Ik ga morgen een Egyptische tempel bekijken en artikelen over Clovis lezen. Welke specialiteit komt denk jij beter van pas in deze tijden van economische rampspoed?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef Reya het volgende:
Alsof jij enige deelname in de economie hebt.
Egyptische tempels zijn meestal wel het gevolg van een gezonde arbeidsethos in ieder geval.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ga morgen een Egyptische tempel bekijken en artikelen over Clovis lezen. Welke specialiteit komt denk jij beter van pas in deze tijden van economische rampspoed?
Waarom?quote:
Ramses uitzendbureau.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Egyptische tempels zijn meestal wel het gevolg van een gezonde arbeidsethos in ieder geval.
Ik doelde op Egyptologie, Cornelis Paradijs.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Slavenarbeid is de motor van elke ontwikkelende economie.
http://www.volkskrant.nl/(...)emonstranten_in_Iranquote:In de Iraanse hoofdstad Teheran betogen maandag honderdduizenden mensen tegen de omstreden herverkiezing van president Mahmoud Ahmedinejad. Een politieman die de demonstratie in goede banen moet leiden sprak zelfs van anderhalf tot twee miljoen demonstranten.
Het staat symbolisch voor CDA-betutteling.quote:Het CDA wil dat neonreclames tussen middernacht en 7 uur 's ochtends uitgaan om energie te besparen. CDA-Kamerlid Liesbeth Spies pleit daar maandag voor in de Tweede Kamer. De maatregel levert niet veel op, maar is volgens Spies symbolisch.
Stinken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
Moslims.
Dat mag niet, want Joden hebben het alleenrecht op zielig zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:43 schreef TitusPullo het volgende:
Vervang het woord Moslims maar eens door Joden!
Dat mag niet van mijn geloof.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:45 schreef TitusPullo het volgende:
Vervang het woord Joden maar eens door Sioux!
Nee, ik deed .quote:Op maandag 15 juni 2009 20:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Zat jij het afgelopen weekend niet op Texel?
quote:
Ik heb behoeft aan een correcte spelling, flapdrol.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef TitusPullo het volgende:
Autodidact is wel dermate miezerig, dat hij behoeft heeft aan een dergelijke stem.
Mijn snorjaren...de weemoed....quote:Op maandag 15 juni 2009 20:59 schreef Reya het volgende:
Mij fop je niet: dat is duidelijk Autodidact.
Voor iemand van de PvdA is hij verrassend spitsvondig.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:04 schreef One_of_the_few het volgende:
E. van der Laan, verrassend goed bezig trouwens.
ja, laatst tijdens het vragenuurtje uitermate scherp en stond er niet als een minister van partij x. maar iemand die met de kamer tot een goed beleid wilde komen. Pakte fritsma erg goed aan en op de juiste toon.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Voor iemand van de PvdA is hij verrassend spitsvondig.
Fantasieloze bange grijze muizen. Dat zijn het. Oh ja en voor een deel met een eng christelijke achtergrond.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:14 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ja, laatst tijdens het vragenuurtje uitermate scherp en stond er niet als een minister van partij x. maar iemand die met de kamer tot een goed beleid wilde komen. Pakte fritsma erg goed aan en op de juiste toon.
Ik heb alleen wel medelijden dat hij met zo hoop kneuzen in ene kabinet en partij zit.
Propagandisten van ijverigheid.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Fantasieloze bange grijze muizen. Dat zijn het. Oh ja en voor een deel met een eng christelijke achtergrond.
Precies.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Fantasieloze bange grijze muizen. Dat zijn het. Oh ja en voor een deel met een eng christelijke achtergrond.
Open er eenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Precies.
Kan iemand trouwens een topic vinden over de AWBZ en de nieuwste ontwikkelingen? Ik dacht dat ik wat langs zag komen, maar kan het niet weer vinden.
Te belachelijk wat ze gaan doen met het CiZ. Zal ik het artikel over massale fraude binnen de AWBZ zorg al schrijven voor 2011 of 2012?
ja, ga ik ook doen, maar wordt niet eerder dan donderdag.quote:
Dan ga ik de stukken alvast opvragen/veranderen bij Wikipediaquote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ja, ga ik ook doen, maar wordt niet eerder dan donderdag.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dan ga ik de stukken alvast opvragen/veranderen bij Wikipedia
Ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Te druk met Fok!ken volgend weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |