Sorry, was een baggerreactie van me.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vond het meer een vanzelfsprekendheid, dus ik ging er gewoon van uit dat het kon.
En hoeveel Yuan heb je gegeven?quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:15 schreef GuitarJJ het volgende:
ding-dong * GuitarJJ denk dat de pakjesman er is![]()
Staat er iemand van het rode kruis die geld moet hebben![]()
tvp dus
OMG!quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:28 schreef Patrickovic het volgende:
Heeft iemand dit al geprobeerd?
http://dealperfect.com/tryroom/tryroom.dp
Die Chinezen zijn geniaal!
Haha geweldigquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:28 schreef Patrickovic het volgende:
Heeft iemand dit al geprobeerd?
http://dealperfect.com/tryroom/tryroom.dp
Die Chinezen zijn geniaal!
9.48407922 Chinese yuan (1 euriequote:
Nep en slechte kwaliteit. Als het al aankomt, want meestal wordt dit spul in beslag genomen door de douane.quote:
Pics? ( van de laser )quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef poehej het volgende:
Mijn pakketje is vandaag ook binnen gekomen.
1x 200mW rode laser
2x CR2 batterijen 2 stuks
1 CR2 oplader
Is de 11e verstuurd en dus net binnen.
Wat een kracht heeft die laser zeg.. niet normaal meer
Kan je er een lucifer enzo mee aansteken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:19 schreef poehej het volgende:
Mijn pakketje is vandaag ook binnen gekomen.
1x 200mW rode laser
2x CR2 batterijen 2 stuks
1 CR2 oplader
Is de 11e verstuurd en dus net binnen.
Wat een kracht heeft die laser zeg.. niet normaal meer
Als de batterijen net van de lader zijn en je goed focust kun je er een lucifer mee aanstekenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:39 schreef Byte het volgende:
[..]
Kan je er een lucifer enzo mee aansteken?Een topic terug hoorde ik dat iemand met die laser véél slechte ervaring had...
Damn das echt ziek... Maar eigenlijk is zon ding ook best gevaarlijk, toch? Heb je weleens ermee op je huid gestraald, wordt vast en zeker warm? En wat doe je zoal met zo'n ding? Ik denk namelijk dat als je zo'n ding hebt dat je het damn vet vind, maar na 1 week ligt ie in de kast...quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:43 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Als de batterijen net van de lader zijn en je goed focust kun je er een lucifer mee aanstekenHeb met die van mij ook wel eens een vuurpijl aangestoken ^^ Eigenlijk kan je alles wat zwart is branden. Heb 3 a 4 meter vanaf mijn computer een zwart ding boven op mijn kast staan, kan vanaf hier er gaatjes inbranden.
Is dat niet bij alles afkomstig van DX?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:58 schreef Byte het volgende:
[..]
Damn das echt ziek... Maar eigenlijk is zon ding ook best gevaarlijk, toch? Heb je weleens ermee op je huid gestraald, wordt vast en zeker warm? En wat doe je zoal met zo'n ding? Ik denk namelijk dat als je zo'n ding hebt dat je het damn vet vind, maar na 1 week ligt ie in de kast...
Ligt in mijn kastje te rottenquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:58 schreef Byte het volgende:
[..]
Damn das echt ziek... Maar eigenlijk is zon ding ook best gevaarlijk, toch? Heb je weleens ermee op je huid gestraald, wordt vast en zeker warm? En wat doe je zoal met zo'n ding? Ik denk namelijk dat als je zo'n ding hebt dat je het damn vet vind, maar na 1 week ligt ie in de kast...
Als je emo bent is het wel een handig dingquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:58 schreef Byte het volgende:
[..]
Al aangedacht dat ding te verkopen dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ligt in mijn kastje te rottenneuh ga geen gaten in mijn huid branden.. (hoewel dat vast wel zou lukken als je op een moedervlek richt)
Ik heb twee dagen geleden ook iets bij het vertrouwde FP besteld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:11 schreef jpg97 het volgende:
zojuist toch maar een bestelling gedaan bij FocalPrice.. DX duurt me te lang voordat je iets kunt bestellen op die brakke site....
Op- en afschrijvingen die elkaar mislopen.quote:
Zevenentwintigdagenenachtenveertiguurentweejaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef Vanquish_ het volgende:
Hoe lang doet een pakketje van DP erover om hier te komen? 2 weken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |