Absoluutquote:
Ik durf hem wel zonder voetnoot te maken:quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef sjimz het volgende:
Ikzelf vind* van niet maar ik zal het inkoppertje maar alvast maken:
Jeff Buckley.
*Wel te vroeg overleden, geen muziekheld.
Is dat geen Janis?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
Stelletje mannen mannen!
Janice Joplin
Ja(nis)!quote:
quote:
Puike muziek gekquote:
Vind ik 3 x niks . Al was 22 jaar ook erg jongquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef MASD het volgende:
Hoe kun je Richie Valens noemen en Buddy Holly vergeten bewust weg laten
Sid Vicious is geen tragedie. Het is ook muziekheld. Ik waardeer Sid om zijn image, niet om zijn asociale gedrag. Ik heb meer met Johnny Rottenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Je noemt niet eens Sid Vicious? Had ik wel verwacht met zo'n username.
Nee, maar dat komt omdat hij te laat is gegaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:16 schreef helldeskr het volgende:
Michael Hutchence al genoemd ?
goed voorbeeld van te laat overledenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef yyentle het volgende:
Douglas Glenn Colvin (Dee Dee Ramone)
Jeffrey Ross Hyman (Joey Ramone)
Johan Heestersquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je hebt echt ook te laat overleden personen:
De groepsleden van Supertramp
Milow
die Simply Dreadful gast
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Deadquote:
Cashquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:25 schreef Apfelsaft het volgende:
Johnny Cash, die had van mij wel 120 mogen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door SicSicSics op 18-06-2009 10:24:02 ]Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef SicSicSics het volgende:
Dat deze nog niet gezegd is:
B.B. KingHeb ik iets gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrij recent nog: Jay BennettMijn mixtape: labtones.com/listener/JSP
Neh, ik kan niet lezen!quote:
Daar ging het niet om...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:28 schreef BUG80 het volgende:
Ik schrok al. Om welke oude knar gaat het dan?
't Is dat je hem even uitlegt, anders was het me niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar ging het niet om...Het ging om het hele flauwe en nu dus totaal gefaalde '5 uur 'sochtends is veel te vroeg overleden' grapje...
ik had hem gaar niet herkend de laatste keer dat ik hem zag, kwam het podium in een rolstoel en zag er zwaar beroerd uit , toen wist je al dat houdt hij niet lang volquote:
Ja, ook zo vermagerd. Treurig om iemand zo te zien aftakelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had hem gaar niet herkend de laatste keer dat ik hem zag, kwam het podium in een rolstoel en zag er zwaar beroerd uit , toen wist je al dat houdt hij niet lang vol
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ook zo vermagerd. Treurig om iemand zo te zien aftakelen.
[ afbeelding ]
Nu heb ik me nooit erg verdiept in Drowning Pool, maar dat wist ik nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef SicSicSics het volgende:
Dave 'Let the bodies hit the floor' Williams.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:57 schreef Roscovitch het volgende:
Notorious BIG, 2Pac, Old Dirty Bastard en nog wat rappers die hier niet genoemd zijn. De rest is allemaal kutmuziek.
reggaeartiesten worden vaak niet oudquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef sig000 het volgende:
Peter Tosh, King Tubby, Augustus Pablo, Mickey Dread, Garnett Silk, Jacob Miller, Bim Sherman,Hugh Mundell, Prince Far I. Allemaal uit Jamaica.
Met name Hugh Mundell is een groot verlies geweest voor reggae. Hij stierf ook nog eens op veel jongere leeftijd dan de rest van je lijstje, waarvan de meesten de 40 wel gehaald hebben, geloof ik. Hij werd slechts 21.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef sig000 het volgende:
Peter Tosh, King Tubby, Augustus Pablo, Mickey Mikey Dread, Garnett Silk, Jacob Miller, Bim Sherman,Hugh Mundell, Prince Far I. Allemaal uit Jamaica.
Voordat Peter Tosh doodgeschoten werd heeft hij ook nog Keith Richards bedreigd met een wapen. Gast was helemaal de weg kwijt.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:04 schreef Yorrit het volgende:
[..]
reggaeartiesten worden vaak niet oud
vele stierven ook een geweldadige dood
Tuurlijk dat kan ook.quote:Op maandag 23 november 2009 01:14 schreef DrDentzz het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat Michael Jackson te laat overleden is. Vooral de afgelopen 10 jaar hebben veel afbreuk gedaan aan de legendarische artiest die hij ooit was.
Die ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef SicSicSics het volgende:
Dave 'Let the bodies hit the floor' Williams.
Hier moest ik ook aan denken toen ik de TT zag.quote:
John Lennon ging toch echt wel op een verkeerde moment doodquote:Op maandag 23 november 2009 01:41 schreef timbob het volgende:
Elvis ging niet te vroeg dood. die ging qua carriere op een goed moment dood, net zoals michael jackson. En ongeveer iedereen die hier genoemd wordt.
ik zeg niet iedereen... ik zeg ongeveer iedereen.quote:Op maandag 23 november 2009 01:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
John Lennon ging toch echt wel op een verkeerde moment dood
quote:Tore Andreas "Erot" Kroknes, who passed away in 2001 at the age of just 23, was one of the house scene's most promising artists in the late 90's and early 00's. His pioneering deep, dubby sound was well documented on releases such as "Song For Annie" and remixes for artists like Bertine Zetlitz, DK, Kings of Convenience and Mental Overdrive, and he also produced the classic pop single "The Greatest Hit" for his girlfriend Annie. Erot was also an important figure in the music scene in his home town Bergen, DJing alongside Bjørn Torske on clubs such as Agora and Kennel and contributing extensively to the renowned Tellé label; among other things, he was their in-house designer, and the Tellé logo and all the early sleeves were done by him (as well as loads of logos and posters for other Norwegian artists).
De nummer 1 idd wat mij betreft.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef Hpzone het volgende:
How about Freddie Mercury?
Door de twee rechtzaken waarin hij vals werd beschuldigd. Daar zou iedereen aan onderdoor gaan. Die lul van een vader van een van de zogenaamd misbruikte jochies heeft onlangs zelfs zelfmoord gepleegd, waarschijnlijk omdat hij de leugen niet meer aan kon.quote:Op maandag 23 november 2009 01:14 schreef DrDentzz het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat Michael Jackson te laat overleden is. Vooral de afgelopen 10 jaar hebben veel afbreuk gedaan aan de legendarische artiest die hij ooit was.
Ik weet niet of hij het eigen leugen niet meer aan kon, maar het is wel opvallend inderdaad dat dit gebeurd is...quote:Op maandag 23 november 2009 04:27 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Door de twee rechtzaken waarin hij vals werd beschuldigd. Daar zou iedereen aan onderdoor gaan. Die lul van een vader van een van de zogenaamd misbruikte jochies heeft onlangs zelfs zelfmoord gepleegd, waarschijnlijk omdat hij de leugen niet meer aan kon.
Idd. Ik denk als Jackson in 1990 ofzo was overleden dan was hij waarschijnlijk nog groter geweest.quote:Op maandag 23 november 2009 01:14 schreef DrDentzz het volgende:
Ietsje later had wel gemogen. Na HIStory ofzo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Ik denk als Jackson in 1990 ofzo was overleden dan was hij waarschijnlijk nog groter geweest.
Of een Beatles reünie, dat zou pas huge geweest zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:20 schreef DrDentzz het volgende:
Stel je voor dat al die gasten niet zo vroeg gestorven waren. Jimi Hendrix in de 80s met een fout drummachine album.
Mwah, ik weet het nog zo niet.. Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:57 schreef blckbb het volgende:
en een reunie van the Beatles zou er dik inzitten in de jaren '80
Geruchten..quote:
Gevoel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het nog zo niet.. Waar baseer je dat op?
Wow, dat wist ik niet, hoge body count bij Body Count zeg. (quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:30 schreef Estolan het volgende:
Beatmaster V ( Body Count )
Mooseman ( Body Count )
D-Roc ( Body Count )
die had ik hier volgens mij al genoemd, maar idd 2 sessies zijn gewoon veel te weinigquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef Felagund het volgende:
Robert Johnson, slechts 27 jaar geworden.
Zijn nummers zijn afentoe zeer, maar dan ook zeer diep, hij was dan wel een rapper, hij blijft een muziek held.quote:
Klopt, Te vroeg overleden muziekhelden...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
die had ik hier volgens mij al genoemd, maar idd 2 sessies zijn gewoon veel te weinig
Eigen keus hè. Ziel verkopen aan de duivel in ruil voor fenomenaal gitaarspel. Daar word je niet oud mee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, Te vroeg overleden muziekhelden...
Ik dacht nog dat ik alles had nagelezen.
Maar hij mag best twee keer genoemd worden.
?quote:
Inderdaad! The Almann brothers band, gouden muziek.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:30 schreef Gatenkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Duane Allman. Jammer dat dit aanstormende bluesrock-talent zo vroeg de pijp uit moest gaan.
Vergeleken bij hem is zelfs Herman Brood een ideale schoonzoonquote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zo te zien niet![]()
maar volgens mij leeft ie nog wel![]()
Cobain is zelf gestopt (met muziek en leven), hij is dus imo niet te vroeg overleden, maar op het moment dat hij wilde.quote:Op zondag 29 november 2009 12:50 schreef Komakie het volgende:
Wat grappig eigenlijk dat Curt Cobain niet genoemd is buiten de OP terwijl anderen uit die post al wel een paar keer ook daarna zijn genoemd.
Curt is toch een icoon die nog steeds veel invloed heeft op de wereld van de (alternatieve) rock muziek.
Ik ben zelf niet zo'n fan van Nirvana. Mag de stijl niet zo, Daarnaast vind ik ze als band zwaar overschat, maar het is niet te ontkennen dat ze een hele grote invloed hebben in hun genre. Misschien niet zo zeer de muziek (die relatief simpel is en dan nog steeds niet hoogstaand) maar de houding die erbij hoorde.
Ook best een held ja. De demo's van The Eternal Idol zijn best geniaal, net zoals de live-optredens met hem.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:53 schreef schaap001 het volgende:
Ray Gillen (May 12, 1959 – December 1, 1993), 34 jaar, zanger o.a. Badlands, Black Sabbath
Jeffquote:Op donderdag 26 november 2009 20:22 schreef Thomas B. het volgende:
Ze zullen vast al genoemd zijn, maar absoluut Jeff Buckley, Elliott Smith, Nick Drake, Jim Morrison, John Lennon, Tupac Shakur, en nogmaals Jeff Buckley.
Die wou ik hier ook net gaan noemen. Het is idd maar wat je onder te vroeg verstaat, maar oud is het zeker niet.quote:Op zondag 29 november 2009 18:29 schreef blckbb het volgende:
Vandaag 8 jaar geleden dat George Harrison is overleden.
Niet extreem jong overleden, op de leeftijd van 58 jaar, maar dat kon natuurlijk altijd langer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |