quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:07 schreef simmu het volgende:
dit kon ik dan weer niet weerstaan trouwens![]()
[ afbeelding ]
Even een opsomming:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:34 schreef simmu het volgende:
we hebben trouwens wel nog een paar vraagjes van praktische aard
wat hebben we allemaal nodig? benches hebben we zelf al (in 2 maten). wat voor spulletjes gebruikt ze verder? mandje, speeltjes? welk eten vindt ze lekker, hoevaak krijgt ze eten? waar halen jullie dat? welke hondensnoepjes vindt ze lekker? hoe staat Dribble tegenover katjes in haar benche? kunnen we dingen van jullie overkopen?
(vraag a) spel ik 'benche' nu goed?/ vraag b) nav katjes en benche; die mormeltjes van mij gaan daar zeker proberen dribb mee te zieken... enig uitdagerij zal zeker wel gebeuren)
we hebben het tot nu toe enkel over de emotionele dingen gehad, tijd voor de praktische kant
en even voor de duidelijkheid: de regels mbt het wennen gelden ook voor selene. dus Dribble krijgt niet gelijk een baby aan haar staart!
bah Kissaa, wat een natrap-post ook zeg... wees nou eens gewoon blij dat hier een passende oplossing wordt gevonden. Raissa had Dribble ook kunnen dumpen bij een asiel of in het bos. maar ze doet hier echt haar best voor.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:07 schreef kissaa het volgende:
Raissa: Korte samenvatting:
Door ziekte kan ik Dribble niet bieden wat zij verdient, in de nabije toekomst zal dit niet veranderen. Hierdoor zijn wij op zoek naar een lief baasje voor Dribble dat de tijd heeft voor haar.
Sorry Raissa, maar door je ziekte (?) kun je Dribble niet bieden wat zij verdient maar je kind wel? Ik word zo moe van uitvluchten van mensen die hun dieren dumpen. Kind komt, huisdier moet weg![]()
Misschien moet je 't eens anders bekijken. Raissa probeert nu 't beste te vinden voor Dribble. Dit is toch alleen maar in 't belang van Dribble?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:07 schreef kissaa het volgende:
Raissa: Korte samenvatting:
Door ziekte kan ik Dribble niet bieden wat zij verdient, in de nabije toekomst zal dit niet veranderen. Hierdoor zijn wij op zoek naar een lief baasje voor Dribble dat de tijd heeft voor haar.
Sorry Raissa, maar door je ziekte (?) kun je Dribble niet bieden wat zij verdient maar je kind wel? Ik word zo moe van uitvluchten van mensen die hun dieren dumpen. Kind komt, huisdier moet weg![]()
Same herequote:
Yes, zeker een fijne oplossing!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef Ml-etje het volgende:uit lurkstand.. dat is ook een fijne oplossing als dat gaat?
Fijn hoor! en fijn dat Simmu begripvol is
Ja, spannend topic dit hè?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
Same here. Het blijft wel spannend zo
maar inderdaad, voordeel is natuurlijk dat Dribble je schoonouders kent, misschien minder hoeft te wennen én bij jou in de buurt kan blijven...
En Simmu
![]()
Eind goed al goed, I hope!
niet doen joh!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:19 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, spannend topic dit hè?Dribble is daar heel veel geweest dus wennen hoeft ze daar eigenlijk niet, ze is er nu ook trouwens. Heb er wel even wakker van gelegen dat we simmu moesten afzeggen maar ik heb begrepen dat ze nu in ieder geval zeker weten dat ze graag een hondje willen!
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:36 schreef simmu het volgende:
niet doen joh!
jullie hebben ons duidelijkheid gegeven en lekker cake gegeten![]()
zie het als een minimeetje
Minimeetquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:36 schreef simmu het volgende:
[..]
niet doen joh!
jullie hebben ons duidelijkheid gegeven en lekker cake gegeten![]()
zie het als een minimeetje
Dat weet ik zeker!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:41 schreef Cat22 het volgende:
Al waren Simmu en Sangdrax ongetwijfeld ook goede honde-ouders geweest.
heh, ik glim van trots hierquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:58 schreef Raissa het volgende:
[..]
Minimeet![]()
Stiekem ben ik nu wel verliefd op Selene, wat een leuk meisje is dat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |