abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 17:40:12 #121
177885 JoaC
Het is patat
pi_70707924
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:36 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik draai nergens op heen hoor.
Je vraag toonde aan dat jij het woord definitie niet begreep, ik begrijp het woord islamisering wel, de context en of toepassing op de Nederlandse samenleving in de ogen van degene die ik quotte was me alleen onduidelijk. Jij daarentegen draait om de kern van mijn probleemstelling heen met een simpele vraag.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_70707949
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:40 schreef JoaC het volgende:

[..]

Je vraag toonde aan dat jij het woord definitie niet begreep, ik begrijp het woord islamisering wel, de context en of toepassing op de Nederlandse samenleving in de ogen van degene die ik quotte was me alleen onduidelijk. Jij daarentegen draait om de kern van mijn probleemstelling heen met een simpele vraag.
pi_70708017
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Je maakt jezelf belachelijk.
pi_70708058
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Je maakt jezelf belachelijk.
  maandag 6 juli 2009 @ 17:46:29 #125
177885 JoaC
Het is patat
pi_70708176
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Wat stem jij?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_70708255
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:46 schreef JoaC het volgende:

[..]

Wat stem jij?
Edit :

Ik stem niet. Ik kom er niet echt uit..

Wat stem jij?
  maandag 6 juli 2009 @ 17:50:17 #127
177885 JoaC
Het is patat
pi_70708343
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:48 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Banaan.
Jij doet ook werkelijk geen poging om serieus te zijn?
[..]
pi_70708444
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:50 schreef JoaC het volgende:

[..]

Jij doet ook werkelijk geen poging om serieus te zijn?
Jawel
pi_70708831
quote:
Op maandag 6 juli 2009 12:55 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar zullen ze in Amsterdam en Rotterdam blij mee zijn.
Dat lijkt mij ook
iedereen blij en de vrede is terug.
quote:
Kickbokser

„De chauffeur is een heel aardige, rustige jongen”, zegt Refaei. „Helemaal niet agressief. Hij is kickbokser geweest in Marokko, dus hij sloeg de dronken klant met een klap achterover. Ik vind het eigenlijk zielig voor allebei, voor de chauffeur en voor de klant.”
kunnen ze in Marokko plezier hebben van die handige kickboksers

[ Bericht 37% gewijzigd door henkway op 06-07-2009 18:46:10 ]
  maandag 6 juli 2009 @ 19:09:41 #130
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70711308
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef JoaC het volgende:
Jij woont in the real Bible Belt?
Uh, Nee.... hoezo?

Hint, er staat een linkje in mijn sig....

[ Bericht 9% gewijzigd door maartena op 06-07-2009 19:15:59 ]
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 6 juli 2009 @ 19:12:56 #131
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70711442
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:27 schreef Moweeno het volgende:
Waar vinden wij de problemen van 'islamisering' in Nederland terug?
Wat zijn de precieze problemen van 'islamisering' in Nederland?
Hoe komt de islamisering in Nederland tot uiting en in welk opzicht is dat een probleem?
Dat zijn inderdaad ongeveer de vragen die ik ook heb inderdaad, wellicht iets uitgebreider gevraagd. Ik neem even aan dat iemand die begrijpt wat Islamisering precies is ook even een paar minuten de tijd kan nemen om te onderbouwen wat er precies speelt in de Nederlandse samenleving met betrekking tot Islamisering.

Ik weet zelf ook donders goed dat er problemen zijn met Marokkaanse jeugd, buurtterroristjes, etc, maar dat zou ik niet onder Islamisering willen noemen.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_70711926
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:09 schreef maartena het volgende:

[..]

Uh, Nee.... hoezo?

Hint, er staat een linkje in mijn sig....
Omdat je geen Ned. 1 ontvangt wss
pi_70712447
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:12 schreef maartena het volgende:

[..]Ik weet zelf ook donders goed dat er problemen zijn met Marokkaanse jeugd, buurtterroristjes, etc, maar dat zou ik niet onder Islamisering willen noemen.
Het is wel het gevolg van de import van islam gestoorden
  maandag 6 juli 2009 @ 19:42:00 #134
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_70712661
quote:

[..]

Dat zijn inderdaad ongeveer de vragen die ik ook heb inderdaad, wellicht iets uitgebreider gevraagd. Ik neem even aan dat iemand die begrijpt wat Islamisering precies is ook even een paar minuten de tijd kan nemen om te onderbouwen wat er precies speelt in de Nederlandse samenleving met betrekking tot Islamisering.

Ik weet zelf ook donders goed dat er problemen zijn met Marokkaanse jeugd, buurtterroristjes, etc, maar dat zou ik niet onder Islamisering willen noemen.
Inderdaad...nu zijn toevallig veel Marokanen moslim.....maar ja...Antilliaanse jeugd is dat dus weer niet.

De vraag is waarom Wilders dan toch dat moslim aspect zo naar voren haalt?
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
pi_70713856
quote:

[..]

Laat me even weten wanneer je een sluitende academisch gevormde definitie hebt gevonden, tevreden achterover leunend en nadenkend aan wie je deze gaat opsturen ter verbetering van de nederlandse maatschappij.

Maar als je dit onderstaande hebt gelezen heb ik al nieuwe vraag voor je, wanneer heb je de volgende sluitende definitie weer klaar ?
Je ziet ik denk heel pragmatisch, dat moet je soms ook, zei mijn prof dikwijls...

http://hoeiboei.blogspot.com/2009/07/sprakeloos.html
nothing will change without a rebel
  maandag 6 juli 2009 @ 20:14:56 #136
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70714056
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:37 schreef henkway het volgende:
Het is wel het gevolg van de import van islam gestoorden
Er zijn ook grote problemen met Antilliaanse jongeren. Sterker nog, Antillianen zijn crimineler dan Marokkanen en Turken. (Er zitten twee keer zoveel Antillianen in Nederlandse gevangenissen, en er zijn er qua absolute aantallen minder van in Nederland)

Dus nee, ik ben het niet met je eens.

Tenzij je kunt aantonen dat Antillianen beïnvloed zijn door "moslim gestoorden" of zo, denk ik dat dat de Islam niet de oorzaak is. Uiteraard ben je geheel vrij dat te onderbouwen.
-
  maandag 6 juli 2009 @ 21:10:13 #137
177885 JoaC
Het is patat
pi_70716577
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:09 schreef bendk het volgende:

[..]

Laat me even weten wanneer je een sluitende academisch gevormde definitie hebt gevonden, tevreden achterover leunend en nadenkend aan wie je deze gaat opsturen ter verbetering van de nederlandse maatschappij.

Maar als je dit onderstaande hebt gelezen heb ik al nieuwe vraag voor je, wanneer heb je de volgende sluitende definitie weer klaar ?
Je ziet ik denk heel pragmatisch, dat moet je soms ook, zei mijn prof dikwijls...

De segregrationele werking van decennia CDA/PvdA politiek
[..]
  maandag 6 juli 2009 @ 21:29:08 #138
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70717456
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:09 schreef bendk het volgende:
Dat is onderdeel van mijn vraag.

Wat IS Islamisering precies?
(En hoe relateert dat zich tot de Nederlandse samenleving?)
quote:

Gelezen. En dat blogje verteld precies het probleem wat ik ook allang bevestig: Er is een probleem met Marokkaanse, maar ook met bijv. Antilliaanse en Surinaamse jeugd in bepaalde wijken. Dat er buurtterroristjes zijn is ook allang vastgesteld, en dergelijke blogs laten gewoon weer zien. Maar of dat onder "Islamisering" valt weet ik niet, en mijn gevoel zegt van niet. Er zijn namelijk ook problemen met andere niet-moslim jongeren.

Maar wat me toch opvalt in dit topic is dat er NIEMAND is die echt kan onderbouwen waarom dat onder "Islamisering" valt, en hoe "Islamisering" betrekking heeft op bijvoorbeeld Antilliaanse randjongeren die ook problemen veroorzaken.

Ik vraag om een onderbouwing en uitleg over wat Islamisering precies is, en welke problemen er zijn in Nederland. Tot nu toe lijkt niemand bereid om daar echt uitgebreid op in te kunnen of willen gaan.
-
  maandag 6 juli 2009 @ 23:22:19 #139
177885 JoaC
Het is patat
pi_70723077
Het is nu wachten op de definitie van Islamisering en een tegenreactie op de verschillen tussen Fortuyn en Wilders.
[..]
  maandag 6 juli 2009 @ 23:46:55 #140
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70724030
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:22 schreef JoaC het volgende:
Het is nu wachten op de definitie van Islamisering en een tegenreactie op de verschillen tussen Fortuyn en Wilders.
Islamisering
`Islamisering` of `islamificatie` is het proces van de omvorming van een samenleving naar de islamitische religie, cultuur en wetgeving. Verouderde woorden hiervoor zijn onder andere `mohammedanisering` of `moslimisering`. Het woord wordt ook gebruikt als hyperbool voor een samenleving die uit een groeiend aantal moslims bestaat en hierdoor een meer islamitisch karakter krijgt.

Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamisering

Als die definitie fout is, gaarne onderbouwen wat het dan WEL moet zijn.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')