quote:Op maandag 15 juni 2009 20:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha sorry ben beetje melig vanaaf
Goed zoquote:Op maandag 15 juni 2009 20:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha sorry ben beetje melig vanaaf
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik heb zin om te lachen vanavond
Je weet wat melig betekend.quote:
Jij bent grappigquote:
ik weet wat het voor mij betekend..... maaarrre wat versta jij eronder dan Tijn?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent grappigIk lach je niet uit.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
Ik zei HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als je gewoon hoi had gezegd waren er al 20 vrouwen in je pm box langs geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
Ik zei HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oeps niet gezienquote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
Niet, je zei iets anders.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
haha leuke foto kwaakquote:Op maandag 15 juni 2009 20:26 schreef kwaakvaak het volgende:
zeg... die samson is een ijdeltuit zeg....
[ afbeelding ]
Dat je snel een beurt nodig hebt.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik weet wat het voor mij betekend..... maaarrre wat versta jij eronder dan Tijn?
quote:
Hiquote:Op maandag 15 juni 2009 20:24 schreef DragonFire het volgende:
Hey wat is dat nou!
Leuke hond.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:26 schreef kwaakvaak het volgende:
zeg... die samson is een ijdeltuit zeg....
[ afbeelding ]
quote:
In de handen vallen van een loverboy is pure domheid. Daar heb ik nooit last van gehad.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onwil om te leren afstraffen, okay, maar onwetendheid afstraffen? Jij hebt ook dingen moeten leren en daar ongetwijfeld ook fouten voor moeten maken.
Voor mij welquote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat betekend het helemaal niet!!
avond noukquote:
Hoi! Ja, heel goed eigenlijk wel. En met jou?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Since!mup! hoe is het met jou dan?!
Dan moet je die regelen hèquote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef halfbearad het volgende:
Ben nu al moe. Moet nog avondeten maken.
En stiekem wil ik toch wel een scharrel.
geslacht: Manquote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
In de handen vallen van een loverboy is pure domheid. Daar heb ik nooit last van gehad.
Eeeej mutsquote:
Jij biedt jezelf aan?quote:
Inderdaadquote:
Heel goed zelfs!quote:Op maandag 15 juni 2009 20:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoi! Ja, heel goed eigenlijk wel. En met jou?
Hoi! Ik ben een beetje moe/sloom, dus ik ga lekker douchenquote:
Hehequote:
Ehm... Waar zie jij dat staan?quote:
ik ga ff lekker beetje huisje op orde brengen, dus ben er ook ff uurtje ofzo vandoorquote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben een beetje moe/sloom, dus ik ga lekker douchen
Nergensquote:Op maandag 15 juni 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben een beetje moe/sloom, dus ik ga lekker douchen
[..]
Hehe
[..]
Ehm... Waar zie jij dat staan?
Veel succes met wat je gaat doen dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heel goed zelfs!das tof! Ja hier ook alles flex, maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik om half 9 nog echt even aan de slag moet, dus ik ga nog even
![]()
ben er met een uurtje ongeveer weer
Hoiquote:
Ik heb nog wel een hamburger over. Is veel lekkerder dan zo'n kopje water met smaak.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:39 schreef halfbearad het volgende:
[..]
![]()
Denk dat ik maar cup a soup ga snacken.
Hoiquote:
Nee dit zijn bots die reageren in dit topicquote:
Er is wel meer waar je nooit last van hebt gehad. Dat is lang niet allemaal te danken aan jouw vermeende intelligentie.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
In de handen vallen van een loverboy is pure domheid. Daar heb ik nooit last van gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |