abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71191715
dit kon ik dan weer niet weerstaan trouwens

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71192007
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:07 schreef simmu het volgende:
dit kon ik dan weer niet weerstaan trouwens

[ afbeelding ]

Mila heeft ook een dribbel:

pi_71192172
wat een schatjes allebei
pi_71192573
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:18 schreef simmu het volgende:
wat een schatjes allebei
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_71197532
we hebben trouwens wel nog een paar vraagjes van praktische aard

wat hebben we allemaal nodig? benches hebben we zelf al (in 2 maten). wat voor spulletjes gebruikt ze verder? mandje, speeltjes? welk eten vindt ze lekker, hoevaak krijgt ze eten? waar halen jullie dat? welke hondensnoepjes vindt ze lekker? hoe staat Dribble tegenover katjes in haar benche? kunnen we dingen van jullie overkopen?

(vraag a) spel ik 'benche' nu goed?/ vraag b) nav katjes en benche; die mormeltjes van mij gaan daar zeker proberen dribb mee te zieken... enig uitdagerij zal zeker wel gebeuren)

we hebben het tot nu toe enkel over de emotionele dingen gehad, tijd voor de praktische kant

en even voor de duidelijkheid: de regels mbt het wennen gelden ook voor selene. dus Dribble krijgt niet gelijk een baby aan haar staart!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:06:25 #206
8846 milanese
Satan van de televisie
pi_71198790
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:34 schreef simmu het volgende:
we hebben trouwens wel nog een paar vraagjes van praktische aard

wat hebben we allemaal nodig? benches hebben we zelf al (in 2 maten). wat voor spulletjes gebruikt ze verder? mandje, speeltjes? welk eten vindt ze lekker, hoevaak krijgt ze eten? waar halen jullie dat? welke hondensnoepjes vindt ze lekker? hoe staat Dribble tegenover katjes in haar benche? kunnen we dingen van jullie overkopen?

(vraag a) spel ik 'benche' nu goed?/ vraag b) nav katjes en benche; die mormeltjes van mij gaan daar zeker proberen dribb mee te zieken... enig uitdagerij zal zeker wel gebeuren)

we hebben het tot nu toe enkel over de emotionele dingen gehad, tijd voor de praktische kant

en even voor de duidelijkheid: de regels mbt het wennen gelden ook voor selene. dus Dribble krijgt niet gelijk een baby aan haar staart!
Even een opsomming:
- Mandje -> Een "normale" katten of hondenmand, ze krijgt haar eigen mand mee.

- Speeltjes -> Flostouw vindt ze leuk, tennisballen, dat was het zo'n beetje, maar ze is voor alles in (en niet sloopt binnen 2 minuten).

- Eten -> Beneful "regular", ze heeft eerder al purina pro plan, eukanuba jack russel brokken en royal canin. Maar, ze is in principe een alleseter

- Hoe vaak eten -> 1 keer per dag, ze is de ochtend gewend.

- Waar eten kopen -> Beneful bij de supermarkt, pro plan, eukanuba en royal canin bij dierenwinkel.

- Hondensnoepjes -> Alles

- Katten in bench -> Dat zal ze niet waarderen en zal ze waarschijnlijk gaan verdedigen.

- Overkopen -> Nee. Jullie krijgen Dribble met toebehoren en voer en snoep en koek en kleedjes en kussen, riem, halsband, voerbakken. Nou ja, vrij compleet zeg maar We gaan nog even naar de dierenwinkel voor wat voer en een bot. We hebben ook nog vlooienspul, krijg je ook. Dus voorlopig kan je vooruit.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:08:23 #207
8846 milanese
Satan van de televisie
pi_71198879
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:47 schreef Raissa het volgende:
Drib heeft het ook warm
[ afbeelding ]
Dit is haar mand, die krijgt ze gewoon mee.
  woensdag 22 juli 2009 @ 00:07:35 #208
251975 kissaa
fka: kissa
pi_71200986
Raissa: Korte samenvatting:
Door ziekte kan ik Dribble niet bieden wat zij verdient, in de nabije toekomst zal dit niet veranderen. Hierdoor zijn wij op zoek naar een lief baasje voor Dribble dat de tijd heeft voor haar.

Sorry Raissa, maar door je ziekte (?) kun je Dribble niet bieden wat zij verdient maar je kind wel? Ik word zo moe van uitvluchten van mensen die hun dieren dumpen. Kind komt, huisdier moet weg
  Moderator woensdag 22 juli 2009 @ 06:53:48 #209
155227 crew  Guppy
dus
pi_71204140
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:07 schreef kissaa het volgende:
Door ziekte kan ik Dribble niet bieden wat zij verdient, in de nabije toekomst zal dit niet veranderen. Hierdoor zijn wij op zoek naar een lief baasje voor Dribble dat de tijd heeft voor haar.

Sorry Raissa, maar door je ziekte (?) kun je Dribble niet bieden wat zij verdient maar je kind wel? Ik word zo moe van uitvluchten van mensen die hun dieren dumpen. Kind komt, huisdier moet weg
bah Kissaa, wat een natrap-post ook zeg... wees nou eens gewoon blij dat hier een passende oplossing wordt gevonden. Raissa had Dribble ook kunnen dumpen bij een asiel of in het bos. maar ze doet hier echt haar best voor.

en stel, je bent ziek. je hebt een hondje, maar wordt zwanger. je blijkt de twee niet te kunnen combineren. wat wil jij dan? kind weg, want het hondje was er eerst? hondje verwaarlozen, want mag niet weg? denk eens even na voor je zoiets post ik vind het juist heel goed dat hier voor het welzijn van iedereen wordt gekozen. en die keuze is voor Raissa al moeilijk genoeg.

Raissa hoeft zich tegenover jou niet te verdedigen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71205315
laten we hier geen vervelende en veroordelende posts plaatsen over dingen die je niet of nauwelijks kan voorzien en waar je als random poster ook al niks van af weet en gewoon blij zijn dat alles gewoon helemaal goed komt

wat is trouwens handiger? dat we haar halen of dat jullie haar komen brengen? ons maakt het niet uit
pi_71208289
kissaa
En meer zeg ik er niet over.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71208397
Sjezus kissaa, wat een kort door de bocht post
Raissa is lief

En beetje laat, maar wat geweldig dat simmu en sangdrax Dribble gaan adopteren Ik hoop dat de proeftijd helemaal goed verloopt!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:58:12 #213
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71209585
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:07 schreef kissaa het volgende:

Misschien moet je 't eens anders bekijken. Raissa probeert nu 't beste te vinden voor Dribble. Dit is toch alleen maar in 't belang van Dribble?

Verder ga ik d'r niet eens op in, wat een kortzichtige post is dit zeg. Raissa heeft het er al moeilijk genoeg mee om Dribble weg te moeten doen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_71217094
Wát geweldig Ik lees al vanaf het begin mee en zie nu dat Dribble straks naar een ander lief gezinnetje kan Wat goed nieuws! Ik hoop dat Dribble zich straks snel thuisvoelt en uiteraard dat alles helemaal op z'n plek valt, maar zo te lezen gaat dat helemaal goed komen!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_71217659
SImmu ik heb je een PM gestuurd...
pi_71297720
Dit topic neemt even een andere -zeer onverwachte- wending. Een paar dagen geleden belden mijn schoonouders behoorlijk aangeslagen op, nu het puntje bij paaltje kwam en we besloten hadden dat Dribble echt weg zou gaan realiseerden ze zich opeens dat zij ook wel heel erg veel plezier van Dribble hadden gehad (zij vingen Drib op op de momenten dat ik in het ziekenhuis lag, Drib is daar dus veel geweest) en dat ze toch wel erg gehecht waren aan Dribble. Daarom hebben ze voorgesteld om een co-ouderschap aan te gaan, Dribble fulltime bij hen behalve wanneer zij op vakantie/weekendje weg/dagje weg gaan. Drib heeft het daar erg goed, iedere dag een eind lopen en overal mee naar toe. En ze is dan nog in de buurt natuurlijk.

We vinden het erg klote dat ze zo laat hiermee kwamen omdat ze wisten van onze plannen en zeker omdat we simmu en sangdrax nu teleur hebben moeten stellen. Simmu was gelukkig ook van mening dat we moeten kijken naar wat het beste is voor Dribble en ik denk dat het toch wel erg fijn is om Dribble in de buurt te hebben.
pi_71298559
uit lurkstand.. dat is ook een fijne oplossing als dat gaat?
Fijn hoor! en fijn dat Simmu begripvol is
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71298905
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
uit lurkstand..
Same here . Het blijft wel spannend zo maar inderdaad, voordeel is natuurlijk dat Dribble je schoonouders kent, misschien minder hoeft te wennen én bij jou in de buurt kan blijven... En Simmu Eind goed al goed, I hope!
Je weet toch zichzellef.
pi_71298943
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
uit lurkstand.. dat is ook een fijne oplossing als dat gaat?
Fijn hoor! en fijn dat Simmu begripvol is
Yes, zeker een fijne oplossing!
En inderdaad fijn dat simmu begripvol is
pi_71299062
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:15 schreef Brittie het volgende:

[..]

Same here . Het blijft wel spannend zo maar inderdaad, voordeel is natuurlijk dat Dribble je schoonouders kent, misschien minder hoeft te wennen én bij jou in de buurt kan blijven... En Simmu Eind goed al goed, I hope!
Ja, spannend topic dit hè? Dribble is daar heel veel geweest dus wennen hoeft ze daar eigenlijk niet, ze is er nu ook trouwens. Heb er wel even wakker van gelegen dat we simmu moesten afzeggen maar ik heb begrepen dat ze nu in ieder geval zeker weten dat ze graag een hondje willen!
pi_71299303
nu hopen dat Simmu nu ze het zeker weten een ander uit de brand kan helpen.
pi_71299561
sinds sangdrax hier in huis een (welopgevoed) hondje meegemaakt heeft is hij toch wel 'om' wb een hondje in huis ik ben opgegroeid met dieren en hij niet. dus tot nu toe was ik wel wat aan het piepen om een hondje (zeker nu we wonen waar we nu wonen) maar dwong ik het niet af. dus tsja, vanuit ons gezien is het weliswaar jammer maar is er hier ook wel wat meer duidelijkheid. sangdrax weet nu wat te verwachten van het idee hondje en is er nu dus veel meer voor in

binnenkort dus het topic "help, wat voor hondje???' voor simmu en sangdrax want ik vind nog steeds wel dat we daar erg zorgvuldig mee moeten zijn met katjes & baby (bijna dreumes zelfs! en al mobiel) in huis.
pi_71299608
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:19 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ja, spannend topic dit hè? Dribble is daar heel veel geweest dus wennen hoeft ze daar eigenlijk niet, ze is er nu ook trouwens. Heb er wel even wakker van gelegen dat we simmu moesten afzeggen maar ik heb begrepen dat ze nu in ieder geval zeker weten dat ze graag een hondje willen!
niet doen joh!
jullie hebben ons duidelijkheid gegeven en lekker cake gegeten
zie het als een minimeetje
pi_71299736
Wat een twists and turns in dit topic!

Maar uiteindelijk gaat het erom dat Dribble gelukkig is. En zo te lezen wordt hij dat vast bij de schoonouders waar hij al gewend was en waar Raissa hem ook nog regelmatig kan zien. Al waren Simmu en Sangdrax ongetwijfeld ook goede honde-ouders geweest. Voor jullie wacht gewoon ergens anders het perfecte hondje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_71299828
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:36 schreef simmu het volgende:

niet doen joh!
! Wat een lieve reactie
Ik hoop dat er een ander leuk hondje op jullie pad komt, maar volgens mij komt dat helemaal goed

En wat fijn Raissa dat je Dribble zo toch nog dichtbij kunt hebben
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_71300288
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:36 schreef simmu het volgende:

[..]

niet doen joh!
Minimeet
Stiekem ben ik nu wel verliefd op Selene, wat een leuk meisje is dat
pi_71300300
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:41 schreef Cat22 het volgende:
Al waren Simmu en Sangdrax ongetwijfeld ook goede honde-ouders geweest.
Dat weet ik zeker!
pi_71300546
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:58 schreef Raissa het volgende:

[..]

Minimeet
Stiekem ben ik nu wel verliefd op Selene, wat een leuk meisje is dat
heh, ik glim van trots hier
ze giebelde ook zo schattig toen ze een likje kreeg
pi_71301803
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:13:30 #230
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71313528
Wat een veranderingen.

Jammer voor simmu en sangdrax, maar zoals ik het lees komt daar na verloop van tijd ook wel eens een keer een hondje. Als jullie die nou ook nog eens uit het asiel halen, hebben jullie allemaal dus in feite 2 honden (her) geplaatst. Dribble bij de schoonouders van Raissa, en een asielhond bij simmu en sangdrax.

Wel grappig eigenlijk, ik wilde in feite ook co-ouderschap aanbieden, ongeacht voor welke periode of lengte. Mochten jullie dus eens een oppas nodig hebben, je weet mijn PM-box te vinden.

Eerste twee weken van augustus komt hier ook een Russeltje vanwege vakantie. Russeltje van de buren van mijn vriendin. Derde week van augustus komt hier een Herder, en de vierde week van augustus komen de 2 honden van mijn buren hier een week. Nu nog even een KvK-nummer, en ik kan mezelf als dierenhotel bestempelen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:09:46 #231
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_71837670
Jeetje, ik vind de mensen die een "2e hands" hondje opnemen altijd fenominabel! Ik heb zelf altijd pups gehad en heb ze nooit weggedaan, hoe 'lastig"het soms ook was. Ik heb veel respect voor de mensen die een hondje nemen wat ergens anders weg moet. Mensen zoals jullie, die kost wat het kost een hondje willen nemen wat ergens anders ongewenst is, daar heb ik veel respect voor. Het hondje wat bij julliue terechtkomt, zal zeer zeker gewenst zijn en een fijn en gelukkig leven temoet gaan.

Respect voor jullie!
pi_71843336
Ohja, ik wou nog een update posten!

Het gaat goed met Drib en ze heeft het erg naar haar zin, ze mag mee op de boot en, als ze wil, mag ze zwemmen. Hieronder wat fotootjes.

pi_71843496
Leuke foto's! Fijn dat ze zo geniet.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 augustus 2009 @ 11:44:53 #234
163650 Greys
pi_71844085

Wat een heerlijke foto's!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:45:51 #235
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71844113
Ik heb de TT aangepast, als jullie toch liever iets anders willen dan hoor ik het graag
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')