abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70077947
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ja, het probleem ligt nou niet direct bij de Westerse opinie hoor Die Westerse opinie was al redelijk klaar met het huidige regime in Iran.
Waarom eigenlijk? Wat hebben die precies misdaan? En waarom kerm je niet over het regime in Saudi-Arabië, Jemen, Soedan, Israël?

Doe me een lol en noem alle negatieve feiten eens op.
quote:
Nee kom op, als je echt denkt dat de CIA een Iraanse revolutie probeert te bereiken door Engelstalige kartonnen bordjes uit te delen, heb je er weinig van begrepen.
Och jongen, als jij denkt dat ik er weinig van begrepen heb dan ga ik daar wel mee akkoord. Ik zit hier niet om jouw puberale breintje te spekken. Je moet simpelweg wat ouder en -met name- belezen zijn om dit soort revoluties te kunnen begrijpen. Toen ik -pakweg- 25 was, stond ik ook aan de andere kant te schreeuwen en te wijzen.
pi_70077995
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:45 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

Waarom is het idee zo moeilijk voor je te geloven? Ben je niet op de hoogte van de geschiedenis wat betreft VS en vijandige dictatoriale regimes? De VS hebben een duidelijk motief, ze hadden een duidelijke kans met die verkiezingen en ze zijn ook duidelijk capabel om dit soort dingen te doen. Wat wil je nog meer? Nu ik er over nadenk: voor Israel ligt het plaatje exact hetzelfde, dus inmengingen van de Mossad zou ook helemaal geen rare gedachte zijn.
De meeste mensen hier zijn te jong om dit te begrijpen.
pi_70078066
Hoe vaak gaan we deze discussie nog overdoen Chooselife?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:50:49 #254
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_70078103
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:48 schreef Chooselife het volgende:

[..]

De meeste mensen hier zijn te jong om dit te begrijpen.
En jij bent te dom om de situatie in mijn land te begrijpen.
pi_70078104
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef IHVK het volgende:
Dan antwoord je toch niet? Kennelijk krijg ik toch ineens bijval van andere users. Ga met hen de discussie maar aan.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:51:07 #256
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70078118
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:47 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Wat hebben die precies misdaan? En waarom kerm je niet over het regime in Saudi-Arabië, Jemen, Soedan, Israël?

Doe me een lol en noem alle negatieve feiten eens op.
Dat is toch helemaal het punt niet op het moment? Het punt is dat het onzin is dat de CIA al haar inspanningen zou richten op het overtuigen van de Westerse opinie dat het huidige regime corrupt is. Voor een opsomming van alle martelingen, moorden, dictatuur en onderdrukking lees je de afgelopen topics maar door. Ik heb niet het idee dat het nuttig is om daar energie aan te verspillen bij jou.
quote:
Och jongen, als jij denkt dat ik er weinig van begrepen heb dan ga ik daar wel mee akkoord. Ik zit hier niet om jouw puberale breintje te spekken. Je moet simpelweg wat ouder en -met name- belezen zijn om dit soort revoluties te kunnen begrijpen. Toen ik -pakweg- 25 was, stond ik ook aan de andere kant te schreeuwen en te wijzen.
Voor alle duidelijkheid, ik sluit helemaal niet uit dat Amerika een rol hierin speelt. Ik heb dat eerder zelf al verdedigd in een topic. Maar als je echt denkt dat dat gebeurt door een kartonnen-bordjes-distributie... Tja...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:51:28 #257
8369 speknek
Another day another slay
pi_70078139
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Chooselife het volgende:
Twitter zorgt toch niet voor publiciteit? Dat doen de media.
Twitter is de media .
quote:
-citaat verwijderd omdat ik niet kan achterhalen wie het gepost heeft-
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_70078179
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef IHVK het volgende:
Zolang dit soort ideeën worden afgedaan met 'je hebt er weinig van begrepen' ipv een duidelijk antwoord waarom het toch allemaal zo godsonwaarschijnlijk is, wat mij betreft.

Ik beargumenteer waarom het mij waarschijnlijk lijkt, dit idee wordt afgeschoten door het te ridiculiseren maar niet door te beargumenteren waarom het dan zou onwaarschijnlijk zou zijn. Zwak dus.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:53:59 #259
8369 speknek
Another day another slay
pi_70078250
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:47 schreef Chooselife het volgende:
Waarom kerm jij niet over Congo? Daarbij is Jemen, Soedan en Israel peanuts.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_70078255
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dan antwoord je toch niet? Kennelijk krijg ik toch ineens bijval van andere users. Ga met hen de discussie maar aan.
Het begint een beetje irritant te worden. (na de 30ste keer)

En aangezien jij het gezicht bent van deze discussie vroeg ik het aan jou.

Gewoon zonder waardeoordeel, het is irritant om steeds het zelfde te lezen. (aan beide kanten)
pi_70078263
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:51 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal het punt niet op het moment? Het punt is dat het onzin is dat de CIA al haar inspanningen zou richten op het overtuigen van de Westerse opinie dat het huidige regime corrupt is. Voor een opsomming van alle martelingen, moorden, dictatuur en onderdrukking lees je de afgelopen topics maar door. Ik heb niet het idee dat het nuttig is om daar energie aan te verspillen bij jou.
[..]

Voor alle duidelijkheid, ik sluit helemaal niet uit dat Amerika een rol hierin speelt. Ik heb dat eerder zelf al verdedigd in een topic. Maar als je echt denkt dat dat gebeurt door een kartonnen-bordjes-distributie... Tja...
Sjongejonge zeg, als dat het enige is waar je over blijft vallen mis je duidelijk de essentie van mijn posts...
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_70078278
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik heb nog altijd m'n MSc. gladiool. Dat zijn toch echt significante verschijnselen van intelligentie. Geen garantie, maar een zeer hoge mate van zekerheid.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:55:00 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70078293
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Twitter is de media .
[..]

Twitter is het medium, niet de media .
KuikenGuppy
pi_70078352
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:54 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het begint een beetje irritant te worden. (na de 30ste keer)

En aangezien jij het gezicht bent van deze discussie vroeg ik het aan jou.

Gewoon zonder waardeoordeel, het is irritant om steeds het zelfde te lezen. (aan beide kanten)
Tja, dat is je eigen beleving. Misschien ben je niet helemaal op je plek binnen deze discussie. Ligt een ander onderwerp je niet beter?

Fijn dat je met die nuance afsluit. Dan geldt het dus voor beide kampen.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:56:39 #265
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70078366
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:54 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

Sjongejonge zeg, als dat het enige is waar je over blijft vallen mis je duidelijk de essentie van mijn posts...
Volgens mij is de essentie van jouw posts dat Amerika en de CIA een rol speelt bij deze revolutie. Ik sluit dat niet uit. De argumenten die je er voor geeft vind ik inderdaad onzin.

En volgens mij ben ik een stuk uitgebreider op jou ingegaan dan jij op mij
pi_70078375
Jullie willen wel heel erg graag 'geloven' hè?

Als de VS Mousafi zouden steunen, zou dat de doodsteek voor de demonstraties zijn mocht het uitkomen. Waarom denk je dat het westen zo stil is vergelijken met de fluwelen revoluties in Oost-Europa? Buitenlandse bemoeienis zal er juist voor zorgen dat het volk weer meer achter Ahmadinejad gaat staan.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_70078385
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Leg jij mij dan eens uit met al jouw kennis van Iran waarom het godsonmogelijk / onwaarschijnlijk is dat de CIA/Mossad contact hebben gehad met Moussavi?
pi_70078420
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:51 schreef speknek het volgende:

[..]

Twitter is de media .
[..]
Het medium. Maar wordt aangehaald door verschillende media als televisie, internet.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:58:30 #269
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70078455
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

Leg jij mij dan eens uit met al jouw kennis van Iran waarom het godsonmogelijk / onwaarschijnlijk is dat de CIA/Mossad contact hebben gehad met Moussavi?
Dat is nogal de bewijslast omdraaien, vind je niet?
pi_70078457
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Tja, dat is je eigen beleving. Misschien ben je niet helemaal op je plek binnen deze discussie. Ligt een ander onderwerp je niet beter?

Fijn dat je met die nuance afsluit. Dan geldt het dus voor beide kampen.
Misschien moet ik inderdaad even wat anders doen.
pi_70078461
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie willen wel heel erg graag 'geloven' hè?

Als de VS Mousafi zouden steunen, zou dat de doodsteek voor de demonstraties zijn mocht het uitkomen. Waarom denk je dat het westen zo stil is vergelijken met de fluwelen revoluties in Oost-Europa? Buitenlandse bemoeienis zal er juist voor zorgen dat het volk weer meer achter Ahmadinejad gaat staan.
Nee ik wil niet graag geloven. En nee dat soort dingen komen dus niet uit; de CIA zijn geen amateurs wat dat betreft...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:59:40 #272
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_70078506
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

Nee ik wil niet graag geloven. En nee dat soort dingen komen dus niet uit; de CIA zijn geen amateurs wat dat betreft...
Waarom ben je er dan zo van overtuigd?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:00:28 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_70078533
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Waarom ben je er dan zo van overtuigd?
Het is wel heel convenient vind je niet?
KuikenGuppy
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:00:44 #274
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_70078546
Blergh, ik moet allemaal shit lezen voor school maar ga steeds automatisch naar allemaal blogs en twitterpagina's
Kunnen ze niet een een paar dagen pauze nemen?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_70078548
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dat is nogal de bewijslast omdraaien, vind je niet?
Ik vraag geen bewijslast maar argumentatie. Ik geef de mijne met een motief, een mogelijkheid en capaciteit aan de kans van zowel VS als Israel. Graag dan een argumentatie waarom het ondanks wat ik aandraag nog steeds zeer onwaarschijnlijk zou zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')