Daar heb je zo'n doosje camo vingerverf voorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ze zien eerder het wit van je ogen dan het grijs van mijn horloge
Voor je oogwit?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Daar heb je zo'n doosje camo vingerverf voor
Da's een pen ontwikkeld door de NASA, om op elk oppervlak en materiaal, droog of nat, te kunnen schrijven, zelfs ondersteboven, dus ideaal voor een doorweekt waterproofboekje...quote:Op zondag 21 juni 2009 03:20 schreef cw2cu het volgende:
@Rave_NL
Kijk, dat papier kende ik nog helemaal niet.
Maar waarom die pen?
Die pen jaquote:Op zondag 21 juni 2009 10:28 schreef Erasmo het volgende:
Die pen, die 12 miljoen kostte om te ontwikkelen terwijl de Russen gewoon een potlood gebruikten bedoel je?
Ik vraag me sowieso af hoe je een zo'n fucking grote tijd-unit tactisch verantwoord kunt noemenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:04 schreef Bob-B het volgende:
Suunto Core wel met zwarte plaat nemen, durf tactisch te denken
[ afbeelding ]
Ik was derhalve sarcastischquote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af hoe je een zo'n fucking grote tijd-unit tactisch verantwoord kunt noemen
Iddquote:Op zondag 21 juni 2009 10:28 schreef Erasmo het volgende:
Die pen, die 12 miljoen kostte om te ontwikkelen terwijl de Russen gewoon een potlood gebruikten bedoel je?
Slechts een half jaartje uitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Hahahaha Rutger van geen stijl bij het Korps Mariniers![]()
Ik had eerder al Rutger bij Luchtmobiel gezien maar deze nog niet.
Heb net even alle 9 afleveringen bekeken op youtube. Wel leuk zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Slechts een half jaartje uit
En dan mis je de voorbereiding volgens mij nog, als ze nog even met de UIM gaan oefenen in Den Helder...
Yep, de komende 4 shifts wordt voor onze rekening genomen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb net even alle 9 afleveringen bekeken op youtube. Wel leuk zo.
Wat ik begrepen heb in het laatste deel gaat het Korps Mariniers dus de Landmacht aflossen in Uruzgan eind dit jaar.
Btw: UIM = UNit Interventie Mariniers?
Heel goed, kan de KL weer even ademhalen, al zitten er meer dan genoeg landmacht ehd nog steeds dan in Uruzgan hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yep, de komende 4 shifts wordt voor onze rekening genomen...
En inderdaad, de Unit Interventie Mariniers, al is het inmiddels al weer MARSOF
Maritime Special Operations Forces, als ik het goed heb een bundeling van alle SF eenheden van de KM, waaronder het Unit Interventie Mariniers, het Amfibisch Verkenningspeloton en het Mountain Leader Verkenningspeloton.
Ach, geef het een naam
Toch was Rutger bij Luchtmobiel leukerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
Hahahaha Rutger van geen stijl bij het Korps Mariniers![]()
Ik had eerder al Rutger bij Luchtmobiel gezien maar deze nog niet.
Je mag hem maken hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:24 schreef justmattie het volgende:
Ik mis een topic en/of update m.b.t. de veteranendag zaterdag a.s ?
het korps levert idd de komende lichtingen ook 1 van de cie's van de bgquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Yep, de komende 4 shifts wordt voor onze rekening genomen...
En inderdaad, de Unit Interventie Mariniers, al is het inmiddels al weer MARSOF
Maritime Special Operations Forces, als ik het goed heb een bundeling van alle SF eenheden van de KM, waaronder het Unit Interventie Mariniers, het Amfibisch Verkenningspeloton en het Mountain Leader Verkenningspeloton.
Ach, geef het een naam
Bg?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:20 schreef viezerdt het volgende:
[..]
het korps levert idd de komende lichtingen ook 1 van de cie's van de bg
Nee gewoon de battlegroup in uruzgan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Bg?
Ik neem aan dat je de Battlegroup bedoelt in de zin van de Europese reactionforce?
Yep kloptquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:09 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Nee gewoon de battlegroup in uruzgan.
Inschepingsverlof hierquote:
Fixedquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:23 schreef 2cv het volgende:
Erasmo, je inbox is vol, ik kan je geen PM's sturen en je vraag dus niet via PM beantwoorden.
Zenx !quote:
Ik heb gisteren mijn rijbewijs gehaald dus ik hou mezelf wel bezigquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Hier nog 1, verveel me alleen wel kapot...
Die heb ik al een tijdjequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn rijbewijs gehaald dus ik hou mezelf wel bezig
In mijn eenheid zijn er de laatste tijd ook verdacht veel huizen gekochtquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:52 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje, maar gefeliciteerd
. Daarnaast worden er hier dingen in het huis verbouwd.
We zijn er al een keer eerder geweest dus dat scheeltquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:45 schreef Esses het volgende:
En dan hoor je pas ervoor dat je niet er heen gaat
De huid verkopen...
Netjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:50 schreef Pumatje het volgende:
als het zo doorgaat zit ik over half jaartje op curacao
Wat moet jij bij ons zandhazen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:50 schreef Pumatje het volgende:
als het zo doorgaat zit ik over half jaartje op curacao
Ping maaltijden???quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:28 schreef Erasmo het volgende:
Meestal de croissanterie in de stad, als je een beetje normaal doet even duur als Paresto en vele malen lekkerder![]()
En vaak naar de AH om ping-maaltijden te halen
Ik denk dat ping maaltijden magnetron blerf is.quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ping maaltijden???![]()
WTF zijn dat nu weer??
Gelukkig hè, in mijn tijd hadden we geen Paresto
WTF heeft men tegenwoordig een keuken in het legerings gebouw?????quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:26 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Ik denk dat ping maaltijden magnetron blerf is.
Ging eerst altijd paresto, maar tegenwoordig kook ik vaak zelf wat met wat maten.
Op sommige kazernes welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WTF heeft men tegenwoordig een keuken in het legerings gebouw?????
Voor in de magnetron dusquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ping maaltijden???![]()
WTF zijn dat nu weer??
Gelukkig hè, in mijn tijd hadden we geen Paresto
Nou dat vind ik dan triest. Keukens op de legerings kamers is not done. Gewoon weer met 8 man op de kamer, dat is goed voor het groeps gevoel en de eigen verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Op sommige kazernes wel
ben er geen voorstander van, gaat groepsvorming onder lijden. Alhoewel met de huidige paresto kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |