quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef Klonk het volgende:
ehmmm, zal ik eens iets grappigs zeggen, vriendinlief zit hier naast me en is ook verliefd geworden op Dribble en zegt net dat het haar stiekem erg leuk lijkt.
maar we vroegen ons af, wat kost een hond zo per jaar maand, aan eten en de hele mikmak. tijd hebben we genoeg ga elke dag zeker 20 km fietsen dus moe kan ie worden. leuke wending toch
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef Klonk het volgende:
ehmmm, zal ik eens iets grappigs zeggen, vriendinlief zit hier naast me en is ook verliefd geworden op Dribble en zegt net dat het haar stiekem erg leuk lijkt.
maar we vroegen ons af, wat kost een hond zo per jaar maand, aan eten en de hele mikmak. tijd hebben we genoeg ga elke dag zeker 20 km fietsen dus moe kan ie worden. leuke wending toch
Die krijgt ze inderdaad nog gewoon van ons!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:38 schreef childintime het volgende:
Dribble is gesteriliseerd, dus die kosten heb je niet. Het inenten dan, maar volgens mij zou Raissa dat nog laten doen (wat ik uit haar post begreep).
Btw, ik laat mijn hond maar eens in de 3 jaar een cocktailenting geven (dit om principiele redenen); wel krijgt hij ieder jaar Weil enting.
Ja, Drib is nu een weekje logerenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:41 schreef Klonk het volgende:
Veel plezier en we krijgen zo wel heel erg veel bedenktijd
Dit stukje dringt nu pas tot me door en moest er even smakelijk om lachenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:00 schreef Klonk het volgende:
maar ik heb geen flauw idee wat een jack russel afgezien van eekhoorns eigenlijk eet enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |