We wonen in Lelystadquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:03 schreef simmu het volgende:
ok, ik doe een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtige tvp. dus niet erg hopen.
we hebben hier 2 katten en een baby, dus dat moet allemaal maar goed vallen. en een sangdrax die zegt wel akkoord te gaan met een hondje maar hier en daar zeker zn bedenkingen heeft. ik ga hem snel dit topic door laten lezen. raissa, waar in nederland zitten julli ergens? voor eventueel gewoon een bezoekje omte kijken?
Wat mij betreft mag dat, alleen ik ga zondag voor minimaal een week het ziekenhuis inquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:10 schreef simmu het volgende:
ok, sangdrax en ik hebben weer uitgebreid gepraat over het idee "hondje" in huis. deze loopt al een tijdje. een hondje blijft tenslotte minstens 10 jaar, dus ik (en hij) vind dat we er allebei achter moeten staan. sangdrax vindt het erg moeilijk. ik ben opgegroeid met honden (en katten) hij niet met honden. hij weet gewoon niet wat het allermaal inhoudt, wat er bij komt kijken. zowel emotioneel als praktisch.
raissa, mogen we anders niet een keertje langskomen? dan kan sangdrax kennismaken met het idee hondje en Dribble zonder al te veel druk.
Wat lief van jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:26 schreef Xebber het volgende:
Raissa, ik ken je wel van het Lelystad-topic. Het lijkt mij zeer pijnlijk om een hond die je als pup al hebt, weg te moeten doen. Ik kan me ook nooit voorstellen dat mensen dat vrijwillig doen, ook al is dat misschien vaak beter voor de hond in kwestie.
Nu weet je dat ik zelf ook wel in Lelystad woon. Is er misschien een optie dat ik Dribbel doordeweeks in huis neem, en jij het weekend of zo? Heeft mijn hond (kruising Maltezer / Shitzu, 1 jaar) ook een vriendje.
Lief ideequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:26 schreef Xebber het volgende:
Raissa, ik ken je wel van het Lelystad-topic. Het lijkt mij zeer pijnlijk om een hond die je als pup al hebt, weg te moeten doen. Ik kan me ook nooit voorstellen dat mensen dat vrijwillig doen, ook al is dat misschien vaak beter voor de hond in kwestie.
Nu weet je dat ik zelf ook wel in Lelystad woon. Is er misschien een optie dat ik Dribbel doordeweeks in huis neem, en jij het weekend of zo? Heeft mijn hond (kruising Maltezer / Shitzu, 1 jaar) ook een vriendje.
Wegens chronische ziekte mag ik niet werken (niks ernstigs of zo), en ben ik dus extreem veel thuis. Ik ben hooguit weg voor boodschappen, familiebezoek in Lelystad e.d.. Ik ben nooit langer weg dan 3 uur, ook vanwege mijn eigen hond, laat d'r niet graag alleen. Ik kan de boel dus heel goed in de gaten houden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:50 schreef Raissa het volgende:
[..]
Lief idee![]()
Alleen ik twijfel een beetje aan de combi maltezer en Dribble....
Vanmorgen uiteraard wat minder, maar sinds een uur of 3, na de regen, was het prima te doen hier buiten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
Huh, zeker in de hitte ga je 3 uur lopen met t beest?
Als je van 10 tot 18 de deur uit bent zou ik niet aan een hond beginnen hoor!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:17 schreef Sjowhan het volgende:
Voorzichtige TVP, las dit topic op mijn mobiel, maar wil toch even reageren dus heb de laptop maar weer aangezet. Ik vind Jack Russels helemaal geweldig, maar heb er nog geen moeite/tijd in gestoken om meer informatie over dit ras te weten te komen..
Ik woon zelf in een 5k-appartement waar hij zeker wel de ruimte heeft. Enkel heb ik zelf nog een cavia, en daarnaast ben ik overdag niet thuis (ben ~10u van huis, 07u deur uit, 17:45 thuis). Ik heb daarom altijd gedacht dat (omdat ook honden 3x per dag uitgelaten moeten worden) dit geen goede combo is. Als dit geen probleem is, wil ik er over nadenken mocht Xebber's idee om wat van reden dan ook niet de voorkeur genieten..
Wat vind je van Xebber zijn idee danquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:08 schreef Raissa het volgende:
[..]
Als je van 10 tot 18 de deur uit bent zou ik niet aan een hond beginnen hoor!
Ik heb met Xebber even GePMed, dat ik ook nog even in afwachting ben van iemand anders in de PM. Denk dat Xebber's oplossing niet een oplossing is voor de lange termijn.. Hoe lullig het nu ook klinkt, we kunnen Dribble gewoon écht niet hebben, hoe vervelend ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat vind je van Xebber zijn idee dan
Het is ect een lief idee van Xebber maar zoals ik net al schreef voor ons niet de oplossing. Als Xebber haar gewoon 'fulltime' wil hebben mag dat, maar ik neem aan dat hij het niet-in-het-weekend-plan ook een reden had?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Kan Xebber hem niet helemaal hebben dan, als 't toch al 5 dagen per week zou kunnen
Ik gok dat die niet-in-het-weekend-reden is dat jij je hondje dan zelf ook nog hebt, dat je Dribble niet helemaal kwijt bent....quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:25 schreef Raissa het volgende:
[..]
Het is ect een lief idee van Xebber maar zoals ik net al schreef voor ons niet de oplossing. Als Xebber haar gewoon 'fulltime' wil hebben mag dat, maar ik neem aan dat hij het niet-in-het-weekend-plan ook een reden had?
Dat bedoelde ik ook inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:25 schreef Raissa het volgende:
[..]
Het is ect een lief idee van Xebber maar zoals ik net al schreef voor ons niet de oplossing. Als Xebber haar gewoon 'fulltime' wil hebben mag dat, maar ik neem aan dat hij het niet-in-het-weekend-plan ook een reden had?
Nouja, ik ben van 07:00-17:45 ongeveer weg (1u15min reistijd naar mijn werkgever), en had eigenlijk ook de dag erna het gevoel dat 't toch geen goed idee is omdat er altijd wel iemand thuis moet zijn om de hond uit te laten of mee te spelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:08 schreef Raissa het volgende:
[..]
Als je van 10 tot 18 de deur uit bent zou ik niet aan een hond beginnen hoor!
Thanks!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Tvp en ik zal oren en ogen open houden , mensen vragen vaak aan mij of ik hondjes weet en zo
Pssst dat staat hierboven al!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Raissa, zou dat voor jou een optie zijn dan, als Xebber het hondje doordeweeks zou hebben en jij in het weekend, zodat je Dribble toch niet helemaal kwijt bent?
Het lijkt mij de ideale oplossing eigenlijk, dan hoef je hem niet helemaal te missen!
Oh ik zie het, sorry. Mag ik vragen waarom dat dan geen oplossing is?quote:
Maar dan zit ze hier in het weekend nog alleen thuis...quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zie het, sorry. Mag ik vragen waarom dat dan geen oplossing is?
Dan krijgt ie aandacht en beweging genoeg toch?
Geeft niks, kan jij niet weten. Weet ook eigenlijk niet of ik het al geschreven had ergensquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
Ah oke. Sorry. Ik had niet begrepen dat je partner in het weekend ook nog werkt.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat die niet-in-het-weekend-reden is dat jij je hondje dan zelf ook nog hebt, dat je Dribble niet helemaal kwijt bent....
Ik ook!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
Xebber, ik vond het echt supersupersuperlief aangeboden van je!
Ik ook; geweldigquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:36 schreef Raissa het volgende:
Ik ook!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |