das toch heel anders!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:13 schreef Eef999 het volgende:
Ze vind zichzelf geen type om met een doek om het hoofd te lopen, maar kijk eens naar haar website:
http://www.sylvievdvaart.nl/index1.asp
Nee ik vind haar niet mooi. Ook niet als jij erom begint te huilen..quote:Op zondag 9 augustus 2009 07:54 schreef Vivi het volgende:
"Niet de knapste vrouw"...kijk, je kan haar een doos vinden en veuls te mager, en niet van dat type houden, oke. Maar je kan niet zeggen dat ze niet mooi is, zij is gewoon wel wat als "algemeen mooi"wordt beschouwd.
Sterker nog; het is een volslagen onjuiste woordkeuze. Maar we mogen ook niet veel verwachten van journalisten die berichtgeving als dit doen..quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Maar is dat 'implanteren' ook niet een wat rare woordkeuze in de berichtgeving?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Maar is dat 'implanteren' ook niet een wat rare woordkeuze in de berichtgeving?
Dat vroeg ik mij dus ook al af..quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:39 schreef June. het volgende:
Die berichtgeving klopt volgens mij ook niet helemaal. Een haarimplantaat (á la Geer) is toch niet hetzelfde als een pruik?
Ik vind het niet geweldig, maar zeker niet lelijk voor iemand die net middenin de chemo's zit, ze ziet er verder goed uitquote:Op zondag 9 augustus 2009 09:13 schreef DarkElf het volgende:
vind de het plaatje net op een verkeerd moment genomen maar weinig mis met het haarstuk.
T ziet er wat anders uit maar lelijk?
Knul, ik huil niet om Sylvie en zeker niet om jouw mening over haar, en tuurlijk, jij kan haar niet mooi vinden, maar jij zegt "Het IS natuurlijk al niet de mooiste vrouw" alsof het een vaststaand feit is, terwijl zij natuurlijk wel bekend staat als een als mooi beschouwde vrouw. Ze heeft, ook zonder make-up, mooie ogen, een mooi neusje en overall gewoon mooie regelmatige trekken. Als jij wil beweren dat ze lelijk is dan heb je een vreemde visie op schoonheid imo. Maar nogmaals, dat je haar niet *aantrekkelijk* vind is iets totaal anders, dat vind ik ook namelijk niet. Ik vind haar uitstraling in eerste instantie niet prettig, maar dat staat daar los van natuurlijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:40 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Nee ik vind haar niet mooi. Ook niet als jij erom begint te huilen..
Na lange makeup-sessies zie je haar op tv en laat jij je misschien zand in de ogen strooien
, maar in essentie vind ik haar dus NIET mooi.
I second that, ik zou het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
JKnul, ik huil niet om Sylvie en zeker niet om jouw mening over haar, en tuurlijk, jij kan haar niet mooi vinden, maar jij zegt "Het IS natuurlijk al niet de mooiste vrouw" alsof het een vaststaand feit is, terwijl zij natuurlijk wel bekend staat als een als mooi beschouwde vrouw. Ze heeft, ook zonder make-up, mooie ogen, een mooi neusje en overall gewoon mooie regelmatige trekken. Als jij wil beweren dat ze lelijk is dan heb je een vreemde visie op schoonheid imo. Maar nogmaals, dat je haar niet *aantrekkelijk* vind is iets totaal anders, dat vind ik ook namelijk niet. Ik vind haar uitstraling in eerste instantie niet prettig, maar dat staat daar los van natuurlijk.
Nou... Ik moest even slikken toen ik jaren geleden in Beau Monde een reportage van de bruiloft-make-up zag.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef Vivi het volgende:
Ze heeft, ook zonder make-up, mooie ogen, een mooi neusje en overall gewoon mooie regelmatige trekken.
Ze heeft het hier over een haarstuk, maar ik heb geen idee hoe dat implanteren werkt.quote:BILD: Dürfen wir nach Ihren Haaren fragen?
Van der Vaart: Ja, ich habe einen neuen Look. Chemotherapie ist keine Spaßtherapie. Mir sind einige Haare ausgefallen, da habe ich mich für ein permanentes Haarteil aus Echthaar entschieden. Es wurde mir vorgestern implantiert. Ich bin keine Frau, die mit einem Tuch auf dem Kopf rumlaufen will oder sich abends im Spiegel ohne Haare sehen möchte.“
Als je haar uitvalt, vallen je extentions er toch ook uitquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:49 schreef ZaZoe het volgende:
Denk toch dat het extensions zijn, hoorde gister ook al zoiets op SBS. Je laat toch ook niet aan je hoofdhuid frunniken als je weet dat al je haar weer terug komt later.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:21 schreef Eef999 het volgende:............
Ik vond haar mooier, toen ze nog wat voller was![]()
Ach, schoonheid is altijd subjectief. Dat ik het woord natuurlijk gebruikte zegt dus evenveel (niets) als dat jij zegt "heeft een mooi neusje". De zogenaamd mooie dingen van haar vind ik allemaal wel meevallen en vandaar ook de vraag of jij haar weleens zonder makeup hebt gezien. Hoe gangbaar een opvatting is zegt helemaal niets.. Een dorpsidioot als Frans Bauer kan hier wekenlang de hitlijsten aanvoeren.. Maakt hem dat een geweldige zanger?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Knul, ik huil niet om Sylvie en zeker niet om jouw mening over haar, en tuurlijk, jij kan haar niet mooi vinden, maar jij zegt "Het IS natuurlijk al niet de mooiste vrouw" alsof het een vaststaand feit is, terwijl zij natuurlijk wel bekend staat als een als mooi beschouwde vrouw. Ze heeft, ook zonder make-up, mooie ogen, een mooi neusje en overall gewoon mooie regelmatige trekken. Als jij wil beweren dat ze lelijk is dan heb je een vreemde visie op schoonheid imo. Maar nogmaals, dat je haar niet *aantrekkelijk* vind is iets totaal anders, dat vind ik ook namelijk niet. Ik vind haar uitstraling in eerste instantie niet prettig, maar dat staat daar los van natuurlijk.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:03 schreef Doopy-X- het volgende:
"ik weet dat ik daarbij de kans loop dat mijn haar uitvalt, maar daar zit ik absoluut niet mee; als mijn haar uitvalt, dan is dat maar zo"
Nu draagt ze een pruik![]()
Wat een- wijf is het toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |