abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 augustus 2009 @ 07:54:58 #251
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71724778
"Niet de knapste vrouw" ...kijk, je kan haar een doos vinden en veuls te mager, en niet van dat type houden, oke. Maar je kan niet zeggen dat ze niet mooi is, zij is gewoon wel wat als "algemeen mooi"wordt beschouwd.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71724985
vind de het plaatje net op een verkeerd moment genomen maar weinig mis met het haarstuk.
T ziet er wat anders uit maar lelijk?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_71725502
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 04:46 schreef DrDentz het volgende:
Ze lijkt op Kim Holland
dacht ik ook meteen met zoveel geld kan je toch wel een mooiere pruik kopen
Twinning = boring
pi_71727403
Ze vind zichzelf geen type om met een doek om het hoofd te lopen, maar kijk eens naar haar website:

http://www.sylvievdvaart.nl/index1.asp
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:16:20 #255
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_71727492
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Pruik vind ik ook niet mooi
Ik ook niet
pi_71727563

Ik vind het toch niet echt een mooi haarstuk, alsof het van stro is, geen glans.
En Sylvie kennende is dat geen goedkoop exemplaar.
Ik vond haar mooier, toen ze nog wat voller was
Maar wens haar uiteraard een goede gezondheid toe, dat is het belangrijkste
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:03:21 #258
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71728703
Het is een beetje de pruik van Amanda uit DGK! Wel erg zonde dat haar haar is uitgevallen...
pi_71736894
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:13 schreef Eef999 het volgende:
Ze vind zichzelf geen type om met een doek om het hoofd te lopen, maar kijk eens naar haar website:

http://www.sylvievdvaart.nl/index1.asp
das toch heel anders!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:39:25 #260
208890 June.
Seriously?
pi_71737172
Die berichtgeving klopt volgens mij ook niet helemaal. Een haarimplantaat (á la Geer) is toch niet hetzelfde als een pruik?
Shine bright like a diamond.
pi_71737190
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 07:54 schreef Vivi het volgende:
"Niet de knapste vrouw" ...kijk, je kan haar een doos vinden en veuls te mager, en niet van dat type houden, oke. Maar je kan niet zeggen dat ze niet mooi is, zij is gewoon wel wat als "algemeen mooi"wordt beschouwd.
Nee ik vind haar niet mooi. Ook niet als jij erom begint te huilen..

Na lange makeup-sessies zie je haar op tv en laat jij je misschien zand in de ogen strooien
, maar in essentie vind ik haar dus NIET mooi.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 augustus 2009 @ 17:43:37 #262
163650 Greys
pi_71737274
Maar is dat 'implanteren' ook niet een wat rare woordkeuze in de berichtgeving?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71737304
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Sterker nog; het is een volslagen onjuiste woordkeuze. Maar we mogen ook niet veel verwachten van journalisten die berichtgeving als dit doen..
  zondag 9 augustus 2009 @ 17:45:23 #264
208890 June.
Seriously?
pi_71737305
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:39 schreef June. het volgende:
Die berichtgeving klopt volgens mij ook niet helemaal. Een haarimplantaat (á la Geer) is toch niet hetzelfde als een pruik?
Dat vroeg ik mij dus ook al af..
Shine bright like a diamond.
pi_71737382
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:13 schreef DarkElf het volgende:
vind de het plaatje net op een verkeerd moment genomen maar weinig mis met het haarstuk.
T ziet er wat anders uit maar lelijk?
Ik vind het niet geweldig, maar zeker niet lelijk voor iemand die net middenin de chemo's zit, ze ziet er verder goed uit
Denk ook dat het werk voor haar ook goeie afleiding is, even aan wat anders denken, even je gewone leventje "pakken". Fijn dat ze niet zó ziek is dat het onmogelijk is...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:23:40 #266
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71739814
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:40 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]

Nee ik vind haar niet mooi. Ook niet als jij erom begint te huilen..

Na lange makeup-sessies zie je haar op tv en laat jij je misschien zand in de ogen strooien
, maar in essentie vind ik haar dus NIET mooi.
Knul, ik huil niet om Sylvie en zeker niet om jouw mening over haar, en tuurlijk, jij kan haar niet mooi vinden, maar jij zegt "Het IS natuurlijk al niet de mooiste vrouw" alsof het een vaststaand feit is, terwijl zij natuurlijk wel bekend staat als een als mooi beschouwde vrouw. Ze heeft, ook zonder make-up, mooie ogen, een mooi neusje en overall gewoon mooie regelmatige trekken. Als jij wil beweren dat ze lelijk is dan heb je een vreemde visie op schoonheid imo. Maar nogmaals, dat je haar niet *aantrekkelijk* vind is iets totaal anders, dat vind ik ook namelijk niet. Ik vind haar uitstraling in eerste instantie niet prettig, maar dat staat daar los van natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 09-08-2009 19:29:59 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:27:25 #267
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_71739919
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

JKnul, ik huil niet om Sylvie en zeker niet om jouw mening over haar, en tuurlijk, jij kan haar niet mooi vinden, maar jij zegt "Het IS natuurlijk al niet de mooiste vrouw" alsof het een vaststaand feit is, terwijl zij natuurlijk wel bekend staat als een als mooi beschouwde vrouw. Ze heeft, ook zonder make-up, mooie ogen, een mooi neusje en overall gewoon mooie regelmatige trekken. Als jij wil beweren dat ze lelijk is dan heb je een vreemde visie op schoonheid imo. Maar nogmaals, dat je haar niet *aantrekkelijk* vind is iets totaal anders, dat vind ik ook namelijk niet. Ik vind haar uitstraling in eerste instantie niet prettig, maar dat staat daar los van natuurlijk.
I second that, ik zou het niet beter kunnen verwoorden.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_71740099
quote:

Ze heeft, ook zonder make-up, mooie ogen, een mooi neusje en overall gewoon mooie regelmatige trekken.
Nou... Ik moest even slikken toen ik jaren geleden in Beau Monde een reportage van de bruiloft-make-up zag.
Zonder make-up ineens een minimaal mondje, een brede vierkante neus, ogen die alles behalve mooi "stonden", viel ineens erg tegen...
Maar goed, sommige mensen zijn mét make-up nog niet mooi... Ik blijf haar een mooie verschijning vinden
En aantrekkelijk vinden en mooi zijn 2 dingen. Ik vind ook genoeg mannelijke modellen echt niks uitstralen, doen me werkelijk niks, geen spoortje aantrekkingskracht , maar ze zijn theoretisch wel mooi.
Brad Pitt is er ook eentje van.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_71740282
quote:
BILD: Dürfen wir nach Ihren Haaren fragen?

Van der Vaart: Ja, ich habe einen neuen Look. Chemotherapie ist keine Spaßtherapie. Mir sind einige Haare ausgefallen, da habe ich mich für ein permanentes Haarteil aus Echthaar entschieden. Es wurde mir vorgestern implantiert. Ich bin keine Frau, die mit einem Tuch auf dem Kopf rumlaufen will oder sich abends im Spiegel ohne Haare sehen möchte.“
Ze heeft het hier over een haarstuk, maar ik heb geen idee hoe dat implanteren werkt.
Misschien vastgezet op de hoofdhuid
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:49:34 #270
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_71740486
Denk toch dat het extensions zijn, hoorde gister ook al zoiets op SBS. Je laat toch ook niet aan je hoofdhuid frunniken als je weet dat al je haar weer terug komt later.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_71740741
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:49 schreef ZaZoe het volgende:
Denk toch dat het extensions zijn, hoorde gister ook al zoiets op SBS. Je laat toch ook niet aan je hoofdhuid frunniken als je weet dat al je haar weer terug komt later.
Als je haar uitvalt, vallen je extentions er toch ook uit
Ze heeft het ook over een haarstuk
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:02:20 #272
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_71740811
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:21 schreef Eef999 het volgende:............
Ik vond haar mooier, toen ze nog wat voller was
je bedoelt toen ze nog hele grote tieten had
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:03:07 #273
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71740834
"ik weet dat ik daarbij de kans loop dat mijn haar uitvalt, maar daar zit ik absoluut niet mee; als mijn haar uitvalt, dan is dat maar zo"

Nu draagt ze een pruik

Wat een - wijf is het toch
pi_71740859
quote:

[..]

Knul, ik huil niet om Sylvie en zeker niet om jouw mening over haar, en tuurlijk, jij kan haar niet mooi vinden, maar jij zegt "Het IS natuurlijk al niet de mooiste vrouw" alsof het een vaststaand feit is, terwijl zij natuurlijk wel bekend staat als een als mooi beschouwde vrouw. Ze heeft, ook zonder make-up, mooie ogen, een mooi neusje en overall gewoon mooie regelmatige trekken. Als jij wil beweren dat ze lelijk is dan heb je een vreemde visie op schoonheid imo. Maar nogmaals, dat je haar niet *aantrekkelijk* vind is iets totaal anders, dat vind ik ook namelijk niet. Ik vind haar uitstraling in eerste instantie niet prettig, maar dat staat daar los van natuurlijk.
Ach, schoonheid is altijd subjectief. Dat ik het woord natuurlijk gebruikte zegt dus evenveel (niets) als dat jij zegt "heeft een mooi neusje". De zogenaamd mooie dingen van haar vind ik allemaal wel meevallen en vandaar ook de vraag of jij haar weleens zonder makeup hebt gezien. Hoe gangbaar een opvatting is zegt helemaal niets.. Een dorpsidioot als Frans Bauer kan hier wekenlang de hitlijsten aanvoeren.. Maakt hem dat een geweldige zanger?

Aantrekkelijk vind ik haar dan ook zeer zeker niet en haar persoonlijkheid staat me ook niet aan.. Al is dat laatste niet zo relevant.
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:04:32 #275
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_71740882
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:03 schreef Doopy-X- het volgende:
"ik weet dat ik daarbij de kans loop dat mijn haar uitvalt, maar daar zit ik absoluut niet mee; als mijn haar uitvalt, dan is dat maar zo"

Nu draagt ze een pruik

Wat een - wijf is het toch
alles wat dat wijf zegt is gelogen

Daarom is ze ook helemaal niet gelukkig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')