abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70363767
And the soap continues...

Barcelona heeft Valencia 43 miljoen euro geboden voor Villa.

http://www.marca.com/2009(...)lona/1245923965.html

Overigens wil Pep af van Caceres
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:37:31 #102
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70363893
ah hier zijn jullie
pi_70363921
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef Omnifacer het volgende:
ah hier zijn jullie
Topic was even doodgebloed
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70364354
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef FireFox1 het volgende:
And the soap continues...

Barcelona heeft Valencia 43 miljoen euro geboden voor Villa.

http://www.marca.com/2009(...)lona/1245923965.html

Overigens wil Pep af van Caceres
Man dit moet echt wel genoeg zijn.
pi_70364698
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Man dit moet echt wel genoeg zijn.
Weet je dat ik niet eens hoop dat dit door zal gaan? 43 miljoen bieden als je al een topspits in huis heb vind ik gewoon absurd. Wij zijn godverdomme Real Madrid niet!

Eto'o zal ook nooit genoegen nemen met een plaats op de bank. Koop gewoon een leuke 2e spits voor 10~15 miljoen als toekomstige vervanger van Eto'o.
pi_70365072
De grootste onzin is dat Villa nog kleiner is dan Eto'o. Als we een nieuwe spits halen, moet het een type Ibrahimovic zijn. Lang, sterk en technisch.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_70365166
Noem eens een spits die daaraan voldoet dan. Ibrahimovic is niet haalbaar.
pi_70369317
Voor de zoveelste keer Eto'o is alleen vervangbaar voor Torres voor de rest ga je er na mijn mening alleen op achteruit.
quote:
David Villa weet niet bij welke club hij volgend seizoen voetbalt maar wel in welk land: Spanje. De aanvaller van Valencia is al geruime tijd hoofdrolspeler in een soap die zijn weerga niet kent. Real Madrid dacht de Spaans international binnen te hebben maar Valencia haalde de aanvaller plotseling van de transferlijst af. "Ik neem pas na zondag een besluit over mijn toekomst", laat Villa donderdagavond optekenen.

Volgens diverse Spaanse media leidt Barcelona de dans om de handtekening van de 27-jarige El Guaje. De Catalanen zouden 43 miljoen euro hebben geboden, in de wetenschap dat de aanvaller zogenaamd niet meer voor Valencia wil spelen, niet naar Real Madrid zal gaan en niet naar het buitenland wil verkassen. "Ik wil inderdaad in Spanje blijven spelen", bevestigt Villa. "Dat is mijns inziens de beste competitie."

Villa hield zich de laatste weken muisstil over zijn toekomst. Wel liet hij donderdag weten enigszins teleurgesteld te zijn in de plotselinge ommekeer rond zijn transfer naar het Santiago Bernabéu. "Eén week geleden was alles zo goed als rond, en nu is er helemaal geen sprake van een transfer. Het waren geen makkelijke dagen, maar ik heb mij er zelf doorheen gezet. Eén ding staat vast: ik vertrek niet naar het buitenland."

"Ik heb gedurende de Confederations Cup niet met Valencia gesproken, maar ik heb gehoord dat de club niet meewerkt aan een transfer. Zij hebben mij altijd zeer goed behandeld en ik wil geen conflictieve situatie creëren. Ik sta nog vijf jaar onder contract. Na zondag ga ik over mijn toekomst nadenken. Dat houdt niet in dat ik maandag al de knoop doorhak. Ik ga eerst op vakantie en beslis pas erna", aldus Villa.
pi_70369550
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:17 schreef MoneyTalks het volgende:
De grootste onzin is dat Villa nog kleiner is dan Eto'o. Als we een nieuwe spits halen, moet het een type Ibrahimovic zijn. Lang, sterk en technisch.
Onzin. Je moet gewoon een type Huntelaar/Van Nistelrooy hebben, iemand die bij tijd en wijle eens een balletje kaatst of breed legt, maar toch vooral minstens driekwart van de kansen afmaakt, dus kan koppen en op de goede plek staan. Meevoetballen hoeft niet, dat doen Messi, Iniesta en Xavi wel. Je kunt veel beter een pure afmaker in de punt hebben staan imo, Ibra is dat niet.
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_70381357
Een lange spits is voor het spel van dit Barca echt niet noodzakelijk. Zo veel typische vleugelaanvallen met hoge ballen zijn er ook niet en bovendien is Villa WEL fysiek sterk en heeft hij de skills om te koppen, dus dat zie ik wel goed komen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:41:52 #111
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70407218
quote:
Touré tekent nieuw en sterk verbeterd contract

Barcelona heeft de onderhandelingen met Touré Yayá over een nieuw en verbeterd contract tot een goed einde gebracht. Een woordvoerder van de Spaanse topclub bevestigt vrijdagavond aan het Spaanse persbureau EFE dat de Ivoriaanse middenvelder akkoord is gegaan met een verbintenis tot de zomer van 2012.

Dmitri Seluk, zaakwaarnemer van Touré, en technisch directeur Txiki Begiristain onderhandelden vrijdag in de kantoren van de Azulgrana over de nieuwe voorwaarden. Touré, die in Spanje zijn voor- en achternaam liet omdraaien, was een van de slechtst betaalde spelers in de selectie en vroeg om een salarisverhoging. Na enkele uren kwamen beide partijen tot een akkoord over een sterk verbeterd contract.

Touré (26) staat voor zijn derde contractjaar in het Camp Nou. De 34-voudig international was in 2001 een van de vele Ivorianen bij SK Beveren en belandde via Metalurg Donetsk, Olympiakos Piraeus en AS Monaco in de zomer van 2006 bij Barcelona. De oorspronkelijke verbintenis van Touré liep over twee seizoenen af.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70409469
Goed nieuws.

Yaya heeft zich sterk ontwikkeld dit seizoen.
pi_70410120
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed nieuws.

Yaya heeft zich sterk ontwikkeld dit seizoen.
Rots in de branding, stofzuiger op het middenveld.

Yaya
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:12:24 #114
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70413607
quote:
Braziliaanse versterking Barcelona

SAO PAULO - FC Barcelona heeft de getalenteerde Braziliaanse voetballer Keirrison bijna binnen. De zaakwaarnemer van de 20-jarige aanvaller van Palmeiras, die nog een doorlopend contract heeft, maakte bekend dat de transfer op enkele details na rond is. Volgens de media betaalt de Spaanse kampioen 15 miljoen euro voor de begeerde spits.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:27:56 #115
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70414074
Goeie deal! Met Eto'o en een talent erachter kunnen we jaren vooruit!
pi_70414525
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:27 schreef Omnifacer het volgende:
Goeie deal! Met Eto'o en een talent erachter kunnen we jaren vooruit!
Dit is 10x beter dan het 3 dubbele aan Villa te spenderen.

Goede bezig Barcelona

Laporta
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:49:31 #117
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70414620
Het is nog een erg jonge speler he, pas 20 jaar. Dus verwacht daar niet direct wonderen van.
Verder zou het mij niets verbazen als Villa alsnog komt en Samuel vertrekt.
pi_70414721
Viel hij vorige week niet in tegen Amerika in de Confederations Cup?

Dat was ook een jonkie.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:55:18 #119
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70414798
Geen idee eigenlijk..
Zit hij bij de selectie van Brasil dan?
pi_70414840
Zal het eens even nakijken.

In ieder geval ben ik er 100% zeker van dat Dunga toen een jonge talentvolle spits erin bracht (hoorde de commentaar ook iets roepen van ''talentvolle, 20-jarige spits''.
pi_70414868
Je bedoelt Nilmar van Internacional? Die is wel al 24 hoor. Keirrison is nog niet opgeroepen voor de selectie. Hij werd vorig jaar wel topscoorder van de Serie A met 18 doelpunten.
Met heel mijn hart.
pi_70414937
Opgezocht. Dat was Nilmar. Toch niet Keirrison.
pi_70414960
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:58 schreef Brord_ het volgende:
Je bedoelt Nilmar van Internacional? Die is wel al 24 hoor. Keirrison is nog niet opgeroepen voor de selectie. Hij werd vorig jaar wel topscoorder van de Serie A met 18 doelpunten.
Klopt, my bad. Verstond het dan verkeerd.
pi_70416119
Ik ben echt benieuwd hoe Keirrison het gaat doen.

Kan niet wachten op het nieuwe seizoen, heb er zin in!
pi_70416882
Keirrison, onze eigen Pato
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 27 juni 2009 @ 16:15:20 #126
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70426325
Verder nog iemand iets vernomen over andere transfers buiten de hele eto'o kwestie?
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_70427026
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 03:01 schreef Tim86 het volgende:
Keirrison, onze eigen Pato
Blijft vooral denken, hoe groter de tegenvaller dan is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70427075
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Blijft vooral denken, hoe groter de tegenvaller dan is
Hopen mag
Maar jij bent geen fan van hem dus?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_70427230
Jawel is alleen een speler voor het niveau PSV, Everton, Stuttgart, Udinese of Espanyol
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 28 juni 2009 @ 09:42:49 #130
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70441811
Geruchten gaan dat Eto'o naar City gaat, Villa naar Barcelona en dat Keirrison dan verhuurd wordt aan Valencia.
pi_70441863
quote:
Op zondag 28 juni 2009 09:42 schreef venomsnake het volgende:
Eto'o naar City
Doodzonde
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 28 juni 2009 @ 09:58:10 #132
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_70441916
quote:
Op zondag 28 juni 2009 09:42 schreef venomsnake het volgende:
Geruchten gaan dat Eto'o naar City gaat, Villa naar Barcelona en dat Keirrison dan verhuurd wordt aan Valencia.
Dan heeft City volgend jaar een aardig aanvalsduo met Eto'o en mogelijk ook Tevez.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 28 juni 2009 @ 10:28:05 #133
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70442193
quote:
Op zondag 28 juni 2009 09:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dan heeft City volgend jaar een aardig aanvalsduo met Eto'o en mogelijk ook Tevez.
Robinho----Eto'o----Tevez

Tja, niet verkeerd.
Maar voorlopig zijn het alleen nog geruchten.
  zondag 28 juni 2009 @ 12:10:57 #134
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70443771
Het zal dan wel een idioot bedrag zijn waar eto'o dan voor vertrekt. Natuurlijk erg mooi dat ons clubje er financieel weer prima bij zit, maar sportief gezien zou ik eto'o echt niet kwijt willen.

Wat ik eveneens raar vindt is dat er nog amper gesproken wordt over Bojan. Je zou kunnen zeggen dat Bojan de ideale standin is voor eto'o, maar ik denk dat ze hem ervaring op willen laten doen in het buitenland. En dat is juist zo raar, niks van geruchten.

Ook ben ik benieuwd wie uiteindelijk de nieuwe linksback wordt.

Eveneens las ik dat Henry zijn contract gaat uitdienen tot 2011 en dan aan de slag gaat in de VS. Call me stupid, maar waarom wordt er dan nu nog geen vervanging voor gezocht. ( me hoopt op ribery )

We zullen het zien... Ik denk dat in ieder geval real madrid de competitie een stuk spannender heeft gemaakt en dat we mooie wedstrijden te zien krijgen.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_70444878
Ik denk ook dat je met Bojan de ideale opvolger hebt voor Eto'o, misschien komt hij nog net iets te kort om nu al een basis speler te zijn. Daarom zouden ze toch gewoon Eto'o nog een jaar kunnen laten staan en dan Bojan dit jaar verhuren en volgend jaar gewoon Bojan als basis spits gebruiken. Als je nu Villa gaat halen kan ik mij niet voorstellen dat Bojan ooit nog bij Barca als basis spits wordt gebruikt. Misschien Bojan dan als linksbuiten, moet er alleen nog een spits komen die de komende jaren mee kan. Van Persie ?

Mooi trouwens dat Yaya bij getekend heeft, wat een held;
pi_70445291
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Robinho----Eto'o----Tevez

Tja, niet verkeerd.
Maar voorlopig zijn het alleen nog geruchten.
Je vergeet Santa Cruz die ze deze week gekoht hebben.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70445551
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:23 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Je vergeet Santa Cruz die ze deze week gekoht hebben.
Volgens mij zijn ze dat bij City zelf ook al weer vergeten
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70445807
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:34 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze dat bij City zelf ook al weer vergeten
Verdedigers schijnen ze ook te vergeten. Michael Ball en Danny Mills staan daar nog onder contract. Elke keer als iemand zegt dat City de top 4 gaat aanvallen, denk ik alleen maar: Ze hebben Michael Ball en Danny Mills onder contract.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_70446029
quote:
Op zondag 28 juni 2009 13:46 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Verdedigers schijnen ze ook te vergeten. Michael Ball en Danny Mills staan daar nog onder contract. Elke keer als iemand zegt dat City de top 4 gaat aanvallen, denk ik alleen maar: Ze hebben Michael Ball en Danny Mills onder contract.
Inderdaad ja

In de winter keken ze nog wel aardig naar de balans, en het begon nu ook goed met Barry, maar afgaande op de geruchten willen ze nu echt alleen maar aanvallers.

Denk dat dit voor Barcelona, mits ze Villa weten te halen, goed uitpakt.
  zondag 28 juni 2009 @ 14:22:22 #140
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70446724
quote:
City doet Eto'o 'astronomisch' aanbod

Barcelona-voorzitter Joan Laporta heeft zondag verklaard dat het Engelse Manchester City zich officieel heeft gemeld voor aanvaller Samuel Eto’o. Volgens de preses van de Champions League-houder gaat het om een ‘astromisch’ bedrag, dat zelfs de transfer van Cristiano naar Ronaldo in de schaduw zou stellen. De 28-jarige Kameroener heeft nog een contract voor één seizoen in het Camp Nou, en wordt al enige tijd in verband gebracht met een vertrek. Grootspendeerder Manchester City versterkte zich al met de Paraguayaan Roque Santa Cruz van Blackburn Rovers, maar trainer Mark Hughes zou zijn aanvalsvloot nog verder willen uitbreiden.

Mocht dat gebeuren met Eto’o, dan zou het gigantische maandloon dat Cristiano Ronaldo gaat verdienen bij Real Madrid al weer snel uit de recordboeken gehaald kunnen worden. In principe wil Eto’o in echter Spanje blijven, maar Laporta tekende daarbij wel aan dat het aanbod misschien wel ‘te goed is om af te wijzen’ voor de Afrikaan.

“Eto’o heeft een astronomisch bod ontvangen van City, waarmee hij gelijk de best betaalde speler ter wereld zou worden”, bevestigde Laporta tegenover het Catalaanse radiostation iCat FM. “Hij wil blijven, maar een aanbod als dit is moeilijk om te weigeren. Mocht hij gaan, dan zullen we een adequate vervanger halen”, beloofde hij.
  zondag 28 juni 2009 @ 14:30:44 #141
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_70446915
Zou het wel jammer vinden als Eto'o weg gaat...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zondag 28 juni 2009 @ 14:39:10 #142
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70447104
Ik ook.. Maar hij kan daar 210.000 euro NETTO per week gaan verdienen volgens Sport. .
City zou zo'n 30 tot 40 miljoen overmaken op de rekening van Barcelona. Opzich niet verkeerd natuurlijk aangezien zijn contract volgend seizoen afloopt.

Maar er moet wel een goede opvolger komen. Villa hoop ik dan maar.
pi_70447567
Zo'n aanbod komt echt niet nog een keer voorbij. Het is nu of nooit. Hoe jammer ik zijn vertrek ook zou vinden, Eto'o zal komend seizoen lang niet meer zo gemotiveerd zijn. Ik bedoel hoe pijnlijk moet het voor hem zijn als de club min of meer achter je rug om pogingen waagt om een nieuwe spits aan te trekken. Eto'o is een erg emotioneel mens en is al snel in zijn trots gekrenkt (net als alle andere Afrikaanse voetballers).
  zondag 28 juni 2009 @ 15:05:28 #144
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70447704
  zondag 28 juni 2009 @ 15:12:31 #145
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_70447857
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:05 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon even omdat het kan:

.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_70447900
Dikke vette goosebumps

Waarom schreeuwt die gast Kaiserslautern
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 28 juni 2009 @ 15:15:56 #147
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70447942
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:14 schreef Tim86 het volgende:

Waarom schreeuwt die gast Kaiserslautern
pi_70448021
Ahhhhhhhh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 28 juni 2009 @ 15:21:40 #149
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70448076
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:22 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zow, lees het net ja. Dit is het dan. Het moment waarop wij eto'o zien verdwijnen, erg jammer.

Ik zet mijn kansen op Villa of toch nog Zlatan.
LaLalalalala
pi_70448089
Villaaaaaaaaa

Jajajaaa
  zondag 28 juni 2009 @ 15:27:20 #151
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70448180
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Villaaaaaaaaa

Jajajaaa
.
pi_70448375
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:05 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon even omdat het kan:

.
Inieeeeeeeeeeeeeeeesta .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 28 juni 2009 @ 15:51:33 #153
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_70448692
Ik denk dat het een grote vergissing is om Villa te kopen. Hij is kleiner dan Eto'o, en even oud! Scoort minder goals dan Eto'o!
  zondag 28 juni 2009 @ 15:56:11 #154
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_70448800
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:51 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik denk dat het een grote vergissing is om Villa te kopen. Hij is kleiner dan Eto'o, en even oud! Scoort minder goals dan Eto'o!
Villa scoorde afgelopen seizoen 28 doelpunten (in 33 wedstrijden) bij een erg wisselvallig valencia.
Bij het barca van afgelopen seizoen had hij er minstens 40 ingejast.

Eto'o heeft echt heel veel kansen gemist afgelopen jaar.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_70448841
quote:
30-40 miljoen voor een speler die zijn laatste contractjaar in gaat is enorm veel geld. Met wat bijleggen kan je Villa er voor terughalen. Die amper minder scoort dan Eto'o, en dat voor toch iets minder goede teams. Een wat jongere speler zou misschien wel mooi zijn inderdaad, aan de andere kant heb je Bojan en nu dus Keirrison ook nog voor de toekomst.
pi_70448922
quote:
Gelukkig is Zlatan wel een stuk jonger en een echte killer...
pi_70449189
40 miljoen plus Caceres en de verhuur van Keirrison voor twee jaar.

Prima deal zo op papier.
  zondag 28 juni 2009 @ 18:08:41 #158
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_70452312
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
40 miljoen plus Caceres en de verhuur van Keirrison voor twee jaar.

Prima deal zo op papier.
Op papiers is dat dus 56,5 miljoen + verhuur van Keirrison voor twee jaar.
pi_70455195
Einde Eto'o als speler Barcelona?
quote:
Barcelona heeft een monsterbod ontvangen op Samuel Eto'o. Manchester City wil heel veel geld betalen voor de Kameroener.

'Eto'o heeft een astronomisch aanbod gehad van City', vertelde Barça-preses Joan Laporta aan het Catalaanse radiostation iCat FM. 'Het zou hem de best betaalde speler in de wereld maken. Hij kan bij City meer verdienen dan Cristiano Ronaldo bij Real Madrid.'

'Samuel heeft aangegeven te willen blijven bij ons', vervolgt de voorzitter van de Champions League-winnaar waar de 28-jarige spits een contract voor nog een jaar heeft. 'Maar een aanbod zoals City heeft gedaan is zowel voor hem als voor ons moeilijk te weigeren. Mocht de overgang doorgaan dan gaan we op zoek naar een nieuwe spits.'

Eto'o heeft net zijn vijfde seizoen erop zitten in Camp Nou. In 144 competitieoptredens scoorde hij liefst 109 keer.
Zou het jammer vinden als hij nog toch gaat vertrekken. Maar als je een astronomisch bedrag door een paar malle oliesjeiks krijgt aangeboden...

Laporta zal gek zijn als hij het zou weigeren voor een speler van 28 jaar.
pi_70456728
Ik zou hem absoluut niet kwijt willen als speler, maar een gigantisch bod weigeren voor een 28-jarige speler met een jaarcontract is misschien wel heel stom. Als je voor dat geld een wat jongere speler kan terugkopen die ongeveer 4-5 seizoenen mee kan gaan en ook er rustig op los scoort, dan denk ik dat dat een goede zet is.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 28 juni 2009 @ 21:37:09 #161
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70458330
Wij discussieren hier teveel wat wie wij het mooiste zouden vinden als spits, maar denk eens wat Eto'o aangeboden krijgt: De meest lucratieve transfer uit zijn leven. Tja die slaat hij natuurlijk niet af.

Ik hoop eigenlijk dat Meneer Ibra toch richting barcelona komt. Ik vindt hem eigenlijk maar een verwend klootzakje, maar ik denk dat hij het gat eto'o beter kan opvullen dan Villa..
LaLalalalala
pi_70458634
quote:
Op zondag 28 juni 2009 21:37 schreef Wayoflife_ het volgende:
Wij discussieren hier teveel wat wie wij het mooiste zouden vinden als spits, maar denk eens wat Eto'o aangeboden krijgt: De meest lucratieve transfer uit zijn leven. Tja die slaat hij natuurlijk niet af.

Ik hoop eigenlijk dat Meneer Ibra toch richting barcelona komt. Ik vindt hem eigenlijk maar een verwend klootzakje, maar ik denk dat hij het gat eto'o beter kan opvullen dan Villa..
Liever Villa dan Ibra...

Scoort net zo makkelijk als Eto'o en heeft minder maniertjes dan Ibra.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:33:13 #164
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_70463079
quote:
Op zondag 28 juni 2009 21:37 schreef Wayoflife_ het volgende:

Lucratief? Een club als Man City?

Je doet net of dit de meest geweldige transfer is naar de hoogste club uit z'n leven.
Sportief gezien is dit voor Eto'o een stap terug. En wat maakt het hem uit als hij daar 2 miljoen of zoiets meer gaat verdienen als hij bij Barca als wel 8 miljoen kan verdienen?

Voor Eto'o zou het stom zijn om te doen, tenzij hij geen motivatie meer heeft bij Barca.

Anders gewoon Torres kopen. Dan kun je nog lang vooruit!

[ Bericht 0% gewijzigd door BarbaRob op 29-06-2009 07:42:33 ]
pi_70463561
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

En daar de hoofdprijs voor betalen? Liever niet!
  maandag 29 juni 2009 @ 08:52:22 #166
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70468897
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

Lucratief? Een club als Man City?

Je doet net of dit de meest geweldige transfer is naar de hoogste club uit z'n leven.
Sportief gezien is dit voor Eto'o een stap terug. En wat maakt het hem uit als hij daar 2 miljoen of zoiets meer gaat verdienen als hij bij Barca als wel 8 miljoen kan verdienen?

Voor Eto'o zou het stom zijn om te doen, tenzij hij geen motivatie meer heeft bij Barca.

Gast, Eto'o zit bijna op zijn top en als hij dat al niet zit, dan zal het geen jaar meer duren. Denk je nu werkelijk dat hij zo'n lucratieve deal laat zitten?! Wat boeit hem dat sportieve aspect nu weer als hij jaarlijks een gigantische bak geld in het vooruitzicht heeft. Plus als de transfer geruchten van City doorgaan dan heeft City straks een erg goede aanval en misschien dat hij dat wel als een uitdaging ziet.

Geloof me niet verkeerd want ik zie ook graag dat hij blijft, maar je bent gewoon een idioot als speler om zo'n aanbod af te slaan en als club om voor een 28-jarige speler een berg geld te vangen.

Plus het kopen van Torres is niet rieel, dat doe je maar mooi op football manager
LaLalalalala
pi_70470306
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

En daar de hoofdprijs voor betalen? Liever niet!
Dat zou mij eigenlijk helemaal niks uit maken om de hoofdprijs voor Torres te betalen! Torres is de perfecte spits voor Barca, met zijn snelheid en scherpte. Als ze dikke miljoenen voor Eto'o krijgen, direct informeren bij Torres van mij part betaal je daar 50 miljoen voor. De beste club ter wereld op dit moment mag het naar mijn mening ook best laten zien op de transfermarkt.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:24:37 #168
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70470580
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:14 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dat zou mij eigenlijk helemaal niks uit maken om de hoofdprijs voor Torres te betalen! Torres is de perfecte spits voor Barca, met zijn snelheid en scherpte. Als ze dikke miljoenen voor Eto'o krijgen, direct informeren bij Torres van mij part betaal je daar 50 miljoen voor. De beste club ter wereld op dit moment mag het naar mijn mening ook best laten zien op de transfermarkt.
Volgens mij hebben jullie een compleet vertekend beeld van hoeveel die marktconform gaat kosten en of hij dat wil.

Torres wil echt niet weg bij liverpool want die gaan volgend jaar voor de hoofdprijs in de CL en premier league en daarnaast ligt de prijs van Torres ligt rond de geschatte prijs rond 60-70 miljoen. Gezien het feit dat de aanval van Liverpool draait om Torres en Gerard zullen ze heel diep in de buidel moeten tasten willen ze hem losweken.
Torres had zoiezo al in zijn contract bij Atletico een afkoomsom van 90 miljoen en ik denk dat ze bij Liverpool gekozen hebben om dat bedrag keer 2 te doen. Logisch.
LaLalalalala
  maandag 29 juni 2009 @ 10:43:36 #169
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_70471147
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:24 schreef Wayoflife_ het volgende:

[..]

Volgens mij hebben jullie een compleet vertekend beeld van hoeveel die marktconform gaat kosten en of hij dat wil.

Torres wil echt niet weg bij liverpool want die gaan volgend jaar voor de hoofdprijs in de CL en premier league en daarnaast ligt de prijs van Torres ligt rond de geschatte prijs rond 60-70 miljoen. Gezien het feit dat de aanval van Liverpool draait om Torres en Gerard zullen ze heel diep in de buidel moeten tasten willen ze hem losweken.
Torres had zoiezo al in zijn contract bij Atletico een afkoomsom van 90 miljoen en ik denk dat ze bij Liverpool gekozen hebben om dat bedrag keer 2 te doen. Logisch.
Gewoon Torres kopen, die kan jaren vooruit. Dan maar wat meer betalen als je je beste spits gaat verkopen. Ik ben het met Vjenne eens
pi_70471265
Ik zou Eto'o zo wegdoen bij een astronomisch bod, alleen maar om het record van Real en Ronaldo te verbreken. Maar de transfersom zal vast niet hoger zijn dan 50 miljoen i.v.m. contractduur.
  maandag 29 juni 2009 @ 13:17:24 #171
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70475939
quote:
Xavi - No room for Ronaldo

Barcelona star Xavi insists he would not have wanted Cristiano Ronaldo to move to the Camp Nou because the European champions do not need players who 'fill gossip magazines'.

The Portuguese winger is set to officially join Real Madrid on Wednesday in a world-record deal after Manchester United accepted an £80million offer from the Bernabeu giants.

Xavi, though, is adamant that UEFA Champions League, Primera Liga and Copa del Rey holders Barcelona do not need Ronaldo, who has been pictured over the summer enjoying a holiday in the United States of America.

The Spain midfielder points to club colleagues Lionel Messi, Andres Iniesta, Thierry Henry and Samuel Eto'o - who has been linked to Manchester City - as examples of the quality in Pep Guardiola's unprecedented Treble winners.

"The best player in the world is Lionel Messi and there's no chance he will switch allegiance," Xavi said in Sport.

"We also have Andres Iniesta, Thierry Henry and Samuel Eto'o and with that kind of luxury, we are capable of doing anything.

"As for Ronaldo, I wouldn't want him here. At Barca, we do not have room for players who fill gossip magazines.

"We are hard workers and sportsmen but he, on the other hand, is uncontrollable."

SKY
pi_70476106
Xavi, held.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_70476443
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Wat een gelul
pi_70479526
Xavi.
pi_70481668
quote:
Het ‘astronomische’ aanbod dat Manchester City Samuel Eto’o zou hebben gedaan, heeft een definiëring gekregen. Volgens het Britse BBC Sports kan de Kameroener een weeksalaris van zo’n 294 duizend euro tegemoet zien wanneer hij besluit de overstap te maken van Barcelona naar de ambitieuze Engelse club. De Catalanen zelf kunnen 27 miljoen euro vangen voor de 28-jarige aanvaller.

Eto’o heeft nog een contract voor één seizoen in het Camp Nou, en wordt al enige tijd in verband gebracht met een vertrek. Grootspendeerder Manchester City versterkte zich weliswaar eerder al met de Paraguayaan Roque Santa Cruz van Blackburn Rovers, maar trainer Mark Hughes wil zijn aanvalsvloot nog verder uitbreiden.

Met het gigantische weekloon hopen The Citizens Eto’o te kunnen verleiden tot de overstap. Mochten hij en Barcelona op de aanbieding ingaan, dan wordt de Afrikaan meteen de best betaalde speler ter wereld. Die eer is nu nog weggelegd voor Cristiano Ronaldo, die onlangs zijn overgang naar Real Madrid bezegelde.
  maandag 29 juni 2009 @ 15:58:33 #176
67174 Dos37
Come on Twente
pi_70481866
hehe eindelijk Amerikaanse salarissen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 29 juni 2009 @ 15:58:48 #177
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_70481877
Eto'o wil niet weg. Hij wil volgend jaar transfervrij de deur uit, zodat hij dan een flinke smak tekengeld kan krijgen en een megasalaris. Hij zou nu ook 15 miljoen euro tekengeld vragen.
pi_70481966
En als ze dan Eto'o niet meer willen, heeft hij niks meer. Loopt hij het geld van City mis en Barca contracteert hem dan niet meer.
  maandag 29 juni 2009 @ 17:28:52 #179
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70485055
Heerlijk dat commentaar van Xavi.

Maar die Torres, tja clubliefde kun je niet afkopen en we zullen zien of het bij Eto'o wel gaat.
LaLalalalala
  maandag 29 juni 2009 @ 20:02:03 #180
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_70490050
En Edje blijft gewoon
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=81295

Volgend jaar zal hij dan wel transfervrij weggaan.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:47:17 #181
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70505804
Haha, ik vind het wel humor. Eto'o vraagt een extreem salaris aan die arabieren van City. Hij zal wel denken: die hebben toch geld zat. .

Ik hoop dat hij al die miljoenen laat schieten en gewoon voor Barcelona speelt komend seizoen.
Al denk ik dat hij ervoor gaat kiezen om zijn contract niet te verlengen...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:01:48 #182
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70507910
quote:
Arshavin admits Barca appeal

Arsenal forward Andrey Arshavin would be 'really happy' to play for Barcelona.

The Russia international signed for the Gunners in the winter transfer window from Zenit St Petersburg for a fee in the region of £15million.

Arshavin has made a terrific start to his career at Emirates Stadium, scoring six goals in 12 Premier League starts.

However, the 28-year-old has been quoted as declaring his interest in one day moving to European champions Barca.

He said in The Sun: "If I have the chance to play for Barcelona, I'd be really happy."

Arshavin recently stated that he was settled at Arsenal and that he would one day like to return to Zenit.

SKY
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:10:34 #183
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70508184
Eto'o gaat volgend jaar gratis naar Milan.
><(({°>
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:21:03 #184
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_70508529
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef BigKahuna het volgende:
Eto'o gaat volgend jaar gratis naar Milan.
Wat zijn de lotto getallen voor aankomend weekend?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:57:11 #185
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70509852
Eto'o blijft iig nog een jaar in Barcelona.
Klik.

Hij kan voor 2 jaar bijtekenen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:37:37 #186
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70529541
Volgens Sport wil Villa naar Barcelona.
pi_70529745
Volgend jaar maar zonder verdedigers spelen dan. Zoiets:

----------------Valdes-------------------
---Dani-------Pique----Puyol------
---------------Yaya------------------
--------Xavi---Iniesta----------------
Messi--------Villa--------Henry
---------------Sammy---------------
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_70534279
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:37 schreef venomsnake het volgende:
Volgens Sport wil Villa naar Barcelona.
Volgens mijn vertaling zouden ze al bijna overeenstemming hebben bereikt?
pi_70534347
---------Mascherano---------
-----Xavi------------Iniesta----
----Messi----Villa------Ribery---

Man hier krijg je toch een harde plasser van. Holy coooow!
  woensdag 1 juli 2009 @ 01:40:08 #190
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_70534781
Ribery wilt niet voor Barcelona spelen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 08:33:34 #191
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_70536770
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:

Ik zie liever Touré op de plaats van masherano.
En Ribery kan vervangen worden door Eto'o of Henry. Denk dat alleen de komst van een spits, Villa bijvoorbeeld noodzakelijk is.

Dan hebben we het nog niet over de verdediging gehad.
pi_70538568
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:

Yaya is beter als Mascherano. Ribery lijkt me niet haalbaar, zal mij benieuwen wie er nog komt voor linksbuiten.
pi_70538800
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:04 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Yaya is beter als dan Mascherano. Ribery lijkt me niet haalbaar, zal mij benieuwen wie er nog komt voor linksbuiten.
Ik denk dat je dan toch Mascherano onderschat. Ik denk zelfs dat hij nog iets beter is dan Yaya. Yaya is ook zeker niet slecht maar als je Mascherano kunt halen dan moet je dat zeker doen! Maar op die positie ligt op dit moment niet de prioriteit dus eerst focussen op de andere posities.
Koning.
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:10:43 #194
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70540463
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:21 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Wat zijn de lotto getallen voor aankomend weekend?
Zeg ik niet.
><(({°>
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:17:08 #195
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_70540645
Ik denk dat we realistisch moeten zijn en ervan uit moeten gaan dat er zeker niet meer dan 1 echte topspeler komt. We hebben de boot gemist, we hadden voordat Perez aan de macht kwam bij Real Mierda Ribery al moeten vastleggen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:03:28 #196
121310 venomsnake
El Saltador
pi_70542216
Barcelona lijkt nog steeds serieus werk te maken van Mascherano
Klik

Volgens Sport wil hij graag naar Barcelona.
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:29:24 #197
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_70543013
Mascherano komt niet. Benitez (Real Madrid supporter) laat hem nooit naar Barça gaan.
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:12:04 #198
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70546336
Ik zag roddels verschijnen in de engelse dagbladen dat Cesc wellicht naar Barça komt!
Eto'o blijft nog 2 jaar, cesc erbij. Wat een team hebben we dan.
LaLalalalala
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:13:36 #199
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70546384
We hebben Cesc niet nodig. Begrijp me goed, ik vind hem na Iniesta de beste middenvelder die er is, maar de prioriteit ligt heel ergens anders!
pi_70546392
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:12 schreef Wayoflife_ het volgende:
Ik zag roddels verschijnen in de engelse dagbladen dat Cesc wellicht naar Barça komt!
Eto'o blijft nog 2 jaar, cesc erbij. Wat een team hebben we dan.
Die geruchten zijn er elk jaar, maar in dit elftal is er gewoon geen ruimte voor hem zonder de balans te verstoren en zo'n jongen zet je ook niet op de bank.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')