Moest even kijken wat je nou precies bedoelde, maar bedankt voor de reminderquote:
Boixos Nois zijn gewoon knuppels, van die alles hatersquote:
Linkse rakkers zijn sowieso niet mijn "kind of people"quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Boixos Nois zijn gewoon knuppels, van die alles haters
quote:De Catalanen zijn in de markt voor Valencia-aanvaller David Villa, voor wie Real Madrid 35 miljoen euro wil neertellen. Valencia heeft de onderhandelingen met Real gestaakt om te wachten op een bod van Barcelona. Aangezien Barça niet meer dan 35 miljoen euro te besteden heeft, wordt het een lastige zaak om Villa binnen te halen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:49 schreef SevD het volgende:Eh, hoi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
quote:Carles Puyol is akkoord gegaan met een nieuw contractvoorstel van Barcelona. De verdediger en aanvoerder van de Catalanen, wiens verbintenis in 2010 afloopt, ging woensdag akkoord met een contract tot de zomer van 2012. Puyol gaat er in financieel opzicht echter niet op vooruit: de langharige mandekker blijft tot zijn 33ste zeven miljoen euro bruto per jaar (exclusief winstpremies) opstrijken. (El Mundo Deportivo)
Als mijn werkgever me een contract tot 2012 aanbiedt voor 7.000.000 bruto per jaar doe ik dat ook, ben ik zelfs bereid om mijn vaste dienstverband op te geven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:56 schreef Wayoflife_ het volgende:
Puyol, held kom er maar in! Eindelijk iemand die niet ligt te janken om zijn centjes.
Zit hier niet iets interessants tussen? En denk erom hè, 35 miljoen en géén euro meer!quote:Roy Makaay, Kevin Hofland, Tim de Cler, Denny Landzaat, Jonathan de Guzman, Andwélé Slory en Luigi Bruins zijn te koop tegen elk aannemelijk bod en worden her en der aangeboden in het informele circuit van de Europese clubs. Feyenoord wil af van de salarissen die te zwaar op de begroting drukken. De club is hard bezig de huishouding sluitend te krijgen en gaat terug in budget van 44 naar 39 miljoen euro.
Kevin Hofland lijkt me niet echt een optie voor Barcelona, hij is meer geschikt voor Eibar of zo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus 35 miljoen...
[..]
Zit hier niet iets interessants tussen? En denk erom hè, 35 miljoen en géén euro meer!
quote:Barça wil Reina
Barcelona heeft 19 miljoen euro over voor Liverpool-keeper Pepe Reina. Reina moet Víctor Valdés vervangen, die dankzij moeizame contractbesprekingen met Barça mogelijk naar AC Milan gaat.
De Catalanen hebben er wel vertrouwen in dat ze de goalie weg kunnen weken van Anfield. Josep Guardiola, coach van Barcelona, heeft Reina persoonlijk aanbevolen bij het bestuur van de club. Hij was het geduld met Valdés kwijt.
De 26-jarige Reina speelde aan het begin van zijn carriere enkele jaren voor Barcelona. Daarna verkaste hij naar Villarreal, dat hij in 2005 voor 7 miljoen verruilde voor Liverpool. De oefenmeester van de Britse club Rafa Benitez is Reina liever niet kwijt, maar beseft dat zijn club in financiële moeilijkheden verkeert.
Dit lijkt me onzin.quote:
Ik zie Valdes ook niet zo snel vertrekken. Barcelona speelt nu hetzelfde spelletje wat Valdes ook speelt. En dat vind ik jammerquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef BarbaRob het volgende:
[..]
Dit lijkt me onzin.
Valdes blijft gewoon en als ze iemand erbij halen dan is het Asenjo wel. Jonge keeper met veel toekomst.
Inderdaad, hij wordt er maar 7 miljoen euro per jaar rijker vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zie Valdes ook niet zo snel vertrekken. Barcelona speelt nu hetzelfde spelletje wat Valdes ook speelt. En dat vind ik jammer![]()
Hij moet maar eens gaan praten met Puyol wat clubliefde betekend. Die verlengde zijn contract zonder dat hij er rijker van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |