Absoluutquote:
Ik durf hem wel zonder voetnoot te maken:quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:13 schreef sjimz het volgende:
Ikzelf vind* van niet maar ik zal het inkoppertje maar alvast maken:
Jeff Buckley.
*Wel te vroeg overleden, geen muziekheld.
Is dat geen Janis?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
Stelletje mannen mannen!
Janice Joplin
Ja(nis)!quote:
quote:
Puike muziek gekquote:
Vind ik 3 x niks . Al was 22 jaar ook erg jongquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef MASD het volgende:
Hoe kun je Richie Valens noemen en Buddy Holly vergeten bewust weg laten
Sid Vicious is geen tragedie. Het is ook muziekheld. Ik waardeer Sid om zijn image, niet om zijn asociale gedrag. Ik heb meer met Johnny Rottenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
Je noemt niet eens Sid Vicious? Had ik wel verwacht met zo'n username.
Nee, maar dat komt omdat hij te laat is gegaanquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:16 schreef helldeskr het volgende:
Michael Hutchence al genoemd ?
goed voorbeeld van te laat overledenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:22 schreef yyentle het volgende:
Douglas Glenn Colvin (Dee Dee Ramone)
Jeffrey Ross Hyman (Joey Ramone)
Johan Heestersquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Je hebt echt ook te laat overleden personen:
De groepsleden van Supertramp
Milow
die Simply Dreadful gast
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Deadquote:
Cashquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:25 schreef Apfelsaft het volgende:
Johnny Cash, die had van mij wel 120 mogen worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door SicSicSics op 18-06-2009 10:24:02 ]Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef SicSicSics het volgende:
Dat deze nog niet gezegd is:
B.B. KingHeb ik iets gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrij recent nog: Jay BennettMijn mixtape: labtones.com/listener/JSP
Neh, ik kan niet lezen!quote:
Daar ging het niet om...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:28 schreef BUG80 het volgende:
Ik schrok al. Om welke oude knar gaat het dan?
't Is dat je hem even uitlegt, anders was het me niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar ging het niet om...Het ging om het hele flauwe en nu dus totaal gefaalde '5 uur 'sochtends is veel te vroeg overleden' grapje...
ik had hem gaar niet herkend de laatste keer dat ik hem zag, kwam het podium in een rolstoel en zag er zwaar beroerd uit , toen wist je al dat houdt hij niet lang volquote:
Ja, ook zo vermagerd. Treurig om iemand zo te zien aftakelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had hem gaar niet herkend de laatste keer dat ik hem zag, kwam het podium in een rolstoel en zag er zwaar beroerd uit , toen wist je al dat houdt hij niet lang vol
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ook zo vermagerd. Treurig om iemand zo te zien aftakelen.
[ afbeelding ]
Nu heb ik me nooit erg verdiept in Drowning Pool, maar dat wist ik nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef SicSicSics het volgende:
Dave 'Let the bodies hit the floor' Williams.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |