Gelul, jij kiest ergens voor, vervolgens wordt gekeken of je aan de eisen voldoet, en zo niet, dan wordt gekeken waar je beter tot je recht zou komen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:02 schreef Ice_Ice het volgende:
de keuze luchtmobiel of PAINF is geen keuze die je zelf maakt, dat wordt voor je gedaan...
Uiteraard mag je zelf je "voorkeur" aangeven.
Kloptquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gelul, jij kiest ergens voor, vervolgens wordt gekeken of je aan de eisen voldoet, en zo niet, dan wordt gekeken waar je beter tot je recht zou komen.
Ik had hem altijd in de groep, nooit spijt van gehad bij een overval en er waren even geen grote boomstammen in de buurtquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb je je pioschop voor of een goed mes welke je gemakkelijk samen met een steen kan gebruiken.
Maar klein bijltje is idd prima ja. Handiger dan een mes met steen. Kan je gemakkelijk buddy gewijs doen of groeps gewijs. SCheelt veel aan dubbele uitrusting meeslepen.
Maak je niet druk, ik mag die visstick wel. Goede gast.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik mag die visstick wel. Goede gast.
Ok dan ipv elite pleun speciaal voor Rave_NL: Elite soldaat
Ik twijfelde al of ik het goed begreep, maar ik was dus helderquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:11 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Doelde meer op de combinatie landmacht met elite![]()
Maar
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik twijfelde al of ik het goed begreep, maar ik was dus helder
Leathermanquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:22 schreef cw2cu het volgende:
Hebben (ex)infanteristen nog wat leuke tips eigenlijk voor je uitrusting?
Misschien zit er nog iets bij wat ik niet weet of nog niet bij mijn eenheid heb gezien.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:49 schreef Erasmo het volgende:
En een hoofdlampje natuurlijk!
Ah dat wist ik niet, heeft dat ding ook een NSN?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Petzl Tactikka
Door onze baas standaard verstrekt dus niet genoemd als eigen aanschaf
Zoekt en gij zult vindenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet, heeft dat ding ook een NSN?
Die van mij is met grijze plaat, tactisch verantwoord (en vele male mooierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:04 schreef Bob-B het volgende:
Suunto Core wel met zwarte plaat nemen, durf tactisch te denken
[ afbeelding ]
Ach heb al een hoofdlampje waar ik blij mee benquote:
Mooier is smaak en zwart is altijd beterquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die van mij is met grijze plaat, tactisch verantwoord (en vele male mooier)
Laat ik het zo zeggen, ze zien eerder het wit van je ogen dan het grijs van mijn horlogequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mooier is smaak en zwart is altijd beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |