dat houdt toch niet in dat iemand met kale plekken moet gaan lopen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:03 schreef Doopy-X- het volgende:
"ik weet dat ik daarbij de kans loop dat mijn haar uitvalt, maar daar zit ik absoluut niet mee; als mijn haar uitvalt, dan is dat maar zo"
Nu draagt ze een pruik
Wat een- wijf is het toch

Haar tieten boeien me nietquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
je bedoelt toen ze nog hele grote tieten had

Ptwish is toch ook zo'n 1.50m vrouwtjequote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef DarkElf het volgende:
opvallendste vind ik dat dat haarstuk erg groot is.. meer een Ptwish formaatje

Mij welquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:24 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Haar tieten boeien me niet
.......................

ik heb het voor het eerst eens echt gelezen maar :quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef alors het volgende:
Het blijft grappig, telegraaf reacties
btw, nog een keer trouwen, en dan weer op tv of niet
 wat een tiepjes zeg
 wat een tiepjes zeg  

Vergeet je niet dat dit allemaal voor het goeie doel is om vrouwen te informeren over borstkanker?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:00 schreef alors het volgende:
Het blijft grappig, telegraaf reacties
btw, nog een keer trouwen, en dan weer op tv of niet

Ik vind het een beetje oudbollig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:22 schreef Eef999 het volgende:
Dus toch vastgezet op haar hoofd
[ afbeelding ]

Het kapsel zelf of het feit dat ze een haarstuk draagt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje oudbollig.

quote:AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart heeft besloten om al haar haren eraf te laten halen.
De voetbalvrouw werd er zo verdrietig van dat ze iedere ochtend plukken haar op haar kussen vond, dat ze alles er in één keer af heeft laten halen bij een speciale kapper. Sylvie heeft zichzelf echter nog niet willen zien.
"Ik heb mezelf nog nooit zonder haar gezien. Dat wil ik niet", vertelt ze aan RTL Boulevard. "Deze salon is een goeie plek voor vrouwen die dat niet willen. De spiegel wordt dan met een gordijntje bedekt en dan pas wordt je haar eraf gehaald. Je pruik komt er dan gelijk er op.

Kan me goed voorstellen dat ze de confrontatie met een kaal hoofd moeilijk vindt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[AMSTERDAM - Sylvie van der Vaart heeft besloten om al haar haren eraf te laten halen.
De voetbalvrouw werd er zo verdrietig van dat ze iedere ochtend plukken haar op haar kussen vond, dat ze alles er in één keer af heeft laten halen bij een speciale kapper. Sylvie heeft zichzelf echter nog niet willen zien.
"Ik heb mezelf nog nooit zonder haar gezien. Dat wil ik niet", vertelt ze aan RTL Boulevard. "Deze salon is een goeie plek voor vrouwen die dat niet willen. De spiegel wordt dan met een gordijntje bedekt en dan pas wordt je haar eraf gehaald. Je pruik komt er dan gelijk er op.]

Het kapsel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het kapsel zelf of het feit dat ze een haarstuk draagt?

Ja, het draait bij haar wel heel erg om uiterlijk. Opgespoten lippen, nep-wimpers, dikke laag make-upquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef Adelante het volgende:
Het is natuurlijk allemaal niet niks, maar net een stukje van dat interview gezien bij boulevard, en wat is die Sylvie een inhoudsloze doos zeg

Ja en ze wilt graag een voorbeeld voor andere vrouwen zijn... Juist ja, om te laten zien dat als je chemo hebt je ook binnen een week een pruik op je kop moet hebben en nog steeds 10 lager plamuur moet dragenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:34 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, het draait bij haar wel heel erg om uiterlijk. Opgespoten lippen, nep-wimpers, dikke laag make-up
Ik hoop uiteraard dat ze weer helemaal gezond wordt, maar ik vind dat soort vrouwen niks

Natuurlijk mag ze een pruik gaan dragen en moet ze doen waar ze zich goed bij voeltquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat houdt toch niet in dat iemand met kale plekken moet gaan lopen?
wat een onzin spuien jullie hier allemaal zeg, verschrikkelijk.
Bij chemo hoef je niet kaal te worden en áls je kaal wordt wordt je soms niet eens compleet kaal maar zijn er stukken waar hele kleine haartjes blijven zitten en ook dus kale stukken.
logisch dat iemand, oo al hoort het erbij en accepteer je het omdat het nu eenmaal zo is, daar niet mee te koop gaat lopen.
 , maar als je zó hard van de toren blaast dat het niet uitmaakt om kaal te worden en nu niet eens de confrontatie óóit aan wilt kunt gaan met het zien van je eigen kale hoofd, en ala minuut een pruik vast laat zetten, dan komt het best dom over.
 , maar als je zó hard van de toren blaast dat het niet uitmaakt om kaal te worden en nu niet eens de confrontatie óóit aan wilt kunt gaan met het zien van je eigen kale hoofd, en ala minuut een pruik vast laat zetten, dan komt het best dom over.  

Nouja als het komt dan komt het en dan ga ik niet zitten miepen dat ik mezelf niet kaal wil zien ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:00 schreef yyentle het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen het niet leuk vinden om kaal te worden en voor vrouwen die van nature mooi haar en mooie wimpers hebben is het helemaal een ramp.
Sneu allemaal.
Gelukkig dat haar eigen haar, wenkbrauwen en wimpers weer terugkomen als alles achter de rug is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |