abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70704212
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:01 schreef bendk het volgende:

[..]

Ik denk dat Fortuyn zich vooral verdienstelijk heeft gemaakt door te zeggen dat er problemen zijn ic aankomen, die destijds de gevestigde politiek maar liet liggen.
Bolkestein.
quote:
De verdienste van Wilders is te bevestigen dat de problemen in volle omvang uitgegroeid en onbeheersbaar zijn geworden.
De rol van de gevestigde politiek is dezelfde als die in de periode van Fortuyn.
De problemen zijn inderdaad onbeheersbaar. Moslims zijn de baas in de straten, op elke straathoek worden vrouwen verkracht, oma's beroofd en kleuters in elkaar geslagen. Auto's worden in de fik gestoken en de ME heeft een personeelstekort van 850.000 man. Anarchie heerst, en dat alles dankzij onze Marokkaanse medemens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2009 16:06:10 ]
  maandag 6 juli 2009 @ 16:07:38 #102
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70704283
quote:
De verdienste van Wilders is te bevestigen dat de problemen in zijn volle omvang uitgegroeid en onbeheersbaar zijn geworden.
Zijn er, behalve een zooi straatschoffies die zich in de puberjaren redelijk crimineel gedragen echt grote problemen dan? Ik bedoel, in de jaren 80 had je ook al horden met straat-marrokkaantjes, alleen zijn dat nu geen straat-dertigers meer.

Men doet vaak alsof morgen de Sharia in de Nederlandse Grondwet wordt gezet, en daarom moet Wilders als eerste ZIJN handen zetten in de Grondwet, en eens gaan kneden met het gelijkheidsbeginsel.....

Wilders heeft het over "Islamisering", maar is dat probleem ook daadwerkelijk aanwezig in Nederland, en kun je onderbouwen hoe?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_70704333
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:07 schreef maartena het volgende:

[..]

Wilders heeft het over "Islamisering", maar is dat probleem ook daadwerkelijk aanwezig in Nederland, en kun je onderbouwen hoe?
Ga je de islamisering nu zelfs ook ontkennen?
pi_70704392
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Lol, ik denk dat hij was vergeten dat de Tweede Kamer voor 2/3 uit moslims bestaat die de Sharia in de Grondwet verwerken as we speak.
  maandag 6 juli 2009 @ 16:11:36 #105
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70704457
quote:
Hebben de moslims de Tweede Kamer al overgenomen om de Sharia in de Grondwet in te voeren?

Oh shit, heb ik dat weer gemist?

Ik vraag slechts om onderbouwing en een uiteenzetting van de problemen. Moet niet teveel gevraagd zijn als de problemen overduidelijk aanwezig zijn.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_70704538
Overigens is Wilders voornemens om de scheiding tussen kerk en staat te laten verwateren door het gelijkheidsbeginsel in de Grondwet te vervangen door een artikel waarin de joods-christelijke waarden van Nederland worden bevestigd.

En dan zijn moslims een gevaar voor een seculier Nederland?
pi_70704816
te flauwe en onvolwassen suggestieve reacties...
nothing will change without a rebel
pi_70704940
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:19 schreef bendk het volgende:
Dat is in elk nieuwsbericht / topic over Wilders zo.
  maandag 6 juli 2009 @ 16:25:17 #109
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70704990
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:19 schreef bendk het volgende:
Het feit dat het stil blijft als ik vraag om onderbouwing en uiteenzetting van de problemen die spelen binnen de Nederlandse maatschappij met betrekking tot moslims spreekt anders ook boekdelen......

Is het daadwerkelijk meer dan een stel straatschoffies die buurten terroriseren? Of is dat het centrale probleem, en moeten die jongeren die in Nederland geboren zijn het land uit?
-
pi_70705111
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:25 schreef maartena het volgende:

[..]

Het feit dat het stil blijft als ik vraag om onderbouwing en uiteenzetting van de problemen die spelen binnen de Nederlandse maatschappij met betrekking tot moslims spreekt anders ook boekdelen......
Tja, daar heb je wel een punt. Misschien moet je het in GC vragen?
pi_70705131
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:25 schreef maartena het volgende:

[..]

Is het daadwerkelijk meer dan een stel straatschoffies die buurten terroriseren? Of is dat het centrale probleem, en moeten die jongeren die in Nederland geboren zijn het land uit?
Je moet dan ook wel openstaan voor een discussie en een onderbouwing. Maar je weet zelf je eigen antwoord al, dus waarom wil je überhaupt een serieuze reactie?

Kijk morgenavond maar weer om 21:25 uur Ned 1.
Procentueel gezien gaat het helemaal nergens meer over. Schrikbarend hoog, maar die cijfers wil je niet zien.
pi_70705451
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:29 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Je moet dan ook wel openstaan voor een discussie en een onderbouwing. Maar je weet zelf je eigen antwoord al, dus waarom wil je überhaupt een serieuze reactie?

Procentueel gezien gaat het helemaal nergens meer over. Schrikbarend hoog, maar die cijfers wil je niet zien.
Groeten van MAX
U boekt gemakkelijk een huisje via internet. Maar als u op uw vakantiebestemming de sleutel wilt ophalen, is er niemand om u te ontvangen. Wat doet u als u een paar dagen van te voren de vluchtgegevens van uw weekendje Londen krijgt en blijkt dat u in totaal maar 1 dag in Londen kan zijn? En u komt aan op het vliegveld en zoekt de koffers bij elkaar. Dan loopt u door de douane, maar wordt u teruggefloten. Ook handige tips en advies van onze deskundigen voor een onbezorgde vakantie met de caravan. Presentatie: Sybrand Niessen.
  maandag 6 juli 2009 @ 16:36:18 #113
177885 JoaC
Het is patat
pi_70705456
quote:

[..]

Ik denk dat Fortuyn zich vooral verdienstelijk heeft gemaakt door te zeggen dat er problemen zijn ic aankomen, die destijds de gevestigde politiek maar liet liggen.
Klopt, hij zag bijvoorbeeld dat er mensen waren die jaren in Nederland probeerden in te burgeren, maar nog niet wisten of ze een verblijfsvergunning kregen, er zou een soort pardon moeten komen voor alle mensen die al zo lang wachtten op deze procedures, en daarna moesten de regels grenzen aangescherpt worden.
quote:
De verdienste van Wilders is te bevestigen dat de problemen in zijn volle omvang uitgegroeid en onbeheersbaar zijn geworden.
De rol van de gevestigde politiek is dezelfde als die in de periode van Fortuyn.
Fortuyn waarschuwde dat als hij genegeerd werd, en een groep nationalisten op de voorgrond zou treden, en de mensen die zijn ideeën steunden, achter hen aan zouden rennen, de mensen die hier niks aan deden waren verantwoordelijk voor de opkomst, niet de stemmers, die weten niet beter.
quote:
Wat ik razend knap vind is dat beiden zich niet lieten/laten afleiden en stand hielden/houden aan hun beginselen en opvattingen.
En dat is ongeveer de enige overeenkomst die ze delen in de grondslag.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  maandag 6 juli 2009 @ 16:40:31 #114
177885 JoaC
Het is patat
pi_70705636
quote:

[..]

Definieer de islamisering eens wat beter, want er vind ook een Boeddhamisering plaats in Nederland.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  maandag 6 juli 2009 @ 16:50:42 #115
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_70706020
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:29 schreef Wopper1 het volgende:
Ik sta open voor discussie en een onderbouwing, anders vraag ik er toch niet om? Ik vraag om een serieuze onderbouwing en een serieuze reactie omdat ik vermoed dat behalve het probleem met buurt-terroriserende straatmarokkaantjes - een probleem dat zeker aangepakt moet worden, alleen niet op de Wilders wijze - er geen sprake is van echt enorme problemen.

Er is sprake van een cultuurkloof, men spreekt geen Nederlands (of nauwelijks), men wil graag eigen scholen en gebedsgebouwen, en eigen feestdagen vieren..... maar dat is iets wat je in elk westers land tegen komt, bij elke minderheid - moslim of niet. Dat is meer een integratie-vraagstuk, en daar is ook niemand het nog over uit.

Waar ik om vraag is een uiteenzetting van de problemen die er daadwerkelijk zijn omtrent "Islamisering". Het voorbeeld van de Sharia-rechtbanken in het VK is een goede bijvoorbeeld, daar is een topic aan gewijd. Maar wie kan uiteenzetten wat de daadwerkelijke problemen zijn in Nederland, en waarom deze groot genoeg zijn om een Grondwetswijziging m.b.t. het gelijkheidsbeginsel nodig te hebben?
quote:
Ik kan geen Nederland 1 ontvangen, misschien via uitzendinggemist.nl als het daar op komt. Welk programma?

En voel je geheel vrij om cijfers te publiceren, dat is ook een goed begin van onderbouwing.
-
  maandag 6 juli 2009 @ 16:55:22 #116
177885 JoaC
Het is patat
pi_70706219
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:50 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik sta open voor discussie en een onderbouwing, anders vraag ik er toch niet om? Ik vraag om een serieuze onderbouwing en een serieuze reactie omdat ik vermoed dat behalve het probleem met buurt-terroriserende straatmarokkaantjes - een probleem dat zeker aangepakt moet worden, alleen niet op de Wilders wijze - er geen sprake is van echt enorme problemen.

Er is sprake van een cultuurkloof, men spreekt geen Nederlands (of nauwelijks), men wil graag eigen scholen en gebedsgebouwen, en eigen feestdagen vieren..... maar dat is iets wat je in elk westers land tegen komt, bij elke minderheid - moslim of niet. Dat is meer een integratie-vraagstuk, en daar is ook niemand het nog over uit.

Waar ik om vraag is een uiteenzetting van de problemen die er daadwerkelijk zijn omtrent "Islamisering". Het voorbeeld van de Sharia-rechtbanken in het VK is een goede bijvoorbeeld, daar is een topic aan gewijd. Maar wie kan uiteenzetten wat de daadwerkelijke problemen zijn in Nederland, en waarom deze groot genoeg zijn om een Grondwetswijziging m.b.t. het gelijkheidsbeginsel nodig te hebben?
[..]

Ik kan geen Nederland 1 ontvangen, misschien via uitzendinggemist.nl als het daar op komt. Welk programma?

En voel je geheel vrij om cijfers te publiceren, dat is ook een goed begin van onderbouwing.
Jij woont in the real Bible Belt?
[..]
pi_70707064
quote:
Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef JoaC het volgende:

[..]

Definieer de islamisering eens wat beter.
Hoezo? Begrijp je het woord islamisering niet?
  maandag 6 juli 2009 @ 17:20:26 #118
177885 JoaC
Het is patat
pi_70707127
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:18 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Een definitie is de formele, samenvattende beschrijving van het betekenisveld, waarnaar een begrip verwijst. Binnen een definitie mogen geen kenmerken worden opgenomen, die niet tot het betreffende betekenisveld behoren, en er mogen ook geen essentiële elementen buiten de definitie vallen, die binnen dit betekenisveld vallen. Een definitie dient een begrip duidelijk genoeg te beschrijven dat er bij zorgvuldige beschouwing geen verwarring kan ontstaan met andere begrippen.

Definities spelen een uiterst belangrijke rol in vrijwel alle wetenschappelijke disciplines, en zeker de wiskunde.

In de taalkunde wordt het te definiëren begrip het definiendum (mv.: definienda) genoemd, de beschrijving zelf heet de definiens (mv.: definientia). Een globale definitie kan vaak met een korte definiens toe, maar is minder specifiek dan een exacte.
[..]
pi_70707367
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:18 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Gast, wie draait er nu ergens om heen.
Waar vinden wij de problemen van 'islamisering' in Nederland terug?
Wat zijn de precieze problemen van 'islamisering' in Nederland?
Hoe komt de islamisering in Nederland tot uiting en in welk opzicht is dat een probleem?

etc., hoop dat nu duidelijk is wat er gevraagd wordt.
pi_70707797
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:27 schreef Moweeno het volgende:

[..]

Gast, wie draait er nu ergens om heen.
Waar vinden wij de problemen van 'islamisering' in Nederland terug?
Wat zijn de precieze problemen van 'islamisering' in Nederland?
Hoe komt de islamisering in Nederland tot uiting en in welk opzicht is dat een probleem?

etc., hoop dat nu duidelijk is wat er gevraagd wordt.
Ik draai nergens op heen hoor.
  maandag 6 juli 2009 @ 17:40:12 #121
177885 JoaC
Het is patat
pi_70707924
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:36 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik draai nergens op heen hoor.
Je vraag toonde aan dat jij het woord definitie niet begreep, ik begrijp het woord islamisering wel, de context en of toepassing op de Nederlandse samenleving in de ogen van degene die ik quotte was me alleen onduidelijk. Jij daarentegen draait om de kern van mijn probleemstelling heen met een simpele vraag.
[..]
pi_70707949
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:40 schreef JoaC het volgende:

[..]

Je vraag toonde aan dat jij het woord definitie niet begreep, ik begrijp het woord islamisering wel, de context en of toepassing op de Nederlandse samenleving in de ogen van degene die ik quotte was me alleen onduidelijk. Jij daarentegen draait om de kern van mijn probleemstelling heen met een simpele vraag.
pi_70708017
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Je maakt jezelf belachelijk.
pi_70708058
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Je maakt jezelf belachelijk.
  maandag 6 juli 2009 @ 17:46:29 #125
177885 JoaC
Het is patat
pi_70708176
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Wat stem jij?
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')