Uiteraard, want dat is geen aanvalquote:Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef marcodej het volgende:
Als ie lost en weer aansluit komt ie ook steeds in beeld. Meestal lost 'ie meerdere keren tijdens een klim. Dus telt elke keer dat hij lost ook mee?
+ dat hij waarschijnlijk wel in minimaal 1 ontsnapping zal zitten waardoor er weer minstens 50 keer boven op komt. Ik ga op 100 keer zittenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef Remzz het volgende:
Het heeft trouwens ook vooral met de Franse regie te maken die idd bij elke beklimming laten zien wanneer Voeckler lost. Daarom toch minimaal 50 keer,
Een aanval telt 1 keer.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
+ dat hij waarschijnlijk wel in minimaal 1 ontsnapping zal zitten waardoor er weer minstens 50 keer boven op komt. Ik ga op 100 keer zitten
Dank, ik lees iets te snel, al blijf ik zitten op 100+, verhalen tellen immers wel en de presentatoren zullen vaak genoeg Voeckler weer behandelen en eventueel zijne papa.quote:
Hier is mijn antipathie tegen Voeckler begonnen...quote:
Onmogelijk, die valpartij wordt dan elke etappe herhaaldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Gitanki het volgende:
6 keer, want hij valt al vroeg uit door een suffe valpartij, veroorzaakt door de hond van Marie in een of ander gehucht.
En waarom dat verschil? Het gaat over de live-uitzendingen neem ik aan.quote:
tijdritten tellen niet meequote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:18 schreef Blawh het volgende:
Ik zet hoog in, 100.
Kansloze aanvallen in overvloed, als hij lost ook nog eens in beeld, Dijkstra die het vaderverhaal niet zal vergeten, een paar keer tijdens de tijdrit en misschien ook nog wel een paar dagen op het podium in de bollentrui/ rode rugnummer.
Nou wil ik toch wel eens weten wat dat vaderverhaal isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:18 schreef Blawh het volgende:
Ik zet in op 70.
Kansloze aanvallen in overvloed, als hij lost ook nog eens in beeld, Dijkstra die het vaderverhaal niet zal vergeten en misschien ook nog wel een paar dagen op het podium in de bollentrui/ rode rugnummer.
Komt erop neer dat zijn pa ging varen en nooit meer werd teruggezien.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:58 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nou wil ik toch wel eens weten wat dat vaderverhaal is
- Verhalen over de vader van Voeckler worden per keer dat ze vertelt worden 1x meegeteldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En waarom dat verschil? Het gaat over de live-uitzendingen neem ik aan.
Nee, wat is er dan met z'n vaderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:19 schreef Sjiznit het volgende:
Nu het toch over Voeckler gaat, kennen jullie dat verhaal van zijn vader die zo ging varen enzo![]()
Die ging uit varen en is niet meer teruggezien. Wist je trouwens dat Bruseghin een ezelfokkerij heeftquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, wat is er dan met z'n vader![]()
Doe maar 99 trouwens
TS was het weekend druk, maar lijstje is opgestuurd naar LeatherFace!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:58 schreef franklop het volgende:
[..]
TS was het weekend druk, maar lijstje is opgestuurd naar LeatherFace!
De verhalen over zijn vader komen ook nog best vaak voor uiteraard. Die waren nog niet meegerekend. 42 keer wordt het nu.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef Sjiznit het volgende:
Lijkt me duidelijk, minstens 1 keer per rit met nog wat bonusjes in de bergen.32 keer in totaal.
Dan moeten we eerst iemand vinden die vrijwillig de hele tour op Eurosport kijktquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:11 schreef MarijeH het volgende:
Welke zender houden we aan? Vrt? Eurosport? NEderland1? Of alle 3? Ikzelf kijk zowel eurosport als nederland 1. Maar er zitten op dit forum volgens mij ook mensen die via vrt kijken?
Heel de Tour hè, niet het gemiddelde per etappe.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
5 keer
haha ja, zei het net ook al in topic van ploegpresentatiequote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:46 schreef franklop het volgende:
En dat is 1.
Z'n naam werd idd genoemd. en zag hem toen ook in beeld. Volgens mij nog een keer gebeurd ook dus staan op 3!quote:
Maar die is niet op TV, dus dat telt niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:07 schreef Blik het volgende:
Nou, hij zit in de eerste kopgroep van de dag
Heb ook nog niks geteldquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar die is niet op TV, dus dat telt niet.
Maar dat telt dan alsnog als 1 keerquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb ook nog niks geteld
Maar als die vooruit blijft tot 14:30 (ziet er wel zo uit), dan gaan we hem erg lang in beeld zien
Ontsnappingen worden voor 1x meegeteld! zie OP!quote:
In totaal 6x in de hele tour nog. Score vandaag 3x, 2x een ontsnapping + vader verhaalquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:21 schreef Gitanki het volgende:
hoevaak is ie nu in beeld geweest?
Dit verdient hij zeer zeker
Ze hadden ook nog een verhaal over een aanval in de dauphine van vorig jaar. Telt dat nog apart, of hoort dat bij zijn aanval van vandaag?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:22 schreef franklop het volgende:
[..]
In totaal 6x in de hele tour nog. Score vandaag 3x, 2x een ontsnapping + vader verhaal
Verhalen worden alleen geaccepteerd als het over zijn vader gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden ook nog een verhaal over een aanval in de dauphine van vorig jaar. Telt dat nog apart, of hoort dat bij zijn aanval van vandaag?
dat is wel zo! maar we gaan rustig doorquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is nu gewoon minder leuk nu hij een rit heeft gewonnen.
nee was 147!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:12 schreef Szura het volgende:
Zag ik hem daar nu net toen Freire naar voren reed?
Volgens mij wel. Er is altijd wel iemand hier die post dat ze m zien.quote:
Voeckler staat hoog op mijn lijstje van morgenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:36 schreef franklop het volgende:
apart, misschien spaart hij zich voor de bergen
weet niet of ze telkens wegzapten naar kopgroep enzo, als het in 1 shot is dan nietquote:
Het ging telkens van kopgroep naar kop peloton naar staart peloton.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:51 schreef franklop het volgende:
[..]
weet niet of ze telkens wegzapten naar kopgroep enzo, als het in 1 shot is dan niet
Je kunt nog protesteren wan er zaten zeker een paar discutabele tussen.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:24 schreef Susi het volgende:
Gefeliciteerd !
Ik zat er maar ééntje naast, ik had 69![]()
![]()
Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerdquote:Op maandag 27 juli 2009 13:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je kunt nog protesteren wan er zaten zeker een paar discutabele tussen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |