Ofwel:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:42 schreef muay-toy het volgende:
Mag ook een moeilijke vraag zijn WANT...
jajaaaa heb net gehoordt dat ik ben geslaagdt.......een studie volgen!!!.........rekenen of aardreikskunde......Oja serieuze reacties plzz!
ja best wel, ik moest voor mijn examen zelf een brood bakken en de examinator ging hem proevenquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Daan1992 het volgende:
Bereken even de X waarde van de volgende vergelijkingen
57 = 6 * x + 8 * (6/x)
Bedankt
Dat is wiskunde!! De TS gaf duidelijk in zijn OP aan dat hij alleen kan rekenen... Ergo, geen antwoord!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Daan1992 het volgende:
Bereken even de X waarde van de volgende vergelijkingen
57 = 6 * x + 8 * (6/x)
Bedankt
jij doet het zelfde als mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ja best wel, ik moest voor mijn examen zelf een brood bakken en de examinator ging hem proeven
Volgens mij zitten jullie bij elkaar in de klas zelfs.quote:
kut.. neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen voldoende voor Nederlands
En zo heeft ieder zijn kwaliteiten!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
kut.. neemaar wel voor broodbakken,
dat dan weer wel.
Dat vroeg ik Paultjuhhh ook al in 2005 ofzo.quote:
Dit maakt mij verdrietigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat vroeg ik Paultjuhhh ook al in 2005 ofzo.
Dus ga maar na.
Copuleren?quote:
Ik zie er niet eens ééntje... laat staan dat ik twee beren zie.quote:
GElukkig maar.quote:
Nee, jij hebt mij geblokkeerd.quote:
copuleren is geslachtsgemeenschap enzo...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zie er niet eens ééntje... laat staan dat ik twee beren zie.
wel goed, en jij?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:58 schreef jslavenburg het volgende:
Wat vind je van Einstein's Speciale Relativiteitstheorie?
Ik zag twee beren...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
copuleren is geslachtsgemeenschap enzo...
je vroeg wat ik er van vond en ik het geantwoorde.quote:
quote:
Men, van al zijn theorieën is dit een van de makkelijkste. Typisch iemand die met Einstein gaat pronken zonder te weten waar het over gaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:58 schreef jslavenburg het volgende:
Wat vind je van Einstein's Speciale Relativiteitstheorie?
Hoeveel is pi precies (tot op het laatste cijfer), en leg uit hoe je hier aan komt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef muay-toy het volgende:
[..]
je vroeg wat ik er van vond en ik het geantwoorde.
volgende vraag!
Andersom.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GElukkig maar.
[..]
Nee, jij hebt mij geblokkeerd.
Ik weet waar het over gaat, anders zou ik het onderwerp niet aansnijden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Diggy. het volgende:
[..]
Men, van al zijn theorieën is dit een van de makkelijkste. Typisch iemand die met Einstein gaat pronken zonder te weten waar het over gaat.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Diggy. het volgende:
[..]
Men, van al zijn theorieën is dit een van de makkelijkste. Typisch iemand die met Einstein gaat pronken zonder te weten waar het over gaat.
Nein. Jij was hier ineens nooit meer online dus heb ik jou zeer recentelijk verwijderd, maar niet geblokkeerd.quote:
Ben je nog boos, Hara?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nein. Jij was hier ineens nooit meer online dus heb ik jou zeer recentelijk verwijderd, maar niet geblokkeerd.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
57/6-8=x*(6/x)
57/6-8/6=x²
6=x²
x= squareroot 6
Boh dat is makkelijk, alle plusjes wordenminnetjes, want die worden afgestolen als ze springen, en andersom, en de deeltjes wsorden keertjes, omdat ze gekeert zijn, zo zij mijn wiskunde leraar Ronnie de Ponnie dat altijd, en toen ik het fout deed deed hij iets met mij.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef Diggy. het volgende:
Zeg hara, moet je nou elk topic verslowbaggerchatten?
Alsof dit een leuk meedoetopic is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef Diggy. het volgende:
Zeg hara, moet je nou elk topic verslowbaggerchatten?
Paints, samenvattingen, bazen en allerlei speciale taal zoals Ricko-kun 't altijd doet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Wat verwacht je anders dat er met zo'n ontzettend schraal topic als dit gaat gebeuren!?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Wat verwacht je anders dat er met zo'n ontzettend schraal topic als dit gaat gebeuren!?
Of je ff je muil wil houden.quote:
weet ik nog niet want weet nog niet welke opleiding ik ga kiezenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef Dartanion het volgende:
Muay toy, wat zijn je plannen? Hoe ga jij de wereld verbeteren met je vergaarde kennis?
Geen idee, houd ik niet meer bij.quote:
Welke precies?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
tong, ik moest zowaar een beetje lachen om je topic in MEN.
Ze zijn er niet. Maar goed, anyway, hara weet echt élk topic te verslowchatten. Best knap, dat wel. Maar ook ergerlijk. Maar waar maak ik mij druk om. Ik zit hier lekker met een halve liter aldibier.quote:
Goedkoop bier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:50 schreef Diggy. het volgende:
[..]
Ze zijn er niet. Maar goed, anyway, hara weet echt élk topic te verslowchatten. Best knap, dat wel. Maar ook ergerlijk. Maar waar maak ik mij druk om. Ik zit hier lekker met een halve liter aldibier.
Ik volg de crew niet echt dus ik kon niet echt lachen, sorry.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA Cynix heeft een slotje gezet.
Alsof je anders wel gelachen zou hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik volg de crew niet echt dus ik kon niet echt lachen, sorry.
Nee wel lootjes.quote:
Je andere account doet het ook weerquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:50 schreef Diggy. het volgende:
[..]
Ze zijn er niet. Maar goed, anyway, hara weet echt élk topic te verslowchatten. Best knap, dat wel. Maar ook ergerlijk. Maar waar maak ik mij druk om. Ik zit hier lekker met een halve liter aldibier.
Reptillians wel ja, maar dat heb ik hier op fok ook duidelijk gemaakt. Ben er pas in gaan geloven naar hier op fok veel over te lezen. Of ik in greys geloof weet ik niet, ik vind het allemaal te commercieel opgeblazen. Reptillians zijn wel onder ons, dat is algemeen bekend.quote:
Die dingen waar je over rept... dat staat toch i.v.m. Scientology?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:06 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Reptillians wel ja, maar dat heb ik hier op fok ook duidelijk gemaakt. Ben er pas in gaan geloven naar hier op fok veel over te lezen. Of ik in greys geloof weet ik niet, ik vind het allemaal te commercieel opgeblazen. Reptillians zijn wel onder ons, dat is algemeen bekend.
Vraag, wat had je voor Nederlands?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:42 schreef muay-toy het volgende:
jajaaaa heb net gehoordt dat ik ben geslaagdt voor mijn vmbo-kb diploma en ga volgend jaar dus een studie volgen!!!(weet nog niet welke dus vraag dat maar niet) Dus stel hier maar een vraag aan mij bijvoorbeeld over rekenen of aardreikskunde of wat je ook te binnen schiet! Oja serieuze reacties plzz!
neequote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die dingen waar je over rept... dat staat toch i.v.m. Scientology?
geen examen in gedaanquote:
oftewel 2,4494897427831780981972840747059.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
57/6-8=x*(6/x)
57/6-8/6=x²
6=x²
x= squareroot 6
Hij...quote:
http://www33.wolframalpha(...)+*+x+%2B+8+*+(6%2Fx)quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef cmck het volgende:
[..]
oftewel 2,4494897427831780981972840747059.
Als je het doet, doe het dan goed
Chuck Norrisquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef shiznuts het volgende:
[TS, wat kwam eerder, kip of ei?]
Hij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee scheppingsverhaalquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:45 schreef Dartanion het volgende:
Hoe oud is de aarde? Geloof jij dat alles begonnen is met een Oerknal en eindigd met een eind-krak, of heb jij een andere fylosofie?
Bedoel je daarmee dat dit de next Paul isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat vroeg ik Paultjuhhh ook al in 2005 ofzo.
Dus ga maar na.
ja das een goede. ik neem de bijbel met een schep zout. ik weet wel dat veel dino's homoseksueel waren en daarom langzaam uitstierven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan Dinosaurussen?
Ja maar, hoe kan iets bestaan hebben voor de mens, niet zijn opgenomen in het almachtige scheppings verhaal?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:48 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ja das een goede. ik neem de bijbel met een schep zout. ik weet wel dat veel dino's homoseksueel waren en daarom langzaam uitstierven.
2, van beide opa'squote:
Omdat de dino's gay bleken en God wilde geen homo's in zijn boekje. Liefde is tussen een man en een vrouw zei Hij. Daarom heeft hij de dinosaurussen voor goed uit zijn boekje geschrapt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:56 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ja maar, hoe kan iets bestaan hebben voor de mens, niet zijn opgenomen in het almachtige scheppings verhaal?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef muay-toy het volgende:
[..]
2, van beide opa's
[..]
Omdat de dino's gay bleken en God wilde geen homo's in zijn boekje. Liefde is tussen een man en een vrouw zei Hij. Daarom heeft hij de dinosaurussen voor goed uit zijn boekje geschrapt.
weet ik niet pciesquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel familie leden heb je.
broers/zussen/ooms/tantes/neefjes/nichtjes.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef IceCreamm het volgende:
TS voelt zich slim met zijn vmbo kb diploma![]()
![]()
Denken leren ze je niet op het VMBOquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:39 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ik moet nog denken. weet jij het antworod?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
57/6-8=x*(6/x)
57/6-8/6=x²
6=x²
x= squareroot 6
iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:45 schreef wuh het volgende:
[..]
Je gaat al de fout in bij de eerste stap
is dat van de amstel bier reclame?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef zoekjewat het volgende:
vertaal dit (niet grammatica vriendelijk, uitspraak) boerbaboer zanjaprob trovski una schwatter uno koerva
![]()
succes
nee, is russischquote:
de kip, die heeft God uit klei gemaaktquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:56 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
nee, is russisch
of als dit te moeilijk is deze dan:
wat was eerder, de kip of het ei?![]()
Waar kwam de klei vandaan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef muay-toy het volgende:
[..]
de kip, die heeft God uit klei gemaakt
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Is het waar dat je een waterput hebt geslagen in Sudan, en dat je daarvoor bent aangeklaagd?
nee, daar wil ik niet eens dood in gevonden wordenquote:
waarschijnlijk uit je aanquote:
onthoud deze dan maar goed;quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Omdat de dino's gay bleken en God wilde geen homo's in zijn boekje. Liefde is tussen een man en een vrouw zei Hij. Daarom heeft hij de dinosaurussen voor goed uit zijn boekje geschrapt.
GVD. Zie hem idd nu pasquote:
voor mannen: zoveel mogelijk bitches gevenquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:34 schreef Thijsgz het volgende:
nou muaj-speeltje, wat is de zin van het leven?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef muay-toy het volgende:
[..]
voor mannen: zoveel mogelijk bitches geven
voor vrouwen: zwanger worden en kinderen krijgen
lees de bijbel swaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:47 schreef zoekjewat het volgende:
waneer is alles begonnen? of is er geen begin of eind? bestaan wij wel (ik snap de vraag eigenlijk zelf ook niet maja)
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:58 schreef Hondenbrokken het volgende:
Wat is een gieter als het om internetslang gaat?
Ik weet nog een goede grap!
Feli.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:42 schreef muay-toy het volgende:
jajaaaa heb net gehoordt dat ik ben geslaagdt voor mijn vmbo-kb diploma en ga volgend jaar dus een studie volgen!!!(weet nog niet welke dus vraag dat maar niet) Dus stel hier maar een vraag aan mij bijvoorbeeld over rekenen of aardreikskunde of wat je ook te binnen schiet! Oja serieuze reacties plzz!
Ik las serieus "anti-kraak".quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:45 schreef Dartanion het volgende:
Hoe oud is de aarde? Geloof jij dat alles begonnen is met een Oerknal en eindigd met een
eind-krak, of heb jij een andere fylosofie?
dat was een hoax, en betreft je vraag tja... dat gebeurd nooit!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Feli.![]()
Ik heb wel een vraag:hoe lang duurt het voordat de continenten Amerika en Europa elkaar weer raken (plaattectoniek bedoel ik dus).
masturberen, volgende!!quote:Op zondag 21 juni 2009 21:11 schreef zoekjewat het volgende:
wat is het tegenovergestelde van: compenseren ?
oewhhh lastigg swa
leg uit..quote:Op zondag 21 juni 2009 21:21 schreef Chai het volgende:
Is het antwoord op deze vraag hetzelfde als op de vraag of je vanavond nog zelfmoord pleegt?
Ik ben jou gewoon zat.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:36 schreef muay-toy het volgende:
[..]
leg uit..
ben jij trouwens een doorgedraaid tienermeisje wat eigenlijk lief paardjes rijd en in het weekend met vriendinnen witte wijntjes en breezertjes drinkt maar achter de pc ineens op fok grove taal uitspreekt? just wondering..
Hoi Chai. Ik vind je een leuk persoon en ik vind je avatar geweldig.quote:
dan post je toch niet in mijn topics, breezertje de bij?quote:
Decompenseren.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:11 schreef zoekjewat het volgende:
oewhhh lastigg swa
Die foto van jou op dat paard hè, in je fobo? Door de lichtval lijkt het alsof je daar geen broekje aan hebt.quote:
Ik klikte op het fobo.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die foto van jou op dat paard hè, in je fobo? Door de lichtval lijkt het alsof je daar geen broekje aan hebt.
Zulke bruine benen heb ik nietquote:Op zondag 21 juni 2009 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die foto van jou op dat paard hè, in je fobo? Door de lichtval lijkt het alsof je daar geen broekje aan hebt.
Dat is toch helemaal niet zo?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef edwin999 het volgende:
vraagje nummer drieduizend : waarom worden mensen met rood haar vaak gepest ? ( boehoe ik heb zelf rood haar )
minderheden worden altijd gepest, dat zit in de aard van het beestjequote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef edwin999 het volgende:
vraagje nummer drieduizend : waarom worden mensen met rood haar vaak gepest ? ( boehoe ik heb zelf rood haar )
lukt nietquote:
nee want je komt uit purmerend, dus waarschijnlijk kan ik je niet goed verstaanquote:
1.ik heb een pm ban omdat ik heel veel mensen op fok grapjes bij mij op de werkvloer stuurde en toen maakte racerdbk een klaagtopic in FB aan en kreeg ik een banquote:Op zondag 21 juni 2009 22:44 schreef edwin999 het volgende:
ps ik wil je net een pbtje sturen over iets van mezelf maar ja dan schop ik heel je topic door de war ..... je email staat uit helaas
nog een vraag
stel je voor je was ooit twintig en je had het in je om een superster te worden ....maar je durfde niet ... kan je dan nog ergens een schade vergoeding innen ( als het een schade betreft die door een ander veroorzaakt is ? )
groetjes edwin
Nah, alleen op meisjes met rood haarquote:Op zondag 21 juni 2009 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet zo?
Volgens mij geilt iedereen juist altijd op mensen met rood haar?
Mischien als je uit de kast komt dat je dan beter hoort. (is maar een suggestie)quote:
waar baseer je op dat ik homo ben?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mischien als je uit de kast komt dat je dan beter hoort. (is maar een suggestie)
halloooo krijg ik nog een antwoort?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:11 schreef zoekjewat het volgende:
oewhhh lastigg swa
heb je al lang gehadquote:Op maandag 22 juni 2009 15:07 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
halloooo krijg ik nog een antwoort?
waarom zou ik een obsessie hebben voor thaise transseksueelen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:24 schreef Severus het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag is waarom je zo'n obsessie hebt met transseksuele thaise vrouwen.
Gezien je plaatje. Trouwens jouw post history. Ben je seksueel wel helemaal in ordequote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef muay-toy het volgende:
[..]
waarom zou ik een obsessie hebben voor thaise transseksueelen?
welk plaatje? en op welke posts doel jij? en ik ben gewoon hetero, in tegenstelling tot die kasthomo's en biseksuelen die niet weten wat ze nou eigenlijk willen neuqen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Severus het volgende:
[..]
Gezien je plaatje. Trouwens jouw post history. Ben je seksueel wel helemaal in orde
Hij zit je te ziekenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:31 schreef muay-toy het volgende:
[..]
waarom zou ik een obsessie hebben voor thaise transseksueelen?
Wat fel! Is er iets wat je dwars zit?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:47 schreef muay-toy het volgende:
[..]
welk plaatje? en op welke posts doel jij? en ik ben gewoon hetero, in tegenstelling tot die kasthomo's en biseksuelen die niet weten wat ze nou eigenlijk willen neuqen.
Look what you did!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:58 schreef Severus het volgende:
[..]
Wat fel! Is er iets wat je dwars zit?
Ik vroeg alleen -serieus- of deze persoon het seksueel wel helemaal in orde in zijn hoofd heeft. Gezien zijn postsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Look what you did!
Now you've made him cry!
coolquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij zit je te zieken
Vraag: Hoe vond jij Michael Jackson?
weet ik veelquote:
jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:36 schreef Harajuku. het volgende:
Was jij dat dan niet met die naakte shemales in je fobo?
dat was ik dus niet, ik heb geen idee waar dit over gaatquote:
Ah, de ontkenningsfase. Ik kan je notes bekijken en volgens mij weet je dondersgoed wat we bedoelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:42 schreef muay-toy het volgende:
[..]
dat was ik dus niet, ik heb geen idee waar dit over gaat
ga je gang maar ik heb nooit fotos van thaise hoeren gehadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, de ontkenningsfase. Ik kan je notes bekijken en volgens mij weet je dondersgoed wat we bedoelen.
Maar ja, koeien en ouwe sloot. Misschien val je inmiddels wel op dwergen ofzo?
Niets is tenslotte zo veranderlijk als 'smaak'.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, de ontkenningsfase. Ik kan je notes bekijken en volgens mij weet je dondersgoed wat we bedoelen.
Maar ja, koeien en ouwe sloot. Misschien val je inmiddels wel op dwergen ofzo?
Niets is tenslotte zo veranderlijk als 'smaak'.
PS: Wel jammer, de man heeft goeie nummers gemaakt !quote:It's close to midnight and something evil's lurking in the dark
Under the moonlight, you see a sight that almost stops your heart
Het is grappig dat je zelf steeds details van de volgens jouw onterechte 'beschuldigingen' prijsgeeft!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:51 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ga je gang maar ik heb nooit fotos van thaise hoeren gehad
Hara majasteit!quote:
Hij ontkent dan ook alleen foto's van thaise hoeren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:21 schreef Severus het volgende:
[..]
Het is grappig dat je zelf steeds details van de volgens jouw onterechte 'beschuldigingen' prijsgeeft!
TS heeft er volgens mij zelf weinig kaas van gegeten en is benieuwd hoe het er in het echt aan toegaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:39 schreef Severus het volgende:
Is het vrouwtje in de topicstart van dit topic ook shemale?
De meligheid druipt eraf...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Severus het volgende:
"En wat vinden jullie van bukake, wanneer het jezelf overkomt natuurlijk!"
he? wat?
lolquote:
quote:Bukkake, in porn-parlance, also refers to mass ejaculation on any part of the body (not just on the face),
Wees blij. Bij seks hoort maar 1 man in het spel...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:06 schreef Severus het volgende:
Oh het is bukkake. Ik ben er niet zo in thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wees blij. Bij seks hoort maar 1 man in het spel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Seks is voor 2 mensen.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
De liefde bedrijven. Dat is tussen twee mensen.quote:
bbq sausquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:38 schreef KingOfMystery het volgende:
Als je voedsel zou zijn, met wat voor saus zou je gegeten worden?
Wat toevallig! Ik ook!quote:
anaalgayquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat toevallig! Ik ook!Ok, ok... ff on-topic.
Vraag: Wat is de ergste naam om aan je hond te geven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
En daar ben je trots op?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:36 schreef muay-toy het volgende:
[..]
dit topic is al anderhalve week open
Nou ja, gekkie, dit is wel Muay-toy's topic natuurlijk...quote:
hoeft niet maar daar rust wel een grote kans op, meer dan 50% kans iig. ik heb het wel eens in het echt gezien zelfs, een kabouter echtpaar met 2 van de 3 kinderen die gewoon normaal waren van lengte..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:55 schreef edwin999 het volgende:
kunne liliputters kinderen krijgen ? en zoja krijgen ze dan ook liliputter kinderen?
ha ha hoe weet jij dat nu weer ? ha ha je bent een wandelende enceclopepediequote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:58 schreef muay-toy het volgende:
[..]
hoeft niet maar daar rust wel een grote kans op, meer dan 50% kans iig. ik heb het wel eens in het echt gezien zelfs, een kabouter echtpaar met 2 van de 3 kinderen die gewoon normaal waren van lengte..
weet ik, heb niet voor niets m'n mbo-kb diploma op zakquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:00 schreef edwin999 het volgende:
[..]
ha ha hoe weet jij dat nu weer ? ha ha je bent een wandelende enceclopepedie
volgende vraag ha ha komt binnenkort
ja de kans bestaat wel dat als je een kleine hebt dat je daarintegen wel een superknappe dochter verwektquote:
20cm, dikte weet ik nietquote:
kan bestquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:26 schreef PietBel het volgende:
wordt de zwaarte kracht beinvloed door het magnetische veld van de aarde?
teveelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Vraag: Hoeveel smatjes heb jij genakt?
Omdat je een enorme lul bent. Daarom.quote:
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef muay-toy het volgende:
1.ik heb een pm ban omdat ik heel veel mensen op fok grapjes bij mij op de werkvloer stuurde en toen maakte racerdbk een klaagtopic in FB aan en kreeg ik een ban
Hoop je op een nieuwe pornolink voor je dagelijkse surflijst?quote:
Exact. Jij bent net zo slim als Spock.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hoop je op een nieuwe pornolink voor je dagelijkse surflijst?
Spock...quote:
Tover jezelf eens over je 'Harry Potter'-fase heen en ga eens echte bitches adoreren.quote:
2²quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:28 schreef Flaccid het volgende:
Hoeveel mensen passen er in een auto met 4 stoelen?
Nee gek! Dat was een strikvraag...quote:
4 = 2^2 , yeah yeah, I had math...quote:
ze heeft geen telefoonquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:17 schreef .txt het volgende:
[quote]Op zaterdag 27 juni 2009 01:22 schreef edwin999 het volgende:
wat is emma watsons telefoon nummer?
hangt af van het vochtpercentage aanwezig in het voedselquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Beste Muay-tnogwatikbenhetalweervergeten,
Ik gebruik best vaak de magnetron om restjes op te warmen. (zoals nu net)
Alleen soms worden de borden waar het eten op ligt heel warm en soms niet. (Ik gebruik altijd dezelfde borden met een lief bloemetjesmotiefje)
Hoe kan dit? En ja het bord staat altijd op hetzelfde niveau en de magnetron even warm en even lang aan en ja het is aan alle kanten warm of koud.
Hoor graag,
Ikbennieuwopfok
4quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:28 schreef Flaccid het volgende:
Hoeveel mensen passen er in een auto met 4 stoelen?
quote:
Hoe bedoel je?quote:
ga niet zovaak naar de snackbar, als ik ga patatje pinda en daarna zit ik al volquote:Op zondag 28 juni 2009 20:50 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Wat neem jij bij de friettent?
Dus bv friet sate met kipcorn?
Precies zoals ik vroeg in mijn vraag.quote:
bestel er maar eens eenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:06 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Precies zoals ik vroeg in mijn vraag.
Hoe smaakt salame? Het is je 'favourite pizza topping', maar ik weet niet wat salame is.![]()
vat ik nietquote:Op zondag 28 juni 2009 21:08 schreef plank_ het volgende:
Hoe kan TS die intercity met zijn hoofd nog missen?
is dit een poging tot grove zogenaamd grappige humor?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:16 schreef plank_ het volgende:
[..]
Probeer eens je hoofd dan niet weg te trekken alstie voorbij komt
Zie het meer als een inkoppertjequote:Op zondag 28 juni 2009 21:21 schreef muay-toy het volgende:
[..]
is dit een poging tot grove zogenaamd grappige humor?
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:16 schreef plank_ het volgende:
[..]
Probeer eens je hoofd dan niet weg te trekken alstie voorbij komt
Ik vind je aardig.quote:
Bestaat er een God?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:41 schreef Baas91 het volgende:
[..]
En ik vind dat jij je vraag moet stellen of stil moet zijn.![]()
quote:
jaquote:
gister.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:00 schreef Severus het volgende:
Wat een treurig topic is dit
Maargoed. Wanneer was je laatste keer? Of niet natuurlijk.
W00t! Strong argument pwnage!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:11 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ja
[..]
gister.
het is ook treurig dat een man van bijna 30 nog op fok zit
hahaquote:Op maandag 29 juni 2009 11:11 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ja
[..]
gister.
het is ook treurig dat een man van bijna 30 nog op fok zit en zulke vragen aan mij stelt
jij bent echt een kind in het lichaam van een volwassenequote:Op maandag 29 juni 2009 11:38 schreef Severus het volgende:
[..]
hahagrappig
Ik geloof je antwoord trouwens niet. Waarom weet ik niet.
Michael Jackson?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:44 schreef muay-toy het volgende:
[..]
jij bent echt een kind in het lichaam van een volwassene
Gelukkig maar!quote:Op maandag 29 juni 2009 11:44 schreef muay-toy het volgende:
[..]
jij bent echt een kind in het lichaam van een volwassene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |