Ik zal em vandaag of morgen even vragen wat ie gedaan heeft en em anders dwingen meteen contact op te nemenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja uhm, ik moet eerst dan even weten wat die gast van LR heeft gedaan.. want ga mijn huisbaas niet bestoken met telefoontjes
Ik moet ook zo weer richting ru. Ik hoop dat het droog blijft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:58 schreef SLP_ het volgende:
bah en ik ben weer op school
helemaal beregend natuurlijk
quote:
Balen, en sterktequote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef CyCly het volgende:
[..]
Ik moet ook zo weer richting ru. Ik hoop dat het droog blijft.![]()
Ben er ook helemaal klaar mee... ik moet ook nog leren voor 2 tentamens...
Ik hoop dat het concentreren goed gaat. Mijn relatie van een jaar is gisteren op de klippen gelopen maargoed wellicht dat het "interessante" studieboek afleiding biedt
Oei, lekker met deze drukke tijdenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zal em vandaag of morgen even vragen wat ie gedaan heeft en em anders dwingen meteen contact op te nemenMaar ik vermoed dat ie dat al wel doet.
Ik heb een ontsteking in m'n pols en duim
Eerst zat ik 9 maanden in mijn appartement in de stad... toen verhuist voor 8 dagen om de hoek bij toffe mensen en nu even voor 12 dagen (vlieg de 29ste terug) naar een huis van een collega die 3 lege kamers heeftquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar zit je nu ergens dan? nog niet in NL toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |