik altijd een hele goede relatie gehad, heel direct. Ik heb hem een paar keer gebeld, maar hij nam niet op. Misschien heeft hij een ander nummer. Ik heb echter het gevoel dat zijn naaste personen niet willen dat hij met ons praat. Dat vind ik jammer. Ik zou graag zijn mening willen weten over al datgene wat de laatste weken is gebeurd."
Iemand al info in andere kranten/websites gevonden om dit te bevestigen?
LaLalalalala
pi_70809376
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:25 schreef Wayoflife_ het volgende:
Heren en dames, er hoeven toch geen spectaculaire aanpasssingen gedaan te worden het team staat al als een huis!. Maar op sommige plaatsen is er inderdaad ruimte voor verbetering.

Hier trouwens even een stukje uit www.voetbalzone.nl
[..]

Iemand al info in andere kranten/websites gevonden om dit te bevestigen?
Jazeker!

http://www.marca.com/2009(...)lona/1247090248.html

Staat een uitgebreide interview met Laporta. Ook over de verstoorde verhouding van Laporta met Eto'o
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:03:36 #250
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70810006
LaLalalalala
pi_70810880
quote:
Ik kan ook geen woord Spaans hoor. Denk dat iedereen wel de weg kent naar translate.google.nl
pi_70813109
quote:
Laporta betreurt de moeizame gang van zaken met de Kameroener. "Met Eto'o heb ik altijd een hele goede relatie gehad, heel direct. Ik heb hem een paar keer gebeld, maar hij nam niet op. Misschien heeft hij een ander nummer.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_70816905
Zou briljant zijn als Villa bij Barcelona kon beginnen.
pi_70820354
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:13 schreef Edwinuss het volgende:
Zou briljant zijn als Villa bij Barcelona kon beginnen.
Ziet er steeds meer naar uit dat Villa Barcelona's eerste grote (en hoop ook enige) aankoop wordt.
pi_70820377
Wat is Keirirson dan?
pi_70820406
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ziet er steeds meer naar uit dat Villa Barcelona's eerste grote (en hoop ook enige) aankoop wordt.
Meer hebben ze ook niet nodig. Voetbal wat ze spelen is gewoon briljant en het gaat ongetwijfeld beter worden als Villa deel van de selectie uit mag maken.

Wat vinden jullie van Aljaksandr Hleb?
pi_70820433
Leuke speler voor de laatste 10 minuten en de Copa
pi_70820689
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef Edwinuss het volgende:

Leuke speler bij Arsenal, niet nodig in de huidige selectie. Geef ik liever de voorkeur aan (opkomende) jeugd spelers.
pi_70820787
Zoals?

Er komt overigens een nieuwe Messi aan, die zal wel volgend jaar of desnoods het seizoen erop zijn debuut maken en gaat met Messi in 2014 naar het WK
pi_70821078
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals?

Er komt overigens een nieuwe Messi aan, die zal wel volgend jaar of desnoods het seizoen erop zijn debuut maken en gaat met Messi in 2014 naar het WK
Barcelona is beroemd om het opleiden van spelers. Staan er al 3 die staan te trappelen om speelminuten te maken. Die nemen genoegen met iedere minuut wat ze gegund worden. Een gearriveerde speler als Hleb gaat als hij een beetje winnaars mentaliteit heeft, klagen
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:14:28 #261
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70821351
Over welke drie spelers hebben we het dan?
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:51:01 #262
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70826681
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ruilen voor Cesc .
pi_70826748
Ik dacht je kwam me nieuws rondom Villa brengen, Venom.
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:53:54 #264
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70826791
Haha .

Ik vrees dat we daar nog even op moeten wachten..
pi_70831454
Valencia zou toch uit de schulden zijn, waarom zouden ze Villa dan laten gaan?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 06:15:03 #266
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70837064
Interview met Xavi
Klik

Vertaling via Google Translate..
  vrijdag 10 juli 2009 @ 06:22:14 #267
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_70837075
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:50 schreef DeVinger het volgende:
Valencia zou toch uit de schulden zijn, waarom zouden ze Villa dan laten gaan?
Om dezelfde reden waarom Manchester United Ronaldo laat gaan?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_70837753
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Leuke speler bij Arsenal, niet nodig in de huidige selectie. Geef ik liever de voorkeur aan (opkomende) jeugd spelers.
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Een gearriveerde speler als Hleb gaat als hij een beetje winnaars mentaliteit heeft, klagen
Je weet dat hij bij Barca speelt hè?
Nouja, je kan het op verschillende manieren intepreteren.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:29:42 #269
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70848754
29 november:
FC Barcelona - Real Madrid

12 april:
Real Madrid - FC Barcelona

Eerste speelronde: (begint op 29 augustus)
FC Barcelona – Sporting Gijón
Sevilla - Valencia
Real Madrid - Deportivo la Coruña
Málaga – Atlético Madrid
Real Valladolid - Almería
Real Mallorca - Xerez
Racing Santander - Getafe
Villarreal - Osasuna
Real Zaragoza - Tenerife
pi_70848809
Mooie foto moet ik zeggen.
  zondag 12 juli 2009 @ 16:55:21 #271
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70905603
Volgens Sport wil Manchester United Eto'o overnemen.
pi_70954926
quote:
Valencia wil vijftig miljoen euro zien voor Villa

Geschreven op maandag, 13 juli om 20:58

Mocht Barcelona nog serieus werk willen maken van de komst van David Villa, dan weet zij hoeveel geld het apart moet houden. De spits van Valencia heeft te horen gekregen dat hij minimaal vijftig miljoen euro moet gaan kosten. Dat bedrag heeft voorzitter Manuel Llorente in de Spaanse media naar buiten gebracht.

De preses had maandagmiddag in Madrid een gesprek met Villa en diens zaakwaarnemer José Luis Tamargo. De belangenbehartiger weet dat Barcelona zeer geïnteresseerd is in de diensten van zijn cliënt en Villa zelf, die eerder nog een transfer naar Real Madrid zag afketsen, ziet een overgang wel zitten. Valencia wil echter de volle buit ontvangen voor haar goudhaantje.

Het lijkt niet waarschijnlijk dat Barcelona met vijftig miljoen euro op de proppen zal komen: zeker als Samuel Eto’o gewoon bij de club blijft. De Afrikaan beschikt over een aflopend contract in het Camp Nou en de toekomst van de topschutter is nog altijd niet duidelijk. Villa wacht de vorderingen gespannen af, maar weet dat een transfer naar Barcelona lastig zal worden.
pi_70955189
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze alleen in de Spaanse hoofdstad niet goed bij hun hoofd waren
pi_71000685
Volgens Sport heeft Villa vandaag weer een gesprek met de clubleiding van Valencia. Hij wil koste wat het kost naar Barcelona.

Mocht zijn komst geen doorgang vinden dan zijn er andere alternatieven volgens Laporta.

Tenslotte hoopt Barcelona vandaag de komst van Luis Filipe af te ronden.

Tot zover. Sorry Venom, ik was je voor de verandering voor.
pi_71003550
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens Sport heeft Villa vandaag weer een gesprek met de clubleiding van Valencia. Hij wil koste wat het kost naar Barcelona.

Mocht zijn komst geen doorgang vinden dan zijn er andere alternatieven volgens Laporta.

Tenslotte hoopt Barcelona vandaag de komst van Luis Filipe af te ronden.

Tot zover. Sorry Venom, ik was je voor de verandering voor.
Ik krijg meer en meer respect voor Laporta. Hij laat zich niet gek maken door de koopwoede van Real. En waarom zou hij? Er staat al een geweldig team op de mat!
  woensdag 15 juli 2009 @ 15:54:11 #276
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71003792
Begint een aardige soap te worden zo met Villa.
pi_71003930
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 15:54 schreef venomsnake het volgende:
Begint een aardige soap te worden zo met Villa.
Blufpoker van Valencia
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:01:25 #278
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71004037
Tja, die denken als Madrid 96 miljoen voor Ronaldo en 65 miljoen voor Kaka betaalt, dan is Villa ook wel zo'n 50 miljoen waard.

35 tot 40 miljoen max.. Meer moet je niet aan een speler gaan uitgeven imo. Wie het ook is.
Dat Madrid zo gek is om zulke sommen geld op tafel te leggen moet niet betekenen dat je het zelf ook maar gaat doen.
pi_71004132
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:01 schreef venomsnake het volgende:
Tja, die denken als Madrid 96 miljoen voor Ronaldo en 65 miljoen voor Kaka betaalt, dan is Villa ook wel zo'n 50 miljoen waard.

35 tot 40 miljoen max.. Meer moet je niet aan een speler gaan uitgeven imo. Wie het ook is.
In het algemeen of specifiek nu voor Barcelona?
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71004236
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:01 schreef venomsnake het volgende:

Dat Madrid zo gek is om zulke sommen geld op tafel te leggen moet niet betekenen dat je het zelf ook maar gaat doen.
In mijn ogen heeft Real Madrid de transfermarkt dit jaar goed verpest.

Nu schreeuwen clubs als Inter dat Zlatan ineens 100 miljoen waard is en Ribery 80 miljoen. Sodeflikker toch gauw een eindje op

Vind 40 miljoen voor een speler al veel. Stel... Villa scoort in 2 seizoenen "maar" 40 keer. Dat is godverdomme 1 miljoen per doelpunt.
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:11:50 #281
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71004417
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:03 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

In het algemeen of specifiek nu voor Barcelona?
Ik heb het nu over Barcelona.. Ik vind die bedragen die Madrid op tafel legt voor haar spelers echt belachelijk hoog. Ik hoop dat Barcelona dat gedrag niet gaat kopieren. 96 miljoen voor een speler, pfffff.

Als er clubs zijn die dat wel willen betalen moeten zij dat weten, maar ik vind het niks.
Ik heb dan liever dat bijvoorbeeld Bojan de kans krijgt. Je verneukt de hele markt met die bedragen, en bovendien zit toch niemand te wachten op een team dat bestaat uit bij elkaar gekochte vedettes?

Ik vind een miljoen of 35 a 40 meer dan genoeg voor Villa.. Wil Valencia hem daarvoor niet laten gaan dan moet je dat respecteren en verder kijken imo. Maar niet koste was kost halen.
pi_71004664
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef venomsnake het volgende:
bovendien zit toch niemand te wachten op een team dat bestaat uit bij elkaar gekochte vedettes?
Nou blijkbaar wel. 80.000 toeschouwers bij de presentatie van Ronaldo. Ook Jojomen en Weebl smullen hier van.

Blijft gewoon absurd. Nogmaals, ben blij dat Laporta verstandig omspringt en zich niet gek laat maken.
pi_71004835
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik heb het nu over Barcelona.. Ik vind die bedragen die Madrid op tafel legt voor haar spelers echt belachelijk hoog. Ik hoop dat Barcelona dat gedrag niet gaat kopieren. 96 miljoen voor een speler, pfffff.
Het is wel meer dan een speler natuurlijk, het is ook een bron van inkomsten voor de club. Voor een fan klinkt zoiets heel bedrijfsmatig, maar het is wel de realiteit. Die 96 miljoen verdienen ze terug, echt hele zware blessures even daargelaten, en dus kost hij eigenlijk niet eens veel geld.
quote:
Als er clubs zijn die dat wel willen betalen moeten zij dat weten, maar ik vind het niks.
Ik heb dan liever dat bijvoorbeeld Bojan de kans krijgt. Je verneukt de hele markt met die bedragen, en bovendien zit toch niemand te wachten op een team dat bestaat uit bij elkaar gekochte vedettes?
Fans vergeten dit toch snel als het goed gaat. Ik zie het ook niet zo zitten, spelers als Giggs, Scholes, Terry, Gerrard, Xavi, Iniesta en noem ze maar op zijn eigenlijk de mooiste spelers, echte clubmensen. Dat je dat met een aantal aankopen aanvult is prima, en die mogen dan denk ik ook best wat kosten, maar ik ben het wel met je eens dat ze het bij Real Madrid wel erg ver doorvoeren.
quote:
Ik vind een miljoen of 35 a 40 meer dan genoeg voor Villa.. Wil Valencia hem daarvoor niet laten gaan dan moet je dat respecteren en verder kijken imo. Maar niet koste was kost halen.
Zeker nu het erop lijkt dat Eto'o wel blijft heeft Barcelona Villa niet eens echt nodig, dus daar ben ik het wel met je eens. Al zou ik als je Eto'o voor 25M had verkocht het geen probleem vinden om dan 50M voor Villa neer te tellen eigenlijk. Want om nou met Keirrison en Bojan het seizoen in te gaan, dat weet ik nou ook niet hoor.
pi_71005874
Ik weet het niet, Eto'o blijft dus gewoon dit jaar eerste spits als Villa niet komt. Voor volgend jaar lijkt mij Bojan eigenlijk wel rijp om eerste spits te worden. Ik heb liever dat ze bijvoorbeeld achter een linksbuiten aan gaan of misschien wel Mascherano. Ik zou zo graag Van Persie bij barca willen zien maarja ik snap dat, dat niet realistisch is.
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:26:24 #285
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71007125
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 16:23 schreef DemonCleaner het volgende:

Zeker nu het erop lijkt dat Eto'o wel blijft heeft Barcelona Villa niet eens echt nodig, dus daar ben ik het wel met je eens. Al zou ik als je Eto'o voor 25M had verkocht het geen probleem vinden om dan 50M voor Villa neer te tellen eigenlijk. Want om nou met Keirrison en Bojan het seizoen in te gaan, dat weet ik nou ook niet hoor.
Dan nog vind ik 50 miljoen voor een speler eigenlijk nog bizar veel.
Je schiet jezelf ook in de voet, als je dat soort bedragen gaat neerleggen wil ineens iedere club een absurd bedrag als je naar een speler informeert. Dat zie je bij Real nu ook, die betalen voor iedere speler veel te veel geld.. Als Real aanklopt vliegt de prijs ineens omhoog.

We zien wel wat er gaat gebeuren de komende weken.
pi_71012075
quote:
Samuel Eto'o hoeft zich voorlopig nog niet te melden in Barcelona. De aanvaller, die eigenlijk maandag 20 juli acte de prèsence moest geven, hoeft zich pas een week later bij de selectie van Josep Guardiola te voegen. De deelnemers aan de Confederations Cup (Gerard Piqué, Xavi, Carles Puyol, Sergi Busquets en Dani Alves) en Andrés Iniesta en Lionel Messi wisten al dat zij die dag in het Camp Nou worden verwacht.

De onverwachte maatregel van de Spaanse landskampioen heeft voor een nieuwe stroom geruchten rond de Kameroener gezorgd. Het aantal geïnteresseerde clubs lijkt de laatste weken afgenomen te zijn. Manchester City liet weten geen belangstelling meer te hebben voor de aanvaller, terwijl AC Milan financieel niet in staat is om een topspits aan te trekken. Internazionale en Manchester United zijn inmiddels voorzien.

Volgens Marca zal Arsenal zich melden indien Emmanuel Adebayor de overstap naar Manchester City maakt. Met de overgang van de Togolees zou circa 25 miljoen euro gemoeid zijn. Het is onduidelijk hoeveel Barcelona vraagt voor Eto'o en óf de club überhaupt medewerking wil verlenen. De Champions League-houder deed de spits onlangs een voorstel om zijn contract tot 2010 met twee seizoenen te verlengen.

Door Eto'o later te laten terugkeren van vakantie wil Barcelona volgens Marca voorkomen dat er gedurende de onderhandelingen met Arsenal een onwerkbare situatie ontstaat tussen club en speler. Barcelona wil Eto'o het liefst verkopen, om zo meer financiële armslag te krijgen in de jacht op nieuwe spelers zoals David Villa (Valencia), Diego Forlán (Atlético Madrid), Keirrison (Palmeiras) en Luís Filipe (Deportivo la Coruña).
pi_71012509
quote:
El Barça está cerrando el fichaje de Maxwell
Sport.es

La negativa de Lendoiro a negociar con el Barça el traspaso de Filipe Luis, ha llevado al club a abrir otras vías... que se pueden cerrar en pocas horas

Maxwell Sherrer Cabelliro Andrade, conocido futbolísticamente como Maxwell, puede ser jugador del Barça en las próximas horas. El Deportivo, por medio de su presidente, Augusto César Lendoiro, no quiere negociar por Filipe Luis, sólo acepta los 20 millones de su cláusula, y por ello el Barça ha abierto otras vías.

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=629627&idseccio_PK=803
Maxwell

Barca dus dichtbij het aantrekken van Maxwell, omdat Filipe niet voor minder dan 20 miljoen mag vertrekken - voor alle duidelijkheid.
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:47:37 #288
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_71013101
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maxwell

Barca dus dichtbij het aantrekken van Maxwell, omdat Filipe niet voor minder dan 20 miljoen mag vertrekken - voor alle duidelijkheid.
Moet maar zien of hij het niveau haalt wat barca eist. Maar zou op zich een verbetering zijn ten opzichte van sylvinho.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:39:25 #289
121310 venomsnake
El Saltador
pi_71014811
Maxwell is binnen, leuke aankoop. .
quote:
Beginnings of an agreement with fullback Maxwell

www.fcbarcelona.cat

FC Barcelona and Inter Milan have reached the beginning of an agreement for the transfer of the Brazilian Scherrer Cabelino Maxwell Andrade “Maxwell” for a fee of 4.5 million Euros with an additional 0,5 million in variable payments.

Scherrer Cabelino Maxwell Andrade, better known simply as “Maxwell” is a left back who’s been at Inter for the last three seasons and has been drafted in to cover the position left vacant by Sylvinho’s departure in June.

Versatile

Maxwell is a versatile player who as well as filling the left back spot has also played in various more advanced positions during his career, which has been almost completely played out in Europe.

European experience

Born in Cachoeiro de Itapermirim (Brazil) on 27 August 1981, Maxwell made his debut in the top flight of Brazilian football with Cruzeiro and soon afterwards, at just 20 years of age, he made the switch to European football, joining Ajax Amsterdam, where he stayed for four years.

Three seasons and three league titles with Inter

Maxwell moved from one European giant to another when he signed for Inter Milan and although he was loaned out to Empoli, he rejoined Inter at the start of the 2006-7 season and went on to win 3 Italian Leagues and 2 Italian Supercups over the next three seasons.
pi_71014914
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maxwell

Dat is toch dezelfde Filipe die nog bij Ajax heeft gezeten?

Mooie aankoop, hoop wel voor hem dat hij een beetje aan spelen toekomt.
pi_71015021
Altijd een van mijn favoriete voetballers geweest, goede verdedigende en opbouwende kwaliteiten! Met een beetje wedstrijdritme kan ie het spel van Barcelona goed aan en heb je 2 goede opkomende backs! Als ze Villa/Ibrahimovic halen dan winnen ze volgend jaar weer de triple. Eto'o vind ik ook een leuke spits, maar ik heb het gevoel alsof ie weg wil
  woensdag 15 juli 2009 @ 21:50:27 #292
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_71015153
Maxwell
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71015166
Maxwell!
pi_71015198
Prima aankoop, zeker voor 4,5 miljoen.

4 keer zo goedkoop als Filipe en Maxwell doet echt niets onder van hem.
pi_71015572
Maxwell bij Barca, leuk zeg
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:07:35 #296
148059 Pritt
Atheïst
pi_71015784
Zeker goeie speler.
Hopelijk blijft hij heel qua fysiek.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_71017470
Maxwell
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71017513
Wel een echte Barca speler.
pi_71018410
ik wist niet dat Felipe nu zo goed was daar heeft Ajax toch wel een blunder begaan.

maar goed, Maxwell bij Barca
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:45:05 #300
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_71025147
JuuJ Maxwell, degelijke speler maar dat zie je ook aan zijn prijs. Wel een schat aan ervaring.
Ik had toch liever felipe gezien, dat was een betere speler voor de komende jaren. Maargoed 4,5 voor een ervaren linksback is een mooi bedrag.

Nu alleen nog een nieuwe spits en we zitten op rozen. Ik hoop alleen niet dat het Forlan wordt, ik heb het niet zo op hem. Die draait een jaar goed en dan moet hij maar meteen aangekocht worden. Nee doe mij maar Villa of als ze echt heel gek doen Ibra, maarja met Ibra dan ruil je de ene vedette in voor de andere.

Spannend!
LaLalalalala
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')