Ofwel:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:42 schreef muay-toy het volgende:
Mag ook een moeilijke vraag zijn WANT...
jajaaaa heb net gehoordt dat ik ben geslaagdt.......een studie volgen!!!.........rekenen of aardreikskunde......Oja serieuze reacties plzz!
ja best wel, ik moest voor mijn examen zelf een brood bakken en de examinator ging hem proevenquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Daan1992 het volgende:
Bereken even de X waarde van de volgende vergelijkingen
57 = 6 * x + 8 * (6/x)
Bedankt
Dat is wiskunde!! De TS gaf duidelijk in zijn OP aan dat hij alleen kan rekenen... Ergo, geen antwoord!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef Daan1992 het volgende:
Bereken even de X waarde van de volgende vergelijkingen
57 = 6 * x + 8 * (6/x)
Bedankt
jij doet het zelfde als mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef muay-toy het volgende:
[..]
ja best wel, ik moest voor mijn examen zelf een brood bakken en de examinator ging hem proeven
Volgens mij zitten jullie bij elkaar in de klas zelfs.quote:
kut.. neequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen voldoende voor Nederlands
En zo heeft ieder zijn kwaliteiten!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
kut.. neemaar wel voor broodbakken,
dat dan weer wel.
Dat vroeg ik Paultjuhhh ook al in 2005 ofzo.quote:
Dit maakt mij verdrietigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat vroeg ik Paultjuhhh ook al in 2005 ofzo.
Dus ga maar na.
Copuleren?quote:
Ik zie er niet eens ééntje... laat staan dat ik twee beren zie.quote:
GElukkig maar.quote:
Nee, jij hebt mij geblokkeerd.quote:
copuleren is geslachtsgemeenschap enzo...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik zie er niet eens ééntje... laat staan dat ik twee beren zie.
wel goed, en jij?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:58 schreef jslavenburg het volgende:
Wat vind je van Einstein's Speciale Relativiteitstheorie?
Ik zag twee beren...quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
copuleren is geslachtsgemeenschap enzo...
je vroeg wat ik er van vond en ik het geantwoorde.quote:
quote:
Men, van al zijn theorieën is dit een van de makkelijkste. Typisch iemand die met Einstein gaat pronken zonder te weten waar het over gaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:58 schreef jslavenburg het volgende:
Wat vind je van Einstein's Speciale Relativiteitstheorie?
Hoeveel is pi precies (tot op het laatste cijfer), en leg uit hoe je hier aan komt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:08 schreef muay-toy het volgende:
[..]
je vroeg wat ik er van vond en ik het geantwoorde.
volgende vraag!
Andersom.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GElukkig maar.
[..]
Nee, jij hebt mij geblokkeerd.
Ik weet waar het over gaat, anders zou ik het onderwerp niet aansnijden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Diggy. het volgende:
[..]
Men, van al zijn theorieën is dit een van de makkelijkste. Typisch iemand die met Einstein gaat pronken zonder te weten waar het over gaat.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:09 schreef Diggy. het volgende:
[..]
Men, van al zijn theorieën is dit een van de makkelijkste. Typisch iemand die met Einstein gaat pronken zonder te weten waar het over gaat.
Nein. Jij was hier ineens nooit meer online dus heb ik jou zeer recentelijk verwijderd, maar niet geblokkeerd.quote:
Ben je nog boos, Hara?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nein. Jij was hier ineens nooit meer online dus heb ik jou zeer recentelijk verwijderd, maar niet geblokkeerd.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
57/6-8=x*(6/x)
57/6-8/6=x²
6=x²
x= squareroot 6
Boh dat is makkelijk, alle plusjes wordenminnetjes, want die worden afgestolen als ze springen, en andersom, en de deeltjes wsorden keertjes, omdat ze gekeert zijn, zo zij mijn wiskunde leraar Ronnie de Ponnie dat altijd, en toen ik het fout deed deed hij iets met mij.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef Diggy. het volgende:
Zeg hara, moet je nou elk topic verslowbaggerchatten?
Alsof dit een leuk meedoetopic is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:17 schreef Diggy. het volgende:
Zeg hara, moet je nou elk topic verslowbaggerchatten?
Paints, samenvattingen, bazen en allerlei speciale taal zoals Ricko-kun 't altijd doet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Wat verwacht je anders dat er met zo'n ontzettend schraal topic als dit gaat gebeuren!?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Wat verwacht je anders dat er met zo'n ontzettend schraal topic als dit gaat gebeuren!?
Of je ff je muil wil houden.quote:
weet ik nog niet want weet nog niet welke opleiding ik ga kiezenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:40 schreef Dartanion het volgende:
Muay toy, wat zijn je plannen? Hoe ga jij de wereld verbeteren met je vergaarde kennis?
Geen idee, houd ik niet meer bij.quote:
Welke precies?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
tong, ik moest zowaar een beetje lachen om je topic in MEN.
Ze zijn er niet. Maar goed, anyway, hara weet echt élk topic te verslowchatten. Best knap, dat wel. Maar ook ergerlijk. Maar waar maak ik mij druk om. Ik zit hier lekker met een halve liter aldibier.quote:
Goedkoop bier.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:50 schreef Diggy. het volgende:
[..]
Ze zijn er niet. Maar goed, anyway, hara weet echt élk topic te verslowchatten. Best knap, dat wel. Maar ook ergerlijk. Maar waar maak ik mij druk om. Ik zit hier lekker met een halve liter aldibier.
Ik volg de crew niet echt dus ik kon niet echt lachen, sorry.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA Cynix heeft een slotje gezet.
Alsof je anders wel gelachen zou hebbenquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik volg de crew niet echt dus ik kon niet echt lachen, sorry.
Nee wel lootjes.quote:
Je andere account doet het ook weerquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:50 schreef Diggy. het volgende:
[..]
Ze zijn er niet. Maar goed, anyway, hara weet echt élk topic te verslowchatten. Best knap, dat wel. Maar ook ergerlijk. Maar waar maak ik mij druk om. Ik zit hier lekker met een halve liter aldibier.
Reptillians wel ja, maar dat heb ik hier op fok ook duidelijk gemaakt. Ben er pas in gaan geloven naar hier op fok veel over te lezen. Of ik in greys geloof weet ik niet, ik vind het allemaal te commercieel opgeblazen. Reptillians zijn wel onder ons, dat is algemeen bekend.quote:
Die dingen waar je over rept... dat staat toch i.v.m. Scientology?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:06 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Reptillians wel ja, maar dat heb ik hier op fok ook duidelijk gemaakt. Ben er pas in gaan geloven naar hier op fok veel over te lezen. Of ik in greys geloof weet ik niet, ik vind het allemaal te commercieel opgeblazen. Reptillians zijn wel onder ons, dat is algemeen bekend.
Vraag, wat had je voor Nederlands?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:42 schreef muay-toy het volgende:
Mag ook een moeilijke vraag zijn WANT...
jajaaaa heb net gehoordt dat ik ben geslaagdt voor mijn vmbo-kb diploma en ga volgend jaar dus een studie volgen!!!(weet nog niet welke dus vraag dat maar niet) Dus stel hier maar een vraag aan mij bijvoorbeeld over rekenen of aardreikskunde of wat je ook te binnen schiet! Oja serieuze reacties plzz!
neequote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die dingen waar je over rept... dat staat toch i.v.m. Scientology?
geen examen in gedaanquote:
oftewel 2,4494897427831780981972840747059.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
57/6-8=x*(6/x)
57/6-8/6=x²
6=x²
x= squareroot 6
Hij...quote:
http://www33.wolframalpha(...)+*+x+%2B+8+*+(6%2Fx)quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:19 schreef cmck het volgende:
[..]
oftewel 2,4494897427831780981972840747059.
Als je het doet, doe het dan goed
Chuck Norrisquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:27 schreef shiznuts het volgende:
[TS, wat kwam eerder, kip of ei?]
Hij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee scheppingsverhaalquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:45 schreef Dartanion het volgende:
Hoe oud is de aarde? Geloof jij dat alles begonnen is met een Oerknal en eindigd met een eind-krak, of heb jij een andere fylosofie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |