Daarom kijk ik nooit tv (zelfs niet als ik eigenlijk wel nieuwsgierig ben naar Gerda!), ik heb dat soort ergenissen nooitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:02 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat is die Sylvie een zeldzame lege doos met der gespeelde emoties over der mannetje

.
 .

vind het nogal een triest topic worden zo...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:00 schreef static het volgende:
Als het zo doorgaat gaat deze op slot. Allejezus zeg.

Klopt maar dat maakt der niet minderquote:

Jawel, maar niet 114 keer, nu weten we het wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt der niet minder
Blijkbaar mag als iemand kanker heeft er geen negatieve dingen meer over die persoon gezegd worden

Aangezien zij op tv blijft komen om te vertellen hoe geweldig ze raffie wel niet vind en dat ze er bijna om moet huilen als ze er aan denkt blijf ikquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar niet 114 keer, nu weten we het wel.

Ach overdrijf niet zo, dit heeft ze sinds ze borstkanker heeft pas één keer gezegd op tv.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Aangezien zij op tv blijft komen om te vertellen hoe geweldig ze raffie wel niet vind en dat ze er bijna om moet huilen als ze er aan denkt blijf ik

Ik las toch hier dat ze op 1 juli ook al op tv was? Ik heb het toen gelukkig niet gezien en het was dat ik Gerda "Bonnetjes" Smit gisteren wilde zien dat ik Sylvie zagquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach overdrijf niet zo, dit heeft ze sinds ze borstkanker heeft pas één keer gezegd op tv.
Ik zeg nergens dat ze niet moet janken, positief zijn is prima. Maar jezelf zo hysterisch etaleren zoals ze gisteren deed wasquote:Stel dat iemand die jij lief hebt die klote ziekte krijgt, ga je dan ook kotsen en roepen dat ze niet zo moet janken? Of ben je dan blij dat iemand juist positief doet?
 Ik vind het een domme mediageile muts en daarbij boeit het me niet of ze kanker heeft...
 Ik vind het een domme mediageile muts en daarbij boeit het me niet of ze kanker heeft... 

Toen had Albert V. haar even gebéld, pipo. Toen was ze niet eens met haar hoofd in beeld. En daar gaf ze keurig in één minuutje even wat antwoord op zijn vragen. Toen deed ze helemaal niet mediageil. Je etaleert jezelf anders minstens net zo hysterisch als zij door van dat commentaar met je kotssmileys te geven op iets dat je niet eens gezien/gehoord hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:08 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik las toch hier dat ze op 1 juli ook al op tv was? Ik heb het toen gelukkig niet gezien en het was dat ik Gerda "Bonnetjes" Smit gisteren wilde zien dat ik Sylvie zag
[..]
Ik zeg nergens dat ze niet moet janken, positief zijn is prima. Maar jezelf zo hysterisch etaleren zoals ze gisteren deed wasIk vind het een domme mediageile muts en daarbij boeit het me niet of ze kanker heeft...
Valt me nog mee dat ze SBS6 niet de chemo's laat filmen, der bruiloft moest toch ook heel Nederland toen live zien staat me bij?

Prima, dan heeft ze zich 1x mediageil geëtaleerd (gisteren) en dat heb ik toevallig gezien. Het spijt mij zeeeeer dat ik der afval, ze is natuurlijk helemaal geen leeghoofd, zoekt de media niet op bij elke scheet, is niet met Van der Vaart getrouwd omdat dat voor haar carrière een prima zet was, ze komt nooit bij Gucci en ze heeft ook geen hangtietenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen had Albert V. haar even gebéld, pipo. Toen was ze niet eens met haar hoofd in beeld. En daar gaf ze keurig in één minuutje even wat antwoord op zijn vragen. Toen deed ze helemaal niet mediageil. Je etaleert jezelf anders minstens net zo hysterisch als zij door van dat commentaar met je kotssmileys te geven op iets dat je niet eens gezien/gehoord hebt.

Je mag best een hekel aan haar hebben, het is nou ook niet bepaald mijn favoriete vrouw. Ik vind het ook een ontzettende doos af en toe.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Prima, dan heeft ze zich 1x mediageil geëtaleerd (gisteren) en dat heb ik toevallig gezien. Het spijt mij zeeeeer dat ik der afval, ze is natuurlijk helemaal geen leeghoofd, zoekt de media niet op bij elke scheet, is niet met Van der Vaart getrouwd omdat dat voor haar carrière een prima zet was, ze komt nooit bij Gucci en ze heeft ook geen hangtieten
Waarom mag ik geen hekel hebben aan der?

Eindelijk een normale reactiequote:Op woensdag 15 juli 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag best een hekel aan haar hebben, het is nou ook niet bepaald mijn favoriete vrouw. Ik vind het ook een ontzettende doos af en toe.
Ik vind het alleen in DIT geval niet eerlijk van je dat je haar compleet afbrandt op haar zogenaamde mediageilheid met haar ziekte, want dat valt mij juist eerlijk gezegd álles mee. Ze heeft niet dramatisch lopen janken op tv, ze deed juist superpositief. En die ene keer dat ze met haar hoofd op tv een kort interview daarover geeft is alleen maar slim, omdat je anders van die bladen hebt die van alles hun eigen verhaal maken, zoals die kale gephotoshopte foto. Juist slim van d'r dat ze even heel positief doet op tv.
Dus om een lang verhaal kort te maken: ik vind haar normáál juist wel altijd erg mediageil, maar nu met haar ziekte juist niet

tegenaan
 tegenaan  

Ik reageer anders over het algemeen heel normaal, maar oke.quote:
Dat moet je zelf weten, maar je kunt ook overdrijven. Nu weten we wel dat je op haar kotst.quote:DAT stoort me en daarom gooi ik er een ouderwetse Sylvie-tegenaan

Reageer dan eens op de manier waarop ik vind dat ze het bracht ipv de kotssmileyquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reageer anders over het algemeen heel normaal, maar oke.
[..]

Huh, JIJ grossiert in de kotssmileys hoor, niet ik?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:01 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Reageer dan eens op de manier waarop ik vind dat ze het bracht ipv de kotssmiley

waard.
 waard.

Zowel op RTL 4 als op SBS 6. Denk dat je het wel terug kunt kijken op internet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Op welke zender was dit te zien?

Het gaat er niet eens om wat je zegt, maar hóe je het zegtquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach overdrijf niet zo, dit heeft ze sinds ze borstkanker heeft pas één keer gezegd op tv.
Je kunt je ook ergens te druk om maken zeg.
Stel dat iemand die jij lief hebt die klote ziekte krijgt, ga je dan ook kotsen en roepen dat ze niet zo moet janken? Of ben je dan blij dat iemand juist positief doet?
 en Sylvie hanteert altijd een maniertje waar je een kotsbakje voor nodig hebt. Je kunt ook normaal zeggen dat je partner zo voor je klaar staat en je relatie geweldig is
 en Sylvie hanteert altijd een maniertje waar je een kotsbakje voor nodig hebt. Je kunt ook normaal zeggen dat je partner zo voor je klaar staat en je relatie geweldig is   , maar alleen al in 1 interview 30 keer "Raaf" "Raafje" horen is al om te kotsen
 , maar alleen al in 1 interview 30 keer "Raaf" "Raafje" horen is al om te kotsen  
 Als Sylvie eens wat normaler gaat praten valt men er niet zo over.
 Als Sylvie eens wat normaler gaat praten valt men er niet zo over.

Was het weer net zo geweldig als het interview 2 weken terug? Aan de verhalen te horen was het weer wederom hetzelfde liedjequote:Op woensdag 15 juli 2009 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Op RTL4 bij Boulevard ..Je kan terug kijken. Heb ik vanochtend ook gedaan. www.rtlgemist.nl

Dat 'interview' van 2 weken terug was gewoon een telefoontje, toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was het weer net zo geweldig als het interview 2 weken terug? Aan de verhalen te horen was het weer wederom hetzelfde liedje
Krijgen we nu elke week een Sylvie update?

Normaal is een "telefoontje" bij Boulevard 3 minuten, dit was toen wel een kwartier...quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat 'interview' van 2 weken terug was gewoon een telefoontje, toch?

Welnee, voor je gevóel was het waarschijnlijk een kwartier omdat je het zo'n spook vindt!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal is een "telefoontje" bij Boulvard 3 minuten, dit was toen wel een kwartier...

Ik ga nu twijfelen omdat jij het zegt, maar ik zou zweren dat het over de 10 minuten was en de reden dat het opviel was omdat ik het vreemd vond, voor een "telefoontje", aangezien die toch altijd kort zijn bij Boulevard?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, voor je gevóel was het waarschijnlijk een kwartier omdat je het zo'n spook vindt!
Nou ja, we gaan het toch niet eens worden hier en dat geeft niets, allemaal dezelfde meningen zou ook maar saai zijn

Bijna 10 minuten...quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef Greys het volgende:
 Nee, ik dacht echt dat ik de teller rond de 10 had gezien... Fout dus
 Nee, ik dacht echt dat ik de teller rond de 10 had gezien... Fout dus 

Ja maar ze vertelde wel dat ze áltijd rekening heeft gehouden, door haar moeders ziekte, dat het kon gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Misschien bedoelde ze dat ze dat voor zichzelf altijd voor ogen zag?
Dat ze er niet op gerekend had dat ze zo jong al zo'n ziekte zou krijgen?
Ze zegt niet dat het anderen nooit gebeurt, maar misschien was dat gewoon haar eigen beeld, zoals een ander wel eens zegt als er iets gebeurt 'Je denkt altijd dat het een ander overkomt en niet jezelf'.

Ze is in totaal rond de 7 minuten aan het woord!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bijna 10 minuten...Nee, ik dacht echt dat ik de teller rond de 10 had gezien... Fout dus
Je kunt wel merken dat ze telefonisch een stuk meer joyfull was, want de idioterie van "oh ik heb het zó leuk en óh wat ga ik genieten" was er nu al wat minder.
Maar óh wat is Raaf geweldig

Ik denk als je daar teveel bij stilstaat, bij 'wat als', dat je dan geen leven meer hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ze vertelde wel dat ze áltijd rekening heeft gehouden, door haar moeders ziekte, dat het kon gebeuren.
Waarom dan zo naief in het algemeen?

Ja nee, dát begrijp ik wel hoor, maar omdat ze aanhaalt dat ze het door haar moeder altijd in de smiezen hield... Nou ja hoe dan ook, ze kraamt 2 verschillende dingen uit, kennelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk als je daar teveel bij stilstaat, bij 'wat als', dat je dan geen leven meer hebt.
Mijn moeder heeft nu borstkanker en wordt nu dagelijks bestraald, maar ik ga er zelf toch nog steeds vanuit dat het mij niet zal overkomen

Je kunt iets in de smiezen houden, voor de zekerheid, maar tegelijkertijd denken en hopen dat het je niet gaat overkomenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nee, dát begrijp ik wel hoor, maar omdat ze aanhaalt dat ze het door haar moeder altijd in de smiezen hield... Nou ja hoe dan ook, ze kraamt 2 verschillende dingen uit, kennelijk.
Er zijn 1001 andere dingen naast kanker, dus ik snap niet dat een weldenkende vrouw over getallen van 70 begint, maar goed, zij is mij niet

Ik doel niet op kanker, ik doel op alle ziektes in het algemeenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt iets in de smiezen houden, voor de zekerheid, maar tegelijkertijd denken en hopen dat het je niet gaat overkomen

quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk als je daar teveel bij stilstaat, bij 'wat als', dat je dan geen leven meer hebt.
Mijn moeder heeft nu borstkanker, maar ik ga er zelf toch nog steeds vanuit dat het mij niet zal overkomen
En ik ga er ook van uit dat mijn moeder het 'gewoon' overleeft. Zal vast naïef zijn, maar moeders en ik vinden dat allebei een stuk prettiger leven, dat positieve

Sterkte!!! Positief blijven is inderdaad goed, hoe moeilijk het soms ook is!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nu borstkanker, maar ik ga er zelf toch nog steeds vanuit dat het mij niet zal overkomen
En ik ga er ook van uit dat mijn moeder het 'gewoon' overleeft. Zal vast naïef zijn, maar moeders en ik vinden dat allebei een stuk prettiger leven, dat positieve

en kijk wrsch veuls te weinig tv
 en kijk wrsch veuls te weinig tv  

Amen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Eindelijk een normale reactie
Prima dat ze een reactie geeft op haar ziekte, gaat mij erom hoe ze het brengt. Beperk je tot de feiten en maak er niet zo'n showverhaal van...ze had het ook kunnen laten bij: "Rafael steunt me bij alles maar dat lijkt me normaal, we zijn tenslotte getrouwd, verder wil ik er niets over kwijt". Maar nee, ze moest het weer uitbuiten....
Dat gelul over dat ze niet kan geloven dat Rafael haar zo steunt, hij is tenslotte pas 26, hij speelt de sterren van de hemel op de dag dat ze hoort dat ze chemo krijgt terwijl hij voor haar thuis wilde blijven maar dat hoefte niet van der...als ze er al aan dacht hoe geweldig Rafael is moest ze bijna huilen.
DAT stoort me en daarom gooi ik er een ouderwetse Sylvie-tegenaan

Dappere Sylvie.quote:

bij preventieve chemo verlies je je haar vaak niet, bovendien zijn er ijskappen die ze kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
Het schijnt ook dat niet iedereen bij chemo zijn/haar haar hoeft te verliezen.
Misschien is dit een hele lichte vorm ofzo?

quote:Sylvie van der Vaart kiest voor haarimplantaat
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO - Sylvie van der Vaart heeft na haaruitval voor een haarimplantaat gekozen.
De vrouw van voetballer Rafael van der Vaart moest na een geslaagde operatie wegens borstkanker en chemotherapie op zoek naar een nieuwe look. "Ik ben geen vrouw die met een doek om haar hoofd wil rondlopen", aldus Sylvie in de Duitse krant Bild. "Ik ben heel wat haren kwijtgeraakt, daarom heb ik besloten om haarstukjes van echt haar te laten implanteren."
Afgelopen week verscheen de presentatrice voor het eerst weer op de Duitse televisie in het programma Das Supertalent. Het gaat goed met haar. "Ik besef nu nog meer dat ik een geweldig leven heb. Mijn man, mijn kind, ik hou nog meer van ze."
En vervelende bijwerkingen van de chemotherapie blijven haar, op haaruitval na, gelukkig bespaard. "Ik heb geen vreemde smaak in mijn mond en ben niet moe. Eigenlijk wil ik elke dag even een middagslaapje doen, maar het lukt niet! Ik eet ook nog steeds normaal en ik doe braaf mijn sportoefeningen."

...kijk, je kan haar een doos vinden en veuls te mager, en niet van dat type houden, oke. Maar je kan niet zeggen dat ze niet mooi is, zij is gewoon wel wat als "algemeen mooi"wordt beschouwd.
 ...kijk, je kan haar een doos vinden en veuls te mager, en niet van dat type houden, oke. Maar je kan niet zeggen dat ze niet mooi is, zij is gewoon wel wat als "algemeen mooi"wordt beschouwd.

das toch heel anders!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:13 schreef Eef999 het volgende:
Ze vind zichzelf geen type om met een doek om het hoofd te lopen, maar kijk eens naar haar website:
http://www.sylvievdvaart.nl/index1.asp

Nee ik vind haar niet mooi. Ook niet als jij erom begint te huilen..quote:Op zondag 9 augustus 2009 07:54 schreef Vivi het volgende:
"Niet de knapste vrouw"...kijk, je kan haar een doos vinden en veuls te mager, en niet van dat type houden, oke. Maar je kan niet zeggen dat ze niet mooi is, zij is gewoon wel wat als "algemeen mooi"wordt beschouwd.

Sterker nog; het is een volslagen onjuiste woordkeuze. Maar we mogen ook niet veel verwachten van journalisten die berichtgeving als dit doen..quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Maar is dat 'implanteren' ook niet een wat rare woordkeuze in de berichtgeving?

quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Maar is dat 'implanteren' ook niet een wat rare woordkeuze in de berichtgeving?
Dat vroeg ik mij dus ook al af..quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:39 schreef June. het volgende:
Die berichtgeving klopt volgens mij ook niet helemaal. Een haarimplantaat (á la Geer) is toch niet hetzelfde als een pruik?

Ik vind het niet geweldig, maar zeker niet lelijk voor iemand die net middenin de chemo's zit, ze ziet er verder goed uitquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:13 schreef DarkElf het volgende:
vind de het plaatje net op een verkeerd moment genomen maar weinig mis met het haarstuk.
T ziet er wat anders uit maar lelijk?

Knul, ik huil niet om Sylvie en zeker niet om jouw mening over haar, en tuurlijk, jij kan haar niet mooi vinden, maar jij zegt "Het IS natuurlijk al niet de mooiste vrouw" alsof het een vaststaand feit is, terwijl zij natuurlijk wel bekend staat als een als mooi beschouwde vrouw. Ze heeft, ook zonder make-up, mooie ogen, een mooi neusje en overall gewoon mooie regelmatige trekken. Als jij wil beweren dat ze lelijk is dan heb je een vreemde visie op schoonheid imo. Maar nogmaals, dat je haar niet *aantrekkelijk* vind is iets totaal anders, dat vind ik ook namelijk niet. Ik vind haar uitstraling in eerste instantie niet prettig, maar dat staat daar los van natuurlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:40 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Nee ik vind haar niet mooi. Ook niet als jij erom begint te huilen..
Na lange makeup-sessies zie je haar op tv en laat jij je misschien zand in de ogen strooien
, maar in essentie vind ik haar dus NIET mooi.

I second that, ik zou het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
JKnul, ik huil niet om Sylvie en zeker niet om jouw mening over haar, en tuurlijk, jij kan haar niet mooi vinden, maar jij zegt "Het IS natuurlijk al niet de mooiste vrouw" alsof het een vaststaand feit is, terwijl zij natuurlijk wel bekend staat als een als mooi beschouwde vrouw. Ze heeft, ook zonder make-up, mooie ogen, een mooi neusje en overall gewoon mooie regelmatige trekken. Als jij wil beweren dat ze lelijk is dan heb je een vreemde visie op schoonheid imo. Maar nogmaals, dat je haar niet *aantrekkelijk* vind is iets totaal anders, dat vind ik ook namelijk niet. Ik vind haar uitstraling in eerste instantie niet prettig, maar dat staat daar los van natuurlijk.

Nou... Ik moest even slikken toen ik jaren geleden in Beau Monde een reportage van de bruiloft-make-up zag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef Vivi het volgende:
Ze heeft, ook zonder make-up, mooie ogen, een mooi neusje en overall gewoon mooie regelmatige trekken.

, maar ze zijn theoretisch wel mooi.
 , maar ze zijn theoretisch wel mooi. 

Ze heeft het hier over een haarstuk, maar ik heb geen idee hoe dat implanteren werkt.quote:BILD: Dürfen wir nach Ihren Haaren fragen?
Van der Vaart: Ja, ich habe einen neuen Look. Chemotherapie ist keine Spaßtherapie. Mir sind einige Haare ausgefallen, da habe ich mich für ein permanentes Haarteil aus Echthaar entschieden. Es wurde mir vorgestern implantiert. Ich bin keine Frau, die mit einem Tuch auf dem Kopf rumlaufen will oder sich abends im Spiegel ohne Haare sehen möchte.“

Als je haar uitvalt, vallen je extentions er toch ook uitquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:49 schreef ZaZoe het volgende:
Denk toch dat het extensions zijn, hoorde gister ook al zoiets op SBS. Je laat toch ook niet aan je hoofdhuid frunniken als je weet dat al je haar weer terug komt later.

quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:21 schreef Eef999 het volgende:............
Ik vond haar mooier, toen ze nog wat voller was
 je bedoelt toen ze nog hele grote tieten had

- wijf is het toch
 - wijf is het toch

Ach, schoonheid is altijd subjectief. Dat ik het woord natuurlijk gebruikte zegt dus evenveel (niets) als dat jij zegt "heeft een mooi neusje". De zogenaamd mooie dingen van haar vind ik allemaal wel meevallen en vandaar ook de vraag of jij haar weleens zonder makeup hebt gezien. Hoe gangbaar een opvatting is zegt helemaal niets.. Een dorpsidioot als Frans Bauer kan hier wekenlang de hitlijsten aanvoeren.. Maakt hem dat een geweldige zanger?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Knul, ik huil niet om Sylvie en zeker niet om jouw mening over haar, en tuurlijk, jij kan haar niet mooi vinden, maar jij zegt "Het IS natuurlijk al niet de mooiste vrouw" alsof het een vaststaand feit is, terwijl zij natuurlijk wel bekend staat als een als mooi beschouwde vrouw. Ze heeft, ook zonder make-up, mooie ogen, een mooi neusje en overall gewoon mooie regelmatige trekken. Als jij wil beweren dat ze lelijk is dan heb je een vreemde visie op schoonheid imo. Maar nogmaals, dat je haar niet *aantrekkelijk* vind is iets totaal anders, dat vind ik ook namelijk niet. Ik vind haar uitstraling in eerste instantie niet prettig, maar dat staat daar los van natuurlijk.

quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:03 schreef Doopy-X- het volgende:
"ik weet dat ik daarbij de kans loop dat mijn haar uitvalt, maar daar zit ik absoluut niet mee; als mijn haar uitvalt, dan is dat maar zo"
Nu draagt ze een pruik
Wat een- wijf is het toch
 alles wat dat wijf zegt is gelogen
  alles wat dat wijf zegt is gelogen   

dat houdt toch niet in dat iemand met kale plekken moet gaan lopen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:03 schreef Doopy-X- het volgende:
"ik weet dat ik daarbij de kans loop dat mijn haar uitvalt, maar daar zit ik absoluut niet mee; als mijn haar uitvalt, dan is dat maar zo"
Nu draagt ze een pruik
Wat een- wijf is het toch

Haar tieten boeien me nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]

Ptwish is toch ook zo'n 1.50m vrouwtjequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef DarkElf het volgende:
opvallendste vind ik dat dat haarstuk erg groot is.. meer een Ptwish formaatje

Mij welquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Haar tieten boeien me niet
.......................

ik heb het voor het eerst eens echt gelezen maar :quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef alors het volgende:
Het blijft grappig, telegraaf reacties
btw, nog een keer trouwen, en dan weer op tv of niet
 wat een tiepjes zeg
 wat een tiepjes zeg  

Vergeet je niet dat dit allemaal voor het goeie doel is om vrouwen te informeren over borstkanker?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef alors het volgende:
Het blijft grappig, telegraaf reacties
btw, nog een keer trouwen, en dan weer op tv of niet

Ik vind het een beetje oudbollig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:22 schreef Eef999 het volgende:
Dus toch vastgezet op haar hoofd
[ afbeelding ]

Het kapsel zelf of het feit dat ze een haarstuk draagt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje oudbollig.

quote:AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart heeft besloten om al haar haren eraf te laten halen.
De voetbalvrouw werd er zo verdrietig van dat ze iedere ochtend plukken haar op haar kussen vond, dat ze alles er in één keer af heeft laten halen bij een speciale kapper. Sylvie heeft zichzelf echter nog niet willen zien.
"Ik heb mezelf nog nooit zonder haar gezien. Dat wil ik niet", vertelt ze aan RTL Boulevard. "Deze salon is een goeie plek voor vrouwen die dat niet willen. De spiegel wordt dan met een gordijntje bedekt en dan pas wordt je haar eraf gehaald. Je pruik komt er dan gelijk er op.

Kan me goed voorstellen dat ze de confrontatie met een kaal hoofd moeilijk vindt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart heeft besloten om al haar haren eraf te laten halen.
De voetbalvrouw werd er zo verdrietig van dat ze iedere ochtend plukken haar op haar kussen vond, dat ze alles er in één keer af heeft laten halen bij een speciale kapper. Sylvie heeft zichzelf echter nog niet willen zien.
"Ik heb mezelf nog nooit zonder haar gezien. Dat wil ik niet", vertelt ze aan RTL Boulevard. "Deze salon is een goeie plek voor vrouwen die dat niet willen. De spiegel wordt dan met een gordijntje bedekt en dan pas wordt je haar eraf gehaald. Je pruik komt er dan gelijk er op.]

Het kapsel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het kapsel zelf of het feit dat ze een haarstuk draagt?

Ja, het draait bij haar wel heel erg om uiterlijk. Opgespoten lippen, nep-wimpers, dikke laag make-upquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Adelante het volgende:
Het is natuurlijk allemaal niet niks, maar net een stukje van dat interview gezien bij boulevard, en wat is die Sylvie een inhoudsloze doos zeg

Ja en ze wilt graag een voorbeeld voor andere vrouwen zijn... Juist ja, om te laten zien dat als je chemo hebt je ook binnen een week een pruik op je kop moet hebben en nog steeds 10 lager plamuur moet dragenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:34 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, het draait bij haar wel heel erg om uiterlijk. Opgespoten lippen, nep-wimpers, dikke laag make-up
Ik hoop uiteraard dat ze weer helemaal gezond wordt, maar ik vind dat soort vrouwen niks

Natuurlijk mag ze een pruik gaan dragen en moet ze doen waar ze zich goed bij voeltquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat houdt toch niet in dat iemand met kale plekken moet gaan lopen?
wat een onzin spuien jullie hier allemaal zeg, verschrikkelijk.
Bij chemo hoef je niet kaal te worden en áls je kaal wordt wordt je soms niet eens compleet kaal maar zijn er stukken waar hele kleine haartjes blijven zitten en ook dus kale stukken.
logisch dat iemand, oo al hoort het erbij en accepteer je het omdat het nu eenmaal zo is, daar niet mee te koop gaat lopen.
 , maar als je zó hard van de toren blaast dat het niet uitmaakt om kaal te worden en nu niet eens de confrontatie óóit aan wilt kunt gaan met het zien van je eigen kale hoofd, en ala minuut een pruik vast laat zetten, dan komt het best dom over.
 , maar als je zó hard van de toren blaast dat het niet uitmaakt om kaal te worden en nu niet eens de confrontatie óóit aan wilt kunt gaan met het zien van je eigen kale hoofd, en ala minuut een pruik vast laat zetten, dan komt het best dom over.  

Nouja als het komt dan komt het en dan ga ik niet zitten miepen dat ik mezelf niet kaal wil zien ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:00 schreef yyentle het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen het niet leuk vinden om kaal te worden en voor vrouwen die van nature mooi haar en mooie wimpers hebben is het helemaal een ramp.
Sneu allemaal.
Gelukkig dat haar eigen haar, wenkbrauwen en wimpers weer terugkomen als alles achter de rug is.

En hoe weet je dat zo zeker? Een vriendin van me vond het ook een verschrikking. En tuurlijk is het belangrijkste (over)leven, maar het is niet alsof het een feestje is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja als het komt dan komt het en dan ga ik niet zitten miepen dat ik mezelf niet kaal wil zien ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |