quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:57 schreef Roscovitch het volgende:
Notorious BIG, 2Pac, Old Dirty Bastard en nog wat rappers die hier niet genoemd zijn. De rest is allemaal kutmuziek.
reggaeartiesten worden vaak niet oudquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef sig000 het volgende:
Peter Tosh, King Tubby, Augustus Pablo, Mickey Dread, Garnett Silk, Jacob Miller, Bim Sherman,Hugh Mundell, Prince Far I. Allemaal uit Jamaica.
Met name Hugh Mundell is een groot verlies geweest voor reggae. Hij stierf ook nog eens op veel jongere leeftijd dan de rest van je lijstje, waarvan de meesten de 40 wel gehaald hebben, geloof ik. Hij werd slechts 21.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:52 schreef sig000 het volgende:
Peter Tosh, King Tubby, Augustus Pablo, Mickey Mikey Dread, Garnett Silk, Jacob Miller, Bim Sherman,Hugh Mundell, Prince Far I. Allemaal uit Jamaica.
Voordat Peter Tosh doodgeschoten werd heeft hij ook nog Keith Richards bedreigd met een wapen. Gast was helemaal de weg kwijt.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:04 schreef Yorrit het volgende:
[..]
reggaeartiesten worden vaak niet oud
vele stierven ook een geweldadige dood
Tuurlijk dat kan ook.quote:Op maandag 23 november 2009 01:14 schreef DrDentzz het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat Michael Jackson te laat overleden is. Vooral de afgelopen 10 jaar hebben veel afbreuk gedaan aan de legendarische artiest die hij ooit was.
Die ja.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:33 schreef SicSicSics het volgende:
Dave 'Let the bodies hit the floor' Williams.
Hier moest ik ook aan denken toen ik de TT zag.quote:
John Lennon ging toch echt wel op een verkeerde moment doodquote:Op maandag 23 november 2009 01:41 schreef timbob het volgende:
Elvis ging niet te vroeg dood. die ging qua carriere op een goed moment dood, net zoals michael jackson. En ongeveer iedereen die hier genoemd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |