- Verhalen over de vader van Voeckler worden per keer dat ze vertelt worden 1x meegeteldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En waarom dat verschil? Het gaat over de live-uitzendingen neem ik aan.
Nee, wat is er dan met z'n vaderquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:19 schreef Sjiznit het volgende:
Nu het toch over Voeckler gaat, kennen jullie dat verhaal van zijn vader die zo ging varen enzo![]()
Die ging uit varen en is niet meer teruggezien. Wist je trouwens dat Bruseghin een ezelfokkerij heeftquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, wat is er dan met z'n vader![]()
Doe maar 99 trouwens
TS was het weekend druk, maar lijstje is opgestuurd naar LeatherFace!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:58 schreef franklop het volgende:
[..]
TS was het weekend druk, maar lijstje is opgestuurd naar LeatherFace!
De verhalen over zijn vader komen ook nog best vaak voor uiteraard. Die waren nog niet meegerekend. 42 keer wordt het nu.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:43 schreef Sjiznit het volgende:
Lijkt me duidelijk, minstens 1 keer per rit met nog wat bonusjes in de bergen.32 keer in totaal.
Dan moeten we eerst iemand vinden die vrijwillig de hele tour op Eurosport kijktquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:11 schreef MarijeH het volgende:
Welke zender houden we aan? Vrt? Eurosport? NEderland1? Of alle 3? Ikzelf kijk zowel eurosport als nederland 1. Maar er zitten op dit forum volgens mij ook mensen die via vrt kijken?
Heel de Tour hè, niet het gemiddelde per etappe.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
5 keer
haha ja, zei het net ook al in topic van ploegpresentatiequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |