Dat laat ik aan Erasmo overquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:06 schreef Esses het volgende:
ga jij het even vertalendan :p
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:22 schreef Rave_NL het volgende:
"Jan Maat had aardig houten kaak toen bleek dat hij een bakkie kon trekken bij die taaiaap omdat hij in een muffe bui, al hoerensnoerentaxirijdend wat hij al een tijdje in de tas heeft, max met zijn blikkie een paar pleunen had aangetikt, wat hem zal jeuken omdat ze toch van de dubbele fietstassen zijn, wat zijn repatje gaat betekenen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah... ik zit ff met "aantikken" tikken kun je ook als bezoeken of aanduwen lezen, of een zuurtje tikken kan natuurlijk ook nog. En in het geval van een zuurtje tikken zou de bakkie een ziekenrapport worden, die dubbele fietstas heb ik nog nooit gehoord.quote:
Landmacht, maar heb 5 jaar in Den Helder gezeten en vrij intensief samengewerkt met de vloot en marns, ook meegevaren met oa de Rotterdam en de van Nes. Ook ben ik regelmatig meegeweest met de mark 2 en 3 landingsvaartuigen.quote:Waar kwam jij ook alweer vandaan?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah... ik zit ff met "aantikken" tikken kun je ook als bezoeken of aanduwen lezen, of een zuurtje tikken kan natuurlijk ook nog. En in het geval van een zuurtje tikken zou de bakkie een ziekenrapport worden, die dubbele fietstas heb ik nog nooit gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk ja, dan vang je het een en ander op ja....quote:Landmacht, maar heb 5 jaar in Den Helder gezeten en vrij intensief samengewerkt met de vloot en marns, ook meegevaren met oa de Rotterdam en de van Nes. Ook ben ik regelmatig meegeweest met de mark 2 en 3 landingsvaartuigen.![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:39 schreef Rave_NL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd, enne een gouden tijd gehad daar!quote:Kijk ja, dan vang je het een en ander op ja....
Zit je bij de brandweer, of heb ik dat verkeerd opgevangen?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ps, ik zit ook in de Peel, dacht dat je dat wel doorhad... en nee ik ben niet van de KLU
Nee, ik ben niet van de brandweer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:27 schreef Remco026 het volgende:
Zit je bij de brandweer, of heb ik dat verkeerd opgevangen?
Hey zak met botten, gaan we bijdehand doen???quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:14 schreef Pumatje het volgende:
hij werkt bij de mac
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hey zak met botten, gaan we bijdehand doen???
Als jij het zelf al niet weetquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:23 schreef Erasmo het volgende:
Ik kom net een zak met macaroni met kipballen in mijn kledingkast tegen, hoe de fuck is dat daar terecht gekomen?
Zellufquote:
Het smaakte prima en ik leef nog steedsquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:19 schreef Esses het volgende:
zijn die zakken niet tig jaar houdbaarMaar er staat als 't goed is toch een datum op, of alleen op de grote verzameldozen.
Ik zou het wel kunnen als ik wil, alleen de suggesties van de anderen zijn veels te leuk om te lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |