Idd ja. Toen die eerste keer dat we afspraken moest ik eerst langs school. Ik vond dat zo raar om te zeggen. voel je je gelijk een ukkie haha.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:54 schreef vencodark het volgende:
Ja daarom. Het is eerder dan lichamelijke aantrekkingskracht enzo. Iemand van dikke 20 jaar ouder staat meestal wat anders in het leven om daarmee relatie aan te willen gaan.
Ach, dat geeft hem alleen maar stof tot fantasieën nadenken.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja. Toen die eerste keer dat we afspraken moest ik eerst langs school. Ik vond dat zo raar om te zeggen. voel je je gelijk een ukkie haha.
En hij zich gelijk de man! dat ie zo een fris jong chickie hosseldequote:Op maandag 15 juni 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja. Toen die eerste keer dat we afspraken moest ik eerst langs school. Ik vond dat zo raar om te zeggen. voel je je gelijk een ukkie haha.
Ik zal mijn schooluniform vast aantrekken en twee staartjes indoenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
Ach, dat geeft hem alleen maar stof tot fantasieën nadenken.
Heb ik mijn goede daad ook weer gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
En hij zich gelijk de man! dat ie zo een fris jong chickie hosselde
Je ziet het niet ofzo aan een man hoor, als ie niks zegt is het goed, maar zodra jij weet dat ie vader is, hoeft het niet meer?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zal.Maar het heeft voor mij gewoon iets anti-geils.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zal mijn schooluniform vast aantrekken en twee staartjes indoen
dat zou wel voor mij gelden. Of tenminste niet meer hoef.. ik denk er dan zeker wel 20x meer over na.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je ziet het niet ofzo aan een man hoor, als ie niks zegt is het goed, maar zodra jij weet dat ie vader is, hoeft het niet meer?
Onschuldig kijken kan ik volgens mij welquote:Op maandag 15 juni 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Vergeet je onschuldige blik en lolly niet.
Daar komt het wel op neer.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je ziet het niet ofzo aan een man hoor, als ie niks zegt is het goed, maar zodra jij weet dat ie vader is, hoeft het niet meer?
toch wel vreemd, als een man zoiets denkt, is het gelijk een hoop poehaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat zou wel voor mij gelden. Of tenminste niet meer hoef.. ik denk er dan zeker wel 20x meer over na.
Haha, zeker kan jij onschuldig kijken.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Onschuldig kijken kan ik volgens mij wel
lolly is aan te schaffen
Dat hangt er uiteraard vanaf hoe goed de persoon in kwestie je kent.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Onschuldig kijken kan ik volgens mij wel
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
toch wel vreemd, als een man zoiets denkt, is het gelijk een hoop poeha
Ik discrimineer dus nietquote:Op maandag 15 juni 2009 19:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hangt er uiteraard vanaf hoe goed de persoon in kwestie je kent.
En is dit echt een TT voor mejuffrouw toyboy?.
Dan nog kan ik heel onschuldig kijkenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:05 schreef Litpho het volgende:
Dat hangt er uiteraard vanaf hoe goed de persoon in kwestie je kent.
En is dit echt een TT voor mejuffrouw toyboy?.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, zeker kan jij onschuldig kijken.
Dat een man snel wordt veroordeeld als hij geen vrouw met kind wilquote:
Welk bewijs? Ik zie alleen maar dat je vencodark voor de gek kan houden, is dat tegenwoordig óók al bewijs?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan nog kan ik heel onschuldig kijken![]()
bewijs:
[..]
Dat is geen bewijsquote:Op maandag 15 juni 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan nog kan ik heel onschuldig kijken![]()
bewijs:
[..]
Ow alleen seks.. hmm dan weet ik het eig nog niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het puur en alleen over sex he. Relatie dus niet.
Dan vind ik het wel vreemd ja.
Volgens mij valt dat wel mee. Ja, door de afgewezen vrouwquote:Op maandag 15 juni 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat een man snel wordt veroordeeld als hij geen vrouw met kind wil
of dat zo is, weet ik eig niet
Nou, ik snap wel dat het een ding is voor je een relatie aangaat. Je krijgt een heel pakket en dat moet je maar net kunnen handelen. Maar het ging alleen over seks geloof ikquote:Op maandag 15 juni 2009 19:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat een man snel wordt veroordeeld als hij geen vrouw met kind wil
of dat zo is, weet ik eig niet
Venco weet meer van mij dan jijquote:Op maandag 15 juni 2009 19:07 schreef Litpho het volgende:
Welk bewijs? Ik zie alleen maar dat je vencodark voor de gek kan houden, is dat tegenwoordig óók al bewijs?.
Herhaaldelijk toeval is geen discriminatie?quote:
Ik wordt heul niet voor de gek gehouden!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welk bewijs? Ik zie alleen maar dat je vencodark voor de gek kan houden, is dat tegenwoordig óók al bewijs?.
Dat geloof ik welquote:
En direkt weer grensjes afbakenenquote:Dus als zij het zegt is het waarheid
mits positief dan![]()
Als een man iets met vrouw met kind wil beginnen moet hij maar normaal doen en het compleet pakket accpeteren , maar andersom een vrouw die iets met een man met kind word er eerst 10x over nagedachtquote:
Ik hou ervan om safe te spelenquote:
Praat je met scharrels dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow alleen seks.. hmm dan weet ik het eig nog niet.
als het nog jonge kinderen zijn lijkt het mij wel vaag. Stel het wordt een scharrel dan moet je toch wel rekening houden met de kinderen. Of de verhalen aanhoren erover
Hey KF what's up?quote:
Hier zeg je twee dingen door elkaar heen.. appels en peren.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als een man iets met vrouw met kind wil beginnen moet hij maar normaal doen en het compleet pakket accpeteren , maar andersom een vrouw die iets met een man met kind word er eerst 10x over nagedacht
*niet dat ik er een probleem mee heb*
quote:
Dat heb je tegen mij neem ik aan?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het puur en alleen over sex he. Relatie dus niet.
Dan vind ik het wel vreemd ja.
Ik mag hopen dat de man er ook 10 keer over nadenkt, dat zijn geen kleine beslissingen. Verder kom ik dat verschil niet zo tegen in mijn omgeving, geloof ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als een man iets met vrouw met kind wil beginnen moet hij maar normaal doen en het compleet pakket accpeteren , maar andersom een vrouw die iets met een man met kind word er eerst 10x over nagedacht
Gaat lekkerquote:
Ik leef nogquote:
Maar goed dat ik er niet te veel van aantrek, anders kan ik net zo goed een klooster inquote:Op maandag 15 juni 2009 19:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat heb je tegen mij neem ik aan?![]()
Tja, heeft voor mij gewoon te maken met het beeld wat ik heb van een papa. En rondneuken hoort daar, voor mij, niet bij. Vind het best als iemand dat nog steeds doet, maar gewoon niet met mij. Zelfde geldt voor vreemdgaan.
KFquote:
Niks mis met Celibatair leven hoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maar goed dat ik er niet te veel van aantrek, anders kan ik net zo goed een klooster in
Echt?! damn, ik dacht dat dat eng was! ieeeeeeeekquote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niks mis met Celibatair leven hoor.
Dat is zo. Tuurlijk kan je toch wel verliefd op iemand worden of degene ongelooflijk aantrekkelijk vinden. Maar kan mezelf niet voorstellen met iemand van 10+ ouder. Dat idee vind ik maf. Maar dat heeft ook beetje te maken met dat ik zelf nog niet besef dat ik bijna 24 ben.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:14 schreef rival het volgende:
kijk als ik een vrouw van 10 jaar ouder neem met een kind van 9 jaar jonger dan ik, dan is dat natuurlijk dubbel prijs
Ligt eraan waarom je het doet denk ik. Kan een keuze zijn maar kan ook iets van jezelf zijn. Iets waar je gewoon niet zo makkelijk mee omgaat ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I beg to differ. Sorryquote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
second that, met een klein verschil in leeftijdquote:Op maandag 15 juni 2009 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is zo. Tuurlijk kan je toch wel verliefd op iemand worden of degene ongelooflijk aantrekkelijk vinden. Maar kan mezelf niet voorstellen met iemand van 10+ ouder. Dat idee vind ik maf. Maar dat heeft ook beetje te maken met dat ik zelf nog niet besef dat ik bijna 24 ben.
Nee, joh helemaal niet eng. Je geeft gewoon al je liefde aan god.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt?! damn, ik dacht dat dat eng was! ieeeeeeeek
Ik vraag me zelfs af of ik een man die niet aan seks voor het huwelijk zou doen zou overleven. Allereerst moet je dan trouwen en ten tweede heb je tot die tijd geen seks.quote:
Hoe oud is dat zusje van je KF?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef KudFokker het volgende:
Mijn zussie zei: "Dat al die naïeve meisjes in die praatjes van je vallen"
Moet ie eerst maar eens bewijzen dat ie bestaat, ik geloof er niet in.. Geef liever mijn liefde aan iemand die mij aan het hart ligtquote:Op maandag 15 juni 2009 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, joh helemaal niet eng. Je geeft gewoon al je liefde aan god.
20 geloof ikquote:
Dat wordt niks, denk ik. IK denk dat we dan zoveel verschillen op andere vlakken ook.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af of ik een man die niet aan seks voor het huwelijk zou doen zou overleven. Allereerst moet je dan trouwen en ten tweede heb je tot die tijd geen seks.
Dat klopt.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ligt eraan waarom je het doet denk ik. Kan een keuze zijn maar kan ook iets van jezelf zijn. Iets waar je gewoon niet zo makkelijk mee omgaat ofzo.
Maar er is seks...en seks.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af of ik een man die niet aan seks voor het huwelijk zou doen zou overleven. Allereerst moet je dan trouwen en ten tweede heb je tot die tijd geen seks.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier zeg je twee dingen door elkaar heen.. appels en peren.
Dat de vrouw er 10x over nadenkt, zegt dat niks over dat een man dat niet doet bij een vrouw met kinddoet.
was dat voor iets raars de mannen denken er wel 20x over na, geloof mij maarquote:Op maandag 15 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
*niet dat ik er een probleem mee heb*
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was dat voor iets raars de mannen denken er wel 20x over na, geloof mij maar
Met alle respect aan mensen die wel wachten, maar ik wil graag weten of ik op dat gebied bij iemand pas voordat ik afspraken ga maken om voor de rest van mijn leven bij die persoon te blijven.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik begin dat ook niet aan gelovige meisjes.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
wat hij zegtquote:Op maandag 15 juni 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
Met alle respect aan mensen die wel wachten, maar ik wil graag weten of ik op dat gebied bij iemand pas voordat ik afspraken ga maken om voor de rest van mijn leven bij die persoon te blijven.
Gewoon snel trouwen danquote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoi autoquote:
+1quote:Op maandag 15 juni 2009 19:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet ie eerst maar eens bewijzen dat ie bestaat, ik geloof er niet in.. Geef liever mijn liefde aan iemand die mij aan het hart ligt
Dat natuurlijk ook. Maar het hele idee... Nee, laat maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat wordt niks, denk ik. IK denk dat we dan zoveel verschillen op andere vlakken ook.
Ervaring? Regeltjes omzeilen zou ik dan nog nepper vinden, eigenlijk.quote:
ik las t alquote:Op maandag 15 juni 2009 19:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet ik, me formulatie liet wat te wensen over, kan het beter aan cue overlaten
Hij bedoelt volgens mij dat een man er eerder op wordt veroordeeld als ie zoiets vrij hard zegt dan dat gebeurt bij een vrouwquote:Op maandag 15 juni 2009 19:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was dat voor iets raars de mannen denken er wel 20x over na, geloof mij maar
Ik weet het nu zekerquote:
Welke is het?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij bedoelt volgens mij dat een man er eerder op wordt veroordeeld als ie zoiets vrij hard zegt dan dat gebeurt bij een vrouwGeloof ik.
Volgens mij valt ook dat wel mee. Ik heb vaker mannen bijval zien krijgen voor uitingen als "Ik ga toch geen kinderen van een ander opvoeden" dan dat ze er nu op werden afgerekend.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hij bedoelt volgens mij dat een man er eerder op wordt veroordeeld als ie zoiets vrij hard zegt dan dat gebeurt bij een vrouwGeloof ik.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:24 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
een beetje respect voor jezus![]()
dat zal ik ook hebben
Haha, nee geen ervaring. Maar er zullen zat stelletjes zijn die alles doen, behalve penetratie met de penis en de vagina etc etc.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook. Maar het hele idee... Nee, laat maar.![]()
[..]
Ervaring? Regeltjes omzeilen zou ik dan nog nepper vinden, eigenlijk.
Nou ja, ik denk dat ie ook een tikje bedoelt dat zo'n uitspraak hier niet goed valt bij de MILFjesquote:Op maandag 15 juni 2009 19:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij valt ook dat wel mee. Ik heb vaker mannen bijval zien krijgen voor uitingen als "Ik ga toch geen kinderen van een ander opvoeden" dan dat ze er nu op werden afgerekend.
alleen de eikel erin, zolang t maagdenvlies maar heel blijftquote:Op maandag 15 juni 2009 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nee geen ervaring. Maar er zullen zat stelletjes zijn die alles doen, behalve penetratie met de penis en de vagina etc etc.Regeltjes omzeilen zal dan ook vast wel gebeuren. Niet allemaal natuurlijk. Zullen er ook zijn die tot het huwelijk apart slapen enzo.
En die het anaal doen omdat het dan geen ontmaagding is.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nee geen ervaring. Maar er zullen zat stelletjes zijn die alles doen, behalve penetratie met de penis en de vagina etc etc.Regeltjes omzeilen zal dan ook vast wel gebeuren. Niet allemaal natuurlijk. Zullen er ook zijn die tot het huwelijk apart slapen enzo.
Hehe bring it on! KF als zwager, heb ik er gewoon een boksbal bij!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef KudFokker het volgende:
Nee ik zit beetje te rellen
Maar het is niks voor jou Rivalkrijg je er namelijk een KF als zwager bij
Die arme zus van jou komt nooit aan de manquote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef KudFokker het volgende:
Dat vind ik dus ook!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En die het anaal doen omdat het dan geen ontmaagding is.![]()
Eerst een testrit, dan trouwen (als ik al ga trouwen).
Mag ik dan iig haar naam weten?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook!
Je koopt toch ook geen auto voordat je een proefrit gemaakt hebt!
Als het een kwestie van regeltjes omzeilen wordt, dan is het voor mij sowieso al einde oefening. Als iemand die principes heeft voor zichzelf, prima, daar wil ik best kijken of ik ook water bij de wijn kan doen. Heeft iemand die principes voor iets buiten haarzelf en zijn die principes zóóó belangrijk (sarcasme) dat ze alleen maar naar de letter van de principes wil leven? Dat is geen respect waard.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:25 schreef vencodark het volgende:
Regeltjes omzeilen
Maar het is wel knap dat ze het volhouden.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook. Maar het hele idee... Nee, laat maar.![]()
[..]
Ervaring? Regeltjes omzeilen zou ik dan nog nepper vinden, eigenlijk.
Het zou mij niet verbazen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen de eikel erin, zolang t maagdenvlies maar heel blijft![]()
Daar zijn zelfs hele websites over hoe je zulke dingen moet doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een grote dildo erin drukken mag dus ook niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen de eikel erin, zolang t maagdenvlies maar heel blijft![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je koopt toch ook geen auto voordat je een proefrit gemaakt hebt!
Nee, heb je ook gelijk in.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het een kwestie van regeltjes omzeilen wordt, dan is het voor mij sowieso al einde oefening. Als iemand die principes heeft voor zichzelf, prima, daar wil ik best kijken of ik ook water bij de wijn kan doen. Heeft iemand die principes voor iets buiten haarzelf en zijn die principes zóóó belangrijk (sarcasme) dat ze alleen maar naar de letter van de principes wil leven? Dat is geen respect waard.
Primeur manquote:Op maandag 15 juni 2009 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe bring it on! KF als zwager, heb ik er gewoon een boksbal bij!
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een geniaal idee!
Kijk, je doet + (positieve) magneten op de bumpers van auto's en op die van een vangrail of wat dan ook...
+ & + stoot af, dus nooit meer botsingen!!
Geniaal toch ?
Laat dat zusje dan ook maar zittenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een geniaal idee!
Kijk, je doet + (positieve) magneten op de bumpers van auto's en op die van een vangrail of wat dan ook...
Geniaal toch ?
quote:
Schaam je niet man, satc is vetquote:
Nee 1 maarquote:Op maandag 15 juni 2009 19:31 schreef Ripley het volgende:
Maar je hebt toch al een zwager KF? Heb je 2 zussen?
Haha, goeie bijdragequote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zijn zelfs hele websites over hoe je zulke dingen moet doen.
http://www.sexinchrist.com/
Kijk maar eens op deze website.
Dit is een nobelprijs waardquote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb een geniaal idee!
Geniaal toch ?
euh ws wel want dat is weer geen gemeenschap met elkaar!?!?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een grote dildo erin drukken mag dus ook niet?
Les 1 : magneet heeft 2kanten positief en negatiefquote:Op maandag 15 juni 2009 19:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het moet ook nog uitgewerkt wordenmaar ik vond het idee op zich best goed
Ik lust je rauw!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Primeur maneen boksbal die terug slaat
Er is altijd wel iets om tegenaan te botsen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het moet ook nog uitgewerkt wordenmaar ik vond het idee op zich best goed
Ja dan plak je hem toch met de - op de auto en de + naar buiten...quote:Op maandag 15 juni 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Les 1 : magneet heeft 2kanten positief en negatief
Jemig tijn hoe weet jij dit weerquote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar die's dus bezet? Wat zit je de heren dan te teasen?quote:
Echt geweldig hoe gelovige bijbelteksten creatief gebruiken om zo'n beetje alles goed te praten.quote:
Ja maar dan is het vlies stuk... en hoe bewijs je dan dat dat niet komt van de piem0l van de melkboer, maar van een grote dildo?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh ws wel want dat is weer geen gemeenschap met elkaar!?!?
Hey!quote:
Ze hadden je wel kunnen beroven!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef HeatWave het volgende:envelope met Muse kaartjes hing gewoon half uit de brievenbus
.
Jaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar die's dus bezet? Wat zit je de heren dan te teasen?
iddquote:
En er zijn natuurlijk ook hordes die zich niet in kunnen houden en het gewoon stiekem doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
sowieso is het onzin.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja maar dan is het vlies stuk... en hoe bewijs je dan dat dat niet komt van de piem0l van de melkboer, maar van een grote dildo?
Niet naar Muse gaan, probleem opgelostquote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd.
Maar goed, ze staan op de kast.
Dat is nou net met een hoop geloven, de manier waarop je iets interpreteerdquote:Op maandag 15 juni 2009 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt geweldig hoe gelovige bijbelteksten creatief gebruiken om zo'n beetje alles goed te praten.![]()
Die site is echt geweldig.
en der naam, die kreeg ik nietquote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja
Ik zat niet te teasenRival vroeg hoe oud ze was, that's all
Ja, ik ga ff niet naar een van de beste bands ter wereldquote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niet naar Muse gaan, probleem opgelost
Jeej.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd.
Maar goed, ze staan op de kast.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede avond singles
Doen we het niet meer met jonkies of ougie's![]()
![]()
quote:
Kunnen ze altijd nog naar Parkpop, gratis ook nogquote:Op maandag 15 juni 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej.![]()
Moeder en zus dachten hele tijd dat ze afgelopen zaterdag naar Guus Meeuwis gingen. Kijkt mijn ma toevallig donderdagavond ff naar de kaartjes, zag ze dat het vrijdag al was.![]()
Mazzeltje dus. Je zal er maar een dag later achter komen. Heb je gewoon je concert gemist.
Stiekeme seks is voor velen ook extra spannend.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En er zijn natuurlijk ook hordes die zich niet in kunnen houden en het gewoon stiekem doen.
meestertjequote:
Dat blijktquote:Op maandag 15 juni 2009 19:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff niet naar een van de beste bands ter wereld.
de auto's aan de andere kant van de snelweg worden dan allemaal naar de achterkant van de vangrail getrokken!?!?!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dan plak je hem toch met de - op de auto en de + naar buiten...
Is Guus daar ook?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kunnen ze altijd nog naar Parkpop, gratis ook nog.
Punt.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de auto's aan de andere kant van de snelweg worden dan allemaal naar de achterkant van de vangrail getrokken!?!?!
quote:
Heb ik ooit met HW en een zooi anderen gehad toen we naar GnR in nijmegen gingen. Uiteindelijk mochten we na veel smeken toch naar binnenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej.![]()
Moeder en zus dachten hele tijd dat ze afgelopen zaterdag naar Guus Meeuwis gingen. Kijkt mijn ma toevallig donderdagavond ff naar de kaartjes, zag ze dat het vrijdag al was.![]()
Mazzeltje dus. Je zal er maar een dag later achter komen. Heb je gewoon je concert gemist.
Straks heeft ze een zooitje geile Fok!kers achter haar aan, kan ik haar niet aandoenquote:
zal leuk worden bij filevormingquote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de auto's aan de andere kant van de snelweg worden dan allemaal naar de achterkant van de vangrail getrokken!?!?!
Een vriend van mij kent mensen in Staphorst en daar liggen de condooms dus achter de kerk.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stiekeme seks is voor velen ook extra spannend.
Haal je snel de magneet er af, kan je mooi de file omzeilenquote:
Hoi Caroolquote:Op maandag 15 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede avond singles
Doen we het niet meer met jonkies of ougie's![]()
![]()
Muse is coolquote:Op maandag 15 juni 2009 19:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff niet naar een van de beste bands ter wereld.
hooooi Tijnquote:
quote:
neem je tijd er voor, niet afraffelenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet het nog uitwerkenmaar er zit potentie in
Straks heten die dingen ook geen auto's meer maar Lars'
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mn neukertje wil gewoon niet meer met me neuken.. Bah! schuldgevoel is zoiets kluts!
Ben vorig jaar ook naar Guus geweest, toen Nederland tegen Frankrijk speelde geloof ik. Was best tof.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt welMoeilijk he, www.parkpop.nl
.
Gelukkig zijn er idd meerdere podiaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben vorig jaar ook naar Guus geweest, toen Nederland tegen Frankrijk speelde geloof ik. Was best tof.
Maar 1 keer vind ik wel genoeg.
Jaja, probeer het maar goed te maken.. Ik zat me te verheugen op mijn echte anale ontmaagding, dus niet met laffe voorbind.. en neeeeee, jij moet zomaar weer schuld gevoel krijgen.. BAH!quote:
Het is een kutidee, want dat zou inhouden dat auto's altijd precies zo botsen als waar de tegengestelde magneten zouden zitten.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef KudFokker het volgende:
Ik moet het nog uitwerkenmaar er zit potentie in
Straks heten die dingen ook geen auto's meer maar Lars'
Waarom word ik hierbij betrokken?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mn neukertje wil gewoon niet meer met me neuken.. Bah! schuldgevoel is zoiets kluts!
kluts is je neukerdje!?!?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
verleden week bij me zusje even geweest, de hele godganse tijd guus aan, 1nummertje is leuk 2cd isquote:Op maandag 15 juni 2009 19:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben vorig jaar ook naar Guus geweest, toen Nederland tegen Frankrijk speelde geloof ik. Was best tof.
Maar 1 keer vind ik wel genoeg.
ruk, dan ga ik nietquote:Op maandag 15 juni 2009 19:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt welMoeilijk he, www.parkpop.nl
.
Kluts, kuts.. ik typte kluts omdat kluts net de laatste post had gemaakt toen ik aan het typen was..quote:
maakt dat nou uit?quote:
Ja jezus sorry, kan ik 't helpen dat ik 't vorige friso iemand ontmoet heb?!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaja, probeer het maar goed te maken.. Ik zat me te verheugen op mijn echte anale ontmaagding, dus niet met laffe voorbind.. en neeeeee, jij moet zomaar weer schuld gevoel krijgen.. BAH!
Inderdaad overdaad schaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
verleden week bij me zusje even geweest, de hele godganse tijd guus aan, 1nummertje is leuk 2cd is
Dat kan je niet helpen nee.. Maar dat schuld gevoel.. valt dat niet weg te spoelen met een aantal biertjes?!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jezus sorry, kan ik 't helpen dat ik 't vorige friso iemand ontmoet heb?!
Nep zeg, dat jij gewoon niet naar de meet komt.quote:
Hoi.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maakt dat nou uit?. Er zijn 3 podia
.
lul je dr maar uitquote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kluts, kuts.. ik typte kluts omdat kluts net de laatste post had gemaakt toen ik aan het typen was..
of eigenlijk spookt ze 24/7 door mn hoofd, maar niet doorvertellen he!
Je zegt precies het zelfde dat een actie groep al een tijd voor elkaar probeert te krijgenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
Stomme media etc.
Ze hebben het over loverboys terwijl het gewoon pooiers zijn.Noem het niet toffer dan het is.
Jij kijkt RTL4quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
Stomme media etc.
Ze hebben het over loverboys terwijl het gewoon pooiers zijn.Noem het niet toffer dan het is.
Er was toch laatste een mediacampagne om loverboy te veranderen in pooierboy. Maar dat is dus niet aangeslagen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
Stomme media etc.
Weet ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je zegt precies het zelfde dat een actie groep al een tijd voor elkaar probeert te krijgen
Ik neem aan dat ik het dan wel geweten hadquote:
Dan ga je toch gewoon voor de gezelligheid.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie er sowieso niks tussen staan waarom ik wel zou gaan...
Sinds wanneer klinkt 'loverboy' zo tof?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef vencodark het volgende:
Stomme media etc.
Klopt, of gewoon pooier. Vind dat zulke onzin om zo'n gast toch loverboy te noemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er was toch laatste een mediacampagne om loverboy te veranderen in pooierboy. Maar dat is dus niet aangeslagen.
En verder mee eens
The Pretenders. Maar dat is niet genoeg om voor een uurtje naar Den Haag te gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zie er sowieso niks tussen staan waarom ik wel zou gaan...
komt dat niet omdat het over minderjarige meisjes gaat?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt, of gewoon pooier. Vind dat zulke onzin om zo'n gast toch loverboy te noemen.
@ Heatwave, indd. zit naar rtl 4 te kijken.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer klinkt 'loverboy' zo tof?. En het zijn natuurlijk wel pooiers met een specifieke modus operandi, dus daar enig onderscheid maken kan geen kwaad. En als je het gewoon gladjakkers noemt raak je weer in de war met de gemiddelde R&B-zanger. Lastig, die taal...
Het klinkt niet echt tof natuurlijk, maar vind het een slappe term. Vind het onderscheid an sich wel prima, kunt het best andere naam geven dan pooier. Dat ben ik dan wel met je eens. Maar Loverboy vind ik gewoon niet correct.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds wanneer klinkt 'loverboy' zo tof?. En het zijn natuurlijk wel pooiers met een specifieke modus operandi, dus daar enig onderscheid maken kan geen kwaad. En als je het gewoon gladjakkers noemt raak je weer in de war met de gemiddelde R&B-zanger. Lastig, die taal...
Nou ja het verschil is dat die meisjes dus "verliefd" zijn op de pooiers, dat maakt ze "lover"boy.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
komt dat niet omdat het over minderjarige meisjes gaat?
ik kijk namelijk niet
Als het nou die maandag niet vroeg weer op hoefde en Den Haag niet zo'n teringeind weg was dan was het een optie.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon voor de gezelligheid.Gezellig met Fokkers naar slechte muziek luisteren
Voer me maar zat dan!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kan je niet helpen nee.. Maar dat schuld gevoel.. valt dat niet weg te spoelen met een aantal biertjes?!Sowieso word ik veel mooier als jij wat op hebt!
Dat verander je helaas niet meer.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt, of gewoon pooier. Vind dat zulke onzin om zo'n gast toch loverboy te noemen.
@ Heatwave, indd. zit naar rtl 4 te kijken.
Ik ben vrij de dag erna, en ik ga vooral voor de gezellighied, voor de muziek hoef je het dus niet echt te doen, kan ook niet echt bij een gratis festivel, vind dat ze nog redelijke namen hebben vaakquote:Op maandag 15 juni 2009 19:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het nou die maandag niet vroeg weer op hoefde en Den Haag niet zo'n teringeind weg was dan was het een optie.
Dan ga ik me inhouden.. Want ik ben sowieso niet meer dan een neukertje voor je terwijl hij misschien de liefde van je leven is.. Maar kroelen mag ik toch nog wel met je?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voer me maar zat dan!
Alleen vind ik deze jongen wel zo leuk dat ik dat eigenlijk niet wil verspelen
Hij drinkt bier! En gaat naar Lowlands! En hij heeft groene ogen! En een erg mooie kont!
Loverboy heb ik nooit anders gekend dan als pooier die zijn slachtoffers binnenhaalt met (initieel) emotionele chantage. Die term heeft, in ieder geval in Nederland, al zeker twintig jaar geen positieve betekenis. Maar goed, ik ben er ook niet zozeer aan gehecht dat je hem niet mag veranderen, zolang het maar niet zwakker wordt om de arme loverboytjes niet te plagenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het klinkt niet echt tof natuurlijk, maar vind het een slappe term. Vind het onderscheid an sich wel prima, kunt het best andere naam geven dan pooier. Dat ben ik dan wel met je eens. Maar Loverboy vind ik gewoon niet correct.
Denk dat er meer bij komt kijken. natuurlijk worden ze verliefd, maar het is een hele andere aanpak natuurlijk. Denk ook dat als je onder een pooier zit, dit al vanaf het begin duideiljker was dan bi jeen loverboy.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja het verschil is dat die meisjes dus "verliefd" zijn op de pooiers, dat maakt ze "lover"boy.
Als ik niet naar Graspop was zou ik zeker naar Parkpop gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het nou die maandag niet vroeg weer op hoefde en Den Haag niet zo'n teringeind weg was dan was het een optie.
Ja hoor, kroelen en pijpen magquote:Op maandag 15 juni 2009 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ga ik me inhouden.. Want ik ben sowieso niet meer dan een neukertje voor je terwijl hij misschien de liefde van je leven is.. Maar kroelen mag ik toch nog wel met je?
Niet speciaal geloof ik. Komt denk ik omdat het juist vaak om jonge gasten gaat. Meer boys, dan volwassen kerels. Die pakken de ook wat jongere meiden.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
komt dat niet omdat het over minderjarige meisjes gaat?
idd als je dat zo hoort/leest zou je bijna denken, dat het om aardig mensen gaat.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet speciaal geloof ik. Komt denk ik omdat het juist vaak om jonge gasten gaat. Meer boys, dan volwassen kerels. Die pakken de ook wat jongere meiden.
Maar loverboy klinkt gewoon vrij lief.
Nee, dan neem je het wel serieus inderdaadquote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
idd als je dat zo hoort/leest zou je bijna denken, dat het om aardig mensen gaat.
miniPooier is misschien beter
Sowieso heb ik niet de indruk dat symboolpolitiek in dit geval gaat helpen. De publieke opinie neemt de handelingen zelf al serieus genoeg (dwz, daar gaat met een naamsverandering niet direkt wat aan veranderen) en justitie gaat het ook niet hoger op de prioriteitenlijst plaatsen.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dan neem je het wel serieus inderdaad
Ja maar dat maakt de daden van een loverboy toch niet liever ? En bestaat er eigenlijk ook een vrouwelijke variant van een loverboy ?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet speciaal geloof ik. Komt denk ik omdat het juist vaak om jonge gasten gaat. Meer boys, dan volwassen kerels. Die pakken de ook wat jongere meiden.
Maar loverboy klinkt gewoon vrij lief.
Is wel NL, hebben zelfs draaideur criminelen? staan die bij een warenhuis bij de draaideur?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dan neem je het wel serieus inderdaad
Hoiquote:
Goede vraagquote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt de daden van een loverboy toch niet liever ? En bestaat er eigenlijk ook een vrouwelijke variant van een loverboy ?
Nee, dat probeer ik juist te zeggen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt de daden van een loverboy toch niet liever ? En bestaat er eigenlijk ook een vrouwelijke variant van een loverboy ?
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik juist te zeggen.![]()
Je hebt wel lovergirls, die raken bevriend met het slachtoffer en overtuigt haar met die vreemden naar bed te gaan enzo. Zoiets dacht ik. Deze lovergirl werkt ook voor de loverboy..ofzo of verdient er geld aan.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat probeer ik juist te zeggen.![]()
Je hebt wel lovergirls, die raken bevriend met het slachtoffer en overtuigt haar met die vreemden naar bed te gaan enzo. Zoiets dacht ik. Deze lovergirl werkt ook voor de loverboy..ofzo of verdient er geld aan.
Nog een partner nodigquote:Op maandag 15 juni 2009 20:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik denk aan een, baan verandering
ik zoek nog een baantjequote:
Oeii lekker hoorquote:
Als lovergirlquote:
quote:
ja maar dit is voor in t weekendquote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je werkt straks voor de Batavse
Dat is dus het kutte aan die klapmongolen..quote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben altijd blij dat die loverboys in ieder geval gewoon de handen uit de mouwen schudden en geen WW trekken.
Geld aftroggelen van mannenquote:
quote:
jaaaahquote:Op maandag 15 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je gaat voor het grote geld
jaaa ik ken me geen beter beroep voorstellen Tijnquote:
Jij bent slechtquote:Op maandag 15 juni 2009 20:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa ik ken me geen beter beroep voorstellen Tijn![]()
I knowquote:
quote:
haha sorry ben beetje melig vanaafquote:
Onwil om te leren afstraffen, okay, maar onwetendheid afstraffen? Jij hebt ook dingen moeten leren en daar ongetwijfeld ook fouten voor moeten maken.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:15 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik weet niet, ergens vind ik dat domheid afgestraft moet worden. Het is erger voor de ouders.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha sorry ben beetje melig vanaaf
Goed zoquote:Op maandag 15 juni 2009 20:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha sorry ben beetje melig vanaaf
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik heb zin om te lachen vanavond
Je weet wat melig betekend.quote:
Jij bent grappigquote:
ik weet wat het voor mij betekend..... maaarrre wat versta jij eronder dan Tijn?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent grappigIk lach je niet uit.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
Ik zei HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als je gewoon hoi had gezegd waren er al 20 vrouwen in je pm box langs geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
Ik zei HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oeps niet gezienquote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
Niet, je zei iets anders.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
haha leuke foto kwaakquote:Op maandag 15 juni 2009 20:26 schreef kwaakvaak het volgende:
zeg... die samson is een ijdeltuit zeg....
[ afbeelding ]
Dat je snel een beurt nodig hebt.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik weet wat het voor mij betekend..... maaarrre wat versta jij eronder dan Tijn?
quote:
Hiquote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
Leuke hond.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:26 schreef kwaakvaak het volgende:
zeg... die samson is een ijdeltuit zeg....
[ afbeelding ]
quote:
In de handen vallen van een loverboy is pure domheid. Daar heb ik nooit last van gehad.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onwil om te leren afstraffen, okay, maar onwetendheid afstraffen? Jij hebt ook dingen moeten leren en daar ongetwijfeld ook fouten voor moeten maken.
Voor mij welquote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat betekend het helemaal niet!!
avond noukquote:
Hoi! Ja, heel goed eigenlijk wel. En met jou?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Since!mup! hoe is het met jou dan?!
Dan moet je die regelen hèquote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef halfbearad het volgende:
Ben nu al moe. Moet nog avondeten maken.
En stiekem wil ik toch wel een scharrel.
geslacht: Manquote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
In de handen vallen van een loverboy is pure domheid. Daar heb ik nooit last van gehad.
Eeeej mutsquote:
Jij biedt jezelf aan?quote:
Inderdaadquote:
Heel goed zelfs!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoi! Ja, heel goed eigenlijk wel. En met jou?
Hoi! Ik ben een beetje moe/sloom, dus ik ga lekker douchenquote:
Hehequote:
Ehm... Waar zie jij dat staan?quote:
ik ga ff lekker beetje huisje op orde brengen, dus ben er ook ff uurtje ofzo vandoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben een beetje moe/sloom, dus ik ga lekker douchen
Nergensquote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben een beetje moe/sloom, dus ik ga lekker douchen
[..]
Hehe
[..]
Ehm... Waar zie jij dat staan?
Veel succes met wat je gaat doen dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heel goed zelfs!das tof! Ja hier ook alles flex, maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik om half 9 nog echt even aan de slag moet, dus ik ga nog even
![]()
ben er met een uurtje ongeveer weer
Hoiquote:
Ik heb nog wel een hamburger over. Is veel lekkerder dan zo'n kopje water met smaak.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:39 schreef halfbearad het volgende:
[..]
![]()
Denk dat ik maar cup a soup ga snacken.
Hoiquote:
Nee dit zijn bots die reageren in dit topicquote:
Er is wel meer waar je nooit last van hebt gehad. Dat is lang niet allemaal te danken aan jouw vermeende intelligentie.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
In de handen vallen van een loverboy is pure domheid. Daar heb ik nooit last van gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |