Het kindermisbruik is het issue niet, dat is niet interessant. Ja, iedereen geschokt, oh ah roepen en verder.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:02 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee, het gaat hier verdikkeme over iets verschrikkelijks als kindermisbruik en jij meent je politieke mening op te moeten dringen, da's inhoudelijk!Je lijkt Wilders wel...
en hoe wil je dat gaan tegenhouden? Die vent is kennelijk al 30 jaar actief en 30 jaar lang is er ook maar 1 iemand geweest die echt goed aan de bel heeft getrokken. Er is een onderzoek geweest wat op niets uitliep en dat was het.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef El_Matador het volgende:
Het punt is dat dit soort dingen voorkomen en bestraft moeten worden.
Er zijn in ieder geval politieke partijen die vinden dat criminelen kans op kans moeten blijven krijgen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en hoe wil je dat gaan tegenhouden? Die vent is kennelijk al 30 jaar actief en 30 jaar lang is er ook maar 1 iemand geweest die echt goed aan de bel heeft getrokken. Er is een onderzoek geweest wat op niets uitliep en dat was het.
Maar er is een politieke partij die nu gaat garanderen dat ze dit soort dingen kunnen voorkomen?
op het journaal hadden ze het dat hij onder andere verdacht wordt van verkrachting terwijl er nog geen bewijs van penetratie was.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:22 schreef HiZ het volgende:
Ik kan me ondertussen nauwelijks meer aan de indruk ontrekken dat er hier weinig meer aan de hand is dan een ouwe man foto's van blote meisjes heeft genomen in een kleedkamer of zo.
Ik ben voor een chemische castratie bij dit soort mensen. Houdt ze lekker rustig terwijl je niet mensonterend bezig bent. Dan zijn er idd mensen die zullen roepen dat iedereen recht heeft op zijn seksuele verlangens maar zodra je daarmee het prive domein van anderen tegen hun zin in betreedt verspeel je mijn inziens dat recht.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval politieke partijen die vinden dat criminelen kans op kans moeten blijven krijgen.
Ik zeg spuitje.
Dat is op zich al fout genoeg natuurlijk, en zeker de grote schaal waarop hij het heeft gedaan....quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:22 schreef HiZ het volgende:
Ik kan me ondertussen nauwelijks meer aan de indruk ontrekken dat er hier weinig meer aan de hand is dan een ouwe man foto's van blote meisjes heeft genomen in een kleedkamer of zo.
Hoe verkracht je imeand zonder penetratie? Ik ga het verder niet goedpraten of zo, maar ik heb het gevoel dat er veel meer schade bij de kinderen wordt veroorzaakt door de ophef nu en de hysterie van de ouders dan door die foto's. Zelfs als er mocht blijken dat er veel ergere dingen zijn gebeurd bij een kleiner aantal kinderen. Dan nog is die hele grote groep waarvan alleen maar foto's zijn gemaakt zich helemaal niet bewust zijn dat ze misbruikt zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
op het journaal hadden ze het dat hij onder andere verdacht wordt van verkrachting terwijl er nog geen bewijs van penetratie was.
Ik ben nou eigenlijk ook wel benieuwd naar die foto's, of iig de inhoud er van want zoals jij het omschrijft zo zou het best nog wel eens kunnen zijn
Hij schijnt een PC met foto's ter reparatie aangeboden te hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:32 schreef wapwip het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe meneer Benno nou eigenlijk tegen de lamp gelopen is, daar lees ik niks over
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij schijnt een PC met foto's ter reparatie aangeboden te hebben.
Hij had de dag ervoor kebab op, ze denken nu dat het aan de kebab gelegen heeft. En nu ga je weer lekker ergens anders heenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:53 schreef Meki het volgende:
Heeft PVV al kamervragen gesteld ? of hebben ze het overgeslagen omdat de dader een autochtoon is..
btw.. DOODSTRAF voor deze duivelse monster.
Mail zequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:53 schreef Meki het volgende:
Heeft PVV al kamervragen gesteld ? of hebben ze het overgeslagen omdat de dader een autochtoon is..
Ik weet niet op ze reageren op Mekis emailadres:quote:
quote:

Doodstraf doen we hiet niet aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:53 schreef Meki het volgende:
Helaas niet nee. Hier sturen we de zieke pedo's, de levensgevaarlijke TBS'ers en de busterroristen met een verwijsbriefje vol vertrouwen de straat weer op, onze complete onschuldige samenleving blootstellend aan een stel kutcriminelen.quote:
Je chargeert behoorlijk. Een busterrorist(Iemand die een chauffeur slaat?), een levensgevaarlijke TBS'er en een pedo met elkaar vergelijken, is buitengewoon vreemd. Het is natuurlijk vreselijk wat er gebeurt, maar de doodstraf daarvoor? Nee, natuurlijk niet. Dat is verre van proportioneel. De celstraf zal lang genoeg zijn, en je imago is levenslang verkneukeld. Ik denk dat je dan wel dood zou willen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Hier sturen we de zieke pedo's, de levensgevaarlijke TBS'ers en de busterroristen met een verwijsbriefje vol vertrouwen de straat weer op, onze complete onschuldige samenleving blootstellend aan een stel kutcriminelen.
Doe dan maar een spuitje. Wel zo humaan.
Bewezen pedoseksuelen mogen van mij voor immer uit de samenleving gehaald worden. De enige manier daartoe die waterdicht is, is een spuitje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:35 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je chargeert behoorlijk. Een busterrorist(Iemand die een chauffeur slaat?), een levensgevaarlijke TBS'er en een pedo met elkaar vergelijken, is buitengewoon vreemd. Het is natuurlijk vreselijk wat er gebeurt, maar de doodstraf daarvoor? Nee, natuurlijk niet. Dat is verre van proportioneel. De celstraf zal lang genoeg zijn, en je imago is levenslang verkneukeld. Ik denk dat je dan wel dood zou willen.
Verder onderschrijf ik wat Dr.Dentz zegt.
Er is wel een wezenlijk onderscheidt tussen een serieverkrachter en een pedo die foto's maakt en een enkeling streelt. Het eerste geval zal voor kinderen een onevenredig groot trauma teweegbrengen, dat het onredelijk is een gelijke strafmaat voor beide gevallen te hanteren. Maar de meeste mensen grijpen tegenwoordig alles aan om "oog om oog" te vergoeilijken en misschien is een celstraf voor zoiemand dan geen straf maar eerder een luxe.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bewezen pedoseksuelen mogen van mij voor immer uit de samenleving gehaald worden. De enige manier daartoe die waterdicht is, is een spuitje.
TBS werkt niet en geldt hetzelfde voor.
Busterroristen uiteraard niet. Maar die sturen onze zo maatschappelijk betrokkenrechters ook vrolijkjes weer de straat op met een "foei, niet meer doen, boefjes"...
Jij bent nog erger dan "oog om oog". Jij wil geen celstraf geven omdat het geen straf zou zijn, maar "te luxe". Dat betekent dat je straft uit sadisme, wraak en rancune. Uiterst dubieuze motivaties als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:43 schreef tho_Omas het volgende:
Maar de meeste mensen grijpen tegenwoordig alles aan om "oog om oog" te vergoeilijken en misschien is een celstraf voor zoiemand dan geen straf maar eerder een luxe.
Nee dat heb je verkeerd begrepen, of ik heb het verkeerd uitgelegd. Ik bedoel eigenlijk dat iedereen wel kan roepen levenslang, maar dat dat voor die man waarschijnlijk alleen maar goed nieuws zou zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan "oog om oog". Jij wil geen celstraf geven omdat het geen straf zou zijn, maar "te luxe". Dat betekent dat je straft uit sadisme, wraak en rancune. Uiterst dubieuze motivaties als je het mij vraagt.
Straf moet effectief zijn. Bewezen pedoseksuelen horen hun risico's niet op de maatschappij meer te mogen richten. Weg ermee.
Foto's is anders, wellicht. Maar het is nog steeds misbruik. En deze man is ongeneeslijk ziek. Waarom zou je zo iemand in leven houden? Wie is er dan de sadist en de inhumane straffer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |