Dit lezen:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Nee ik wil niet graag geloven. En nee dat soort dingen komen dus niet uit; de CIA zijn geen amateurs wat dat betreft...
Twitter is zojuist met onderhoud begonnen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:00 schreef -skippybal- het volgende:
Blergh, ik moet allemaal shit lezen voor school maar ga steeds automatisch naar allemaal blogs en twitterpagina's
Kunnen ze niet een een paar dagen pauze nemen?
Laat ik het zo zeggen: het komt niet uit op een moment dat het er toe doet; vaak pas decennia later...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Nee ik wil niet graag geloven. En nee dat soort dingen komen dus niet uit; de CIA zijn geen amateurs wat dat betreft...
Ik kan niet voor Aryah (of hoe ie dan ook heet) spreken, maar ikzelf vind het helemaal niet onwaarschijnlijk. Tot nu toe heb ik er echter nog geen aanwijzingen voor gezien.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:00 schreef Malebolgia het volgende:
[..]
Ik vraag geen bewijslast maar argumentatie. Ik geef de mijne met een motief, een mogelijkheid en capaciteit aan de kans van zowel VS als Israel. Graag dan een argumentatie waarom het ondanks wat ik aandraag nog steeds zeer onwaarschijnlijk zou zijn?
Dat de CIA geen amateurs zijn wat dat betreft kun je hooguit bewijzen aan de hand van de keren dat het wel uitkomt, wat je punt aardig verzwakt. Daarbij is er al in commentaren voorbij gekomen dat die verkiezingsfraude en civiele ontrusten nou juist volstrekt onhandig zijn voor de VS en Israel, omdat de dialoog die gevoerd zou gaan worden contingent is op de validiteit van de machtsbasis van Ahmadinejad. En zeker Netanyahu heeft nogal wat te winnen met een gehaat persoon als Ahmadinejad tegenover zich.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Malebolgia het volgende:
Mag allebei, omdat verschillende media intrinsiek multimediaal zijn, maar whatever.quote:
Verklaringquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:58 schreef alexis_ het volgende:
BBC persian is de demonstratie aan het uitzenden, maar is echt meteen gestoord.
De zender staat nu op zwart met heel zwak signaal. (Hotbird satelliet)
BBC Persian werd in Iran veel bekeken vandaar, maar VOA (Voice of America) Persian kunnen ze niet blokkeren en die wordt nu veel in Iran gebruikt.quote:Technicians working for the BBC, Horrocks said, had traced "heavy electronic jamming" from inside Iran of a satellite the corporation uses in the Middle East to broadcast the BBC Persian TV signal.
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Mag allebei, omdat verschillende media intrinsiek multimediaal zijn, maar whatever.
Pot, ketelquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:10 schreef Chooselife het volgende:
Ik had niet eens de intentie om dat als verbetering aan te brengen. Tikkeltje zwak als je dat soort middelen moet inzetten om je fietsbelletje hoorbaar te kunnen maken.
Ook ik schaar me in dit kamp.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft zeker een mogelijkheid dat Amerika of andere landen achter de schermen proberen om de zaak te beinvloeden. Wat betreft de argumenten die je geeft, die vind ik minder betrouwbaar. De protesten waren daags na de verkiezingen helemaal niet zo georganiseerd. Integendeel juist.
En dat mensen bordjes met Engelse teksten hebben kan komen doordat ze de hulp van het buitenland willen inroepen. Maar nog waarschijnlijker is dat cameramensen, tv-stations en nieuwsprogramma's op zoek zijn naar bordjes die ze kunnen begrijpen. Als ik het journaal kijk en ik zie een bordje met onbegrijpelijke tekens, dan is dat een stuk minder krachtig dan als ik iemand een bordje omhoog zie houden met een slecht gespelde Engelse tekst. En dus kiezen regisseurs voor dat Engelse bordje.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Als de VS Mousafi zouden steunen, zou dat de doodsteek voor de demonstraties zijn mocht het uitkomen. Waarom denk je dat het westen zo stil is vergelijken met de fluwelen revoluties in Oost-Europa? Buitenlandse bemoeienis zal er juist voor zorgen dat het volk weer meer achter Ahmadinejad gaat staan.
Het is nu heel verleidelijk ernstige moeite te doen jou dat duidelijk te maken. Echter, ik kan me prima beheersen. Ik schiet er namelijk geen drol mee op.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Pot, ketel.
Maar goed, wat was dan wel je punt.
Heftige beelden inderdaad !quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:05 schreef Hafez het volgende:
Schokkende beelden (niet voor mensen met een zwakke maag)
http://iran09.com/pictures-shocking/
De 2 miljoen mensen die naar buiten zijn gegaan willen allen één ding, namelijk dat de verkiezingen opnieuw worden gehouden en dat Mousavi gekozen wordt als president.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:10 schreef speknek het volgende:
Overigens zal het mij ook helemaal niet verbazen als de CIA achter de schermen wel wat probeert om de chaos te beinvloeden, maar die twee miljoen mensen van vandaag kwamen toch echt niet met CIA geld naar buiten, en nee ook Mousavi (een Islamist by all accounts) kan weinig met de CIA.
Onderhoud. Ze zouden het eigenlijk al eerder doen, maar het hadden het uitgesteld zodat de Iraniers toch vandaag konden communiceren en totdat het nacht was in Iran.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:18 schreef horned_reaper het volgende:
TWITTER IS OFFLINE !!!! ? :S
Ja, het uitgestelde onderhoud wat eigenlijk gisteren zou plaatsvinden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:18 schreef horned_reaper het volgende:
TWITTER IS OFFLINE !!!! ? :S
Dat is het uitgestelde onderhoud. Viel eerst op een kutmoment voor de opstand, nu is het redelijk midden in de Iraanse nacht gescheduled.quote:
Hoe lang zal het onderhoud duren ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onderhoud. Ze zouden het eigenlijk al eerder doen, maar het hadden het uitgesteld zodat de Iraniers toch vandaag konden communiceren en totdat het nacht was in Iran.
Een uur volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:20 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hoe lang zal het onderhoud duren ?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:15 schreef Chooselife het volgende:
Het is nu heel verleidelijk ernstige moeite te doen jou dat duidelijk te maken. Echter, ik kan me prima beheersen. Ik schiet er namelijk geen drol mee op.
quote:
Dat dusquote:Twitter stelt update uit vanwege Iran
dinsdag 16 juni 2009 - Door: Edward Neve
Protest
Twitter heeft een belangrijke netwerk-update uitgesteld vanwege de situatie in Iran. De populaire microblogging service wordt momenteel door Iraniërs gebruikt om de wereld op de hoogte te houden van de misstanden in hun land.
De regering in Iran heeft een flink aantal sites geblokkeerd en ook het GSM-verkeer wordt verstoord. Via deze kanalen komt er dus bijna niks naar buiten over de protesten tegen haar verkiezingsoverwinning. Uitzondering hierop vormt Twitter, hiermee slagen veel Iraniërs er toch in contact met elkaar te houden. Ook is het een belangrijk middel om de rest van de wereld op de hoogte te houden van de huidige ontwikkelingen en protesten.
Via zogeheten hashtags als #Iranians , #Tehran, en #Iran9 kunnen de berichten uit Iran worden gezocht op Twitter. Hashtags zijn een soort labels die aan Twitter-berichten worden meegegeven waardoor je tweets over bepaalde onderwerpen kunt zoeken binnen de grote stroom andere Twitter-berichten.
Er stond voor gisteravond een uiterst belangrijke netwerk-upgrade gepland voor de microblogdienst Twitter. Tijdens deze update zou de dienst tijdelijk minder goed bereikbaar zijn. Maar gezien de gebeurtenissen in Iran is de update nu uitgesteld en verschoven naar het moment dat het in Iran nacht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |