Je vraag toonde aan dat jij het woord definitie niet begreep, ik begrijp het woord islamisering wel, de context en of toepassing op de Nederlandse samenleving in de ogen van degene die ik quotte was me alleen onduidelijk. Jij daarentegen draait om de kern van mijn probleemstelling heen met een simpele vraag.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:40 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je vraag toonde aan dat jij het woord definitie niet begreep, ik begrijp het woord islamisering wel, de context en of toepassing op de Nederlandse samenleving in de ogen van degene die ik quotte was me alleen onduidelijk. Jij daarentegen draait om de kern van mijn probleemstelling heen met een simpele vraag.
Wat stem jij?quote:
Jij doet ook werkelijk geen poging om serieus te zijn?quote:
Jawelquote:Op maandag 6 juli 2009 17:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Jij doet ook werkelijk geen poging om serieus te zijn?
Dat lijkt mij ookquote:Op maandag 6 juli 2009 12:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar zullen ze in Amsterdam en Rotterdam blij mee zijn.
kunnen ze in Marokko plezier hebben van die handige kickboksersquote:Kickbokser
„De chauffeur is een heel aardige, rustige jongen”, zegt Refaei. „Helemaal niet agressief. Hij is kickbokser geweest in Marokko, dus hij sloeg de dronken klant met een klap achterover. Ik vind het eigenlijk zielig voor allebei, voor de chauffeur en voor de klant.”
Uh, Nee.... hoezo?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef JoaC het volgende:
Jij woont in the real Bible Belt?
Dat zijn inderdaad ongeveer de vragen die ik ook heb inderdaad, wellicht iets uitgebreider gevraagd. Ik neem even aan dat iemand die begrijpt wat Islamisering precies is ook even een paar minuten de tijd kan nemen om te onderbouwen wat er precies speelt in de Nederlandse samenleving met betrekking tot Islamisering.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:27 schreef Moweeno het volgende:
Waar vinden wij de problemen van 'islamisering' in Nederland terug?
Wat zijn de precieze problemen van 'islamisering' in Nederland?
Hoe komt de islamisering in Nederland tot uiting en in welk opzicht is dat een probleem?
Omdat je geen Ned. 1 ontvangt wssquote:Op maandag 6 juli 2009 19:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Uh, Nee.... hoezo?
Hint, er staat een linkje in mijn sig....
Het is wel het gevolg van de import van islam gestoordenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:12 schreef maartena het volgende:
[..]Ik weet zelf ook donders goed dat er problemen zijn met Marokkaanse jeugd, buurtterroristjes, etc, maar dat zou ik niet onder Islamisering willen noemen.
Inderdaad...nu zijn toevallig veel Marokanen moslim.....maar ja...Antilliaanse jeugd is dat dus weer niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad ongeveer de vragen die ik ook heb inderdaad, wellicht iets uitgebreider gevraagd. Ik neem even aan dat iemand die begrijpt wat Islamisering precies is ook even een paar minuten de tijd kan nemen om te onderbouwen wat er precies speelt in de Nederlandse samenleving met betrekking tot Islamisering.
Ik weet zelf ook donders goed dat er problemen zijn met Marokkaanse jeugd, buurtterroristjes, etc, maar dat zou ik niet onder Islamisering willen noemen.
Laat me even weten wanneer je een sluitende academisch gevormde definitie hebt gevonden, tevreden achterover leunend en nadenkend aan wie je deze gaat opsturen ter verbetering van de nederlandse maatschappij.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad ongeveer de vragen die ik ook heb inderdaad, wellicht iets uitgebreider gevraagd. Ik neem even aan dat iemand die begrijpt wat Islamisering precies is ook even een paar minuten de tijd kan nemen om te onderbouwen wat er precies speelt in de Nederlandse samenleving met betrekking tot Islamisering.
Ik weet zelf ook donders goed dat er problemen zijn met Marokkaanse jeugd, buurtterroristjes, etc, maar dat zou ik niet onder Islamisering willen noemen.
Er zijn ook grote problemen met Antilliaanse jongeren. Sterker nog, Antillianen zijn crimineler dan Marokkanen en Turken. (Er zitten twee keer zoveel Antillianen in Nederlandse gevangenissen, en er zijn er qua absolute aantallen minder van in Nederland)quote:Op maandag 6 juli 2009 19:37 schreef henkway het volgende:
Het is wel het gevolg van de import van islam gestoorden
De segregrationele werking van decennia CDA/PvdA politiekquote:Op maandag 6 juli 2009 20:09 schreef bendk het volgende:
[..]
Laat me even weten wanneer je een sluitende academisch gevormde definitie hebt gevonden, tevreden achterover leunend en nadenkend aan wie je deze gaat opsturen ter verbetering van de nederlandse maatschappij.
Maar als je dit onderstaande hebt gelezen heb ik al nieuwe vraag voor je, wanneer heb je de volgende sluitende definitie weer klaar ?
Je ziet ik denk heel pragmatisch, dat moet je soms ook, zei mijn prof dikwijls...
http://hoeiboei.blogspot.com/2009/07/sprakeloos.html
Dat is onderdeel van mijn vraag.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:09 schreef bendk het volgende:
Laat me even weten wanneer je een sluitende academisch gevormde definitie hebt gevonden, tevreden achterover leunend en nadenkend aan wie je deze gaat opsturen ter verbetering van de nederlandse maatschappij.
Gelezen. En dat blogje verteld precies het probleem wat ik ook allang bevestig: Er is een probleem met Marokkaanse, maar ook met bijv. Antilliaanse en Surinaamse jeugd in bepaalde wijken. Dat er buurtterroristjes zijn is ook allang vastgesteld, en dergelijke blogs laten gewoon weer zien. Maar of dat onder "Islamisering" valt weet ik niet, en mijn gevoel zegt van niet. Er zijn namelijk ook problemen met andere niet-moslim jongeren.quote:Maar als je dit onderstaande hebt gelezen heb ik al nieuwe vraag voor je, wanneer heb je de volgende sluitende definitie weer klaar ?
Je ziet ik denk heel pragmatisch, dat moet je soms ook, zei mijn prof dikwijls...
http://hoeiboei.blogspot.com/2009/07/sprakeloos.html
Islamiseringquote:Op maandag 6 juli 2009 23:22 schreef JoaC het volgende:
Het is nu wachten op de definitie van Islamisering en een tegenreactie op de verschillen tussen Fortuyn en Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |