abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70090610

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de �22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en �22 tot �150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82]

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  woensdag 17 juni 2009 @ 11:56:43 #2
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_70090658
En waar is de topicsubtitel??
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_70090686
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:56 schreef Beelzebufo het volgende:
En waar is de topicsubtitel??
Verstopt?
Ik wist er even geen te verzinnen
Wie een leuke heeft kan hem doorgeven aan een moderator
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_70090784
pi_70090885
Nog snel even de laatste pagina's doornemen van vorige topic. Het is ook niet meer bij te houden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70091024
Waar dx traag is
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_70091394
"server is too busy"
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:17:07 #8
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_70091432
Alweer een nieuwe
"The name is Bond, James Bond"
pi_70091703
To Wii or not to Wii....that's the question.
  woensdag 17 juni 2009 @ 12:41:07 #10
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70092169
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:52 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Voor hoeveel?
Het is deze
http://item.taobao.com/au(...)732096a749498d34.htm
Ik kreeg hem voor $17.33 inclusief zending. nu nog 10 dagen wachten ik hoop dat hij voor de vakantie aan komt...
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:01:59 #11
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_70092881
Vandaag misschien wel 3 pakketjes
1 van bol.com (MotionPlus voor de Wii)
2 van DX (batterypack voor Wii-Fitboard en RCA-to-USB-ding, kan de wii op m'n laptop aangesloten worden)
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:11:04 #12
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_70093201
Ik wilde net Katamari Damacy voor de PS2 op taobao bestellen, maar toen kwam ik wat tegen waar ik met de vertaler niet uit kwam.

Dat met het rode blokje omheen, wat moet daar komen? En wat zijn de keuzes in dat drop down-menu?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:15:49 #13
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_70093369
tpv
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_70093806
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:11 schreef Darkestrah het volgende:
Ik wilde net Katamari Damacy voor de PS2 op taobao bestellen, maar toen kwam ik wat tegen waar ik met de vertaler niet uit kwam.

[ afbeelding ]
Dat met het rode blokje omheen, wat moet daar komen? En wat zijn de keuzes in dat drop down-menu?
Lees de OP eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:28:06 #15
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70093834
Goeie TT

Gisteren een order geplaatst op DX, via Paypal checkout gedaan en toen... niets

Wil ik net alles weer opnieuw doen, staat er " server too busy "
Watskeburt met DX?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:33:47 #16
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_70094039
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:27 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Lees de OP eens.
Al gedaan, maar mn vraag was niet beantwoord.
quote:
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic.
pi_70094122
OMG wat dacht je van je geboorte datum? Maand-dag-jaar?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:37:48 #18
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_70094191
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:35 schreef OxygeneFRL het volgende:
OMG wat dacht je van je geboorte datum? Maand-dag-jaar?
Errrr, oh ja.

Dank.

edit: lijkt me trouwens van niet. ik krijg steeds de keuze uit een verschillend aantal dingen bij het tweede hokje.

[ Bericht 4% gewijzigd door Darkestrah op 17-06-2009 13:46:15 ]
pi_70094595
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Errrr, oh ja.

Dank.

edit: lijkt me trouwens van niet. ik krijg steeds de keuze uit een verschillend aantal dingen bij het tweede hokje.
Hoe wil je in godsnaam een product betalen bij Taobao. ?
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:54:32 #20
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_70094812
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:49 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Hoe wil je in godsnaam een product betalen bij Taobao. ?
Ah, je kan er niet met Paypal betalen? Ok, dat had ik nog niet eens opgezocht.
pi_70094898
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:37 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Errrr, oh ja.

Dank.

Je bent echt stom jij. Vertel ons dan even waar je uit kan kiezen. Zonder info kunnen we je niet helpen he. omfg
pi_70094926
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:54 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ah, je kan er niet met Paypal betalen? Ok, dat had ik nog niet eens opgezocht.
Succes met je leven!
Einde bericht
pi_70095007
Maandag ipod binnengekregen van Jack, zit er een dikke scheur in het scherm! Gelukkig doet hij het wel gewoon goed, maar toch..

Maar even mailen..
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:03:19 #24
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_70095152
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Je bent echt stom jij. Vertel ons dan even waar je uit kan kiezen. Zonder info kunnen we je niet helpen he. omfg
. Als ik jou nu die tekentjes laat zien, dan snap je waar ik het over heb?
Ik zal je even een voorbeeld geven, getallen zullen waarschijnlijk niet kloppen: Als je bij het eerste menu de eerste kiest, krijg je bij het tweede menu de keuze uit 9 dingen. Kies je bij het eerste menu de tweede optie, dan krijg je bij het tweede menu 13 keuzes.
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:57 schreef Negentien het volgende:

[..]

Succes met je leven!
Ik vond het meer een vanzelfsprekendheid, dus ik ging er gewoon van uit dat het kon.
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:11:35 #25
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70095507
zojuist toch maar een bestelling gedaan bij FocalPrice.. DX duurt me te lang voordat je iets kunt bestellen op die brakke site....
PieAir
pi_70095558
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:03 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ik vond het meer een vanzelfsprekendheid, dus ik ging er gewoon van uit dat het kon.
Sorry, was een baggerreactie van me.

Verkopers op Taobao accepteren geen Paypal, enkel een vaag Chinees betalingssysteem. Een enkeling accepteerd ook Western Union.

Als je iets wilt kopen op Taobao kan je een e-mail sturen naar Taobaonow.com of naar Rachel (Dealperfect). Zij berekenen dan de prijs (prijs + verzendkosten + winstmarge) en sturen het naar je op.
Einde bericht
pi_70095658
ding-dong * GuitarJJ denk dat de pakjesman er is

Staat er iemand van het rode kruis die geld moet hebben

tvp dus
pi_70095715
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef GuitarJJ het volgende:
ding-dong * GuitarJJ denk dat de pakjesman er is

Staat er iemand van het rode kruis die geld moet hebben

tvp dus
En hoeveel Yuan heb je gegeven?
Einde bericht
pi_70096212
Heeft iemand dit al geprobeerd?

http://dealperfect.com/tryroom/tryroom.dp

Die Chinezen zijn geniaal!
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:36:47 #30
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70096483
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:28 schreef Patrickovic het volgende:

OMG!

Mijn über mooie creatie
pi_70096671
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:28 schreef Patrickovic het volgende:

Haha geweldig
pi_70096799
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:16 schreef Negentien het volgende:

[..]

En hoeveel Yuan heb je gegeven?
9.48407922 Chinese yuan (1 eurie )

Tevens kwam net de pakketjesman wel
Dat aansteker ding, microsdreader en zonnebril. Zal het straks even testen.
pi_70096871
Iemand ervaring met www.good-nike.com ?
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:02:49 #34
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70097336
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:49 schreef FizeR het volgende:
Iemand ervaring met www.good-nike.com ?
Nep en slechte kwaliteit. Als het al aankomt, want meestal wordt dit spul in beslag genomen door de douane.

-edit- Oh, je kunt er ook niet met paypal betalen maar met western union enzo.. dan zou ik het al HELEMAAL niet proberen daar.
PieAir
pi_70097680
Nou microsd geval werkt goed, echt super klein
Dat aanstekerding is prut! na 50 keer strijken heb ik nog geen vuurtje.
Rayban ziet er wel vet uit. Hij is alleen iets groter dan de pilotenbril die ik ooit van de markt heb gehaald. En de pootjes lijken wat aan de korte kant.

woensdag 17 juni 2009 @ 15:19:54 #36
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_70097888
Mijn pakketje is vandaag ook binnen gekomen.

1x 200mW rode laser
2x CR2 batterijen 2 stuks
1 CR2 oplader

Is de 11e verstuurd en dus net binnen.
Wat een kracht heeft die laser zeg.. niet normaal meer
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:39:02 #37
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_70098471
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef poehej het volgende:

1x 200mW rode laser
1 CR2 oplader

Pics? ( van de laser )

Ik wil graag een blauwe laser kopen, die zijn echt kewl
PieAir
pi_70098503
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef poehej het volgende:

1x 200mW rode laser
1 CR2 oplader

Kan je er een lucifer enzo mee aansteken? Een topic terug hoorde ik dat iemand met die laser véél slechte ervaring had...
pi_70098626
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef Byte het volgende:

[..]

Kan je er een lucifer enzo mee aansteken? Een topic terug hoorde ik dat iemand met die laser véél slechte ervaring had...
Als de batterijen net van de lader zijn en je goed focust kun je er een lucifer mee aansteken Heb met die van mij ook wel eens een vuurpijl aangestoken ^^ Eigenlijk kan je alles wat zwart is branden. Heb 3 a 4 meter vanaf mijn computer een zwart ding boven op mijn kast staan, kan vanaf hier er gaatjes inbranden.
pi_70099241
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:43 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Als de batterijen net van de lader zijn en je goed focust kun je er een lucifer mee aansteken Heb met die van mij ook wel eens een vuurpijl aangestoken ^^ Eigenlijk kan je alles wat zwart is branden. Heb 3 a 4 meter vanaf mijn computer een zwart ding boven op mijn kast staan, kan vanaf hier er gaatjes inbranden.
Damn das echt ziek... Maar eigenlijk is zon ding ook best gevaarlijk, toch? Heb je weleens ermee op je huid gestraald, wordt vast en zeker warm? En wat doe je zoal met zo'n ding? Ik denk namelijk dat als je zo'n ding hebt dat je het damn vet vind, maar na 1 week ligt ie in de kast...
pi_70099405
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:58 schreef Byte het volgende:

[..]

Damn das echt ziek... Maar eigenlijk is zon ding ook best gevaarlijk, toch? Heb je weleens ermee op je huid gestraald, wordt vast en zeker warm? En wat doe je zoal met zo'n ding? Ik denk namelijk dat als je zo'n ding hebt dat je het damn vet vind, maar na 1 week ligt ie in de kast...
Is dat niet bij alles afkomstig van DX?
Einde bericht
pi_70099518
quote:

[..]

Ligt in mijn kastje te rotten neuh ga geen gaten in mijn huid branden.. (hoewel dat vast wel zou lukken als je op een moedervlek richt)
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:13:06 #43
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70099833
quote:

[..]

Als je emo bent is het wel een handig ding
nee ik ben geen emo
pi_70100401
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Ligt in mijn kastje te rotten neuh ga geen gaten in mijn huid branden.. (hoewel dat vast wel zou lukken als je op een moedervlek richt)
Al aangedacht dat ding te verkopen dan?

@ post hierboven; zou toch kunnen dat je per ongeluk es op je huid straald ofzo?
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:40:26 #45
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70101017
En mijn paypal is weer eens geblokkeerd
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:49:05 #46
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70101434
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef jpg97 het volgende:
zojuist toch maar een bestelling gedaan bij FocalPrice.. DX duurt me te lang voordat je iets kunt bestellen op die brakke site....
Ik heb twee dagen geleden ook iets bij het vertrouwde FP besteld.
Volgende dag verzonden. Top service.

___

FP heeft nu ook een wholesale site: www.WSdeal.com
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:52:52 #47
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_70101568
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef mstr het volgende:
En mijn paypal is weer eens geblokkeerd
Waarom
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:54:19 #48
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70101611
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:52 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Waarom
Op- en afschrijvingen die elkaar mislopen.
Waardoor Paypal er geld af probeert te halen als dat er op dat moment niet op staat, maar een dag later wel
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:02:35 #49
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
pi_70101947
Hoe lang doet een pakketje van DP erover om hier te komen? 2 weken ofzo?
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:04:24 #50
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70102025
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef Vanquish_ het volgende:
Zevenentwintigdagenenachtenveertiguurentweejaar.
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:04:26 #51
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70102028
quote:
Bij mij altijd zo'n 1,5 tot 2 weken inderdaad.
pi_70102298
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

nee ik ben geen emo
Bedankt voor de tip!
SPOILER
Einde bericht
pi_70102332
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

FP heeft nu ook een wholesale site: www.WSdeal.com
Ziet er puik uit!
Daar kunnen DX en DP nog iets van leren!
Einde bericht
pi_70102498
quote:
Als je nieuw bent bij DP duurt het zo'n 5 weken. Vaste klanten in 3 dagen
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:29:15 #55
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_70102802
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Als je nieuw bent bij DP duurt het zo'n 5 weken. Vaste klanten in 3 dagen
Wat hij zegt.
pi_70102892
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef Byte het volgende:

[..]

Die laser heb ik ook al een poosje, heb er zelfs twee liggen nu.

In een fractie van een seconde gaat een lucifer in vuur en vlam! Tevens kun je er vuurwerk mee aansteken en je naam schrijven in zwarte objecten...
pi_70103010
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:31 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

In een fractie van een seconde gaat een lucifer in vuur en vlam! Tevens kun je er vuurwerk mee aansteken en je naam schrijven in zwarte objecten...
Je naam schrijven ergens in is wel vet

Heb je ook enig idee hoever ze schijnen? En zie je de laser straal alleen in het donker of ook in het licht? (Dus de straal zelf, niet de punt waar de straal op komt)
pi_70103266
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:35 schreef Byte het volgende:

[..]

Je naam schrijven ergens in is wel vet

Heb je ook enig idee hoever ze schijnen? En zie je de laser straal alleen in het donker of ook in het licht? (Dus de straal zelf, niet de punt waar de straal op komt)
Je kunt erg ver weg de stip zien, maar de straal is ERG minimaal tot niet zichtbaar. M'n groene laser van 5mw zie je een stuk beter! Tevens is de stip een stuk kleiner. Maar als het mistig is is het effect des te leuker!

Maar voor 's nachts of in het bos heb ik een 100mw groene laser, da's gewoon echt leuk spul!

De rode laser is eventjes leuk... één middagje en dan is de lol wel weer over.

Maar dat is wel met meer stuff uit China.
pi_70103529
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:43 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Je kunt erg ver weg de stip zien, maar de straal is ERG minimaal tot niet zichtbaar. M'n groene laser van 5mw zie je een stuk beter! Tevens is de stip een stuk kleiner. Maar als het mistig is is het effect des te leuker!

Maar voor 's nachts of in het bos heb ik een 100mw groene laser, da's gewoon echt leuk spul!

De rode laser is eventjes leuk... één middagje en dan is de lol wel weer over.

Maar dat is wel met meer stuff uit China.
Hoezo is die groene leuker dan? Omdat ie groen is of wat?
pi_70103609
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:13 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

nee ik ben geen emo
Kan je de wonden meteen weer dichtschroeien.

@Byte
Omdat de groene lasers een 200x duidelijkere straal hebben.
kei lief.
pi_70103758
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:52 schreef Byte het volgende:

[..]

Hoezo is die groene leuker dan? Omdat ie groen is of wat?
Wat lolque zegt, de straal en de stip zijn gewoon stukken beter zichtbaar!

Vooral de straal is erg leuk in het donker!
pi_70103982
Damn DX ligt er hele tijd uit... Anders ff kijken hoeveel die dingen kosten en hoeveel mw ik kan gebruiken...

Of is er toevallig iemand die zn laser verkoopt?
pi_70104028
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:09 schreef Byte het volgende:
Damn DX ligt er hele tijd uit... Anders ff kijken hoeveel die dingen kosten en hoeveel mw ik kan gebruiken...

Weet niet wat je zoekt, groen/rood en hoeveel mw?
kei lief.
pi_70104433
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef Lolque het volgende:

[..]

Weet niet wat je zoekt, groen/rood en hoeveel mw?
Kleur maakt niet zoveel uit, groen heeft de voorkeur. 100mW op zn minst...
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:24:49 #65
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70104464
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef Byte het volgende:

Ik was eigenlijk van plan deze te bestellen... Maar je kan er dus ook geen ballonnen mee laten knallen of een lucifer ofzo aansteken?
Nou daar ga ik niet van uit. Hij brandt zelfs niet door en boterhamzakje heen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:26:31 #66
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_70104522
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:31 schreef henkjan90 het volgende:

Ik haat je oprecht
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_70104791
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef Zapper het volgende:

[..]

Mijne wel, probeer anders eens 3.6v CR2 batterijen.

@Byte.
100mW groen krijg je amper uit china, als er 200mW bij het product staat zal het in werkelijkheid net 70mW zijn.
kei lief.
pi_70104890
Heb me bb-gun opgevoerd xD
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:42:58 #69
78498 classpc
I don't like change
pi_70105009
DealExtreme moet even wat doen aan hun bereikbaarheid

Ik wou net nog even wat gaan bestellen omdat ik tevreden was over de kwaliteit, maar de hele tijd Server too busy enzo.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_70105032
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:42 schreef classpc het volgende:
DealExtreme moet even wat doen aan hun bereikbaarheid

Ik wou net nog even wat gaan bestellen omdat ik tevreden was over de kwaliteit, maar de hele tijd Server too busy enzo.
Je kan https://www.dealextreme.com proberen, maar de kans is ook maar klein dat dat wel werkt.
kei lief.
pi_70105352
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:09 schreef Byte het volgende:

Een groene 5mw heb ik hier nog wel liggen hoor, PM maar!
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:24 schreef Zapper het volgende:

[..]

Die van mij gaat ook vrolijk door een vuilniszak heen!
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:26 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ik haat je oprecht
Feels good!
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:35 schreef Lolque het volgende:

[..]

Mijne wel, probeer anders eens 3.6v CR2 batterijen.

@Byte.
100mW groen krijg je amper uit china, als er 200mW bij het product staat zal het in werkelijkheid net 70mW zijn.
Die van mij doet het prima met een 3V CR2!

Ze zijn wel verkrijgbaar, maar DX naait je gewoon vaak. Ik heb hier ook een 5mw liggen met de opdruk 100mw... zo gaat dat daar nu eenmaal...

Mijn rode 200mw is toch echt 200mw en mijn groene 100mw is ook echt 100mw. Met een marge van 10mw.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:05:29 #72
78498 classpc
I don't like change
pi_70105793
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 18:43 schreef Lolque het volgende:

[..]

Je kan https://www.dealextreme.com proberen, maar de kans is ook maar klein dat dat wel werkt.
Mijn held
Gaat veel sneller
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_70106236
tvp
pi_70106940
Net mn Ultrafire lampje binnen gekomen! Ziet er erg goed uit, en komt genoeg licht uit, ik zit nu de AA's op te laden om dadelijk in het donker te gaan testen... Tis eentje met 230-Lumen

@Post hierboven ergens; Ja I know, al die zooi op DX is overrated, maar ik zoek dus een 100+mw laser van DX/FP. En waar hun dus ook aangeven dat ie 100+mw is. (Ookal kloppen deze 100mw niet, ik wil er een waar iig bij staat 100mw )
pi_70107001
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:05 schreef classpc het volgende:

[..]

Mijn held
Gaat veel sneller
die werk bij mij nu ook al niet....
vandaag m'n pakketje van 28 mei eindelijk verzonden
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:39:37 #76
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70107025
Hier hebben ze 1 order van 3 artikelen, in 3 delen verstuurd.
En m'n andere order van 2 artikelen wordt ook in 2 delen verstuurd.
Goed bezig bij DX
pi_70107263
misschien wordt het wel een keer tijd dat ik m'n ondertitel ga veranderen
DX is nou niet echt geweldig bezig op het moment...
pi_70107589
Iemand een Taobao-link van een NL-elftal shirtje ?
Of de tekst waarmee je moet zoeken ?
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:54:56 #79
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70107597
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Joey101 het volgende:
Iemand een Taobao-link van een NL-elftal shirtje
Of de tekst waarmee je moet zoeken
Ik heb wel een doosje vraagtekens voor je.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:57:20 #80
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_70107697
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:13 schreef GuitarJJ het volgende:
Dat aanstekerding is prut! na 50 keer strijken heb ik nog geen vuurtje.
zie mijn eerdere post. Ik denk dat het meer een survival gadget is, voor het geval je een kampvuur nodig bent.
pi_70107776
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik heb wel een doosje vraagtekens voor je.
Ja mag ik er een hebben ?
pi_70108669
Vanavond even een scheerbeurt gedaan met de M3 Power mesjes van DP

au au au

Geen aanrader, dit is nog erger dan botte mesjes van Gilette zelf!!!
Bij mij zijn ze in ieder geval de prullenbak in verdwenen.
pi_70108784
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef FrankP het volgende:

au au au

Dan had ik ze misschien beter niet kunnen bestellen
pi_70108927
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:21 schreef FrankP het volgende:

au au au

Hier de foto van de scheerbeurt
pi_70108986
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:27 schreef PedroN het volgende:

[..]

Hier de foto van de scheerbeurt

Zo erg was het gelukkig niet, heb me niet open geschoren, maar het was wel een pijnlijke aangelegenheid!!!
  woensdag 17 juni 2009 @ 20:29:18 #86
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70109033
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:28 schreef FrankP het volgende:

[..]

Zo erg was het gelukkig niet, heb me niet open geschoren, maar het was wel een pijnlijke aangelegenheid!!!
Ja ik weet het.
Het is alsof je de haren er uit trekt
pi_70109385
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef Byte het volgende:
Net mn Ultrafire lampje binnen gekomen! Ziet er erg goed uit, en komt genoeg licht uit, ik zit nu de AA's op te laden om dadelijk in het donker te gaan testen... Tis eentje met 230-Lumen
Welke heb je? Deze soms.

http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.16179
http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.9070

Dit zijn ook wereld lampen, moet je wel weer speciale batterijen voor hebben en een lader, de CR123 en de 18650 batterijen. De http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.9070 werkt ook op 2 gewonen AA's en heeft dan een lange levensduur maar iets minder fel dan met een CR123 batterij
pi_70109677
Vandaag m'n ODM horloge binnen (pixel ; google maar : ODM PIXEL )

Zoals werd aangegeven is die heel klein.
maar alleen als je hem omdoet.daarna past die mij perfect, heb ook niet zulke dikken polsen, dat scheelt.
de elastische touwtjes wat door het bandje zit hou ik scherp in de gaten want dat is dunner dan een elastiekje.

Het zijn van die doorzichtige draadjes.

pics:

http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.21088
pi_70110494
Heeft iemand nog camera-aanbevelingen?

Ben sinds vandaag een (trotse ) bezitter van een Canon EOS450D, en ik heb al wat accesoires besteld, maar misschien weet iemand anders nog wat leuks?

Heb sowieso al een draadloze remote ervoor gekocht op DX.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:05:19 #92
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70110518
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:04 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft iemand nog camera-aanbevelingen?

Ben sinds vandaag een (trotse ) bezitter van een Canon EOS450D, en ik heb al wat accesoires besteld, maar misschien weet iemand anders nog wat leuks?

Heb sowieso al een draadloze remote ervoor gekocht op DX.
Hoer!
Ik wil ook een DSLR.
pi_70110689
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:05 schreef mstr het volgende:

[..]

Hoer!
Ik wil ook een DSLR.
Moet je maar werken
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:11:25 #94
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70110724
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Moet je maar werken
Doe ik.
Het kopen komt er alleen maar niet van.
Misschien binnenkort, met vakantie in 't vooruitzicht.
pi_70110925
Hier net pakje 1 aangekomen, verzenddatum 10 juni. Erg snel dus.

Goed werkende USB stick en een mooi 'leren' hoesje voor mijn telefoon. Top!
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:18:00 #96
246148 James.Bond
"Shaken, not stirred"
pi_70110977
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier net pakje 1 aangekomen, verzenddatum 10 juni. Erg snel dus.

Goed werkende USB stick en een mooi 'leren' hoesje voor mijn telefoon. Top!
Tot hoelaat bezorgen deze gasten?
pi_70111141
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef James.Bond het volgende:

[..]

Het is meer de vraag hoe laat ik thuiskom
pi_70111391
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef James.Bond het volgende:

[..]

Hier krijg ik regelmatig de TNT man na 19.00 uur nog aan de deur, het laatst wat ik mij kan herinneren is rond 20.45 uur.
  woensdag 17 juni 2009 @ 21:27:48 #99
98259 mstr
Een jonge God!
pi_70111427
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef PedroN het volgende:

[..]

Hier krijg ik regelmatig de TNT man na 19.00 uur nog aan de deur, het laatst wat ik mij kan herinneren is rond 20.45 uur.
Hier ook wel eens gehad ja.
pi_70111449
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef PedroN het volgende:

[..]

Welke heb je? Deze soms.

http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.16179
http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.9070

Dit zijn ook wereld lampen, moet je wel weer speciale batterijen voor hebben en een lader, de CR123 en de 18650 batterijen. De http://www2.dealextreme.com:8080/details.dx/sku.9070 werkt ook op 2 gewonen AA's en heeft dan een lange levensduur maar iets minder fel dan met een CR123 batterij
Geen van die... DX ligt er weer uit, dus ik heb maar van een andere site gepakt: http://www.led-lichtendes(...)ViewObjectID=2306019
Die werkt ook op 2 x AA batterijen, hierop ga ik het eerst uitproberen. Als het niet fel genoeg is ga ik over naar batterijen met een hoger voltage. Maar ik verwacht dat 't wel goed zal komen De lamp ziet er erg netjes uit, voor de 13 euro (dacht ik) die ik ervoor betaald heb. Mooi van aluminium, en schijnt heerlijk!

Het wordt langzaam donker, dus ik ga hem dadelijk ff in het donker uittesten

EDIT: Oeps, het is de eerste link die je postte, staat er dus wel bij. Ik had niet door dat "deze" een link was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')