Welnee, voor je gevóel was het waarschijnlijk een kwartier omdat je het zo'n spook vindt!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal is een "telefoontje" bij Boulvard 3 minuten, dit was toen wel een kwartier...
Ik ga nu twijfelen omdat jij het zegt, maar ik zou zweren dat het over de 10 minuten was en de reden dat het opviel was omdat ik het vreemd vond, voor een "telefoontje", aangezien die toch altijd kort zijn bij Boulevard?quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, voor je gevóel was het waarschijnlijk een kwartier omdat je het zo'n spook vindt!
Nou ja, we gaan het toch niet eens worden hier en dat geeft niets, allemaal dezelfde meningen zou ook maar saai zijn
Bijna 10 minuten...quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:56 schreef Greys het volgende:
Ja maar ze vertelde wel dat ze áltijd rekening heeft gehouden, door haar moeders ziekte, dat het kon gebeuren.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Misschien bedoelde ze dat ze dat voor zichzelf altijd voor ogen zag?
Dat ze er niet op gerekend had dat ze zo jong al zo'n ziekte zou krijgen?
Ze zegt niet dat het anderen nooit gebeurt, maar misschien was dat gewoon haar eigen beeld, zoals een ander wel eens zegt als er iets gebeurt 'Je denkt altijd dat het een ander overkomt en niet jezelf'.
Ze is in totaal rond de 7 minuten aan het woord!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bijna 10 minuten...Nee, ik dacht echt dat ik de teller rond de 10 had gezien... Fout dus
Je kunt wel merken dat ze telefonisch een stuk meer joyfull was, want de idioterie van "oh ik heb het zó leuk en óh wat ga ik genieten" was er nu al wat minder.
Maar óh wat is Raaf geweldig
Ik denk als je daar teveel bij stilstaat, bij 'wat als', dat je dan geen leven meer hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ze vertelde wel dat ze áltijd rekening heeft gehouden, door haar moeders ziekte, dat het kon gebeuren.
Waarom dan zo naief in het algemeen?
Ja nee, dát begrijp ik wel hoor, maar omdat ze aanhaalt dat ze het door haar moeder altijd in de smiezen hield... Nou ja hoe dan ook, ze kraamt 2 verschillende dingen uit, kennelijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk als je daar teveel bij stilstaat, bij 'wat als', dat je dan geen leven meer hebt.
Mijn moeder heeft nu borstkanker en wordt nu dagelijks bestraald, maar ik ga er zelf toch nog steeds vanuit dat het mij niet zal overkomen
Je kunt iets in de smiezen houden, voor de zekerheid, maar tegelijkertijd denken en hopen dat het je niet gaat overkomenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nee, dát begrijp ik wel hoor, maar omdat ze aanhaalt dat ze het door haar moeder altijd in de smiezen hield... Nou ja hoe dan ook, ze kraamt 2 verschillende dingen uit, kennelijk.
Er zijn 1001 andere dingen naast kanker, dus ik snap niet dat een weldenkende vrouw over getallen van 70 begint, maar goed, zij is mij niet
Ik doel niet op kanker, ik doel op alle ziektes in het algemeenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt iets in de smiezen houden, voor de zekerheid, maar tegelijkertijd denken en hopen dat het je niet gaat overkomen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk als je daar teveel bij stilstaat, bij 'wat als', dat je dan geen leven meer hebt.
Mijn moeder heeft nu borstkanker, maar ik ga er zelf toch nog steeds vanuit dat het mij niet zal overkomen
En ik ga er ook van uit dat mijn moeder het 'gewoon' overleeft. Zal vast naïef zijn, maar moeders en ik vinden dat allebei een stuk prettiger leven, dat positieve
Sterkte!!! Positief blijven is inderdaad goed, hoe moeilijk het soms ook is!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nu borstkanker, maar ik ga er zelf toch nog steeds vanuit dat het mij niet zal overkomen
En ik ga er ook van uit dat mijn moeder het 'gewoon' overleeft. Zal vast naïef zijn, maar moeders en ik vinden dat allebei een stuk prettiger leven, dat positieve
Amen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Eindelijk een normale reactie![]()
Prima dat ze een reactie geeft op haar ziekte, gaat mij erom hoe ze het brengt. Beperk je tot de feiten en maak er niet zo'n showverhaal van...ze had het ook kunnen laten bij: "Rafael steunt me bij alles maar dat lijkt me normaal, we zijn tenslotte getrouwd, verder wil ik er niets over kwijt". Maar nee, ze moest het weer uitbuiten....
Dat gelul over dat ze niet kan geloven dat Rafael haar zo steunt, hij is tenslotte pas 26, hij speelt de sterren van de hemel op de dag dat ze hoort dat ze chemo krijgt terwijl hij voor haar thuis wilde blijven maar dat hoefte niet van der...als ze er al aan dacht hoe geweldig Rafael is moest ze bijna huilen.
DAT stoort me en daarom gooi ik er een ouderwetse Sylvie-tegenaan
Dappere Sylvie.quote:
bij preventieve chemo verlies je je haar vaak niet, bovendien zijn er ijskappen die ze kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
Het schijnt ook dat niet iedereen bij chemo zijn/haar haar hoeft te verliezen.
Misschien is dit een hele lichte vorm ofzo?
quote:Sylvie van der Vaart kiest voor haarimplantaat
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO - Sylvie van der Vaart heeft na haaruitval voor een haarimplantaat gekozen.
De vrouw van voetballer Rafael van der Vaart moest na een geslaagde operatie wegens borstkanker en chemotherapie op zoek naar een nieuwe look. "Ik ben geen vrouw die met een doek om haar hoofd wil rondlopen", aldus Sylvie in de Duitse krant Bild. "Ik ben heel wat haren kwijtgeraakt, daarom heb ik besloten om haarstukjes van echt haar te laten implanteren."
Afgelopen week verscheen de presentatrice voor het eerst weer op de Duitse televisie in het programma Das Supertalent. Het gaat goed met haar. "Ik besef nu nog meer dat ik een geweldig leven heb. Mijn man, mijn kind, ik hou nog meer van ze."
En vervelende bijwerkingen van de chemotherapie blijven haar, op haaruitval na, gelukkig bespaard. "Ik heb geen vreemde smaak in mijn mond en ben niet moe. Eigenlijk wil ik elke dag even een middagslaapje doen, maar het lukt niet! Ik eet ook nog steeds normaal en ik doe braaf mijn sportoefeningen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |