quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef Klonk het volgende:
ehmmm, zal ik eens iets grappigs zeggen, vriendinlief zit hier naast me en is ook verliefd geworden op Dribble en zegt net dat het haar stiekem erg leuk lijkt.
maar we vroegen ons af, wat kost een hond zo per jaar maand, aan eten en de hele mikmak. tijd hebben we genoeg ga elke dag zeker 20 km fietsen dus moe kan ie worden. leuke wending toch
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef Klonk het volgende:
ehmmm, zal ik eens iets grappigs zeggen, vriendinlief zit hier naast me en is ook verliefd geworden op Dribble en zegt net dat het haar stiekem erg leuk lijkt.
maar we vroegen ons af, wat kost een hond zo per jaar maand, aan eten en de hele mikmak. tijd hebben we genoeg ga elke dag zeker 20 km fietsen dus moe kan ie worden. leuke wending toch
Die krijgt ze inderdaad nog gewoon van ons!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:38 schreef childintime het volgende:
Dribble is gesteriliseerd, dus die kosten heb je niet. Het inenten dan, maar volgens mij zou Raissa dat nog laten doen (wat ik uit haar post begreep).
Btw, ik laat mijn hond maar eens in de 3 jaar een cocktailenting geven (dit om principiele redenen); wel krijgt hij ieder jaar Weil enting.
Ja, Drib is nu een weekje logerenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:41 schreef Klonk het volgende:
Veel plezier en we krijgen zo wel heel erg veel bedenktijd
Dit stukje dringt nu pas tot me door en moest er even smakelijk om lachenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:00 schreef Klonk het volgende:
maar ik heb geen flauw idee wat een jack russel afgezien van eekhoorns eigenlijk eet enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wij zetten zelf geen geld opzij voor verzekering/onvoorziene dierenartskosten maar ik denk dat je wel redelijk in de buurt zit qua voer en overige kosten. Je kunt het natuurlijk ook zo duur maken als je zelf wilt. (afgezien van de onvoorziene kosten natuurlijk)quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:56 schreef Tezz het volgende:
Ik ga het ook even volgen, ik hoop dat het allemaal goed komt!
Met betrekking tot de kosten (ongeveer, bij benadering en zeker onder voorbehoud) hier even wat dingen op een rijtje:
* brokken en hondensnacks: ik zou gokken zo'n 15 euro per maand
* Dierenarts kosten: voor een verzekering betaal je ongeveer 15 euro per maand. Anders zou ik zelf zeker zo'n zelfde bedrag per maand apart zetten, zodat je onverwachte kosten altijd kunt betalen.
* overig: inenten, ontwormen, anti-vlooienspul, speeltjes etc: gemiddeld 5 euro per maand.
Ik gok dus dat de vaste kosten per maand ongeveer 35 euro zijn. (maar dat is volgens mij redelijk ruim genomen).
Daarnaast eventueel nog onkosten wanneer je met vakantie gaat (een kennel kost al snel 8 euro per dag), maar daar kan het huidige baasje wellicht iets in betekenen.
Of een Jack Russel ook naar een trimsalon moet weet ik niet. Daar betaal je voor een volledige behandeling (knippen, oortjes schoonmaken, nagels knippen, anaalklieren uitduwen etc.) toch wel al snel 45 euro per keer.
Hebben jij en je partner geen bedenkingen? vragen? Dan kunnen we misschien een meet met de katten regelen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Klonk het volgende:
toch nog even melden dat we er nog steeds zijn
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef Klonk het volgende:
mijn lieve schat is een week bezig geweest met het voorbereiden van een soligesprek voor vandaag, maandag hoort ze of ze het is geworden, tot die tijd ga ik haar even niet lastig vallen, als ik dat wel doe wordt mijn kop er af gebeten
Het is helaas wel normaal en helaas ook helemaal niet lekker. Sterker nog, gewoon GOOR dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:10 schreef pulletje het volgende:
[..]
Klinkt lekker.. Is dat normaal? Heb er namelijk nog nooit van gehoord..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:04 schreef Raissa het volgende:
Jammer Klonk!
Nee nog niet, wilde het eerst op fok proberen omdat ik dan het idee heb dat ik de mensen beter 'ken'quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:13 schreef Tezz het volgende:
Heb je ook een advertentie bij de Dierenarts hangen? Dat is namelijk de plek waar ikzelf ook zou gaan informeren als ik op zoek was naar een herplaatser!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |